abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136358998
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_136363331
Nou vooruit dan, een eerste post, omdat 0 posts zo leeg is...

J. is weer in bed, aan t kreunen, en vechten tegen de slaap, maar wel heul erg moe. Ben benieuwd of het kreunen overgaat in gillen, of in :Z
pi_136375659
MM. Ik hoop het laatste wat sneu. Beterschap voor J. En strekte voor jou :*

Mijn zus heeft een besmettelijke buikgriep. Hopelijk dat Riley die niet krijgt
pi_136376170
Hij heeft gelukkig geslapen :D
Nu weer begonnen aan de nacht. De afgelopen 3 dagen eindigde die voor hem (en dus ook voor ons) om 3 uur }:| ...
pi_136376458
Luuk is zielig van de Bmr, hij heeft geen lontje meer, en piept om alles. Hij gilt echt als een speenvarken.... Helaas zijn de nachten ook weer bal.
*poef* nu is het weg
pi_136381018
Sterkte MM en kJ voor de nacht!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_136381531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:43 schreef Tinuviel het volgende:
Sterkte MM en kJ voor de nacht!
+1

:*
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:53:09 #8
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136381559
Sam, fijn dat je alles toch weer redelijk op de rit hebt nu. Vind het heel knap van je hoe je alles regelt en doet! ^O^

Vervelend MM en KJ....Hopelijk gaat vannacht iets beter... Sterkte iig :P

Cristel is ook weer ondeugend, op de tafel klimmen, potjes kruiden leeggooien in de la, heel hard gillen en janken als ze dr zin niet krijgt :X

Komt vast wel weer goed, maar mén, wat ben ik blij als ze op bed ligt soms :@

Oh en trouwens....het bad drama is over! had ik jullie nog niet verteld.
Tijdje terug wou ze niet (meer) in bad, krijsen, drama, verzetten etc. En nu....ze wil er niet meer uit! :+

Zet haar nu tegenwoordig weer in het babybadje op de grond in de badkamer, ideaal! Beetje speelgoed erbij, en als ze net in bad zit dan sproei ik dr haar ff nat, ff gauw wassen, en weer de sproeier erop, wel onder luid protest, maar zodra het klaar is, dan is ze weer lief :P O+ lekker ding is 't ook

Oh en ze probeert dr eigen naam te zeggen, maar ze zegt nu Angel (als in eensjel) dus daar wordt aan gewerkt :P :+
pi_136382241
Kj en mm succes vannacht.

pe blij te lezen dat baddrama's weer over kunnen gaan. Was het eerst nog alleen de douche. Nu is het huilen tot zijn haren gewassen zijn. Daarna is douche klaar dat weet ie. Maar nog even en hij wil helemaal niet meer in bad...
pi_136384923
En een tijdje geen haren wassen? Is dat niks?
Haren hoeven ook helemaal niet zo vaak gewassen te worden, heb het ook weinig gedaan bij Mex, badje en douche leuk gehouden en langzaam aan haren wassen weer er bij gedaan.
Het beste lukt het als hij onder de douchestraal speelt.
pi_136390529
MM en KJ hoe gingen de nachten :*
pi_136391131
Ik heb een tijdje de haren schoongemaakt met een nat washandje en dat werkt redelijk goed. Nu gewoon weer in bad en de haren wassen met een douchekop. Gaat prima maar eerst moeten de bad eendjes de haren wassen anders is het wel drama :P

C kan al een tijdje haar naam zeggen en ook lezen, net als wat andere simpele woorden (mama, papa, poes)

Papa is gisteren weer vertrokken voor twee weken dus trof vanmorgen een huilende C aan in bed 'auto papa weh' ;'(
pi_136391324
Oh dat is ook wel een slim plan ja, inderdaad zo vies worden ze niet. En badtrauma is helemaal vervelend.

Want het stomme is dat hij daarna ontzettend veel lol in bad heeft.
pi_136391355
Hoe is het met de zieke kindjes nu? :*

Xanteh wat zielig toch ;(. En al wat woordjes lezen?! Wat knap!

Mijn mini is opeens druk met kleuren benoemen. De meeste dingen zijn blauw volgens hem :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136391385
Nacht was minder bal dan daarvoor. Hopelijk gaan we de de goede kant weer op. Hopelijk stopt hij ook weer met zijn speenvarken act... Die is zo irritant
*poef* nu is het weg
pi_136392923
Ja, is zo zonde, badje kan zo'n fijn moment zijn juist.
Af en toe alleen met water spoelen, of stiekem die achterkant een beetje met shampoo en zo weer uitbreiden.

Wat lang 2 weken Xanteh!
pi_136395914
Wij gaan vanmiddag voor de 14 maanden prikjes. Ik heb een filmpje gemaakt van mijn "bonkende" dreumes. Ik lees overal dat dat hoofdschudden 's nachts normaal is, maar ik vind het niet normaal. Ze maakt er ook enorm veel lawaai bij. Dat kan toch niet goed zijn voor haar rust. In ieder geval niet voor mij :O
Met een meidenkwartet
pi_136397799
Xanteh wat knap dat ze al wat woordjes kan lezen zeg. Wauw *O*

KJ fijn dat de nacht minder bal was. Hopelijk blijft het zo gaan

Cathmar als je twijfelt inderdaad even vragen
Succes met de prikjes :*
pi_136398294
Meh, dit was de slechtste nacht in tijden. J. heeft geslapen tot 11 uur, en toen was t paniek, en bed was no-go area. Hij heeft uiteindelijk 2 keer 3 uurtjes geslapen in de maxi-cosi. Daar past ie dus nog best in, en ging ie niet helemaal over de flos omdat ie plat moest. Goed bedacht van vriend, maar ideaal was t zeker niet.
Vanochtend was ie wel gewoon vrolijk, en om 12 uur is ie weer in bed gegaan, en dat wilde opeens weer wel :? .

Ik snap er niets meer van. Wat t is, de opties zijn: tanden, oren, verlatingsangst, een sprong ( :X ), of wat anders... Maakt me ook niet zo veel uit, als t maar ooit weer overgaat...
pi_136398432
MM :* voor je nacht. Hopelijk was dit echt het dieptepunt en gaat het nu weer beter. Wellicht dat het een mix van alledrie is :*
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:05:24 #21
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136398494
Fase's zijn 't. Strontvervelend, dat wel. 't wordt wel weer beter ;) Verstand op 0 en doorgaan...Iets anders kun je niet.

(helpt een fles geven, of een broodje ofzo ook niet? Nadat ie gekalmeerd was? Hier werkte dat (soms) wel )
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:08:31 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136398616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef mousemicky het volgende:
Meh, dit was de slechtste nacht in tijden. J. heeft geslapen tot 11 uur, en toen was t paniek, en bed was no-go area. Hij heeft uiteindelijk 2 keer 3 uurtjes geslapen in de maxi-cosi. Daar past ie dus nog best in, en ging ie niet helemaal over de flos omdat ie plat moest. Goed bedacht van vriend, maar ideaal was t zeker niet.
Vanochtend was ie wel gewoon vrolijk, en om 12 uur is ie weer in bed gegaan, en dat wilde opeens weer wel :? .

Ik snap er niets meer van. Wat t is, de opties zijn: tanden, oren, verlatingsangst, een sprong ( :X ), of wat anders... Maakt me ook niet zo veel uit, als t maar ooit weer overgaat...
Nachtmerrie? Daardoor angstig voor bedje dat hij nu alweer wat kwijt is (+ dat het nu niet zo donker is)?

Op zich hebben jullie nog best geslapen toch? Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat het niet sneu was hoor!! Maar meer dat het op zich niet zo'n hele slechte nacht was qua slaap als je begrijpt wat ik bedoel
pi_136398789
M. heeft eergisteren een cake gebakken met Saartje. Stuurt hij me net dit door :D _O- :'( _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:19:49 #24
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136399007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft eergisteren een cake gebakken met Saartje. Stuurt hij me net dit door :D _O- :'( _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto doet 't niet Coco!
pi_136399585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:19 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Foto doet 't niet Coco!
Oh, bij mij wel? Even uitzoeken.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:36:59 #26
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136399601
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, bij mij wel? Even uitzoeken.
Ja, omdat je ingelogd bent op je Google account waarschijnlijk :)
pi_136399795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:08 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nachtmerrie? Daardoor angstig voor bedje dat hij nu alweer wat kwijt is (+ dat het nu niet zo donker is)?

Op zich hebben jullie nog best geslapen toch? Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat het niet sneu was hoor!! Maar meer dat het op zich niet zo'n hele slechte nacht was qua slaap als je begrijpt wat ik bedoel
Ik wel, vriend niet, die moest er om 6 uur uit, toen begon J net aan z'n tweede 3 uur...

Drinken werkt idd soms, maar dan blieft meneer alleen melk. Hij slaapt trouwens wel in de draagzak, maar wij dan dus niet :(.

Ach, hij heeft nu iig geen koorts meer, en is actief de kat aan t pesten })
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:46:03 #28
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136399916
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik wel, vriend niet, die moest er om 6 uur uit, toen begon J net aan z'n tweede 3 uur...

Drinken werkt idd soms, maar dan blieft meneer alleen melk. Hij slaapt trouwens wel in de draagzak, maar wij dan dus niet :(.

Ach, hij heeft nu iig geen koorts meer, en is actief de kat aan t pesten })
Ah, ja dat is een gebroken nacht dan. Als E. 's nachts wakker wordt geven wij ook melk hoor. Dan wil ze warme melk (of thee maar dat duurt me te lang 's nachts :')), valt ze meteen weer in slaap.

Kat pesten klinkt goed :+
pi_136400002
SPOILER
_O- :'( _O-
pi_136400078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:

Kat pesten klinkt goed :+
Kat pesten rules!
/Otje
pi_136400229
Whaha Coco :') ;(
Oh ik hoor hier nog niet...
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:00:31 #32
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136400457
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Kat pesten rules!
/Otje
:D

Hier is het konijn wel heel interessant (ze zit vaak op haar knietjes voor het hok; Powwy eten! O+ (konijn heet Molly :') )) maar er valt weinig te pesten natuurlijk in zo'n hokkie

Coco :D :')
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:24:05 #33
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136403295

Mn dochter zit nu een plakje leverworst te eten, inmiddels is de kat er ook bij gekropen :P
En nee, 't kind heeft genoeg kleding, maar ze wou het niet aantrekken :P
pi_136403356
Coco! _O-

Naar aanleiding van het plaatje: sowieso vind ik het soms raar wat dreumesen niet kunnen/begrijpen, terwijl het me zo obvious lijkt. Bijvoorbeeld opstaan onder een te lage tafel, en dan je hoofd stoten. Ze kan dat gewoon 300 keer achter elkaar proberen zonder door te hebben dat dat dus niet kan. :') Besef van causaliteit enzo is nog niet altijd even ontwikkeld.
pi_136403463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:26 schreef Olf het volgende:
Coco! _O-

Naar aanleiding van het plaatje: sowieso vind ik het soms raar wat dreumesen niet kunnen/begrijpen, terwijl het me zo obvious lijkt. Bijvoorbeeld opstaan onder een te lage tafel, en dan je hoofd stoten. Ze kan dat gewoon 300 keer achter elkaar proberen zonder door te hebben dat dat dus niet kan. :') Besef van causaliteit enzo is nog niet altijd even ontwikkeld.
Ja! Of het nazeggen van woordjes, net zoals Joey in Friends die Frans probeert te leren.

Phoebe: "Je m'apelle". Joey: "Floufoufou"

Moeder: "Zeg maar Ta-Fel!" Dreumes (trots): "Koepa!"
pi_136404433
Coco :D

PE wat is ze al groot :o
En lekker zomers hihi

:* voor de zieke dreumesen!
Vind het altijd zo zielig om te lezen :(
KJ en MM hoop dat het snel beter gaat

Cathmar
Wat gaven ze voor advies bij het hoofd bonken?
pi_136406481
Dat voorzichtig opstaan onder de tafel had mijnes wel redelijk snel door. Maar dat de kat pesten ook pijnlijke gevolgen kan hebben, wil er nog niet zo in. Maar dat is misschien ook gewoon te leuk :P.

Spees, die klanken (verkeerd) nabootsen is wel heel bekend! Zo klinkt vlinder en pinguïn nagenoeg hetzelfde. Lijkt ook echt op elkaar :Y. En giraf is consequent iets dat klinkt als kak, maar dan met de eerste letter meer uitgesproken als in het Engelse good. _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136415390
Coco dat plaatje is echt gemeen :D

PureEvil O+

Riley pest graag de hond om te proberen met de loopwagen tegen haar aan te rijden. Kleine deugniet

Spees-Eend dat is inderdaad een Joey actie _O-

Phaidra bijzondere manier van giraf :D

Mijn dochter was zo knuffelig vandaag. Ik kreeg een heleboel kusjes. Zo met dat mondje open. Echt de lekkerste kusjes dus O+
En toen ik thuiskwam moest ik zo nodig naar het toilet. Niet leuk als je dreumes nog wakker is en je haar hoort snikken in de box. Zodra ik beneden kwam was het weer goed
pi_136416548
Gekocht voor carnaval O+

Oh, Spees & Phaidra, zo herkenbaar! Als we Saar vragen "Wat doet de haan?", dan zegt ze "koekuu" :')

De koe is eigenlijk de enige die écht duidelijk is "booooeeee!". :D
Oh, en hijgen als je vraagt wat de hond doet :+ Dat krijg je met een schoonmoeder die een dikke Engelse bulldog heeft :+
pi_136416577
Lieff omen!
En dat laatste is idd niet leuk

Coco
:D staat dr vast super grappig!

O+ S is dol op poppen. Heb een baby Born (jongetje) voor S gekocht.
Ik zei tegen mijn vriend: heb iets voor S gekocht..voor valentijnsdag (goede reden toch? :+ ) hij: nou..?
Ik: een broertje voor S!
En toen schrok ie best wel... Dacht ie dat ik een positieve zw.schaps test had :D oeps..
hij wil graag een 2e. Ik ook wel maar het is nu niet het juiste moment

[ Bericht 3% gewijzigd door Zoë23 op 06-02-2014 21:40:01 ]
pi_136416628
Coco dat is echt een lief pakje. Doe hem snel Saar even aan en plaats een foto

En het hijgen als je vraagt wat een hond doet :D
pi_136416639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn dochter was zo knuffelig vandaag. Ik kreeg een heleboel kusjes. Zo met dat mondje open. Echt de lekkerste kusjes dus O+
O+ O+ O+
pi_136416744
Zoë, goed excuus! Kan ik meteen mooi inpikken om ook iets tofs voor Saar en/of mezelf te kopen :+

Je arme vent trouwens :D Was hij teleurgesteld toen het een pop bleek te zijn?

Omen, ik heb het vandaag besteld, dus nog niet in huis. Plus, ik denk dat ik tot een plasje verliefde moeder smelt als ik het haar aantrek, dus misschien beter wachten tot carnaval :+
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:44:16 #44
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136418302
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gekocht voor carnaval O+

[ afbeelding ]

Oh dat pakje is gaaf!
pi_136420476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:02 schreef Zoë23 het volgende:
Coco :D

PE wat is ze al groot :o
En lekker zomers hihi

:* voor de zieke dreumesen!
Vind het altijd zo zielig om te lezen :(
KJ en MM hoop dat het snel beter gaat

Cathmar
Wat gaven ze voor advies bij het hoofd bonken?
Niets aan te doen. Zal vanzelf ooit over gaan. Is haar manier van in slaap vallen. Tja. Wist ik allemaal al. Het is echt super vervelend.
Met een meidenkwartet
pi_136420531
Coco, wat een cool pak!!
Met een meidenkwartet
pi_136421847
Gaaf pak Coco!
pi_136427911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja! Of het nazeggen van woordjes, net zoals Joey in Friends die Frans probeert te leren.

Phoebe: "Je m'apelle". Joey: "Floufoufou"

Moeder: "Zeg maar Ta-Fel!" Dreumes (trots): "Koepa!"
Haha, zo herkenbaar: zeg dan mama, diebablobidie O+

Gaaf dat pakje Coco!!

Hopelijk zijn de nachten wat beter voor iedereen. (Ow heeft tandjespijn, dus dan mag hij wakker zijn! )

Poeh, verder ben ik t alweer vergeten! Een weekje fulltime werken is toch wel een beetje zwaar :@
pi_136428366
Lief pakje zeg O+

Haha Spees, komt me bekend voor wat je zegt over woordjes.

Oeps Zoë, blijkbaar is je vriend er wel erg mee bezig :P

C heeft ook een pop maar speelt liever met haar boeken of gaat al het meubilair inkleuren :9

Leuke zomerse foto PE :)
pi_136428736
Cathmar
Frustrerend -O-

Coco
Haha er is altijd wel n goed excuus om iets leuks te kopen :+
Hij was teleurgesteld idd, vond t wel sneu

Xanteh
Kleine creatieveling dus O-)
Ja (8> wil heel graag een 2e. Hij heeft het er elke dag wel een x over
pi_136429646
Tandje bij J is ook door! *O*
pi_136429724
Het ging gisteren bij het cb trouwens over 'praten'. Over de geluiden die ze maken. Zijn daar een soort van richtlijnen voor? Vroeg ik me zomaar ineens af...
Met een meidenkwartet
pi_136430010
Ze zeidenbij ons cb dat ze bij 14 maanden 3 woorden cconsequent moesten gebruiken. Dus het maakt niet uit of het goed os als zevert maar altijd zo zeggen.
*poef* nu is het weg
pi_136430104
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:43 schreef Cathmar het volgende:
Het ging gisteren bij het cb trouwens over 'praten'. Over de geluiden die ze maken. Zijn daar een soort van richtlijnen voor? Vroeg ik me zomaar ineens af...
Qua klanken is het volgens mij vooral eerst de A klank met een variëteit aan medeklinkers: lalalala, tatata, dadada, mamamama, papapapa, dat idee.

D is nu met de oe klant bezig: boeboeboe, poe (poef, poes). J is nog aan het tatatata-en :D
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:04:45 #55
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_136430134
Hier zegt J. wawa, daar bedoelt hij de poes mee (die een soort van wrouw-miauw heeft). En pa, maar dat kan mama, papa, opa, oma zijn.

Hij moet dus blijkbaar nog 2 woordjes leren de konende maand om op schema te zitten :{ -O-
pi_136430209
En anders mag je vast nog wel corrigeren MM ;)

Hier af en toe mama maar daar houdt het ook wel mee op. Flink verschil met M geloof ik, die was echt veel sneller qua praten.

Ook een verschil met M is trouwens concentratie. M kon/kan heeft geconcentreerd ergens meer bezig zijn en zich helemaal focussen. De meiden zijn al afgeleid van een langs vliegend pluisje....
pi_136430649
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:02 schreef Kyara het volgende:

[..]

Qua klanken is het volgens mij vooral eerst de A klank met een variëteit aan medeklinkers: lalalala, tatata, dadada, mamamama, papapapa, dat idee.

D is nu met de oe klant bezig: boeboeboe, poe (poef, poes). J is nog aan het tatatata-en :D
Ik zal er eens op gaan letten :@
Met een meidenkwartet
pi_136430991
Dierengeluiden nadoen, telt dat ook als woordje?
pi_136431028
Wahahaha Coco dat pakje wat gaaf!.

Zoe vriendlief flink laten schrikken :+ ... hoop dat jullie tijd ook snel komt :+

Hoofd bonken.. hoor wel vaker dat kindjes dat doen. Maar lijkt me ook rot .. zeker als ouder. Krijgen kindjes dan geen hoofdpijn vraag ik me af :?

Omen werkt de zalf? Manlief gaat straks ook even met Djen naar de dokter want de luieruitslag wil maar niet weg gaan. Tis net een maanlandschap zegt ie.

Hier ook de hele dag door heel veel a-klanken en sowieso een hoop getetter :+

Ook vooruitgang met lopen aan 1 hand.. dus wie weet?

En eerste tandje voor J! *O*
pi_136431066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:43 schreef Twinkle20 het volgende:

Hoofd bonken.. hoor wel vaker dat kindjes dat doen. Maar lijkt me ook rot .. zeker als ouder. Krijgen kindjes dan geen hoofdpijn vraag ik me af :?

Hier gaat het gelukkig niet tegen het bed. Ze ligt op haar buik en ramt (echt hard) haar hoofd op en neer op de matras. En ze maakt er een hard geluid bij. Het ziet er niet uit. Raar kind heb ik :+
Met een meidenkwartet
pi_136431095
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dierengeluiden nadoen, telt dat ook als woordje?
Ik vind van wel hoor!

Hier weer een zieke dreumes -O-. Koorts liep razendsnel op en hij viel net zomaar bij mijn vriend op schoot in slaap. Gelukkig blijft hij gewoon eten en drinken tot nu toe.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136431684
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind van wel hoor!

Hier weer een zieke dreumes -O-. Koorts liep razendsnel op en hij viel net zomaar bij mijn vriend op schoot in slaap. Gelukkig blijft hij gewoon eten en drinken tot nu toe.
Ja? Niet dat het verder veel uitmaakt, was gewoon benieuwd.

Acherm! Hopelijk is het een eendagsdingetje ofzo.
pi_136433438
Zijn jullie bezig voor een tweede dan Zoe? Of wachten jullie tot jouw klachten over zijn?
Leuk is die jongenspop he!

Vervelend dat ze dat doet Cathmar!

Leuk carnavalspakje zeg!!
pi_136433907
Twinkle
Las in het Z&G topic.. :* schrikken zeg. Denk goed om jezelf.

Phaidra
Aww beterschap

Troeta
Die jongenspop is erg leuk! Weer eens wat anders dan al het roze :+
We wachten voorlopig, wil me lichamelijk weer goed voelen. Daarnaast werk ik nog steeds geen 100%.. Vind ik ook niet prettig.
SPOILER
Heb trouwens de uitslag van het bekkenonderzoek en de röntgenfoto's, deze waren goed *O* de instabiliteit is al veel minder.
pi_136433937
Riley zegt vooral mama en die regelmatig. Maar ze weet ons allemaal te roepen. Ze probeert dus oma, opa, Kaja en de naam van mijn zus

Twinkle. Haar billen zijn nog rood, maar niet meer vuurrood gelukkig.

En een pop moet ik nog steeds. Volgens mij gaat Riley dat zo leuk vinden O+
pi_136433958
Zoë fijn :*
pi_136435829
Overgevende kindjes zijn zielig ;(. Nu weer in slaap op mijn arm.

Fingers crossed dat wij zelf dit virus mogen overslaan :X
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136435918
Fijn Zoe .. hopelijk wordt er een nieuwe, uitdagende functie voor je gecreeerd!

Djen heeft ook een pop.. maar echt snappen doet ze het nog niet geloof ik. Regelmatig sleept ze het ding met de kop op de grond over de vloer als een zwabber achter haar aan :X

Sowieso vind ik haar meer een 'jongensmeisje'. Alles moet lomp, met veel geweld en het liefste heul wild. Dan schaterlacht ze het uit.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:46:32 #69
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136436433
Ach, wat sneu Phaidra :(. Arme I heeft het wel te pakken he, de laatste tijd? Beterschap :*!

Fijn, Zoe!

De pop ('poep' aldus E. :') ) is hier heel geliefd! Pop moet eten, drinken, tv kijken, spelen in de tent, mee naar bed, muts op, sjaal om etc. Alles wat E. dus zelf ook doet O+ . Ze heeft zo'n zachte van Dille&Kamille. Verder is het eigenlijk ook wel een lomperikje.

Gister was ze bij oma. Om half 5 was ze het blijkbaar zat want ze liep naar de gangdeur met haar jas en haar sjaal om. Vroeg ze aan oma of de deur open mocht ('opuh?') toen oma vroeg waar ze dan naar toe ging was het antwoord 'huis!' :D. Daarna zei ze nog 'tata' (oftewel; dagdag!) :') O+
pi_136438015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ach, wat sneu Phaidra :(. Arme I heeft het wel te pakken he, de laatste tijd? Beterschap :*!

Fijn, Zoe!

De pop ('poep' aldus E. :') ) is hier heel geliefd! Pop moet eten, drinken, tv kijken, spelen in de tent, mee naar bed, muts op, sjaal om etc. Alles wat E. dus zelf ook doet O+ . Ze heeft zo'n zachte van Dille&Kamille. Verder is het eigenlijk ook wel een lomperikje.

Gister was ze bij oma. Om half 5 was ze het blijkbaar zat want ze liep naar de gangdeur met haar jas en haar sjaal om. Vroeg ze aan oma of de deur open mocht ('opuh?') toen oma vroeg waar ze dan naar toe ging was het antwoord 'huis!' :D. Daarna zei ze nog 'tata' (oftewel; dagdag!) :') O+
Ja, het gaat nu even achter elkaar... Er heerst van alles, gister was hij het enige kindje op zijn groep omdat de rest ziek was.

Twinkle, ik lees net in Z&G, wat zal je geschrokken zijn! :o Sterkte!

Zoë, fijn dat de foto's beter waren. Sterkte met je werk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136440030
Wat sneu weer Phaidra, hopen dat het van korte duur is :*

Fijn dat de foto's positief waren Zoë, en wat is de volgende stap? Sporten en oefeningen?

Haha die E :D

Wij willen ook wel een tweede maar mijn eisprong is altijd ergens in de twee weken dat mijn vriend weg is. Gaat al een half jaar zo :( Gelukkig binnenkort een nieuwe baan! (en dan moet ie zes weken weg ;()
pi_136440449
Een tand voor J *O*

Twinkle, wat zul je geschrokken zijn. Pas goed op jezelf. Hoe leuk ook, werk is maar werk. Iemand vertelde mij eens een mooie metafoor: werk, geld en succes zijn rubberen ballen, familie, gezondheid en geluk zijn glazen ballen. We proberen altijd ze allemaal in de lucht te houden, maar als dat niet lukt, kun je beter de rubberen ballen laten vallen, die stuiteren. De glazen ballen gaan kapot en dat kun je niet meer terugdraaien.

Phaidra en Omen beterschap voor ziekte en kwaaltjes!

Zoë, fijn dat de foto's er beter uitzagen. Begrijpelijk, dat je nu liever even afwacht met een tweede. Hopelijk komt het goed met de nieuwe functie.

Xanteh, balen dat hij na begin van zijn nieuwe baan nog langer weg is. Is dat dan eenmalig?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_136441360
Mooi gezegd Tinu :) .. die ga ik onthouden.
pi_136443279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Tinuviel het volgende:
Een tand voor J *O*

Twinkle, wat zul je geschrokken zijn. Pas goed op jezelf. Hoe leuk ook, werk is maar werk. Iemand vertelde mij eens een mooie metafoor: werk, geld en succes zijn rubberen ballen, familie, gezondheid en geluk zijn glazen ballen. We proberen altijd ze allemaal in de lucht te houden, maar als dat niet lukt, kun je beter de rubberen ballen laten vallen, die stuiteren. De glazen ballen gaan kapot en dat kun je niet meer terugdraaien.

Phaidra en Omen beterschap voor ziekte en kwaaltjes!

Zoë, fijn dat de foto's er beter uitzagen. Begrijpelijk, dat je nu liever even afwacht met een tweede. Hopelijk komt het goed met de nieuwe functie.

Xanteh, balen dat hij na begin van zijn nieuwe baan nog langer weg is. Is dat dan eenmalig?
Mooi gezegd O+
pi_136444483
Volgens mij heb ik OF een twee-eiige tweeling OF smaakvoorkeur is niet genetisch bepaald. D gruwelt echt van vis en ei (net als haar vader), J eet alles maar vindt bloemkool niet zo lekker. Duidelijke verschillen in smaakvoorkeur dus. Dus wat ik tijdens de zwangerschap heb gegeten, borstvoeding, het maakt allemaal geen zak uit ;)
pi_136447177
O+ O+

SPOILER
pi_136448175
Echt te leuk Coco O+
pi_136448834
Coco geweldig pak!! _O_ O+

Tinu, wat een mooie metafoor.

Kyara, grappig dat je meisjes zo'n verschillende smaak hebben!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136449541
Phaidra: Arme I. Hoe is het nu ?
Coco: Dat pak :D O+
Kyara: Hebben 1 eiigen ook dezelfde smaak ?
Twinkle: Nu echt rust nemen hoor :( :*
Xanteh: Dat schiet niet op dus :{ Pittig !
Soesa: Knappe E O+
Tinu: Mooi ! O+
Zoe: Fijn ! Dat gaat de goede kant op. Komt echt wel een 2e als jullie er klaar voor zijn.
Omen: Die en mama is genoeg O+
Pe: Boefje !

Rest: c_/ Succes met het tandjesleed, slechte nachten, woordjes, badderen, tandjes die doorkomen, enz enz
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_136449703
Hoe oud was M toen hij kon knippen ? Ze is helemaal gek op haar kinderschaar maar het is nog te moeilijk ;)
pi_136450682
Mijn M? Die hebben ze op het kdv eind november laten knippen. Hier thuis krijgt hij echt geen schaar nog. Die geeft hij zo aan zijn zusjes :X Ik moet hem al met zijn vork in de gaten houden want D prikt daarmee zo in het oog van haar zusje... :X
pi_136450976
KZ: hij ligt op bed met pcm, alsnog gloeiend hoofd en hij is elk half uur wakker ;(. Heel sneu en ben bang dat het weer een helse nacht wordt...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136451061
Wat sneu Phaidra. Hij pikt ook echt wel veel op he ;(

Sterkte alvast voor vannacht. Hopelijk heb je het niet nodig :*
pi_136451184
Coco :D _O_

Tante soesa
Haha ze is duidelijk in wat ze wil.
Toen ik S vandaag op kwam halen bij de GO pakte ze ook gelijk haar jas :W doeggggg! Kan dr soms niet snel genoeg gaan. En soms wil ze niet weg (als er nog veel andere kindjes zijn)

Phaidra
-O- aww wat sneu
pi_136451260
Yep Kyara, jouw M ;) Snap dat het thuis lastig is. Maar het lukte hem dus vlak voor zn tweede verjaardag.

Phaidra: Och meid ! Sterkte :* Arme I
pi_136451334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Yep Kyara, jouw M ;) Snap dat het thuis lastig is. Maar het lukte hem dus vlak voor zn tweede verjaardag.

Phaidra: Och meid ! Sterkte :* Arme I
Ja, al was ik er zelf niet bij dus ik weet niet met hoeveel begeleiding en zo.
Geen idee eigenlijk of ze hem ook vaker laten knippen :?
pi_136451345
Vorig jaar was het erger, toen begon hij al in november te kwakkelen. Nu pas eind januari, toch mooi winst! :+ Het nadeel van het kdv... Ik hoop maar dat hij dan later nooit ziek is. Weerstand opbouwen ftw!

Wel een beetje gedesillusioneerd over bv en preventie tegen virussen. Gaat bij ons niet echt op
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136451706
Volgend jaar dus pas in april en dan is het al bijna voorjaar ;)
Weerstand is toch voor iedereen verschillend. Ook bij volwassenen zit daar verschil in, de een pikt het nou eenmaal sneller op als een ander. Zo weinig aan te doen. Jammer dat ook bv hem daar niet tegen kan beschermen :*
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:14:13 #89
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136451872
Een is er vatbaarder voor als de ander....Hier zijn ze bijna nooit ziek, maar ik ben dan ook niet extreem kritisch met schoonmaken enzo :+

Wat een ontzettend gaaf pak coco! Staat dr goed ^O^ ^O^ ^O^ O+

Binnekort reünie van mijn middelbare school, ben benieuwd :') Beetje jammer dat het pas 's avonds begint....
pi_136452373
Weet iemand van jullie nog een leuk cadeau in de vorm van houten speelgoed? Mijn neefje is binnenkort jarig (dan wordt hij 2) en de ouders willen graag iets wat leerzaam is en voor motoriek onder andere, ik dacht voorlopig aan een chunky puzzel zoals hier: http://www.ouderwijsheid.nl/houten-chunky-puzzel/
pi_136452735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:27 schreef WebBeestje het volgende:
Weet iemand van jullie nog een leuk cadeau in de vorm van houten speelgoed? Mijn neefje is binnenkort jarig (dan wordt hij 2) en de ouders willen graag iets wat leerzaam is en voor motoriek onder andere, ik dacht voorlopig aan een chunky puzzel zoals hier: http://www.ouderwijsheid.nl/houten-chunky-puzzel/
Topicreeks: [OUD] Het Speelgoedtopic
Hier ook nog even vragen ? ^O^

Grote houten kralen misschien ook leuk ?
pi_136453274
Kom je met Moederdag wel weer achter Kyara ;)
pi_136453350
Ik vind het zo leuk en bijzonder dat ik mijn kind steeds beter leer kennen ? hebben jullie dat ook ?

SPOILER

[ Bericht 84% gewijzigd door kleinzusje op 07-02-2014 22:02:00 ]
pi_136456601
Tandje voor J *O* had over het bericht heen gelezen, sorry Kyara :P eerste tandje?

Super pakje Coco!

Sterkte Phaidra, hoop dat de nacht mee gaat vallen voor jullie :*

Herken wel een aantal punten kz. Zandkasteel is hier ook favoriet (ja, mama kan het dansje over de kriebelende neus wel dromen). Ook zelf vermaken gaat prima mits je zelf bezig bent. Als ik ga zitten dan staat ze binnen een minuut bij me met een berg boeken die voorgelezen moeten worden :') Ze slaapt zelfs met een barbapapa boek..

Ziek zijn en bv lees je zoveel tegenstrijdige berichten over. Zelf ben ik nooit ziek, laatste keer dat ik verkouden was was in 2008 en C is tot nu toe een keer verkouden geweest maar nog nooit echt ziek incl. verhoging of spugen.

Tinu, nee niet eenmalig maar de zes weken bestaat uit een cursus in Amerika, voor de rest zal hij hooguit 10 dagen per maand weg zijn (is nu 14).
pi_136461484
Gisteren een lege iPad en te weinig puf om mijn laptop aan te zetten.

Ik had gemist dat J. ook een tandje heeft *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef Tante_Soesa het volgende:

Tante Soesa volgens mij moet je dan echt lachen bij zo'n actie :D

Twinkle ik heb even teruggezocht bij z&g. Echt schrikken :*

Phaidra beterschap :*
Hoe was de nacht?

Xanteh. Jammer dat je vriend altijd weg is in de foute weken :*
Hopelijk met de nieuwe baan is hij weg in de goede weken

Tinu mooi gezegd O+

Kyara leuk die smaakverschillen. Volgens internet kunnen smaakverschillen bij een-eiige tweeling.

Coco. Ik wil een Saartje O+

Hier ook eentje die weinig echt ziek is. Al is ze wel vaak verkouden en heeft ze last van extreem rode billetjes.

Kleinzusje wat een mooi lijstje. O+
En sommige dingen zijn zo herkenbaar. Zoals dat zelf spelen. Gisteren was ze heel lief aan het spelen en ik stond op om naar de keuken te lopen (5 stappen verder, want in dezelfde kamer). Vond ze niet goed. Snel achter me aan kruipen (gaat toch sneller dan lopen) terwijl ze luid aan het miepen was. Ik stond te gniffelen in de keuken

Gisteren was ik op een verjaardag met Riley toen er een kindje van drie maanden ouder binnenkwam. Dat was ook een kleintje joh. En heel verlegen naar Riley toe. Riley totaal niet. Die vindt elk kindje standaard leuk en interessant

En ze slaapt nog :o
pi_136461669
Leuk om te lezen die verhalen O+

Hier een dramanacht. Vanaf 1 uur ongeveer elk uur wel bezig geweest met voeden of troosten. Vooral J was erg onrustig. Ik wilde vandaag eigenlijk heel veel doen maar ik denk dat ik zo toch mijn bedje weer in duik want anders komt er toch niks uit mijn handen. Maar wel zonde van de dag -O-
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:21:03 #97
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136461739
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 09:12 schreef Kyara het volgende:
Leuk om te lezen die verhalen O+

Hier een dramanacht. Vanaf 1 uur ongeveer elk uur wel bezig geweest met voeden of troosten. Vooral J was erg onrustig. Ik wilde vandaag eigenlijk heel veel doen maar ik denk dat ik zo toch mijn bedje weer in duik want anders komt er toch niks uit mijn handen. Maar wel zonde van de dag -O-
Klote is dat he...Ik had gister zo'n dag. (Gelukkig niet zo'n nacht, maar toch :P )

Succes :P

Cristel is weer eens vervelend, constant op de stoelen klimmen, computer aanzetten, kruiden uit de la halen... :(
pi_136461955
Twinkle heb even gelezen in z&g schrikken! En gelukkig is alles goed.

Beterschap voor de zieke kindjes & tandenleed en :* voor de slechte nachten

Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag eindelijk eens tijd om Odessa te verkennen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136462742
Kyara: slaap je dan met hen mee ? Of heb je hulp ? Dat je even kan bijslapen. Omschakelen he, na zo'n nacht.

Omen: Wat schrijf je toch altijd lief O+ Leuk dat je dingen herkent.

Xanteh: Kan C lezen ??? Las ik dat nou ?

Skoap: Spannend avontuur zeg ! Hoe doet je dreumes het daar ?
pi_136462778
Het regent dus ik ben nu de gebruiksaanwijzing van de "Houtplamuur" aan het voorlezen

SPOILER
2 vlechten w/

SPOILER
in het park O+

[ Bericht 43% gewijzigd door kleinzusje op 08-02-2014 11:45:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')