abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136590061
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef gridjuh het volgende:

[..]

hij werkt er net een maand...
Misschien bevalt ie heel goed of is het een kennis van de teamcoach of zo
pi_136591854
Ben je bijna aan het einde en dan heb je een lekke band. :(
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:48:46 #153
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_136591859
In de mz van vandaag staay dat ze het drie bundel systeem weer gaan testen ondat de smx niet anders kan sorteren.. Als ze t invoeren kap ik ermee
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_136591952
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Voorbereiden op mawovr gaat problemen geven, want dan is de 24 uurs post nog niet binnen. Tenzij het 3 bundelsysteem weer een rentree gaat maken.

Pagina 3 van het MZ journaal vandaag "proef met 3 bundels". Dus ik denk toch dat ze uiteindelijk wel naar dat voorbereiden op mawovr zullen gaan. Is vast niet voor niks dat ze dat 3 bundel systeem toch weer gaan testen
pi_136592230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef superkimmi het volgende:
In de mz van vandaag staay dat ze het drie bundel systeem weer gaan testen ondat de smx niet anders kan sorteren.. Als ze t invoeren kap ik ermee
Ik denk dat je niet de enige zult zijn dan. Ben ook wel erg benieuwd naar die "nieuwe hulpmiddelen" die het ineens wel haalbaar zouden moeten maken
pi_136594115
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Pagina 3 van het MZ journaal vandaag "proef met 3 bundels". Dus ik denk toch dat ze uiteindelijk wel naar dat voorbereiden op mawovr zullen gaan. Is vast niet voor niks dat ze dat 3 bundel systeem toch weer gaan testen
Volgens het MZ-Journaal is de reden dat anders de SMX het niet aan kan, tenzij ze er meer kopen dan de 11 die ze nu willen aanschaffen. Maar ik snap niet dat ze na alle ellende met het 3-bundelsysteem nog durven te overwegen om het opnieuw in te voeren. Zowel het postvest als de vakkentas waren niet prettig om mee te werken, en meer hulpmiddelen zijn er volgens mij niet.

Ik dacht eerlijk gezegd dat die SMX complete bundels uitspuugde en bijna 100% van de post kon sorteren, zodat er bijna geen binnenwerk meer overbleef. Dat lijkt mee te vallen. De SMX kan 85% van de post sorteren (en PostNL kennende is dat een zeer optimistische schatting), en bij Voorbereiden & Sorteren zal er niemand overcompleet worden, "omdat de personele gevolgen zullen worden opgevangen". Ben benieuwd wat dat inhoudt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 februari 2014 @ 17:55:14 #157
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136594346
ze gaan er kennelijk vanuit dat het met natuurlijk verloop en aflopende contracten opgevangen kan worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:00:29 #158
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_136594493
ja ik zie ook niet in hoe ze dat systeem beter zouden kunnen maken.. t is al vervelend genoeg met HAH en 1 bundel post.. en das dan nog makkelijk omdat je bij de hah geen adres hoeft te lezen..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_136594775
quote:
ja nog meer werken voor nog minder geld,het gros zal zeker eieren voor hun geld kiezen.
pi_136595189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat die SMX complete bundels uitspuugde en bijna 100% van de post kon sorteren, zodat er bijna geen binnenwerk meer overbleef. Dat lijkt mee te vallen. De SMX kan 85% van de post sorteren (en PostNL kennende is dat een zeer optimistische schatting), en bij Voorbereiden & Sorteren zal er niemand overcompleet worden, "omdat de personele gevolgen zullen worden opgevangen". Ben benieuwd wat dat inhoudt.
Ik geloof er niks van dat er geen mensen overcompleet worden door die machine. Dat werd toch ook gezegd bij het afschaffen van de maandag? Als ik kijk naar hoeveel mensen er nu in de min lopen vergeleken met vorig jaar, dan kan ik me niet voorstellen dat dat geen gevolgen gaat hebben voor de volgende overcompleetronde. Ze zullen er misschien een andere naam/reden voor geven, maar uiteindelijk zal het heus wel gevolgen hebben.
Overigens werd er bij ons gezegd dat die machine vrijwel alles kan sorteren, alleen dingen in plastic blijven lastig, en daarom zijn ze inmiddels bezig met gesprekken om te kijken of bepaalde partijen niet zonder plastic verzonden kunnen worden.
pi_136595209
Ik moet - met hoe de kasten nu zijn ingedeeld - nu soms voor één straatje (8 huizen) de post al uit drie verschillende bundels vissen, met daarnaast vaak nog een bundel huis-aan-huis.
Hoe willen ze het in postnaam nog leuker maken, over menselijke maat gesproken???
pi_136595349
Ja, dat was ook een leuke, dat de menselijke maat is teruggekomen. Heeft iemand hier daar ook daadwerkelijk iets van gemerkt? :P Het is nog steeds een gedonder met het uitbetaald krijgen van je gewerkte uren, ze staan nog steeds zo'n beetje naast je met een stopwatch om te kijken of je niet te lang pauze houdt en ze staan nog steeds bij mensen in de nek te hijgen dat ze sneller moeten zijn met voorbereiden.
pi_136595804
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat er geen mensen overcompleet worden door die machine. Dat werd toch ook gezegd bij het afschaffen van de maandag? Als ik kijk naar hoeveel mensen er nu in de min lopen vergeleken met vorig jaar, dan kan ik me niet voorstellen dat dat geen gevolgen gaat hebben voor de volgende overcompleetronde. Ze zullen er misschien een andere naam/reden voor geven, maar uiteindelijk zal het heus wel gevolgen hebben.
Overigens werd er bij ons gezegd dat die machine vrijwel alles kan sorteren, alleen dingen in plastic blijven lastig, en daarom zijn ze inmiddels bezig met gesprekken om te kijken of bepaalde partijen niet zonder plastic verzonden kunnen worden.
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar je kan zo'n zin natuurlijk ook op 2 manieren lezen:

1) De SMX zal niet tot overcompleet leiden.

2) De SMX zal niet tot overcompleet leiden.

In het tweede geval worden er wel mensen overcompleet, maar komt dat niet door de SMX, maar ergens anders door.

Net als bij dat maandag-verhaal. Toen zeiden ze ook dat niemand overcompleet zou worden door het afschaffen van de maandagbezorging, maar dat je nog wel overcompleet kon worden door de "Nieuwe Weg Van De Brief".

En dat terwijl die nieuwe weg compleet geflopt is. Dat was toch dat verhaal met de CVL's, het 3-bundelsysteem en de hubs? Daar is niets van overgebleven, dus ik ben wel benieuwd wat die nieuwe weg dan nu nog inhoudt, als het kennelijk niets met het schrappen van de maandag of de aanschaf van de SMX van doen heeft.

Of is de nieuwe weg nu een soort deus ex machina geworden, die naar believen kan worden ingezet om mensen er uit te trappen? Een truc om mensen ondanks alle toezeggingen toch nog er uit te kunnen werken?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_136599711
Geen brief ontvangen en geen belletje gehad :D

Nu heb ik afgelopen zaterdag wel last-minute (echt vlak voor ik weg wilde gaan) een andere wijk gekregen. Natuurlijk eentje waar ik bijna twee keer zo lang mee bezig ben en een half uur fietsen van 't sorteercentrum afligt, dik 9 uur mee bezig geweest. Nouja, als het goed is heb ik in ieder geval m'n sorteerbaantje nog :)
pi_136600638
Wat is het driebundel systeem? :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 februari 2014 @ 20:35:44 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136601009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef Patoshik het volgende:
Wat is het driebundel systeem? :P
2 bundeltjes post voor hetzelfde stukje straat en HAH
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136601673
Overduidelijk geen goed idee maar ze willen het uiteraard toch proberen door te drukken.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_136615825
Drieblundersysteem... zeker om het natuurlijke verloop wat te stimuleren?
pi_136615973
Over een uurtje sollicitatie voor de andere baan. Poeh ik hoop dat ik een goede indruk achter kan laten *O*
pi_136616039
Gisteren was mijn eerste werkdag na een weekje vrij te zijn geweest, zijn ze mijn hah kwijt :')
Er gaat altijd wel iets fout als ik weer begin met werken.
pi_136616067
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 08:55 schreef FL_Freak het volgende:
Over een uurtje sollicitatie voor de andere baan. Poeh ik hoop dat ik een goede indruk achter kan laten *O*
Veel succes!
Gestrest?
pi_136616116
quote:
Misschien kunnen ze geo-route ook opnieuw testen _O-
pi_136616246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Veel succes!
Gestrest?
Gisteravond en vannacht meer. Nu valt het mee. En dankje!
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:40:26 #174
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_136620038
We hebben hier nog steeds wijken die lopen volgens georoute.

Die drie-bundel komt er weer op neer dat ze willen dat er zo veel mogelijk op straat wordt gedaan en zo min mogelijk binnen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_136628292
Wat een ongelofelijke eikel van een pakketchauffeur heb ik hier toch. Stuurt doodleuk mijn pakje retour omdat mijn adres niet zou bestaan. Terwijl ik hier al jaren woon, en hij bijna wekelijks pakjes voor mij heeft.

Dus ik de klantenservice gebeld, op hoge poten. Daar moet je dan nog geld voor betalen ook, om te mogen klagen over hun falende dienstverlening. Gevraagd waarom de chauffeur mijn pakje retour heeft gestuurd, terwijl er gewoon een correct adres op staat. Krijg ik doodleuk als antwoord: "Omdat uw adres niet bestaat". |:( Verder kunnen/willen ze niks voor me doen, en moet de afzender maar een onderzoek instellen.

Ik ga maar eens de Woningbouw bellen, want het is natuurlijk van de zotte dat ik maandelijks honderden euro's huur betaal voor een huis wat niet eens blijkt te bestaan! Wat natuurlijk ook de vraag oproept waar ik dan al die tijd gewoond heb. In de Matrix, of zo? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')