Nachtmerrie? Daardoor angstig voor bedje dat hij nu alweer wat kwijt is (+ dat het nu niet zo donker is)?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef mousemicky het volgende:
Meh, dit was de slechtste nacht in tijden. J. heeft geslapen tot 11 uur, en toen was t paniek, en bed was no-go area. Hij heeft uiteindelijk 2 keer 3 uurtjes geslapen in de maxi-cosi. Daar past ie dus nog best in, en ging ie niet helemaal over de flos omdat ie plat moest. Goed bedacht van vriend, maar ideaal was t zeker niet.
Vanochtend was ie wel gewoon vrolijk, en om 12 uur is ie weer in bed gegaan, en dat wilde opeens weer wel.
Ik snap er niets meer van. Wat t is, de opties zijn: tanden, oren, verlatingsangst, een sprong (), of wat anders... Maakt me ook niet zo veel uit, als t maar ooit weer overgaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft eergisteren een cake gebakken met Saartje. Stuurt hij me net dit door![]()
![]()
![]()
Foto doet 't niet Coco!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, omdat je ingelogd bent op je Google account waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, bij mij wel? Even uitzoeken.
Ik wel, vriend niet, die moest er om 6 uur uit, toen begon J net aan z'n tweede 3 uur...quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nachtmerrie? Daardoor angstig voor bedje dat hij nu alweer wat kwijt is (+ dat het nu niet zo donker is)?
Op zich hebben jullie nog best geslapen toch? Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat het niet sneu was hoor!! Maar meer dat het op zich niet zo'n hele slechte nacht was qua slaap als je begrijpt wat ik bedoel
Ah, ja dat is een gebroken nacht dan. Als E. 's nachts wakker wordt geven wij ook melk hoor. Dan wil ze warme melk (of thee maar dat duurt me te lang 's nachtsquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik wel, vriend niet, die moest er om 6 uur uit, toen begon J net aan z'n tweede 3 uur...
Drinken werkt idd soms, maar dan blieft meneer alleen melk. Hij slaapt trouwens wel in de draagzak, maar wij dan dus niet.
Ach, hij heeft nu iig geen koorts meer, en is actief de kat aan t pesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Ja! Of het nazeggen van woordjes, net zoals Joey in Friends die Frans probeert te leren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:26 schreef Olf het volgende:
Coco!![]()
Naar aanleiding van het plaatje: sowieso vind ik het soms raar wat dreumesen niet kunnen/begrijpen, terwijl het me zo obvious lijkt. Bijvoorbeeld opstaan onder een te lage tafel, en dan je hoofd stoten. Ze kan dat gewoon 300 keer achter elkaar proberen zonder door te hebben dat dat dus niet kan.Besef van causaliteit enzo is nog niet altijd even ontwikkeld.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef Omentielvo het volgende:
Mijn dochter was zo knuffelig vandaag. Ik kreeg een heleboel kusjes. Zo met dat mondje open. Echt de lekkerste kusjes dus![]()
Oh dat pakje is gaaf!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gekocht voor carnaval
[ afbeelding ]
Niets aan te doen. Zal vanzelf ooit over gaan. Is haar manier van in slaap vallen. Tja. Wist ik allemaal al. Het is echt super vervelend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:02 schreef Zoë23 het volgende:
Coco
PE wat is ze al groot
En lekker zomers hihivoor de zieke dreumesen!
Vind het altijd zo zielig om te lezen
KJ en MM hoop dat het snel beter gaat
Cathmar
Wat gaven ze voor advies bij het hoofd bonken?
Haha, zo herkenbaar: zeg dan mama, diebablobidiequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja! Of het nazeggen van woordjes, net zoals Joey in Friends die Frans probeert te leren.
Phoebe: "Je m'apelle". Joey: "Floufoufou"
Moeder: "Zeg maar Ta-Fel!" Dreumes (trots): "Koepa!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |