Zo'n Feyenoord naam.quote:
Peu is er mensenquote:
Ja, dat was te merken.quote:
quote:
Ohnoes, Kaneel gaat een Priscilla bevruchten tussen lege blikjes Schultenbrauquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]kaneel wordt de vader van een kamper
Haha, denken dat iemand kinderen met mij wil krijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]kaneel wordt de vader van een kamper
quote:
Je kunt ze toch ook gewoon uit een asiel halen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, denken dat iemand kinderen met mij wil krijgen.
Waarom doe jij alleen psychologisch zwaar beschadigden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
tijd terug met een chick namen besproken, we kwamen uit op jet, gup en abortus.
Hertog Jan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, Kaneel gaat een Priscilla bevruchten tussen lege blikjes Schultenbrau
Ik weet niet of dat mag als alleenstaande ouder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook gewoon uit een asiel halen?
You classy gentleman.quote:
godverquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom doe jij alleen psychologisch zwaar beschadigden?
quote:
al bij het kiezen van de naam hebben we gedacht aan de mogelijkheid dat ze ons veroverde rijk over moeten nemen.quote:
Gewoon zeggen dat de aanstaande moeder in de auto aan het wachten is en dat jij de kleur uit mocht zoeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat mag als alleenstaande ouder.
Barbiequote:
Die doe ik ook eer aanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:17 schreef K44S het volgende:
[..]
Ja, dat was te merken.
Met zo'n avatar vraag je er natuurlijk om.
Dan moet je Persephone als baby bij iemand anders wegkapen. Past bij d'r naam.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver
[..]
[..]
al bij het kiezen van de naam hebben we gedacht aan de mogelijkheid dat ze ons veroverde rijk over moeten nemen.daar zullen we ze dus ook voor opvoeden.
Er zijn vreemdere dingen gebeurt op deze wereldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, denken dat iemand kinderen met mij wil krijgen.
Alleen als het op bier aankomt.quote:
Hehehe. Seems legit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat de aanstaande moeder in de auto aan het wachten is en dat jij de kleur uit mocht zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |