Ja... die tijd van een keer knipperen met je ogen en voila u bent een topic verderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Singles die tijd was best leuk, dat mis ik eigenlijk wel een beetje
Gelukkigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Juist wel.... maar ik wilde een [singles] TT maken
Wat ben je aan het ontwijken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef -Engel- het volgende:
![]()
![]()
Heb je nog een YT tje ... ja ik ben ontwijkend gedrag aan het vertonen, maar ik heb zin in friet enzo
Oh lekkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef -Engel- het volgende:
![]()
![]()
Heb je nog een YT tje ... ja ik ben ontwijkend gedrag aan het vertonen, maar ik heb zin in friet enzo
Tja...het is niet makkelijk tegenwoordig. De concurrentie is moordend met Faxie en F1978 hierquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
BAM
Valt er hier nog wat te hosselen?
PLOINK
En vergeet de lesbische vrouwen nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja...het is niet makkelijk tegenwoordig. De concurrentie is moordend met Faxie en F1978 hier
Die duw je toch zo opzij met je alpha uitstraling?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tja...het is niet makkelijk tegenwoordig. De concurrentie is moordend met Faxie en F1978 hier
We jagen ze allemaal zo jullie armen in johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
BAM en Ploink?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
BAM
Valt er hier nog wat te hosselen?
PLOINK
Waar zijn de andere hosselbazen.. HW enzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En vergeet de lesbische vrouwen niet
Mijn schaamte en ego natuurlijk.quote:
Oh dat heb ik gelukkig al gedaan. Ik moet nog wel wat andere dingen doen oa vakantie uitzoekenquote:
Well donequote:
Naar Kreta? Timboektoe? De poolcirkel uhms...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gelukkig al gedaan. Ik moet nog wel wat andere dingen doen oa vakantie uitzoeken
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar zijn de andere hosselbazen.. HW enzo?
Nou, fijn dat je in elk geval dan deze hebt aangemaaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Juist wel.... maar ik wilde een [singles] TT maken
Maltaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Well done
[..]
Naar Kreta? Timboektoe? De poolcirkel uhms...
Niet tegelijkertijd als ik er heen wil... dus ga maar in juli ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maltadaar had ik het net op Facebook over
Gaat wat lastig met je broek op je enkels hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je stond al in het rijtje... bij de les blijven he
Mag nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet tegelijkertijd als ik er heen wil... dus ga maar in juli ofzo
Ik stond al in het rijtje ??? hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je stond al in het rijtje... bij de les blijven he
WAT!?!?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maltadaar had ik het net op Facebook over
lolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gaat wat lastig met je broek op je enkels he
Wanneer mag je wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag nietjuli/augustus is vakantieperiode.
Of jij naar metalfestivals zou gaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WAT!?!?Niet mijn chickies inpikken jij!
Teruglezen.... ff teruglezen en t was niet mijn postquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik stond al in het rijtje ??? hoe bedoel je ?
Bij de vorige topic alleen, in deze SC toch nog niet ?
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar zijn de andere hosselbazen.. HW enzo?
[..]
Verschrikkelijke vrouwen
Ja, daahaagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of jij naar metalfestivals zou gaan?
Dat is heul niet exclusief van Mono.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lol![]()
brrr.... Hij moet z'n broek aanhouden hoor.... alleen Mono heeft het broeklatenzakkenrecht
Duvelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noem eens een lekker doch zwaar bier op?
Laat maar, ik snap echt niet wat je bedoeld nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Teruglezen.... ff teruglezen en t was niet mijn post
Tijdens meeeeeets... wat je thuis doet in je vrije tijd mag je zelf wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heul niet exclusief van Mono.
Als ik mijn broek wil laten zakken dan laat ik gewoon lekker mijn broek zakken
Buiten alle schoolvakantiesquote:
En als ik dat tijdens een meet wil doen moet ik dat ook lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tijdens meeeeeets... wat je thuis doet in je vrije tijd mag je zelf weten
Dan niet zeurenquote:
Huh.... ik stelde een serieuze vraag aan haar hoorquote:
Heyquote:
8,5quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer uit mn hoofd
Goed, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Salut! Hoe is het met jullie?
Ik zou dan zeggen dat die mensen zelf hebben gekozen voor kinderen en net als jij dat niet hebt gedaan... de ene keer zij en de andere keer iemand andersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Buiten alle schoolvakantiesvandaag weer een discussie over gehad op mijn werk. Oh wacht dat was niet zo, oh nee wacht toch wel.
Tijdens het werkoverleg ging het over vakantieplanning, mijn leidinggevende beweerde toen dat iedereen vrij was om vakantie te nemen waar hij/zij wil. Maar als het puntje bij paaltje komt hebben mensen met kinderen voorrang in alle schoolvakanties. En toen ik dat punt aanbracht was dat toch niet zo. Wil je vrij in een schoolvakantie hebben mensen met kinderen altijd voorrang. Altijd gezeur.
Wil je rellen? Ja... dan haal ik voor jou gewoon uhm oranjeboom bierquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ik dat tijdens een meet wil doen moet ik dat ook lekker zelf weten
Google t ffquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer uit mn hoofd
ja nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Salut! Hoe is het met jullie?
Daar zakt mijn broek van afquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je rellen? Ja... dan haal ik voor jou gewoon uhm oranjeboom bier
Wat zoeter vind ik wel okequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn vaak zo superzoet.
Noem eens wat op en het liefst met percentagequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, er zijn verschillende zwaardere bieren
Kanon is van Grolsch.... daar is die kerel niet zo gek van... Heineken heeft geen zwaar bier toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Trappistenbier is wel lekker, of kanon ( kanon)
Volgens mij niet. Leffe een optie? La Chouffe?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kanon is van Grolsch.... daar is die kerel niet zo gek van... Heineken heeft geen zwaar bier toch?
En zo werkt het dus niet, blijkbaar. Althans bij mij op de afdeling. Collega wil lang weekend in augustus weg. Hij heeft geen kinderen of partner die aan schoolvakanties gebonden is. Collega met 18 jarige dochter die op kamers woont denkt nog steeds recht te hebben op de regel dat ouders voorrang hebben bij vakanties. Ze had in overleg met hem al toestemming geven dat hij dan vrij kon zijn nu komt het puntje bij paaltje toch niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen dat die mensen zelf hebben gekozen voor kinderen en net als jij dat niet hebt gedaan... de ene keer zij en de andere keer iemand anders
Hmm... volgens mij kent ie beide nog niet.... maar ik zal eens vissenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Leffe een optie? La Chouffe?
Coolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Prima![]()
Ik ga over een paar weken met een maat liften naar Berlijn
Leffe is bestwel bekend? Of ligt dat aan Brabant (Brabantquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... volgens mij kent ie beide nog niet.... maar ik zal eens vissen
De regel laten bestaan bij 18jarige kinderenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
En zo werkt het dus niet, blijkbaar. Althans bij mij op de afdeling. Collega wil lang weekend in augustus weg. Hij heeft geen kinderen of partner die aan schoolvakanties gebonden is. Collega met 18 jarige dochter die op kamers woont denkt nog steeds recht te hebben op de regel dat ouders voorrang hebben bij vakanties. Ze had in overleg met hem al toestemming geven dat hij dan vrij kon zijn nu komt het puntje bij paaltje toch niet.
Iedere keer hetzelfde gezeur. Doodmoe word ik ervan. Dat punt haalde ik dus aan en dat was dus niet waar volgens mij leidinggevende, werkoverleg is klaar en hij begint tegen die collega dus te zeggen dat het niet de bedoeling is om in die periode vakantie te nemen omdat het immers een schoolvakantie is
Volgens mij woont ie aardig ver van de belgische grens vandaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leffe is bestwel bekend? Of ligt dat aan Brabant (Brabant)
Romantisccccccccccccchquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leffe is bestwel bekend? Of ligt dat aan Brabant (Brabant)
En die kun je ook in literflessen (of halve literflessen, weet het niet meer) flessen kopen, kun je hem met z'n tweeën opdrinken
Het staat zo omschreven in de algemene bepalingen: Mensen met schoolgaande kinderen hebben voorrang in de schoolvakanties.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De regel laten bestaan bij 18jarige kinderenuberhaupt die regel....
Rochefort 10 is lekker. 10%quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noem eens wat op en het liefst met percentage... ik ga een afscheidskadootje fixelen, maar ik heb niet genoeg bierkennis
Geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die zijn blond en standaard tot zover ik weet
Jij hier?quote:
Neequote:
Oh ja, zo ging dat toen hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helloooos
Wie ben jij? A/s/l
Dan ook maar een ouderwetsch welkom dan he
Dussssssssssssssss ASL?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik sta gelukkig niet alleen.
liften lijkt me paraquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Prima![]()
Waarderen, ik doe het.quote:
Mja ik zou het ook niet in m'n eentje doenquote:
Flesje waarvan? En over 1,5 week morgen? Gaat alles wel helemaal goed?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarderen, ik doe het.
Ik ga voor over 1,5 week een mooie flesje of 2 halen morgen.
In de buurt van Nijmegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ben je single?
Wat zoek je?
hou je van hobbies? en andere willekeurige vragen
31, geen, Dordrechtquote:
picca's van gast en jouquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mja ik zou het ook niet in m'n eentje doenmaar die maat heeft het best vaak gedaan, dus ik ben in redelijk goede handen.
En hij is toch knapper dan ik, dus dan gaan ze hem toch eerst verkrachten, heb ik nog de tijd om weg te komen
De 15de.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Flesje waarvan? En over 1,5 week morgen? Gaat alles wel helemaal goed?
Die werkt nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de buurt van Nijmegen
Ja
Jou
Nee, heb een schijthekel aan hobby's
Ik vind het stom dat ik die mede niet heb geproefd op die meet.quote:
Ja toch.quote:
Ah, ja. Sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ik die mede niet heb geproefd op die meet.
Maar ineens had ik gewoon nergens meer zin in qua drinken.
O geweldige stad!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[..]
Prima![]()
Ga bakken/halen danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk...
ik heb nog steeds trek in friet
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk, stiekem wou ik dit natuurlijk gewoon horen, als onzeker puberjongetje
Cursus gevatheid nemenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik vond mezelf nog wel heel erg gevat en grappig.
Wat nu?
Maar ik wil graag minder vetjesquote:
Daar moet jij geen sorry voor zeggenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch.
Eventjes naar Delft, had daar laatst een kaartje van gescoord op een feest. Dus even kijken of het wat is.
[..]
Ah, ja. Sorry.
Er is altijd een volgende meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
-Engel- voor al uw egoboostsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
JAYMijn hele dag is nu weer goed
Omdat er niks mis is met je hoeveelheid vetjes, omdat friet nu eenmaal gewoon lekker is, en gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar ik wil graag minder vetjesen dus mindset dient anders te worden.... vertel me eens waarom ik friet zou moeten eten?
#yolo #Friet enzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat er niks mis is met je hoeveelheid vetjes, omdat friet nu eenmaal gewoon lekker is, en gewoon omdat het kan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
JAYMijn hele dag is nu weer goed
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar moet jij geen sorry voor zeggen
Neem je t mee naar Rotterdam dan?Hangt er van af hoe veel geld ik heb tegen die tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja klopt maar dingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Murdera het volgende:
silkje je zou het een tijd terug zeggen wanneer je in de buurt zou zijn
Uh?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helloooos
Wie ben jij? A/s/l
Dan ook maar een ouderwetsch welkom dan he
Was wel een puike avond overigens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
In de wat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, ik ben je voorbij in de Top 500
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar moet jij geen sorry voor zeggen
Neem je t mee naar Rotterdam dan?Gewoon komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zoveel zin om te blijven slapen, en ook niet om weer om 10 uur naar huis te moeten ofzo. Dus moet even kijken wat dan nog m'n opties zijn.quote:
Nachttrein?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet zoveel zin om te blijven slapen, en ook niet om weer om 10 uur naar huis te moeten ofzo. Dus moet even kijken wat dan nog m'n opties zijn.
Ik neem m'n 2 persoons luchtbed meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet zoveel zin om te blijven slapen, en ook niet om weer om 10 uur naar huis te moeten ofzo. Dus moet even kijken wat dan nog m'n opties zijn.
Ja, als die nou toch ging hèquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ga dan heel snel heel veel posten danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach kan erger, ik sta er niet eens in
Ja, maar niet waar ik naartoe moetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam gaat er toch wel een? Weet niet waar je heen moet
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, maar niet waar ik naartoe moet
Dees is voor Faxie:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Was wel een puike avond overigens.
Nog met een leuke jongen in bed beland ookook echt geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk nietquote:
had je beter mij mee kunnen nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ik slaap altijd met hem in bed op meets met die groep. Gewoon slapen dus.
Niet op z'n minst een beetje geknuffeld?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ik slaap altijd met hem in bed op meets met die groep. Gewoon slapen dus.
Niet echt nee. Ik ben braaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet op z'n minst een beetje geknuffeld?Of lepeltje?
Nee, die zitten ondertussen allemaal in OUDquote:
Pics!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newb, ben je er nog?
Ik laat mijn baard staan tot de 15de.
Dan staat het een ruime maand. Full hobo
Ben jij mijn kloon? Ik ben momenteel Barbusse-Al-Quaidaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newb, ben je er nog?
Een aantal inderdaad, wie dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die zitten ondertussen allemaal in OUD
the horrorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Newb, ben je er nog?
Pas maar op, straks wordt je Fok!Account nog geflagged door de NSA.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij mijn kloon? Ik ben momenteel Barbusse-Al-Quaida
Alle "gadver, kutkledders!"-roepertsquote:
En mijn post nu ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt je Fok!Account nog geflagged door de NSA.
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij mijn kloon? Ik ben momenteel Barbusse-Al-Quaida
Nee, niet zo lang.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
En nice! Laat het net zo lang groeien tot je er vlechten in kan maken.
Cool. Ik zal morgen even voor niks een dag lang op het vliegveld rondhangen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt je Fok!Account nog geflagged door de NSA.
Kledders, Samzz haar woordje lives onquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alle "gadver, kutkledders!"-roepertsEnkele uitzonderingen daargelaten
En je baggage onbeheerd achterlaten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cool. Ik zal morgen even voor niks een dag lang op het vliegveld rondhangen.
Doe onze broeders in Guantanamo de groeten!quote:
Ik dacht dat alleen samzz dat woord gebruikte.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen samzz dat woord gebruikte.
Die is toch geen mama geworden?
Ik zal een rugzak vol ballonnen achterlatenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
En je baggage onbeheerd achterlaten.
Nee, heb vroeger een dikke sik gehad. Maar werd niet lang genoeg voor vlechten. Ik heb het geprobeerd.quote:
Echtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb vroeger een dikke sik gehad. Maar werd niet lang genoeg voor vlechten. Ik heb het geprobeerd.
En het wordt dan enorm stug.
Wonderen zijn de wereld nog nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, dat woord verspreidde zich onder een stel users als rammelende eierstokken onder een groep single dames op een bruiloft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
JammerArme jou baard, hij zal nooit vlechten kennen
Geilquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Had het er gister met loka over dat ik ging kijken of ik het in mijn borsthaar over kan laten gaan.
Ik heb nu zo'n MI dat je niet kunt zien wanneer de baard ophoud en het borsthaar begint....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Had het er gister met loka over dat ik ging kijken of ik het in mijn borsthaar over kan laten gaan.
Dat is de bedoeling, ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n MI dat je niet kunt zien wanneer de baard ophoud en het borsthaar begint....
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat het je wel zien dan.
Raaawwr.
Wou al zeggen. Ga je nou om jezelf zitten lachen, met je dreadhoofd?quote:
Haha, homo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:44 schreef Faxie het volgende:
Ik denk dat ik het groeien niet ga volhouden tot de 15e hoor
Ik wou eerst zo'n Leonidas baard laten groeienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, ja.
Maar er zit nu zo'n 4 a 5 cm tussen.
En heb maar bijzonder weinig borsthaar.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wou al zeggen. Ga je nou om jezelf zitten lachen, met je dreadhoofd?
quote:
Ik hou van fondue. En ik heb bijna tieten. Mag dat ook?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef K44S het volgende:
Nou ik ben K44S.
Ik ben gek van k44s.
Graag ontmoet ik een melkmeisje wat van gesmolten kaas, of kaasfondue houdt.
PM maar
Ohja, ik ben 2 meter, maar 46 schoen. en ik kom uit t'Gooi.
Pics van je bijna tietenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik hou van fondue. En ik heb bijna tieten. Mag dat ook?
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik hou van fondue. En ik heb bijna tieten. Mag dat ook?
Hahaha, nu al grijs? Treurig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou eerst zo'n Leonidas baard laten groeienMaar er zit teveel grijs tussen
Mijn enige hoop is Sean Connery
Ja, goede pics waren dat. Vind het tof staan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]Hallap Ik word gepest
![]()
Ik had al pics gestuurd toch?
[..]
Hoi Kaaaasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef K44S het volgende:
Nou ik ben K44S.
Ik ben gek van k44s.
PM maar
Wat heb je dan wel lief?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Kaaaas
Helaaaas geen kaasliefhebster
ken je "the beards: ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling, ja.
Maar er zit nu zo'n 4 a 5 cm tussen.
En heb maar bijzonder weinig borsthaar.
Ik ben dan ook al heul oud en wijs hoor, itt jullie snotkinderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, nu al grijs? Treurig.
Godver.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Kaaaas
Je bent zelf een snotjochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heul oud en wijs hoor, itt jullie snotkinderen.
Dank je voor het complimentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heul oud en wijs hoor, itt jullie snotkinderen.
Idd, bah, kaasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi Kaaaas
TRACK LISTquote:
Die coverartquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
TRACK LIST
1.I'm in the Mood... for Beards 0:00
2.This Beard Stays 4:41
3.Got Me a Beard 9:17
4.You Should Consider Having Sex With a Bearded Man 12:50
5.Bearded Nation 16:33
6.Still Got My Beard 21:30
7.The Beard Accessory Store 26:42
8.Why Having a Beard is Better than Having a Woman 29:08
9.The Beard 32:09
10.I Think Beards are Great 37:29
11.B.E.A.R.D 40:33
12.There's Just Nothing Better than a Beard 40:43
13.Beard Related Song Number 38 47:58
Dient het eten te zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Godver.
Waar houd je wel van? Ik kan redelijk anticiperen.
Hou je ook van geitenkaas?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef K44S het volgende:
Nou ik ben K44S.
Ik ben gek van k44s.
PM maar
Heel eerlijk, vindt ik elke kaas wel te pruimen.quote:
Dank jequote:
Ik zal eventjes luisteren als Barton Fink is afgelopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
TRACK LIST
Oké.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Heel eerlijk, vindt ik elke kaas wel te pruimen.
Behalve boeren kaas, 20+ jong ( daar zit dus echt geen smaak aan )
Topfilm! Coen Brothersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eventjes luisteren als Barton Fink is afgelopen.
Ik kan je toch ook gewoon optillen ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oké.
Als je dan nog even minimaal 15 cm. krimpt hebben we een match
Meh.quote:
Zeker. Eerst Hodsucker Proxy gekeken, daarna Barton Finkquote:
Ik wil gewoon dat ie niet langer dan 1.85 is, zodat ik ook eens initiatief kan nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Geen romantische Titanic momenten voor jou?
Dat was vasthouden, niet optillen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
hudsucker proxyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Eerst Hodsucker Proxy gekeken, daarna Barton Fink
Morgen maar weer eens Intolerable Cruelty kijken.
Wees gerust. Keiveel meisjes geilen hard op lange jongens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef K44S het volgende:
Ik faal op een forum.
Jullie discrimineren puur zuivel en lengte.
Bah.
Romantisch, zoenen terwijl er 1500 mensen om je heen verzuipen en doodvriezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan ? 175 ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ie niet langer dan 1.85 is, zodat ik ook eens initiatief kan nemen.
Dat was al duidelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ie niet langer dan 1.85 is, zodat ik ook eens initiatief kan nemen.
Mur, waarom kende ik dit niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
TRACK LIST
zijn binnenkort in de melkwegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur, waarom kende ik dit niet?
Zoveel nummers over baarden
1.73.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Romantisch, zoenen terwijl er 1500 mensen om je heen verzuipen en doodvriezen.
O Brother, were art thou?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Eerst Hodsucker Proxy gekeken, daarna Barton Fink
Morgen maar weer eens Intolerable Cruelty kijken.
hoiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
1.73.
Dus alles tussen 1.75 en 1.85 is ideaal
Begrijpelijk, 173 is mij dan ook te klein.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
1.73.
He verdorie, ik val net buiten de bandbreedtequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
1.73.
de bestenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n box met die en Big Lebowski en O Brother
En 22-25 jaar. En gespierd. En knap. En goed in bed. En intelligent. En rijk.quote:
Met of zonder baard? En mag er kaas in de baard zitten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
1.73.
Baardenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn binnenkort in de melkweg
je komt niet binnen zonder baard
gvdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
1.73.
2 keer maarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
En 22-25 jaar. En gespierd. En knap. En goed in bed. En intelligent. En rijk.
Nogsteeds hoi?
Max. 2 dagen baardjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met of zonder baard? En mag er kaas in de baard zitten?
Ja, heb ik ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
O Brother, were art thou?Ik moet de nieuwe nog zien van hen
De eerste keer snapte ik helemaal niks van de cirkeltjequote:
Ohquote:
Checke, slank en atletisch niet gespierd ... dus dat is eenehh.... che, check, geen idee.. nooit geklachten gehad dus check... wat is intelligent ( op mn spelvouten na ) check .... rijk check.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nogsteeds hoi?
Ik had het over jouquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop faxie. Je bent best slim.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nogsteeds hoi?
Tuurlijk wel.quote:
Maar hoeveel punten heeft ze zelf eigenlijk?quote:
Minstens 2quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar hoeveel punten heeft ze zelf eigenlijk?
En 22-28 jaar. Grote mooie borsten. Goede stevige kont. En knap. En goed in bed. En intelligent. En rijk.
Ik scoor meer punten bij jou dan bij SiIk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
En 22-28 jaar. Grote mooie borsten. Goede stevige kont. En knap. En goed in bed. En intelligent. En rijk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik scoor meer punten bij jou dan bij SiIk.![]()
Vast en zeker puntige knieenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Valt tegen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wees gerust. Keiveel meisjes geilen hard op lange jongens.
Ben alleen straatarm.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die stonden niet in het lijstje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics van je knieën om te compenseren?
Haar knieën zijn niet puntig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics van je knieën om te compenseren?
Wij zijn gewoon goed op elkaar ingespeeld.quote:
Maar ook niet echt mooi.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar knieën zijn niet puntig.
Heb ze uitgebreid bekeken.
Klinkt als de ideale naam voor mijn eerstgeboren zoon.quote:
Als ik dat toch eens wistquote:
Soberso 4. En rijk komt wel als ik klaar ben met studeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
I AM THE ONE WHO SAYS HOI !quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist
[..]
Soberso 4. En rijk komt wel als ik klaar ben met studeren.
Die gaat toch gewoon Roy heten?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt als de ideale naam voor mijn eerstgeboren zoon.
Gastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |