quote:Op woensdag 5 februari 2014 04:00 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Sowieso radio
In het bijzonder: 3FM
quote:
Wat is dat een wannabe zeg.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 04:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat is dat een wannabe zeg.Met zijn tattoo's, baardje en kattengejank over derde wereld problemen.
Goede post.quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet alleen de pet. Giel![]()
![]()
![]()
Beelen
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
![]()
![]()
Beelen
![]()
![]()
![]()
.
En dan daarna zeggen:quote:"Wat mij echt stoort is dat je de "GVD" vloek in een nummer doet"
En dat komt van de man die voor elke zin "fucking hell" zegt...Kom op man, nerd!quote:"ja, maar het zit er godverdomme wel in"
super giel brothers;quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:55 schreef katindeboom het volgende:
[ afbeelding ]
Die pet![]()
Klacht: De pet van Giel Beelen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 04:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Iedereen gaat daar volgens mij ook echt naar de zelfde kapper daar in Afrika. O wacht.
dit is 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder pet trouwens nog steeds een mongool
Wat is dat voor junk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:26 schreef Gutanoth het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder pet trouwens nog steeds een mongool
quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:54 schreef wise het volgende:
[..]
super giel brothers;
[ afbeelding ]
gielmca
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
![]()
![]()
Beelen
![]()
![]()
![]()
.
Dat was echt onbegrijpelijk inderdaad, gaat ie vanuit het niets ineens een partijtje de moraalridder zitten uithangen alsof het om het nationale kerkuurtje gaat, zet tegelijk die gast voor lul op de radio. Wat een debiel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:43 schreef very het volgende:
Giel Beelen, een meer hypocriet persoon als hij kan ik zo snel niet bedenken.
Terecht dat ie deze neppe rapper afkapt, maar dan dat commentaar erbij:
[..]
En dan daarna zeggen:
[..]
En dat komt van de man die voor elke zin "fucking hell" zegt...Kom op man, nerd!
Mooie post, Frank. Dat mag je vaker doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
![]()
![]()
Beelen
![]()
![]()
![]()
.
Inderdaad, dat was klachtwaardig in 2004.quote:Op woensdag 5 februari 2014 03:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die heeft ie al jaren niet meer op toch
http://www.silverladyradio.nl/quote:Op woensdag 5 februari 2014 04:15 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dat superioriteitsgevoel straalt er van af
Nogmaals: 3FM
Dat hij Darryl even op zyn nummer wees is dan wel weer baas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:43 schreef very het volgende:
Giel Beelen, een meer hypocriet persoon als hij kan ik zo snel niet bedenken.
Terecht dat ie deze neppe rapper afkapt, maar dan dat commentaar erbij:
[..]
En dan daarna zeggen:
[..]
En dat komt van de man die voor elke zin "fucking hell" zegt...Kom op man, nerd!
De eerste keer dat Giel gelijk heeft, wat een mietjes muziek (voor zover dit "muziek" genoemd mag worden).quote:
Op dat punt heeft hij gelijk, maar zijn moraalridder opmerking maakt het dan weer super kansloosquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:50 schreef Xenzo het volgende:
Klachten over Giel zijn altijd zeer terecht, deze dus ook.
[..]
De eerste keer dat Giel gelijk heeft, wat een mietjes muziek (voor zover dit "muziek" genoemd mag worden).
soundcloud.comquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef NietDoen het volgende:
Aangezien er zo veel haat is op 3FM ben ik wel benieuwd wat menig FOK!!er dan wel als degelijke radiozender beschouwt?
Eenschquote:
Geen, radiozenders zijn niet aan mij besteed, tien keer dezelfde klotehits draaien per dag, dom gelul, domme grapjes en DJs die zichzelf leuker vinden dan de luisteraars geloof ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Eensch
Maar als je er een moet kiezen uit het Nederlandse aanbod, welke verkies je dan boven 3FM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |