Ojaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel er staat 2x Cryptocurrencies 238
post 57k
Succes, bereid je voor op morgen als je voor het eerst ervaart dat je hier weer dwangmatig moet postenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Cactusvijg het volgende:
Het was leuk jongens, maar ik ga weer verder leren.
Doei
Zijn de winkels daar nu nog open?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal omdat alle winkels en eet opties gewoon voor de deur zijn. Maar als je vanaf 7 uur met 1 of ander gerecht bezig bent en dan nu die pan uit je klauwen laat vallen moet ik lachenOok al mocht ik eigenlijk proeven enzo
Niet teveel Ritalin slikkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Cactusvijg het volgende:
Het was leuk jongens, maar ik ga weer verder leren.
Doei
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Succes, bereid je voor op morgen als je voor het eerst ervaart dat je hier weer dwangmatig moet posten![]()
Zelfs hier is het een en ander tot 10 uur openquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zijn de winkels daar nu nog open?Ik kom daar wonen, hier is alles om 20:00 dicht
Heeft ze het nou echt laten vallen of niet?
Moet jij zeggen als opperjankertquote:
Ik lieg ook een beetje bedenk ik net, als ik de brug over ga is de Jumbo wel tot 21:00 open, maar dat is bijna 10 minuten fietsenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zelfs hier is het een en ander tot 10 uur open
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet jij zeggen als opperjankert
jank: geen naam tt's want ik krijg geen naam tt jank jank
jank: please mag ik een naam tt, jeeejj ben gelukkig ik heb een naam tt
! .
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
! .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Trolletje en Roix op de meet: Ik kan niet wachten op die catfightquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
! .
Je kan hier om 4 uur in de nacht nog shit bestellen en laten bezorgen he. Randstadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zijn de winkels daar nu nog open?Ik kom daar wonen, hier is alles om 20:00 dicht
Heeft ze het nou echt laten vallen of niet?
WATquote:
Awhquote:
Nee is gewoon m'n homey en alleen ik mag kattig doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Trolletje en Roix op de meet: Ik kan niet wachten op die catfight
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik ben al meuk in dozen aan het werpen, weet jij nog iets te huur ofzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je kan hier om 4 uur in de nacht nog shit bestellen en laten bezorgen he. Randstad.
Nu heb je me al Ros. Rios en Roix genoemd...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu heb je me al Ros. Rios en Roix genoemd...
Volgens mij heb jij een bril nodig Katinka
Fantastisch!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Nog 7 posts en dan kom ik pas na 0.00 terug!
Weekendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef dimmak het volgende:
Jezus dit gaat echt te snel voor mij allemaal. Ben ik hier de enige met een leven?![]()
Don't make promises you can't keepquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
en het is al 21:00 geweestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik lieg ook een beetje bedenk ik net, als ik de brug over ga is de Jumbo wel tot 21:00 open, maar dat is bijna 10 minuten fietsen
Moet wel. Want 450 en zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Don't make promises you can't keep
Dit snel vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef dimmak het volgende:
Jezus dit gaat echt te snel voor mij allemaal. Ben ik hier de enige met een leven?![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Nou en? Anniequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu heb je me al Ros. Rios en Roix genoemd...
Volgens mij heb jij een bril nodig Katinka
Zat, alles is mogelijk in de randstadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben al meuk in dozen aan het werpen, weet jij nog iets te huur ofzo?
Behalve een fatsoenlijk frietje halen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zat, alles is mogelijk in de randstad![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Behalve een fatsoenlijk frietje halen.
Wel een overheerlijk frietjes-overtreffend patatjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Behalve een fatsoenlijk frietje halen.
Morgen busje hurenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zat, alles is mogelijk in de randstad![]()
Kusjessssquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Nou, post 450. Ik zou zeggen, tot later.
Daaaahggg
Vorige update:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Nou, post 450. Ik zou zeggen, tot later.
Daaaahggg
Top 100 van 04-02-2014
Jouw icoontje en ui zijn ook wennen. badum tssquote:
Oh ja, icoontje zal ik eens terug zetten voordat ik het vergeetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jouw icoontje en ui zijn ook wennen. badum tss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |