Pagina 3 van het MZ journaal vandaag "proef met 3 bundels". Dus ik denk toch dat ze uiteindelijk wel naar dat voorbereiden op mawovr zullen gaan. Is vast niet voor niks dat ze dat 3 bundel systeem toch weer gaan testenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Voorbereiden op mawovr gaat problemen geven, want dan is de 24 uurs post nog niet binnen. Tenzij het 3 bundelsysteem weer een rentree gaat maken.
Ik denk dat je niet de enige zult zijn dan. Ben ook wel erg benieuwd naar die "nieuwe hulpmiddelen" die het ineens wel haalbaar zouden moeten makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef superkimmi het volgende:
In de mz van vandaag staay dat ze het drie bundel systeem weer gaan testen ondat de smx niet anders kan sorteren.. Als ze t invoeren kap ik ermee
Volgens het MZ-Journaal is de reden dat anders de SMX het niet aan kan, tenzij ze er meer kopen dan de 11 die ze nu willen aanschaffen. Maar ik snap niet dat ze na alle ellende met het 3-bundelsysteem nog durven te overwegen om het opnieuw in te voeren. Zowel het postvest als de vakkentas waren niet prettig om mee te werken, en meer hulpmiddelen zijn er volgens mij niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Pagina 3 van het MZ journaal vandaag "proef met 3 bundels". Dus ik denk toch dat ze uiteindelijk wel naar dat voorbereiden op mawovr zullen gaan. Is vast niet voor niks dat ze dat 3 bundel systeem toch weer gaan testen
ja nog meer werken voor nog minder geld,het gros zal zeker eieren voor hun geld kiezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef superkimmi het volgende:
In de mz van vandaag staay dat ze het drie bundel systeem weer gaan testen ondat de smx niet anders kan sorteren.. Als ze t invoeren kap ik ermee
Ik geloof er niks van dat er geen mensen overcompleet worden door die machine. Dat werd toch ook gezegd bij het afschaffen van de maandag? Als ik kijk naar hoeveel mensen er nu in de min lopen vergeleken met vorig jaar, dan kan ik me niet voorstellen dat dat geen gevolgen gaat hebben voor de volgende overcompleetronde. Ze zullen er misschien een andere naam/reden voor geven, maar uiteindelijk zal het heus wel gevolgen hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat die SMX complete bundels uitspuugde en bijna 100% van de post kon sorteren, zodat er bijna geen binnenwerk meer overbleef. Dat lijkt mee te vallen. De SMX kan 85% van de post sorteren (en PostNL kennende is dat een zeer optimistische schatting), en bij Voorbereiden & Sorteren zal er niemand overcompleet worden, "omdat de personele gevolgen zullen worden opgevangen". Ben benieuwd wat dat inhoudt.
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar je kan zo'n zin natuurlijk ook op 2 manieren lezen:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat er geen mensen overcompleet worden door die machine. Dat werd toch ook gezegd bij het afschaffen van de maandag? Als ik kijk naar hoeveel mensen er nu in de min lopen vergeleken met vorig jaar, dan kan ik me niet voorstellen dat dat geen gevolgen gaat hebben voor de volgende overcompleetronde. Ze zullen er misschien een andere naam/reden voor geven, maar uiteindelijk zal het heus wel gevolgen hebben.
Overigens werd er bij ons gezegd dat die machine vrijwel alles kan sorteren, alleen dingen in plastic blijven lastig, en daarom zijn ze inmiddels bezig met gesprekken om te kijken of bepaalde partijen niet zonder plastic verzonden kunnen worden.
Veel succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:55 schreef FL_Freak het volgende:
Over een uurtje sollicitatie voor de andere baan. Poeh ik hoop dat ik een goede indruk achter kan laten
Misschien kunnen ze geo-route ook opnieuw testenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef superkimmi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |