En anders vind ik die Rosheuvel van Heracles wel een goede voorzet hebben. Al vind ik hem niet altijd helemaal succesvol in zijn acties.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Hupperts is vooral goed in de ruimte, die hij voldoende krijgt bij een degradatieteam als Roda. Betwijfel of hij aanvallend ook datzelfde gevaar kan brengen bij Feyenoord.
Wel beter dan wat we nu hebben, dat zeker.
Die Hupperts is typisch zo'n speler voor de middenmoot. Hard rennen en het ziet er allemaal leuk uit, maar zodra ze in de top van de Eredivisie spelen is het niks meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Hupperts is vooral goed in de ruimte, die hij voldoende krijgt bij een degradatieteam als Roda. Betwijfel of hij aanvallend ook datzelfde gevaar kan brengen bij Feyenoord.
Die viel bij Almere toen al op, maar kon het bij AZ niet waarmaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef Muto het volgende:
[..]
En anders vind ik die Rosheuvel van Heracles wel een goede voorzet hebben. Al vind ik hem niet altijd helemaal succesvol in zijn acties.
Klopt ook wel, Hupperts is wat nieuw en daarom wat gehypet, maar vooral omdat er eigenlijk geen goede rechtsbuitens in Nederland zijn. De Berghuisjes, Ibarras en Bojans van deze wereld wordt je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Hupperts is typisch zo'n speler voor de middenmoot. Hard rennen en het ziet er allemaal leuk uit, maar zodra ze in de top van de Eredivisie spelen is het niks meer.
In 40-45 wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nazi-Duitsland is niet normaal.
Dat klopt maar dit seizoen is hij duidelijk aan het aftakelen.. heeft nog maar 2 assists op zijn naam en als Schaken geen assists meer geeft heb je er niks aan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
En toch vind ik De Schaak een baas. Toch een vrij beperkte speler, erg slecht beginnen, geblesseerd raken maar dan toch sterk terugknokken en - zeker in het Guidetti-seizoen - vrij behoorlijk spelen en zelfs Oranje halen..
Volgens mij heeft alleen JPB een acceptabel aantal assists dit seizoen.. Wat dat betreft is een vleugelspeler wel een prioriteit deze zomer en ik mag hopen dat het niet ingevuld gaat worden door Manuquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar dit seizoen is hij duidelijk aan het aftakelen.. heeft nog maar 2 assists op zijn naam en als Schaken geen assists meer geeft heb je er niks aan.
Rosheuvel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Hoop dat van Geel ergens een potje vindt om die Zivkovic van Groningen te halen. Al is dat ijdele hoop helaas.
Idd. Dit seizoen voor het eerst echt slecht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef PIETR het volgende:
Schaken is best van waarde geweest voor Feyenoord. PSV thuis, ennuh, meer schiet me even niet te binnen, maar heeft het na zijn eerste seizoen prima gedaan.
Dat + gratis = win.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Grifte het volgende:
Discrepantie tussen "top" Eredivisie (Feijenoord) en de middenmoot of de bodem (Roda) wordt ernstig overschat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Hupperts is typisch zo'n speler voor de middenmoot. Hard rennen en het ziet er allemaal leuk uit, maar zodra ze in de top van de Eredivisie spelen is het niks meer.
Verdient ook wel een bloemetje en een vertrek via de voordeur, maar alsjeblieft geen functie bij de club of bijtekenen. Gast kan er gewoon geen kut meer van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:05 schreef PIETR het volgende:
Schaken is best van waarde geweest voor Feyenoord. PSV thuis, ennuh, meer schiet me even niet te binnen, maar heeft het na zijn eerste seizoen prima gedaan.
Hupperts is niet gratis, aangezien Roda de optie heeft om contract 2 jaar te verlengen, dus die zullen ze ongetwijfeld lichten (als ze dat al niet gedaan hebben)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat + gratis = win.
Al wil Ajax hem. Die gek in Groningen zou ik al 10 keer liever hebben.
[..]
Discrepantie tussen "top" Eredivisie (Feijenoord) en de middenmoot of de bodem (Roda) wordt ernstig overschat.
Zo'n Hupperts zal het nooit slechter doen dan Schaken.
Niet dat ik nou zo graag Hupperts wil, maar als je gratis en relatief goede kwaliteit wil, zijn dat redelijke jochies.
Net zoals Janmaat (een buitenkansje) was, Vormer een redelijk koopje was voor geen geld, Schone () et cetera.
Anders weet ik zo wel 5 flankspelers die ik liever heb.
Hij heeft een eigen voetbalteam/school toch? Of hij fuseert met de Lex Immers voetbalschoolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verdient ook wel een bloemetje en een vertrek via de voordeur, maar alsjeblieft geen functie bij de club of bijtekenen. Gast kan er gewoon geen kut meer van.
Ligt tot 2015 vast.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hupperts is niet gratis, aangezien Roda de optie heeft om contract 2 jaar te verlengen, dus die zullen ze ongetwijfeld lichten (als ze dat al niet gedaan hebben)
Ja dat zei ik al in het vorige topic schat. Ik ga er echter vanuit dat zo'n regeling een 'uitsluitsel' heeft als Roda degradeert, waar ik toch wel in geloofquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hupperts is niet gratis, aangezien Roda de optie heeft om contract 2 jaar te verlengen, dus die zullen ze ongetwijfeld lichten (als ze dat al niet gedaan hebben)
Functie als kamelenverzorger in Blijdorp kan ook altijd nog.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen voetbalteam/school toch? Of hij fuseert met de Lex Immers voetbalschool
Ga maar uit van niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al in het vorige topic schat. Ik ga er echter vanuit dat zo'n regeling een 'uitsluitsel' heeft als Roda degradeert, waar ik toch wel in geloof.
Maar sowieso gaat dat jong naar Ajax. Let maar op.
Racisme staat je niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Functie als kamelenverzorger in Blijdorp kan ook altijd nog.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze niet snappen.
Kan merken dat je er een tijdje uit bent geweest.
Speelde anders best verdienstelijk vandaagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef PIETR het volgende:
Ben wat Immers betreft wel blij dat Koeman vertrekt
"Hij was weer van onschatbare waarde", vertelde Koeman na afloop van de wedstrijd tegen het ANP. "Lex heeft een paar wedstrijden minder gespeeld, maar in dit duel was hij weer heel belangrijk voor de ploeg. Hij weet op de beslissende momenten wat hij moet doen en beseft ook als geen ander wat het betekent om voor Feyenoord te spelen."
Dat is inderdaad het enige wat ik niet begrijp van Koeman. Die is idolaat van Immers. Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef PIETR het volgende:
Ben wat Immers betreft wel blij dat Koeman vertrekt
"Hij was weer van onschatbare waarde", vertelde Koeman na afloop van de wedstrijd tegen het ANP. "Lex heeft een paar wedstrijden minder gespeeld, maar in dit duel was hij weer heel belangrijk voor de ploeg. Hij weet op de beslissende momenten wat hij moet doen en beseft ook als geen ander wat het betekent om voor Feyenoord te spelen."
Jij hebt een ongezonde aversie tegen Immers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige wat ik niet begrijp van Koeman. Die is idolaat van Immers. Onbegrijpelijk
Mooie spandoeken wel. Beter zorgen ze er voor dat de vakken uitverkocht raken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
#kerkradenaaienvoorbetaling
#flkg=gay
#tuigvanonzetribune
Het is nog steeds een wereld van verschil of je bij Roda speelt of bij Feyenoord. Hupperts is vergelijkbaar met Schaken, Fernandez, Jozefzoon dat soort types. Kunnen van waarde zijn, maar zijn geen structurele versterking.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat + gratis = win.
Al wil Ajax hem. Die gek in Groningen zou ik al 10 keer liever hebben.
[..]
Discrepantie tussen "top" Eredivisie (Feijenoord) en de middenmoot of de bodem (Roda) wordt ernstig overschat.
Zo'n Hupperts zal het nooit slechter doen dan Schaken.
Niet dat ik nou zo graag Hupperts wil, maar als je gratis en relatief goede kwaliteit wil, zijn dat redelijke jochies.
Net zoals Janmaat (een buitenkansje) was, Vormer een redelijk koopje was voor geen geld, Schone () et cetera.
Anders weet ik zo wel 5 flankspelers die ik liever heb.
Immers is een onbenul die waarde heeft. Maar die discussie is wel genoeg gevoerd denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het enige wat ik niet begrijp van Koeman. Die is idolaat van Immers. Onbegrijpelijk
Waar blijft die dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
En een opmerking als 'Zo'n Hupperts zal het nooit slechter doen dan Schaken' is wel heel erg makkelijk, gezien een gemiddelde B-junior met loopvermogen het al beter zou doen.
Wat wij allang wisten, bevestigd BMI nog maar eens. Hij struikelde gewoon, hij deed het niet expresquote:Martins Indi rekent niet op schorsing
Bruno Martins Indi rekent er niet op dat hij wordt geschorst voor het incident met Vitesse-speler Renato Ibarra. Martins Indi ging vrijdag in de wedstrijd tegen Vitesse op de borst van Ibarra staan, maar is zich van geen kwaad bewust. 'Mijn intentie was niet om op hem te gaan staan', aldus de verdediger.
Dinsdag startte de aanklager betaald voetbal van de KNVB een vooronderzoek naar de Feyenoorder naar aanleiding van zijn gedrag in de wedstrijd tegen Vitesse. Tegen Roda JC was Martins Indi nog wel van de partij. Woensdag moet de international een verklaring indienen. Martins Indi is overtuigd van zijn gelijk, maar beseft dat hij de schijn tegen heeft. 'Het lijkt alsof ik bewust op hem ga staan', zegt hij na het duel in Kerkrade. 'Maar ik moet gelijk krijgen.'
Eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat wij allang wisten, bevestigd BMI nog maar eens. Hij struikelde gewoon, hij deed het niet expres
Klopt, het is jammer dat Ibarra door de scheids is aangesproken. Zo komt hij goed weg voor een eventueel vooronderzoek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat wij allang wisten, bevestigd BMI nog maar eens. Hij struikelde gewoon, hij deed het niet expres
Ik heb geen idee waar die blijft, ik zal Wim Jansen wel even bellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar blijft die dan?
Schaken verdient ACHT TON. Doe dan maar zo'n B-junior of een Hupperts voor een tonnetje of 2,5 a 3 wat mijn aan gaat.
Hij heeft trouwens een contract tot 2015 zie ik trouwens![]()
Godverdomme Geel
Hoepel gewoon op man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:33 schreef GwaiLow het volgende:
Maar zijn hier echt nog steeds mensen die niet in het kampioenschap van Feyenoord geloven?
Kon hem niet zien liggen iddquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |