abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136363785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ze zich niet zo gek moet maken. Met die blanke meneer heeft ze het met condoom gedaan de kans dat die scheurt is heel klein. Wel heeft ze meerdere keren onveilige seks gehad met de donkere meneer. Daarbij geeft de DNA test ook aan dat de donkere meneer de vader is. Dat kan niet missen hoor.
Als je nuchter nadenkt heb je compleet gelijk.
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:04:23 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136363840
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik denk dat ze zich niet zo gek moet maken. Met die blanke meneer heeft ze het met condoom gedaan de kans dat die scheurt is heel klein. Wel heeft ze meerdere keren onveilige seks gehad met de donkere meneer. Daarbij geeft de DNA test ook aan dat de donkere meneer de vader is. Dat kan niet missen hoor.
Maar wat als...? Het is niet 100% zeker :'(
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_136363843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze gewoon meteen even een dna test moet laten doen als dat kind geboren is als ze er zo om zit te stressen. De kans dat dat kind niet van die Marokkaan is is echt nihil, maar je ziet t niet altijd aan zo een kindje, dus dan blijft ze moeilijk doen.
Had ze maar meteen niet zo raar moeten doen, krijg je zulke toestanden van :')
Ja het is inderdaad een belachelijke toestand zo uit een soap!!!
Eerst maar eens afwachten hoe de kleine eruit ziet. Als het duidelijk is dan is dat heel fijn!! Zo niet dan zsm een DNA test erachteraan.
pi_136363868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Je klinkt nu exact als mijn nicht!
pi_136363889
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef baybug het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad een belachelijke toestand zo uit een soap!!!
Eerst maar eens afwachten hoe de kleine eruit ziet. Als het duidelijk is dan is dat heel fijn!! Zo niet dan zsm een DNA test erachteraan.
Je hebt hopelijk wel gelezen dat kinderen 9 van de 10 keer met blauwe ogen enzo geboren worden he? Het is heel slecht te zien als ze net geboren zijn. Maar ik blijf bij mijn vorige post.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_136363907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ja het is ook niet zeker dat ik de rit naar de supermarkt overleef maar hoe groot is die kans nou he?
pi_136363929
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je hebt hopelijk wel gelezen dat kinderen 9 van de 10 keer met blauwe ogen enzo geboren worden he? Het is heel slecht te zien als ze net geboren zijn. Maar ik blijf bij mijn vorige post.
Ja ik heb het gehoord. Zal het lang duren voordat je het kan zien? Dagen, weken of maanden?
pi_136363939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef Zolder het volgende:

[..]

Die kans is kleiner dan 0,01 procent. Ze heeft immers meerdere malen onbeschermde seks gehad.
TS is er zo een.

Koopt een lot voor de staatsloterij en geeft het geld wat ze wellicht kan winnen al uit voordat de trekking überhaupt geweest is :')
pi_136363950
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:27 schreef baybug het volgende:

[..]

Klopt. Daar kiest die man bewust voor. Hij gaat er, na de test, vanuit dat het zijn eigen kindje is. Het doet pijn als blijkt dat het niet zo is. Bezoekregelingen moet gaan treffen met de ander, etc. Ik begrijp dat als man zijnde toch best wel! Ik zou tot op het bot verdrietig zijn.
Hij vertrouwt de test blindelings.
Jij bent al verdrietig om een verloren paraplu heb ik het idee.
pi_136363960
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:07 schreef baybug het volgende:

[..]

Ja ik heb het gehoord. Zal het lang duren voordat je het kan zien? Dagen, weken of maanden?
De ogen kunnen donkerder trekken tot kinderen een jaar of 6 zijn ofzo. ( gelezen op Google) maar hoe snel dat vanaf de geboorte gaat weet ik eerlijk gezegd niet. Heb zelf geen kinderen :) Maar heb gewoon vertrouwen in die test.
pi_136363987
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent al verdrietig om een verloren paraplu heb ik het idee.
Nee maar gekwetste mensen vind ik wel heel erg! Dat verdienen mensen namelijk niet!
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 15:11:06 #267
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136364031
Wat ik niet snap is dat die nicht zich met alle info die ze heeft zich nog steeds zo druk maakt over dat die gast waarmee ze 2x beschermd seks heeft gehad eventueel toch de vader is....

...tenzij, tenzij dat gewoon het verhaal is dat ze aan die Marokkaan heeft opgehangen, terwijl de realiteit is dat ze veel vaker met die gozer is geweest en/of onbeschermd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136364042
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:09 schreef baybug het volgende:

[..]

Nee maar gekwetste mensen vind ik wel heel erg! Dat verdienen mensen namelijk niet!
Ja maar in dat geval vind ik de paniek echt onnodig.
pi_136364058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef CoolGuy het volgende:
Wat ik niet snap is dat die nicht zich met alle info die ze heeft zich nog steeds zo druk maakt over dat die gast waarmee ze 2x beschermd seks heeft gehad eventueel toch de vader is....

...tenzij, tenzij dat gewoon het verhaal is dat ze aan die Marokkaan heeft opgehangen, terwijl de realiteit is dat ze veel vaker met die gozer is geweest en/of onbeschermd.
Dat ze het veel vaker met de blanke man heeft gedaan lijkt me evident. Niemand raakt zo in paniek van dit verhaal tenzij er veel meer achter zit.
pi_136364087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef CoolGuy het volgende:

Nee ze vertelt echt de waarheid. Ik heb die ander ook gesproken want die ken ik.
Het zal wel goed komen.
pi_136364115
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat ze het veel vaker met de blanke man heeft gedaan lijkt me evident. Niemand raakt zo in paniek van dit verhaal tenzij er veel meer achter zit.
Ze heeft t vaker met hem gedaan ja. In april ook 3x. Met condoom. Maar das irrelevant voor deze zwangerschap.

Totaal dus 5x waarbij 2x rond conceptiedatum zwangerschap.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 15:19:22 #272
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136364281
Neuh, dan maak je je hier niet zo druk om. Ze heeft t ook zonder vondoom met m gedaan, dat kan bijna niet anders.

Overigens, je bent wel heel naief als jij denkt dat je als buitenstaander alle info mee krijgt. En raar dat je je daar zo druk over maakt. Ik denk dat jij de Marokkaan in dit verhaal bent. Of het Nichtje waar het hier over gaat.

Waarom zou jouw nichtje jou in hemelsnaam vertellen in welke maand ze met wie hoeveel keer met of zonder bescherming naar bed is geweest.

Dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136364325
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:13 schreef baybug het volgende:

[..]

Ze heeft t vaker met hem gedaan ja. In april ook 3x. Met condoom. Maar das irrelevant voor deze zwangerschap.

Totaal dus 5x waarbij 2x rond conceptiedatum zwangerschap.
Als je nicht echt niet wil bevallen kan het toch zijn dat ze dat kind inmiddels al een aantal weken/maanden binnenhoudt.
pi_136364466
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
Neuh, dan maak je je hier niet zo druk om. Ze heeft t ook zonder vondoom met m gedaan, dat kan bijna niet anders.

Overigens, je bent wel heel naief als jij denkt dat je als buitenstaander alle info mee krijgt. En raar dat je je daar zo druk over maakt. Ik denk dat jij de Marokkaan in dit verhaal bent. Of het Nichtje waar het hier over gaat.

Waarom zou jouw nichtje jou in hemelsnaam vertellen in welke maand ze met wie hoeveel keer met of zonder bescherming naar bed is geweest.

Dit verhaal rammelt aan alle kanten.
Omdat ik heel serieus met haar gepraat heb om haar te helpen. Ik heb een goede band met haar.

Maar geloof wat je wilt geloven. Als het om mij had gegaan had ik t wel gezegd. In real life heet ik geen baybug dus whatever.

Dit is zoals het verhaal is. Enige vraag die ik had is of mensen direct of indirect ervaring hebben met de prenatale test.
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:40:56 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_136364897
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:18 schreef baybug het volgende:

[..]

Omdat hij uitgaat van
1. Condoom
2. Testuitslag

Hij heeft het andere achter zich gelaten.
Tja, dan blijken zowel de test als het condoom niet betrouwbaar. En dan? Is dat haar schuld? Dan is hij dus gekwetst door de onbetrouwbaarheid van het condoom en de test, niet vanwege het feit dat zij toen vrolijk rondneukte? :') Ik snap die redenatie echt niet.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_136364956
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Tja, dan blijken zowel de test als het condoom niet betrouwbaar. En dan? Is dat haar schuld? Dan is hij dus gekwetst door de onbetrouwbaarheid van het condoom en de test, niet vanwege het feit dat zij toen vrolijk rondneukte? :') Ik snap die redenatie echt niet.
Ze hadden een knipperlichtrelatie, dan mag je toch met iedereen het bed induiken? Niet zo preuts zijn hoor
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:42:54 #277
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136364958
quote:

[..]

They were on a break!
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:48:43 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_136365121
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ze hadden een knipperlichtrelatie, dan mag je toch met iedereen het bed induiken? Niet zo preuts zijn hoor
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef jcdragon het volgende:

[..]

They were on a break!
Ja, het maakt mij ook niet uit. Maar die Marokkaan vindt het kennelijk niet erg dat ze met jan en alleman die ander neukte, maar wel als nu heeel per ongeluk dat kind van die ander blijkt te zijn.

Nou ja, ik hoop dat TS hier een update post als de baby er is :Y
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:49:28 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136365136
Ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend een kind met een ander kreeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:51:14 #280
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_136365185
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend een kind met een ander kreeg.
Nee, ik ook niet :')
Maar hij weet al die tijd al dat ze toen geneukt heeft, met condoom. Ik snap niet dat hij dat dan kennelijk wel prima vindt.
Ziggy played guitar
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:52:18 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136365212
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet :')
Maar hij weet al die tijd al dat ze toen geneukt heeft, met condoom. Ik snap niet dat hij dat dan kennelijk wel prima vindt.
Nou ja als ze toen geen verkering hadden.. is dat misschien tot daaraan toe. Maar als ze dan vervolgens een kind bij die andere vent krijgt, tja!

Zo zou ik er iig wel instaan denk ik :o
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:55:32 #282
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_136365321
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja als ze toen geen verkering hadden.. is dat misschien tot daaraan toe. Maar als ze dan vervolgens een kind bij die andere vent krijgt, tja!

Zo zou ik er iig wel instaan denk ik :o
Ja, maar daar heeft zij toch geen invloed op gehad? Hij weet dat ze zwanger is, hij weet dat hij seks met haar heeft gehad en die ander ook. Dan zou het alleen een kwestie zijn van welk zaadje de race heeft gewonnen. Tuurlijk is het niet leuk als die ander nu de vader blijkt te zijn, maar ik zou het toch suf vinden als hij daardoor de relatie verbreekt.
Ziggy played guitar
pi_136365382
quote:

[..]

Alles zal hem pijn doen!!
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:00:27 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136365447
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, maar daar heeft zij toch geen invloed op gehad? Hij weet dat ze zwanger is, hij weet dat hij seks met haar heeft gehad en die ander ook. Dan zou het alleen een kwestie zijn van welk zaadje de race heeft gewonnen. Tuurlijk is het niet leuk als die ander nu de vader blijkt te zijn, maar ik zou het toch suf vinden als hij daardoor de relatie verbreekt.
Ik zou het wel begrijpen :@ Ik zou het ook niet trekken als het niet mijn kind zou zijn denk ik. Ik zou het ook altijd vervelend blijven vinden dat zijn eerste kind niet het mijne is. -O-

Het zou nog weer anders zijn als ze gewoon een kind met een ander had waarvoor hij zelf niet in de race heeft gezeten, denk ik.
pi_136365477
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef MissBliss het volgende:

[..]

[..]

Ja, het maakt mij ook niet uit. Maar die Marokkaan vindt het kennelijk niet erg dat ze met jan en alleman die ander neukte, maar wel als nu heeel per ongeluk dat kind van die ander blijkt te zijn.

Nou ja, ik hoop dat TS hier een update post als de baby er is :Y
Geen jan en alleman. Ze heeft de afgelopen 6 jaar 2 sekspartners gehad. De Marokkaan en in 2013 de ander leren kennen. Niets mee gedaan. februari gaan daten vriendschappelijk en in april t bed in. Dus uhm, ik vind haar nog erg keurig eerlijk gezegd.
pi_136365540
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou het wel begrijpen :@ Ik zou het ook niet trekken als het niet mijn kind zou zijn denk ik. Ik zou het ook altijd vervelend blijven vinden dat zijn eerste kind niet het mijne is. -O-

Het zou nog weer anders zijn als ze gewoon een kind met een ander had waarvoor hij zelf niet in de race heeft gezeten, denk ik.
Ja dit vind ik dus ook. Zou hem niets kwalijk nemen.
Hij gaat er 10000% voor omdat de test zegt dat hij de vader is. Als hij niet de vader zou zijn was t klaar. Mocht ze niet zwanger zijn dan waren ze ws nog aan het knipper lichten.
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 16:07:25 #287
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136365666
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:03 schreef baybug het volgende:
Hij gaat er 10000% voor omdat de test zegt dat hij de vader is. Als hij niet de vader zou zijn was t klaar. Mocht ze niet zwanger zijn dan waren ze ws nog aan het knipper lichten.
Ik hou niet van mensen die ergens voor meer dan 100% voor gaan. Ik heb nog liever iemand die voor 99,99% ergens voor gaat. Is een stuk realistischer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136365680
OK, het is ook wel anders als je al in de race zat ipv je haar al zwanger en wel tegenkomt en verliefd wordt.
Toch blijft het een beetje een faalverhaal, maargoed.
Tralalalaaa
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:08:05 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136365685
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik hou niet van mensen die ergens voor meer dan 100% voor gaan. Ik heb nog liever iemand die voor 99,99% ergens voor gaat. Is een stuk realistischer.
Voor de volle 110% mee eens!
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:09:30 #290
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_136365741
Wat is het verschil tussen 99% en 100%? Oh wacht...
pi_136365745
Morgen maar f5-en dan. Dan komt t toch?
Tralalalaaa
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:12:34 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136365829
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef baybug het volgende:

[..]

Geen jan en alleman. Ze heeft de afgelopen 6 jaar 2 sekspartners gehad. De Marokkaan en in 2013 de ander leren kennen. Niets mee gedaan. februari gaan daten vriendschappelijk en in april t bed in. Dus uhm, ik vind haar nog erg keurig eerlijk gezegd.
nou ja min of meer tegelijk met 2 mannen het bed hebben gedeeld waardoor je twijfelt wie de vader is, is niet echt keurig mi. Twee bedpartners die je niet tegelijk hebt gehad is in elk geval stukken keuriger. Maar goed, het zij zo.
pi_136365915
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:03 schreef baybug het volgende:

[..]

Ze houden dus niet van elkaar en zijn alleen bij elkaar vanwege het kind. Dat wordt echt een fantastische relatie _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136366180
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ze houden dus niet van elkaar en zijn alleen bij elkaar vanwege het kind. Dat wordt echt een fantastische relatie _O_
Ze houden wel van elkaar. Ze zijn on-off 15 jaar samen. Sommige mensen kiezen voor zo'n relatie.

Maar ik vind het off topic allemaal wat ze wel of niet voor elkaar voelen etc. Zij is dom geweest. Omdat de test zegt dat hij de vader is, hij daar erg blij mee is en hij toch al heel veel om haar geeft neemt hij zijn volle verantwoording door nu wel een exclusieve relatie aan te gaan.

Ontopic was of iemand wist of die test te vertrouwen is. Dacht misschien heeft iemand ervaring, hij is er al 2 jaar.

Maar niemand heeft ervaring. Dus houdt het hier op. Bedankt voor het meedenken. Ik zal laten weten hoe de kleine eruit ziet. Zal uiterlijk zaterdag het licht wel zien.
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:26:22 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136366271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nou, misschien werkt dat wel prima :{w en misschien ook wel niet maar dan hebben ze het iig geprobeerd.
pi_136366299
Dit topic is gelukkig niet volledig geëscaleerd.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_136366711
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef jcdragon het volgende:
Wat is het verschil tussen 99% en 100%? Oh wacht...
99,99% zekerheid dat je de vader bent is altijd nog meer dan wat vaders voor zekerheid hebben zonder zo'n test :{ http://en.wikipedia.org/wiki/Misattributed_paternity
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136367044
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

99,99% zekerheid dat je de vader bent is altijd nog meer dan wat vaders voor zekerheid hebben zonder zo'n test :{ http://en.wikipedia.org/wiki/Misattributed_paternity
O jee... Das ook wel erg!
pi_136393841
Vandaag zal het gebeuren *O*
pi_136393963
Laten we dit topic maar gauw sluiten en vergeten
pi_136393970
En dicht 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: