Dat zijn we met jouw eerdere bezoekjes al gewend hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Shreyas het volgende:
Wat gebeurt hier nou weer, ineens komen er wijven van overal en nergens om te trollen hier....
Inderdaad, ik voel me bijna overbodigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zijn we met jouw eerdere bezoekjes al gewend hoor.
bijna?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me bijna overbodig
Ja, anders had ik hier toch helemaal niet gepost....je snapt ook niets hèquote:
Maak je geen zorgen: ook als er hier geen vrouwen zijn, heb jij werkelijk geen enkel nut in deze wereld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik voel me bijna overbodig
Serieus? Koopjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
Volgend seizoen transfervrij las ik laatst. Halen die Cissé.
Ik maak me ook geen zorgen hoor, zeker niet in dit topic. Er zijn hier al genoeg Feyenoorders die dat elk seizoen wel weer doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: ook als er hier geen vrouwen zijn, heb jij werkelijk geen enkel nut in deze wereld.
Goed voor de merchandising in Ivoorkust.quote:
rot dan gewoon opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen hoor, zeker niet in dit topic. Er zijn hier al genoeg Feyenoorders die dat elk seizoen wel weer doen
Jammer genoeg heeft Koevermans niet van die innovatieve ideeën.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goed voor de merchandising in Ivoorkust.
Chipszakjes met Sissies hoofd erop, you've heard it here first.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:57 schreef eight het volgende:
En weer geen blauwe aanwezig om al die jodenposts te verwijderen
Vergeet ik weer die voorspelling in te sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Muto het volgende:
Waarom zijn Armenteros en Boëtius van flank gewisseld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |