Inderdaad, zeg dat wel!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:27 schreef superkimmi het volgende:
getver, het is weer kloteweer.. echt van die regen die je in 2 minuten doorweekt maakt.. en harde wind. heb nu al geen zin..
Jij ook! Mooie nieuwe UI heb je trouwens!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een rotweer ja. Sterkte iedereen!
Bij planning hebben ze nooit van BCC gehoord?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef V__L_N het volgende:
Hier is het inmiddels droog. Komt ook naar jullie allemaal.
De planning heeft even een mailtje uit gestuurd over bedrijfskleding. Me mailadres ligt nu bij 100 andere postbezorgers.
Overigens iemand al polo's gekregen? Deze brief ging er over dat je je bedrijfskleding moet dragen.
Qua weer viel het mee. Tot 10.30 harde regen, maar daarna droog. Qua post was het tamelijk rustig, maar alles bij elkaar wel een stuk drukker dan de vorige 2 zaterdagen: oa Kampioen voor de oneven nummers, en 3x hah. Zo kwam ik voor die ene wijk die ik moest lopen toch nog aan 5 volle tassen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:38 schreef gelestipjes het volgende:
Moet zeggen dat het me eigenlijk nog meeviel qua weer. Weliswaar is het geen seconde droog geweest, maar het regende een stuk minder hard dan ik verwacht had. Wel veel wind. Weinig post
Thanks!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg dat wel!![]()
Het domme is dat ik eigenlijk voor vandaag verlof had aangevraagd en geen één TC daarop terugkwam. En nu mailde ik afgelopen donderdag naar hen beiden om te vragen wat voor wijk ik zou moeten lopen vandaag!![]()
Ik had dus vrij kunnen zijn!
Nou ja, dat wordt dan waarschijnlijk volgende week zaterdag vrij...
[..]
Jij ook! Mooie nieuwe UI heb je trouwens!
Fijn he, waterschapbelasting.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:17 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Thanks!
Hier viel het ook goed mee. Alleen ik had voor een deel van de wijk een brief waardoor ik elke voordeur in 3 straten zag.
Afgelopen donderdag ook al.
Kreeg jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:12 schreef VixenFromHell het volgende:
http://leefmagazine.nl/![]()
Wie kreeg dat ding nou ook altijd.... Deezertje?
Echt wel.quote:
Hier is de C1000 ook een paar maanden geleden een Jumbo geworden, maar we hebben nog steeds een C1000 folder (2x per week), EN nu ook regelmatig een Jumbo-folder er bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef Deezertje het volgende:
C1000 foldertje waaide hele tijd weg, en nog leuker: C1000 hier is al 2 maanden Jumbo en verder zit er geen C1000 meer in de buurt dus ben zeer benieuwd wanneer ze eens stoppen met die folder. Dunne foldertje stelt al niks voor en alleen maar irritant op zulke dagen!
Kun je er dan niet zo'n plastic PostNL klepdoosje opzetten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
En op daldagen leg ik vaak spul in het mandje voorop maar dat wil met dit weer ook niet echt.
Dat ding had ik gisteren ook. Met 92 gram was die redelijk zwaar maar met de wind zorgde het er wel voor dat de AH folder niet steeds wegwaaide en het was net iets smaller dan de AH, daardoor pakte wel weer makkelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:12 schreef VixenFromHell het volgende:
http://leefmagazine.nl/![]()
Wie kreeg dat ding nou ook altijd.... Deezertje?
Wat is dat?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:41 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Kun je er dan niet zo'n plastic PostNL klepdoosje opzetten?
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:46 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Wat is dat?
Probleem met die mand is dat je het dan niet open kan laten staan. Vaak heb ik op daldagen wat bundels in dat ding liggen en dan pak ik er steeds wat af, maar dat kan dus niet met regen.
Nou er zijn er die een echt mandje op de fiets hebben. Maar hoe heet dat ding dan wel? Mail/SpamBox?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Oooh maar zoiets heb ik ook, ik dacht dat ze misschien iets nieuws hadden
Een stuurtas.quote:Op maandag 10 februari 2014 07:22 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Morgen.
[..]
Nou er zijn er die een echt mandje op de fiets hebben. Maar hoe heet dat ding dan wel? Mail/SpamBox?
Definieer "niet in de buurt". Als er geen c1000 binnen een straal van 25km zit heb je gelijk, maar 10km bijvoorbeeld valt toch nog wel aardig onder "in de buurt". We krijgen hier ook genoeg folders van winkels die op zo'n 10km afstand zitten. Als het echt niet uit kon zouden ze vast wel stoppen met die folder, maar er zullen vast nog wel mensen zijn die er wel heen gaan, controleren ze ook wel eens door bij het afrekenen naar je postcode te vragen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
C1000 foldertje waaide hele tijd weg, en nog leuker: C1000 hier is al 2 maanden Jumbo en verder zit er geen C1000 meer in de buurt dus ben zeer benieuwd wanneer ze eens stoppen met die folder. Dunne foldertje stelt al niks voor en alleen maar irritant op zulke dagen!
quote:
ze hebben zeer hoge eisen allemaal alleen wat je uiteindelijk krijgt is zeeeerrr laag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:19 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Hier zijn laatst een aantal postbezorgers op non-actief gesteld omdat ze geholpen werden door een familielid of partner. Zijn ze erg streng in.
Post vervoeren en bestellen vanuit de auto is helemaal uit den boze. Kan me ergens de reactie van de TC wel voorstellen. Regels zijn regels.
Echter zitten er TC's tussen die 0,00001 sociale vaardigheden bezitten om dit op een normale manier te vertellen aan een collega. Veel TC's die ik tegenkom zien zichzelf echt als een 'baas' waar iedereen maar naar moet luisteren.
Nou ik stond een paar maanden geleden bij flatgebouw kranten in de bus te gooien. Komt er plotseling een Sandd bezorger met zijn post, en dat was zo tussen 3:00 en 3:30!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:05 schreef ophaling10 het volgende:
vanmorgen kreeg ik post van Sandd(dat is geheel tegen de regels in lijkt me)
hoop dat,dat bedrijf gauw ermee stopt.
tja officieel mogen ze tussen 7:00 en 18:00 bezorgen....het is maar net hoe je het wegzetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 03:43 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Morgen.
[..]
Nou ik stond een paar maanden geleden bij flatgebouw kranten in de bus te gooien. Komt er plotseling een Sandd bezorger met zijn post, en dat was zo tussen 3:00 en 3:30!![]()
Heb ik ook bij een wijk, al krijgen wij het er pas in juni bij. In de andere wijk zie ik soms weken achter elkaar echt helemaal niemand en als ik wel iemand zie is het vaak de thuiszorg of een verdwaalde politiewagen. Maar ik kruip nog eventjes in mijn nest, trusten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:16 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ik heb nu met kranten bezorgen regelmatig dat ik met de man van de Pers groep bij hetzelfde huis sta, maar ja dat is in maart ook afgelopen.
Maar wat is de logica daar dan van? Als je het goed afwerkt staat er vervolgens toch gewoon een postcode op waar het heen moet, en dat is lang niet altijd iets wat onder "overige postcodes" valt. Overigens hebben ze dat hier ook nooit gezegd, heb ook nog nooit gehoord van iemand hier dat ze dat wel deden, gewoon in het vakje waar de postcode onder valt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:03 schreef posje het volgende:
Herstel- en retourpost hoort in de linkergleuf, dus altijd in 'overige postcodes'. Dit staat nergens duidelijk aangegeven (alleen ergens in de kleine lettertjes), het is geen wonder dat veel bezorgers van deze regel niet op de hoogte zijn. Het stond toevallig vorige week in de nieuwsbrief.
Werk je er van jouw leeftijdscategorie dan het kortst/ben je er als 1 van de laatsten bijgekomen van jouw categorie? Of denk je dat er gewoon sowieso heel veel mensen weg moeten en moeten er dus ook aardig wat mensen uit jouw leeftijdscategorie weg?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:53 schreef Noiseflux het volgende:
Vandaag krijgt iedereen die bij ons filiaal 'overcompleet' is een aangetekende brief en een telefoontje.
..Ik zie de bui al hangen
Hebben ze nog iets gezegd dan over het aantal uren dat moet verdwijnen? Deden ze bij ons wel toen bij de informatiebijeenkomst, al werd het uiteindelijke aantal uren dat weg moest toen wel lager doordat er nog wat mensen vrijwillig hadden getekendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:53 schreef Noiseflux het volgende:
Een combinatie. Ik werk er 'pas' 4 jaar, ben als een van de weinige zaterdagpostbodes over en er moeten volgens mij een hoop mensen weg. Ze zullen me wel willen houden als bezorger maar ik weet niet of ik daar zo blij van word..
heb ik daarstraks ook nog gedaan, had maar 1,5 uur geslapen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:27 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Heb ik ook bij een wijk, al krijgen wij het er pas in juni bij. In de andere wijk zie ik soms weken achter elkaar echt helemaal niemand en als ik wel iemand zie is het vaak de thuiszorg of een verdwaalde politiewagen. Maar ik kruip nog eventjes in mijn nest, trusten.
Grote kans dat dat dan toch iets te maken heeft met het feit dat jij enige tijd uit de running bent geweest/"geblesseerd" bent. Die zullen ze minder snel een contract voor onbepaalde tijd geven dan iemand die niks heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef gridjuh het volgende:
[..]
heb ik daarstraks ook nog gedaan, had maar 1,5 uur geslapen...
hoorde wel dat die nieuwe jongen een contract voor onbepaalde tijd heeft gekregen....eens kijken hoe dat kan, hij is echt nieuw begonnen zeg maar....
hij werkt er net een maand...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Grote kans dat dat dan toch iets te maken heeft met het feit dat jij enige tijd uit de running bent geweest/"geblesseerd" bent. Die zullen ze minder snel een contract voor onbepaalde tijd geven dan iemand die niks heeft.
Zo werkt het vaak wel ja. Wel heel rot natuurlijk als je daardoor geen vast contract krijgt, maar ik kan zo'n werkgever ergens ook wel begrijpen. Ze staan natuurlijk ook in hun recht om een ander wel een vast contract te geven. Al is het wel vreemd als ze dat na een maand doen?! Hier moeten hele goede betrouwbare bezorgers bijna allemaal wegwezen na 3 jaar, erg vreemd dat ze daar iemand na een maand een vast contract zouden geven als ze dat dan nog niet eens hoeven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Grote kans dat dat dan toch iets te maken heeft met het feit dat jij enige tijd uit de running bent geweest/"geblesseerd" bent. Die zullen ze minder snel een contract voor onbepaalde tijd geven dan iemand die niks heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |