Elke uitwedstrijd die ik bezocht dit jaar, wonnen we. Hetzelfde geldt voor Sjaak en Onlogisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga weer bij een maat van me kijken maar al de keren dat ik een uitwedstrijd met hem keek wonnen ze niet. Dus bij deze.....
Het was geen gekke wissel. Die dikke Armenteros liep die van Aanholt er al constant uit, dan moet een veel snellere Schaken dat ook lukken. Had alleen niet verwacht dat Schaken minder diepgang dan Bas van Noortwijk zou hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Armenteros was 40-45 keer beter dan Schaken tegen Vitesse. Tenminste een beetje balvast zo nu en dan (zelfs tussen 3 man een keer), hoewel hij ook tyfusgrote fouten maakte.
Had ook die bal af moeten geven.
Maar ik was al met al niet heel ontevreden, zeker niet in vergelijking met de oogaids die Schaken heet, waarvan een zekere persoon zei dat het een "zeer slimme wissel van Koeman was", waarop iemand die zou kunnen fungeren als vijfde lichtmast keihard begon te lachen. He Sjaakje?![]()
post die opstelling dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaken ook niet op de bank.
Caland juicht van binnen
Hetzelfde geldt helemaal niet voor mij, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Elke uitwedstrijd die ik bezocht dit jaar, wonnen we. Hetzelfde geldt voor Sjaak en Onlogisch.
Just saying.... wij zijn er niet bij.
Er zit een foute aanname in je theorie. Schaken is tegenwoordig nauwelijks nog sneller dan Armenteros. Daarmee is die knuppel zijn enige wapen kwijt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het was geen gekke wissel. Die dikke Armenteros liep die van Aanholt er al constant uit, dan moet een veel snellere Schaken dat ook lukken. Had alleen niet verwacht dat Schaken minder diepgang dan Bas van Noortwijk zou hebben.
En ik heb gezegd dat als ze nu weer verliezen dat ik niet meer langs kom. Want het wordt gewoon irritant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Elke uitwedstrijd die ik bezocht dit jaar, wonnen we. Hetzelfde geldt voor Sjaak en Onlogisch.
Just saying.... wij zijn er niet bij.
Er stond toch al Sjaak joh blinde vink.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt helemaal niet voor mij, maar dat geheel terzijde.
Zelfs in zijn slechtste wedstrijden ging er nog wel enige dreiging van uit door zijn snelheid. Vanavond kan de Schaak helaas geen mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zit een foute aanname in je theorie. Schaken is tegenwoordig nauwelijks nog sneller dan Armenteros. Daarmee is die knuppel zijn enige wapen kwijt.
Lees mijn post nog een keer, brilsmurf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er stond toch al Sjaak joh blinde vink.
Die zetten daar inderdaad de materiaalman neer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt de A1 dit jaar zonder rechtsbuiten? Anders die laten spelen.
Godverdommequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zetten daar inderdaad de materiaalman neer.
Anders pleuren we Taument daarneer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die zetten daar inderdaad de materiaalman neer.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:01Opstelling #Feyenoord: Mulder, Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Armenteros, Pelle en Boëtius #rodfey reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:50Reservebank #Feyenoord: Graafland, Van Beek, Nelom, Bakkal, Goossens, Verhoek en Te Vrede #rodfey reageer retweet
Welke uitpot heb jij meegemaakt die we niet wonnen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een keer, brilsmurf.
Goedzo bolle.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke uitpot heb jij meegemaakt die we niet wonnen?
Heerenveen, Uutje. Of was jij bij PEC in dat lamme stadje van je?
Graafland voorkeur over onze Griek, of is ie geblesseerd? Moet haast wel het tweede zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:01Opstelling #Feyenoord: Mulder, Janmaat, De Vrij, Kongolo, Martins Indi, Clasie, Immers, Vilhena, Armenteros, Pelle en Boëtius #rodfey reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:35:50Reservebank #Feyenoord: Graafland, Van Beek, Nelom, Bakkal, Goossens, Verhoek en Te Vrede #rodfey reageer retweet
Lamprou is al een tijdje geblesseerd jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Graafland voorkeur over onze Griek, of is ie geblesseerd? Moet haast wel het tweede zijn.
Happels vriendje is geblesseerd ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Graafland voorkeur over onze Griek, of is ie geblesseerd? Moet haast wel het tweede zijn.
Ja hij heeft een kleine breuk dacht ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Scheurtje in enkel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat leuk was, was toen Te Vrede een bal aangespeeld kreeg en die naar het doel roste bij X. Stond die mafklapper 5 minuten te wapperen of iemand hem en Bakkal een bal wilde aanspelen. Ook niemand reageren ofzo hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef Muto het volgende:
Ik vond het wel sneu voor Graafland afgelopen vrijdag. Hij mocht niet eens Mulder inschieten, dat deed Lodewijks. Hij liep een beetje rond met een bal in zijn handen.
Dan te bedenken dat Graafland meer titels heeft als heel de selectie bij elkaar.
twitter:markvanrijswijk twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:52:45Schaken last van de nek, niet ernstig verder. reageer retweet
HAHAHA LOL je zei anus !!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is het met Anus Achabar eigenlijk.
Mark van Rijswijk geeft commentaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:00 schreef Vasion het volgende:
Stel: Theo Reitsma en Ron du Rijk als duo
Met wie als co?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk geeft commentaar.
Ik word droevig van onze reservebank.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Van Beek en Te Vrede is prima als reserves. Vormer geblesseerd is natuurlijk aids.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik word droevig van onze reservebank.
Schei uit. Als je niet heel snel voor staat ben je genaaid. Je kan geen een wissel brengen die het team beter maakt en dat is een team waar fucking Immers en Armenteros in de basis staan...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Beek en Te Vrede is prima als reserves. Vormer geblesseerd is natuurlijk aids.
Dat ben ik wel met je eens, maar in principe zou het raar staan als je een wissel hebt die beter is. Immers; waarom staat die er dan niet gewoon direct in?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schei uit. Als je niet heel snel voor staat ben je genaaid. Je kan geen een wissel brengen die het team beter maakt en dat is een team waar fucking Immers en Armenteros in de basis staan...
Ik ben het zomaar met jou eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar in principe zou het raar staan als je een wissel hebt die beter is. Immers; waarom staat die er dan niet gewoon direct in?
Ik vind Van Beek geen slechte speler en ook Te Vrede heeft zijn waarde bewezen. Natuurlijk zijn ze beiden vele malen minder dan hun equivalenten op dezelfde positie, maar dat zegt weinig.
Zo'n Vormer is ook prima bankmateriaal.
Punt is dat onze wissels eigenlijk op posities zijn waar we juist sterk vertegenwoordigd zijn. Van Beek is leuk, maar daar staan gewoon internationals. Pelle is gewoon de beste spits in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben het zomaar met jou eens.
Wat wel steekt is dat onze bank natuurlijk schril afsteekt tegen de reservebank van clubs als Ajax, PSV, Vitesse, Twente, wellicht hebben zelfs AZ, Heerenveen en Groningen een betere bank dan ons.
Ok, anders gezegd: Als je iets moet forceren, wie breng je in en wie gaat er dan uit?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar in principe zou het raar staan als je een wissel hebt die beter is. Immers; waarom staat die er dan niet gewoon direct in?
Ik vind Van Beek geen slechte speler en ook Te Vrede heeft zijn waarde bewezen. Natuurlijk zijn ze beiden vele malen minder dan hun equivalenten op dezelfde positie, maar dat zegt weinig.
Zo'n Vormer is ook prima bankmateriaal.
Van Beek is een talent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:13 schreef Helpmefok het volgende:
Niemand. Dat is dus ook onze grote zwakte. Om te forceren moet je iemand hebben die vanaf het middenveld of in de aanval iets creatiefs kan of iets kan forceren met zijn lichaam.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, anders gezegd: Als je iets moet forceren, wie breng je in en wie gaat er dan uit?
Ja, maar toch minder van Kongolo. Van Beek zat altijd op de wipstoel; laten we hem nog een jaartje aan kutten in de academy, of doen we hem de deur uit.quote:
Ik heb van beide vrij weinig gezien, maar ik denk toch dat v Beek wel een aardig talentje is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar toch minder van Kongolo. Van Beek zat altijd op de wipstoel; laten we hem nog een jaartje aan kutten in de academy, of doen we hem de deur uit.
Caland kan bevestigen. 8)
Op kracht: Ferquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand. Dat is dus ook onze grote zwakte. Om te forceren moet je iemand hebben die vanaf het middenveld of in de aanval iets creatiefs kan of iets kan forceren met zijn lichaam.
Zulke voetballers lopen al 10 jaar niet meer rond bij onze club, Don.
Mensen die in zo'n combi stappen, daar begrijp ik nou niets van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:24 schreef Grifte het volgende:
'Beleef de Eredivisie... in het stadion'.
Als reclame op FOX, de ironie
En op STER-reclame zitten ze constant reclame te maken over FOX..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:24 schreef Grifte het volgende:
'Beleef de Eredivisie... in het stadion'.
Als reclame op FOX, de ironie
Was een basisspelerquote:
Gvdquote:Op creativiteit: Bruins?...
Nee, omdat we ze niet hebben als bankzitter.quote:Andere kan ik ook niet bedenken eigenlijk.
FLKG kom der maar inquote:'Mogelijk streep door speelronde 29 door nucleaire top'
Ajax en Feyenoord kunnen mogelijk geen fans meenemen naar wedstrijd tegen respectievelijk RKC Waalwijk en Heracles Almelo. In het weekend van 22 en 23 maart is te weinig politie beschikbaar vanwege de nucleaire top in Den Haag.
Eerder werd al bekend dat ADO Den Haag geen supporters mee kan nemen naar de uitwedstrijd tegen FC Twente. De politie verzocht de KNVB eerder al geen thuiswedstrijden voor clubs in de Randstad in te plannen in het weekend van de nucleaire top. Die voorzorgsmaatregel blijkt nu niet voldoende.
Volgens Ajax Life is vandaag tijdens een vooroverleg besproken dat Amsterdamse fans waarschijnlijk niet naar Waalwijk kunnen. Voor Feyenoord-fans zou hetzelfde gelden. De kans bestaat dat er nog meer duels in de Eredivisie volgen, door een gebrek aan politie-inzet. Mogelijk wordt er voor de hele speelronde een nieuwe datum gezocht.
Vanwege het WK.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dit waarom word er op dinsdag gespeeld ??
Zodat het seizoen eerder afgelopen is ivm WK geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dit waarom word er op dinsdag gespeeld ??
Ben je niet in Kerkrade?quote:
Mijn kaart ging eerst niet door, omdat Roda kaarten gekocht door bedrijven grotendeels weigerde uit te geven. Uiteindelijk via via weer een andere geregeld, maar dat ging weer niet door, omdat mijn vergadering vandaag uitliep. Had het niet meer kunnen halen...quote:
Tart de goden alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Typisch het volgende:
Immers in een rol als speler/coach zie ik wel zitten volgend seizoen.
Prima begin, al is Roda wel erg zwak. Aanvallend nog niet echt zuiver in de passing en afronding, anders sta je al 0-2/3 voor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Caland het volgende:
Hoe is het tot nu toe? Ik ben gewoon te laat![]()
Redelijk. Nog niks weggegeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Caland het volgende:
Paar kansen, één goal. Armenteros doet niks. Kan niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Caland het volgende:
Lex heeft eindelijk geleerd dat je bij een schot naar voren buigt met je bovenlijf. Legde hem keurig in de linkerkant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Caland het volgende:
Bondscoach erbij, allesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Typisch het volgende:
Immers in een rol als speler/coach zie ik wel zitten volgend seizoen.
Prima voorzet net op Pelle.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Paar kansen, één goal. Armenteros doet niks. Kan niks.
Ja ik zag het. Net toen ik poste ook. Ninja-edit vond ik ook weer zo kinderachtig.quote:
en altijd del aatste minuutquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
Rodapubliek gaat "foeballeh foeballeh" scanderen. Dan weet je dat de 1-1 in del ucht hangt.
Correct. Het Feijenoorddownsyndroom.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Ah. Dus weer wachten op de eerste counter van Roda die een goal is
Correct. De 25 goede minuten zijn ook over.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef Muto het volgende:
En vanaf nu zal het kut gaan. Zo'n kans missen, vervolgens binnen 4 minuten de 1-1 krijgen.
Afronding was goed. Is gewoon koud bloed wat daar detailverschillen betekent. Lange hoek zou dom zijn geweest gezien positie van de keeper.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef Jay_Snake het volgende:
Dit overkomt JP echt te vaak. Ga eens trainen op afronden
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Afronding was goed. Is gewoon koud bloed wat daar detailverschillen betekent.
44, net als Ajax.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef Caland het volgende:
Heerlijk balletje van Vilhena. Maarja Feyenoord en scorend vermogen
Vilhena speelt sowieso wel redelijk goed laatste tijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef Caland het volgende:
Heerlijk balletje van Vilhena. Maarja Feyenoord en scorend vermogen
Jawel. Lange hoek was een domme keus geweest gezien positie van de keeper. Alleen zat hij net aan de verkeerde kant van de paal.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Vilhena speelt sowieso wel redelijk goed laatste tijd.
Dan is het toch niet goed afgerond, lambal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel. Lange hoek was een domme keus geweest gezien positie van de keeper. Alleen zat hij net aan de verkeerde kant van de paal.
Ja godverdomme, je snapt toch wel wat ik bedoel. Goede keus gemaakt. Goede afronding had een goal betekent ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het toch niet goed afgerond, lambal.
Ajax heeft scorend ook hetzelfde probleem. Al zijn zij dan wel weer wat minder afhankelijk van 1 man.quote:
Je zou bijna hoop gaan krijgen dat het nog allemaal goed komt dit seizoenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef satecl het volgende:
Immers speelt ook wel lekker in de combinatie. Heb ik ook niet veel vaker gezien.
Dat doet ie best vaak de laatste maanden, van die redelijk lastige balletjes uit de lucht prima verlengen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef satecl het volgende:
Immers speelt ook wel lekker in de combinatie. Heb ik ook niet veel vaker gezien.
Op de keeper bedoel je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef BDIL het volgende:
Dat balletje naar achteren is zo frustrerend
Idee was inderdaad prima, maar dan moet je dat zeggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja godverdomme, je snapt toch wel wat ik bedoel. Goede keus gemaakt. Goede afronding had een goal betekent ja.
Tering he. Laat mij lekker aids hebben.
Ja dat ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Idee was inderdaad prima, maar dan moet je dat zeggen.
Ja maar ook dat traag rondspelen met Clasie die terugzakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op de keeper bedoel je?
Cruijff: "Een terugspeelbal op de keeper is geen balbezit".
Klopt, maar dan nog heb je maar drie clubs met meer, 46, 47 en 48. Zo groot is dat gat dan toch niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax heeft scorend ook hetzelfde probleem. Al zijn zij dan wel weer wat minder afhankelijk van 1 man.
Is na de winterstop wel een stuk beter dan er voor. Komt denk ik mede doordat ze Immers niet echt op 10 laten spelen, maar Clasie gewoon met de punt naar achter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef Caland het volgende:
Vilhena heeft echt elke wedstrijd wel zo een moment op een gevaarlijke plek
Baas! Lang geleden!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus. Roda mag gewoon komen blijkbaar. Godsamme .
Dit weekend was ik nog kneiterlaat door die verknipt lange rijenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
Deka!
Wanneer kom je weer eens bij ons t vak op lullo.
Ik adoreer Kongolo al jarenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef satecl het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat Koeman Kongolo er niet meer uit gaat zetten dit seizoen. Die straalt heerlijk zijn rust uit en heb ik de afgelopen 2 wedstrijden op nog geen fout kunnen betrappen.
Dat zei je ook over Schenkeveldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik adoreer Kongolo al jaren
Wordt groter dan Indi en De Vrij bij elkaar.
Was Calandquote:
Jij was het er wel mee eens hoor. Ik was ook wel fan van Schenkeveld.quote:
Weet ik toch gek. Maar die heeft gewoon enorme pech gehad met blessures. Komt er daarna gewoon nooit meer uit.quote:
Heeft die zowat over elk talent gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zei je ook over SchenkeveldVerder eens, net als toendertijd met Schenkeveld.
Njuah. Ik was als een van de weinig niet skeptisch over Te Vrede. Met recht, zo bleek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef eight het volgende:
[..]
Heeft die zowat over elk talent gezegd
Scoort ie godverdommequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Armenteros maakt echt áltijd de verkeerde keuze
Ok.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Jay_Snake het volgende:
Armenteros...wisselen! Die heeft echt nog niets goed gedaan
Vilhena en Immers deden het ook wel goed.quote:
LOLquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Jay_Snake het volgende:
Moet ik vaker zeggen...opeens scoort iequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:28 schreef Jay_Snake het volgende:
Inderdaad. Wel echt weer schandalig grote fouten.quote:
Idd. Gelukkig wel hard genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord gewoon kampioens kandidaat imo
Omdat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef GwaiLow het volgende:
Rot eens op met dat titelgeneuzelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef GwaiLow het volgende:
Omdat we donderdag 4 punten van plek 1 staan.quote:
Omdat ze dat gewoon aan de club verplicht zijn. Ze hebben gewoon materiaal voor de titel hoor. Snap dat jullie dat niet willen zien uiteraard. Te vaak teleurgesteld.quote:
Gelukkig wel. Die Schaken kan er he-le-maal niets van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef TC03 het volgende:
Armenteros, slechtste man van het veld, scoort gewoon. Nu krijgt ie nog een basisplek ook als Rubinho weer fit is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Omdat ze dat gewoon aan de club verplicht zijn. Ze hebben gewoon materiaal voor de titel hoor. Snap dat jullie dat niet willen zien uiteraard. Te vaak teleurgesteld.
Jij snapt er kennelijk heel weinig van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Omdat ze dat gewoon aan de club verplicht zijn. Ze hebben gewoon materiaal voor de titel hoor. Snap dat jullie dat niet willen zien uiteraard. Te vaak teleurgesteld.
Terecht. Schaken kan er nog minder van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef TC03 het volgende:
Armenteros, slechtste man van het veld, scoort gewoon. Nu krijgt ie nog een basisplek ook als Rubinho weer fit is.
Hij sloot ook niet uit dat PSV nog kampioen werd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij snapt er kennelijk heel weinig van.
Jep.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel een strakke actie van die Hubberts net. is dat een rechtsbuiten?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Die Schaken kan er he-le-maal niets van.
Schaken is 100x beter dan Armenteros. Armenteros is slappe hap.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Terecht. Schaken kan er nog minder van.
Ik claimde hem al heel vroeg dit seizoen in de Kuip. Sjaak lachtte me toen uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel een strakke actie van die Hubberts net. is dat een rechtsbuiten?
Ja, goed uitverdedigen.quote:
Transfervrij?quote:
Schaken is nog te traag om mij eruit te lopen op de 100 meter. Ja, hij is sneller dan Armenteros, maar die is tenminste enorm veel balvaster.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Schaken is 100x beter dan Armenteros. Armenteros is slappe hap.
Goed gezien dan. Die kunnen we komend seizoen wel gebruiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik claimde hem al heel vroeg dit seizoen in de Kuip. Sjaak lachtte me toen uit..
2 jaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja maar optie voor nog een jaar dacht ik
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schaken is nog te traag om mij eruit te lopen op de 100 meter. Ja, hij is sneller dan Armenteros, maar die is tenminste enorm veel balvaster.
Ik zou enorm verbaasd zijn als die niet naar Ajax gaat. Heeft nog een optie voor 2 jaar in zijn contract geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goed gezien dan. Die kunnen we komend seizoen wel gebruiken.
Pelle is gewoon een held.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef Grifte het volgende:
Die hele hoek van de FLKG![]()
![]()
Pèlle speelt weer ouderwets als een baas. Wat een techniek voor zo'n targetman.
Laat maar komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja maar optie voor nog een jaar dacht ik
Armenteros balvaster?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schaken is nog te traag om mij eruit te lopen op de 100 meter. Ja, hij is sneller dan Armenteros, maar die is tenminste enorm veel balvaster.
Ik vind het eigenlijk typisch zo'n speler die een stap hogerop gaat falen. Al ben ik ook wel weer fan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goed gezien dan. Die kunnen we komend seizoen wel gebruiken.
Opgelet tegen Vitesse afgelopen week? Stond af en toe tussen 3 man met de bal zonder problemen. Schaken was hem 40-45 keer kwijt, heeft NIETS goed gedaan die pot.quote:
Ok man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Vasion het volgende:
Kongolo kan het niveau niet aan hoor. Niet de eerste wedstrijd dat hij het slecht doet.
Ik heb tegen Vitesse inderdaad niet goed opgelet. Maar over de rest van het seizoen zie je toch van tevoren aankomen dat hij de bal kwijt raakt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Opgelet tegen Vitesse afgelopen week? Stond af en toe tussen 3 man met de bal zonder problemen. Schaken was hem 40-45 keer kwijt, heeft NIETS goed gedaan die pot.
Begrijp me niet verkeerd: het is allebei pure aids, alleen Armenteros iets minder.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Vasion het volgende:
Kongolo kan het niveau niet aan hoor. Niet de eerste wedstrijd dat hij het slecht doet.
Ik heb hem meer wedstrijden ondermaats zien spelen dan goed. En jij beoordeeld over één wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ok man..
Prima pot gespeeld tegen Vitesse, maargoed.
Klopt. Vitesse was dan ook de uitzondering op de regel. Schaken wordt echter de hemel in geprezen omdat hij een """voetballer"""" van Utrecht twee keer uitkapte. Wooptiedoo. Dat had de Arm ook wel gelukt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb tegen Vitesse inderdaad niet goed opgelet. Maar over de rest van het seizoen zie je toch van tevoren aankomen dat hij de bal kwijt raakt?
Caroll & Crouch take notesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een ongelofelijk grote baas is die Pelle ook he... Wat een techniek voor zo'n boomlange gozert.
De Italiaanse Ibra.
Niet eens. Een voetballer van Utrecht vergat twee keer te stappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Vitesse was dan ook de uitzondering op de regel. Schaken wordt echter de hemel in geprezen omdat hij een """voetballer"""" van Utrecht twee keer uitkapte. Wooptiedoo. Dat had de Arm ook wel gelukt.
Italiaanse Ibra, Haagse Isco, Cubaanse Obiku heb ik vandaag dus al voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een ongelofelijk grote baas is die Pelle ook he... Wat een techniek voor zo'n boomlange gozert.
De Italiaanse Ibra.
O dat zelfs ja. Buitenspeldebiel dat 't isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens. Een voetballer van Utrecht vergat twee keer te stappen.
GP9quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Italiaanse Ibra, Haagse Isco, Cubaanse Obiku heb ik vandaag dus al voorbij zien komen.
True. Toch geloof ik nog steeds niet in Armenteros en zou Schaken veel beter moeten kunnen. Maar goed, uiteindelijk allebei drama.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Vitesse was dan ook de uitzondering op de regel. Schaken wordt echter de hemel in geprezen omdat hij een """voetballer"""" van Utrecht twee keer uitkapte. Wooptiedoo. Dat had de Arm ook wel gelukt.
Nee vanzelfsprekend. Dan is zo'n hupperts 40-45 keer beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
True. Toch geloof ik nog steeds niet in Armenteros en zou Schaken veel beter moeten kunnen. Maar goed, uiteindelijk allebei drama.
Hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere boyz bij Roda hoor![]()
Een standpunt willen maken met zo'n lettertype, ironisch.
Weten ze eigenlijk wel waar FLKG voor staat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja. Limburgquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha
Ondertussen zitten er weer 150 man buiten het uitvak te genieten van de wedstrijd.
Nee dat komt aan. Verzin dan iets fatsoenlijks als je supporters te kakken wilt zetten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
pedoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Post een foto van je tetten of donder een end op.
quote:
Donderstraal opquote:
Jodenhoeren horen in de keuken.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef xcachet het volgende:
Ja, geef mij eens ongelijk.
Als we de doelpunten van Pelle niet mee tellen zouden jullie onderaan staan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Post een foto van je tetten of donder een end op.
quote:
quote:
Als je opa je moeder niet had volgeblaft had jij niet zo'n lelijke kop gehad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef xcachet het volgende:
Ja, geef mij eens ongelijk.
Als we de doelpunten van Pelle niet mee tellen zouden jullie onderaan staan.
kuch wijst naar sig kuchquote:
Godverdommequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je opa je moeder niet had volgeblaft had jij niet zo'n lelijke kop gehad.
Zie je mij over voetbal praten dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Vrouwen die over voetbal gaan praten
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
Jodenhoeren horen in de keuken.
Het liefst bezig met de oven.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
Als je opa je moeder niet had volgeblaft had jij niet zo'n lelijke kop gehad.
Doe je hier dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie je mij over voetbal praten dan?
Jij weet niet eens of ik wel echt een vrouw ben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Vrouwen die over voetbal gaan praten
Dit is een Feijenoordtopic. Ga eens met je kut spelen ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon: Vrouwen die over voetbal pratenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weten ze eigenlijk wel waar FLKG voor staat?
Posten.quote:
Feijenoord is ook kut.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit is een Feijenoordtopic. Ga eens met je kut spelen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |