SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
[ Bericht 30% gewijzigd door Dottey op 05-02-2014 10:01:08 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Hij zegt niets, mag 2x een man duwen en de kofferbak open doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een weergaloze acteerprestatie! De timing, het uitgediepte karakter, de gelaagdheid! Emmy-waardig!
ineens 8 posts voor sluit dat iedereen zijn klep houd...quote:
Waarom geen goeie slaapscene, krijgt ie een oscar voor!quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij zegt niets, mag 2x een man duwen en de kofferbak open doen
Onzin, ik kreeg niet eens de kans, duurde 5 seconden. Maar ik hoef het niet, boeit me niet hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:28 schreef Dottey het volgende:
Dicht
[..]
ineens 8 posts voor sluit dat iedereen zijn klep houd...
ik opende maar een nieuwe.. want het duurde even...
nee hoor.. ik kreeg al twee keer het scherm van geen nieuwe open.. en zo snel ben ik nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Onzin, ik kreeg niet eens de kans, duurde 5 seconden. Maar ik hoef het niet, boeit me niet hoor
Ze hebben het heel zwaar hoor. Dan moet je s'middags wel een siësta houden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:29 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze vandaag eens niet op hun bed gaan liggen,slapen ze wel
Dit is echt idioot zegquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee hoor.. ik kreeg al twee keer het scherm van geen nieuwe open.. en zo snel ben ik niet![]()
Ik heb gister geen nieuwe poll gedaan, maar die komt vanavond welquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:31 schreef Dottey het volgende:
anyways.. dingen die nog extra in de OP moeten?
Maar dat doet hij met een overtuigingskracht waar Pacino jaloers op zou zijn. Denk je in wat hij kan bereiken als hij wel edelfigurant wordt ... Of misschien zelfs acteur!quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
Hij zegt niets, mag 2x een man duwen en de kofferbak open doen
Ik hoorde Isabella gisteren wel tegen Aike zeggen dat het erger zou worden als de antibiotica zou aanslaan. Daarna zou het beter worden. Ik ben geen arts o.i.d. dus geen idee of dit zo is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:35 schreef Dotteke het volgende:
Iemand enig idee wat Andrea met de hand van Aike heeft gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |