Gelukkig niet. Maar mijn vriend moest naar de tuindag van het werk...quote:
Wij hadden vandaag al Kampioenen. En nog was het maar heel weinig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het was hier weer aardig wat qua dikke post, oa doordat Eigen Huis Magazine er weer bij zat. En zaterdag schijnen er weer Kampioenen op ons af te komen, dus dat januaridal heeft in mijn dorp zegge en schrijve 6 werkdagen geduurd.
Mogguh!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 04:49 schreef dud0r het volgende:
Mogguh. Zo verkouden als maar kan.![]()
Natuurlijk net voor mijn vrije week.
Ze waren er inderdaad hard mee bezig om alle boekjes op orde te krijgen voor daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:22 schreef Herfstblad het volgende:
Morgen krijgen we hier allemaal een eigen boekje thuis gestuurd in plaats van per wijk elke dag een oranje boekje. Nu maar hopen dat die boekjes niet kwijtraken met de post![]()
En vanaf volgende week gaan we hier inderdaad ook beginnen met de papieren labels.
Jeetje, wat vervelend zo'n tc gridjuh. Ook totaal niet behulpzaam
Lekker belangrijk ???quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef gridjuh het volgende:
Ik ben nog nooit zo door tc behandeld, omdat ik af en toe, en nee dat is niet bezorgen, afgezet word met de post in de wijk en vervolgens loop. Dat mag allemaal maar niet en ik heb maar te luisteren naar mijn Tc en anders stop ik maar gelijk met werken. En ik ken meerdere mensen die dus met auto bestellen.
ja en toen was ik boos. Dat had hij beter niet kunnen doen.
dus gelijk maar aangegeven, dat ik met bepaalde acties van hem het niet eens was. En dan word ik ervan beschuldigd een grote mond te hebben.
ik ben boos en verdrietig en kan alleen maar huilen
ja en toen ook nog gezegd over 5 dec dat de ondernemingsraad had besloten op tijd thuis te kunnen zijn. Zijn antwoord dat hij met hun niets te maken heeft ed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ???
Laat de tc zich eens bezighouden met echt belangrijke dingen.
In Scheveningen bestelde ik niet anders dan met de auto en er waren er sowieso nog 2 uit mijn wijk die dat deden
Is die man overspannen of zo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ja en toen ook nog gezegd over 5 dec dat de ondernemingsraad had besloten op tijd thuis te kunnen zijn. Zijn antwoord dat hij met hun niets te maken heeft ed.
En dat mag niet aangezien men dan niet verzekerd is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef dud0r het volgende:
Alle tc's zijn klootzakken!![]()
Maar even serieus, beetje rare reactie. Officieel gezien mag je post niet in je auto vervoeren / bezorgen. Daar kan je iemand op aanspreken maar dat kan op een normale manier.
Zeker gezien de fysieke "beperking" van gridjuh momenteel kan daar rekening mee gehouden worden.
Yup. Je hebt best kans dat er een audit aan zit te komen en dat ze daarom zo doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat mag niet aangezien men dan niet verzekerd is?
Hier werd het gedoogd, als de post maar gelopen werd
Nou, dat was ook niet echt zo he, er werd alleen gezegd dat je bij de tc kon aangeven dat je graag op tijd thuis wilde zijn, en dat die dan zou kijken of dat zou lukken. Keiharde garanties kunnen ze daar immers nooit geven, daarvoor zijn er veel te veel onzekere factoren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ja en toen ook nog gezegd over 5 dec dat de ondernemingsraad had besloten op tijd thuis te kunnen zijn. Zijn antwoord dat hij met hun niets te maken heeft ed.
ik kan me wel situaties indenken waarin het bezorgen met de auto toch de beste optie is, ondanks dat het niet helemaal mag. Voorwaarde is uiteraard wel dat het autobedrijf de post aflevert op het depot.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Je hebt best kans dat er een audit aan zit te komen en dat ze daarom zo doen.
fysieke beperking of niet, dat verandert toch niks aan of je verzekerd bent? Feit is gewoon dat je niet met eigen auto post mag vervoeren. Op de meeste kantoren letten ze daar nauwelijks op, tenzij er controles aan zitten te komen inderdaad, maar in principe heeft de TC natuurlijk wel gelijk. Alleen de wijze van communiceren laat nogal te wensen over, maar daar hebben veel TC's helaas last van.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef dud0r het volgende:
Alle tc's zijn klootzakken!![]()
Maar even serieus, beetje rare reactie. Officieel gezien mag je post niet in je auto vervoeren / bezorgen. Daar kan je iemand op aanspreken maar dat kan op een normale manier.
Zeker gezien de fysieke "beperking" van gridjuh momenteel kan daar rekening mee gehouden worden.
moet er bij zeggen...post van depot naar wijk = 500 meter maximaal, iets wat ik zonder postnl jas doe. Vervolgens laat ik auto staan en loop ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:20 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
fysieke beperking of niet, dat verandert toch niks aan of je verzekerd bent? Feit is gewoon dat je niet met eigen auto post mag vervoeren. Op de meeste kantoren letten ze daar nauwelijks op, tenzij er controles aan zitten te komen inderdaad, maar in principe heeft de TC natuurlijk wel gelijk. Alleen de wijze van communiceren laat nogal te wensen over, maar daar hebben veel TC's helaas last van.
De afstand en of je een postnl jas draagt maakt natuurlijk niet uit. Ook in 500 meter kan er een ongeluk gebeuren en dan zitten ze met een groot probleem.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:45 schreef gridjuh het volgende:
[..]
moet er bij zeggen...post van depot naar wijk = 500 meter maximaal, iets wat ik zonder postnl jas doe. Vervolgens laat ik auto staan en loop ik.
maar hij kan ook normaal doen tegen mij. Het is niet de eerste keer dat hij zo reageert. Tien ik mij 14 december ziek meldde vond hij dat niet kunnen, en ik moest die zaterdag ook maar gewoon komen werken blablabla en toen hing hij gewoon op.
daarbij ze kunnen heus wel eerder aanleveren, als ik ziek of vrij was, liep de postbode er al om 11 uur, terwijl aanlevertijd pas 12:45/13:00 is. Betekend dat degene vanaf sorteercentrum om half 11 vertrekt. Zo laat vertrekt het autobedrijf ook. Dus dat van 5 december had anders gemoeten. Ik heb daardoor veel vocht bij mijn achillespees gekregen. Omdat ik alles 2x moest doen voor een wijk van 3:15
Hm zou net het verschil kunnen betekenen of een postbezorger 2 of zelfs 3 wijken kan lopen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Je loopt er tegenaan dat niet ieder depot op hetzelfde moment beleverd kan worden. Het autobedrijf heeft routes gemaakt en de busjes rijden af en aan om alles naar de depots te brengen. Kan het niet eerder of met meer mankracht? Ja, maar dat kost veel geld, terwijl het niets oplevert.
Even een reactie van een chauffeur van het Autobedrijf (zelfde VBG als Gridjuh). Het zou in principe wel eerder kunnen, maar wij hebben nou eenmaal als opdracht dat het pas na een bepaalde tijd geleverd mag worden op de depots. Vooral deze maand kan het eigenlijk wel met de eerste rit mee, maar we hebben er simpelweg de opdracht niet voor dus krijgen we het ook niet betaald als het niet geleverd wordt op de tijden die er voor staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
Je loopt er tegenaan dat niet ieder depot op hetzelfde moment beleverd kan worden. Het autobedrijf heeft routes gemaakt en de busjes rijden af en aan om alles naar de depots te brengen. Kan het niet eerder of met meer mankracht? Ja, maar dat kost veel geld, terwijl het niets oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |