Dacht ik ook zelf aan, maar ik kan deze gedachte niet onderbouwen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:26 schreef Anthony9219 het volgende:
Wie weet loopt het huwelijk niet en kunnen ze niet scheiden want: Christenen
Onderbouwen kunnen we het inderdaad niet. Bedenk me nu trouwens wel dat Pa en Ma nooit bij elkaar zitten, of heb ik dat fout?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dacht ik ook zelf aan, maar ik kan deze gedachte niet onderbouwen.
Zou het Openbaar Ministerie zich lenen voor zo'n programma voor dit doeleinde?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien een beetje dom, maar het zou niet zo kunnen zijn dat er nooit een 'echte' aangifte is gedaan en dat dit allemaal op is gezet voor zijn nieuwe programma ?
gahahah nee lijkt me niet. maar kan me niet herinneren dat ik ergens een verklaring van het OM heb gezien. Alleen maar nieuws berichtenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zou het Openbaar Ministerie zich lenen voor zo'n programma voor dit doeleinde?
Een hoax, voor kijkcijfers en aandachtquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien een beetje dom, maar het zou niet zo kunnen zijn dat er nooit een 'echte' aangifte is gedaan en dat dit allemaal op is gezet voor zijn nieuwe programma ?
Stel je voor, dan zijn we er massaal ingetraptquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een hoax, voor kijkcijfers en aandacht
Ja wat denk jij dan ? Het is toch te vaag voor woorden ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:35 schreef alpeko het volgende:
Volgens mij is de koek wel op hier. De theorieën worden steeds gekker
Dat zou echt wel wreed en erg doortrapt zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:36 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Een hoax, voor kijkcijfers en aandacht
Maar wel geniaal !!!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat zou echt wel wreed en erg doortrapt zijn.
Ik geloof wat in de uitzending al duidelijk werd: Emmelie eventueel nog met hulp maar ik denk eerder gewoon alleen. En mss dat die vader het is gaan meespelen om het nog een beetje te redden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan ? Het is toch te vaag voor woorden dit
En je denkt niet dat toen al bekend was bij het gezin dat zij het zelf was ?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik geloof wat in de uitzending al duidelijk werd: Emmelie eventueel nog met hulp maar ik denk eerder gewoon alleen. En mss dat die vader het is gaan meespelen om het nog een beetje te redden.
Misschien is die dat ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
Die vader is er heilig van overtuigd dat iedereen het fout heeft.
Hij zou een heel goede acteur zijn als dit gespeeld was.
Something went wrong ... bad bad frogquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:54 schreef appelen het volgende:
http://twitter.yfrog.com/user/Emmelietje
alle foto's..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |