Andrea is echt een kwakzalver. Op de brandstapel met die heks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
andrea heeft wel tien jaar met een arts samen gewoond ( eigen woorden ) dus weet zij ook wel het een en ander. Isa legde haar wel drie keer uit dat speelman de ab heeft veranderd. Toch wist andrea het wel effe beter.
Jaloersquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vind dat mensen veel te veel vinden
Ik zit al!quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Andrea is echt een kwakzalver. Op de brandstapel met die heks.
Hij had voetballer moeten wordenquote:
Die zit echt de boel op te naaien, volgens mij boeit het hem geen reet. Mijnheer oliebol ligt heel de dag op bed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef sjampoeh het volgende:
Hakim tegen isa: oh ik dacht dat je ongesteld was![]()
Het is dan ook wel een echte diva.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die zit echt de boel op te naaien, volgens mij boeit het hem geen reet. Mijnheer oliebol ligt heel de dag op bed.
Een kwakzalfje erop.. ingestraald.. en een dansje gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar las in de een van de COSSEN dat Andrea iets met de hand gedaan zou hebben. Zie ook dat de vinger nu in het verband zit.
ritueel verbranden dat mens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:53 schreef notturna het volgende:
[..]
Andrea is echt een kwakzalver. Op de brandstapel met die heks.
Die havermout hebben ze toch wel hergebruikt vanmorgen in de pap mag ik hopen? #duurzaamquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister heeft andrea haar hand in een badje gedaan met allerlei spul erin. Hoorde zelfs havermout mompelen toen ze het erin deed.
Andrea heeft niet veel op met dr speelman. Liet ze ook even duidelijk weten.
Ga me steeds meer irriteren aan dat betwetterig mens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
andrea heeft wel tien jaar met een arts samen gewoond ( eigen woorden ) dus weet zij ook wel het een en ander. Isa legde haar wel drie keer uit dat speelman de ab heeft veranderd. Toch wist andrea het wel effe beter.
Ze hebben gewoon heel dat papje van aike dr hand in een kommetje gedaan en lekker opgegeten. Pus en al.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die havermout hebben ze toch wel hergebruikt vanmorgen in de pap mag ik hopen? #duurzaam
Als Aike nu nog meer last van haar hand krijgt, is dat wel dr Speelman zijn schuld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga me steeds meer irriteren aan dat betwetterig mens.
Ze kreeg gisteren al op der kop van de dokter, hoop dat hij het nog vaker zal doen.
Nu zul je zien slaat de nieuwe AB aan dan zal Dokter Mikmak (Andrea) nog zeggen dat het door haar badje kwam.
ik ga het je nog sterker vertellen. Er komt vast een item over in de televaag..telegraaf dat andrea helende krachten heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga me steeds meer irriteren aan dat betwetterig mens.
Ze kreeg gisteren al op der kop van de dokter, hoop dat hij het nog vaker zal doen.
Nu zul je zien slaat de nieuwe AB aan dan zal Dokter Mikmak (Andrea) nog zeggen dat het door haar badje kwam.
Dat vroege opstaan geld alleen voor de rest, niet voor Hakim.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:00 schreef Ransjih het volgende:
gisteravond werd er gemopperd dat isa wilde dat ze zachter zouden doen omdat ze vroeg op moest en nou zit hakim te zeiken dat hij wakker werd van de wekker
Pls om haar bek dicht te naaien. Wat een rust zal dat ons geven.quote:
Mooi he, Utopia! #geenregelsquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:00 schreef Ransjih het volgende:
gisteravond werd er gemopperd dat isa wilde dat ze zachter zouden doen omdat ze vroeg op moest en nou zit hakim te zeiken dat hij wakker werd van de wekker
Dan moeten ze gaan graven. Ach gossie als ze dat maar aankunnen.quote:
ow...ff kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Zooo, er staat een lekker ding aan de poort...
Waar blijft Billy?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Pls om haar bek dicht te naaien. Wat een rust zal dat ons geven.
Die in die witte auto...quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
GoedemorgenIk als een speer schakelen naar die stream
hmm voor Utopiabegrippen
Goed, die man wordt meteen besprongen. Hopelijk heeft hij een tok aanquote:
soort van doodknuffelen dusquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:04 schreef Clank het volgende:
Aike zegt dat de vinger niet veel minder is geworden maar ze heeft wel energie gekregen van de behandeling van Andrea "Zo lief.. ze wil echt voor me zorgen"
Ach, voor erbijquote:
Ja, maar deze zijn voor een spot-prijsje van de sponsor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:05 schreef Parlay het volgende:
Zonnepanelen zijn toch alleen winstgevend op de - veel - langere termijn?
En even dr tv momentje pakken!quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goed, die man wordt meteen besprongen. Hopelijk heeft hij een tok aan
ik dacht dat ze borderline hadquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:37 schreef Parlay het volgende:
Bella heeft een lichte vorm van adhd, ze heeft haar slaap nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |