de sarcasmus is jou zojuist voorbij gevlogenquote:
De wijsheid van een doktersassistente.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
Andrea: ik heb bloedverdunners, gebruik ik al jaren, is goed vd menstruatie![]()
![]()
vanaf januari moet een huisarts bepalen of iets voor de psycholoog of psychiater is anders krijg je het niet vergoed. Wordt lachenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag 'm alleen zitten, en hij leek al helemaal voorbereid om zijn bekende 'ik heb een zoontje'-jankverhaal af te steken. Daar hebben ze toch een psycholoog voor, wat moet die dokter daarmee.
Dat zie je toch aan die sterquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was slecht te zien, het merk was afgeplakt.
Oh, vandaar dat ze het steeds over Ascal had. Maar ze is toch niet ziek?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef sjampoeh het volgende:
Andrea: ik heb bloedverdunners, gebruik ik al jaren, is goed vd menstruatie![]()
![]()
grolsch ook niet, beide pilsenersquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
de sarcasmus is jou zojuist voorbij gevlogen
Deze ster?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
kunnen ze makkelijker achter de koe gaan hangenquote:
Zet 'm maar in een spoilertje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:01 schreef RVer het volgende:
[..]
Een andere ster, maar die durf ik niet te posten
Dat.... kun je ruim zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze het steeds over Ascal had. Maar ze is toch niet ziek?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:01 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kunnen ze makkelijker achter de koe gaan hangen
Amstel; zeker weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was slecht te zien, het merk was afgeplakt.
Weer? Deze wiet was een gift. Maar inderdaad als er wiet gekocht dient te worden zal hij wel zakgeldverhoging willen/ eisen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:01 schreef schizolientje het volgende:
hakim gaat sparen voor een kado voor zijn zoontje, ach vaderlief. ( tot hij weer wiet kan kopen)
Het zal zo maar kunnen.quote:
Cabasalaatcalcium is ook tegen atritme als je de 100mg hebt. Maar dat mag ik niet zeggen omdat ik geen doktersassistent benquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze het steeds over Ascal had. Maar ze is toch niet ziek?
Heb t ff gegoogled, is idd ook v menstruatiegedoequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Cabasalaatcalcium is ook tegen atritme als je de 100mg hebt. Maar dat mag ik niet zeggen omdat ik geen doktersassistent ben
Ik weet niet wat atritme is en kan het zo gauw niet vinden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Cabasalaatcalcium is ook tegen atritme als je de 100mg hebt. Maar dat mag ik niet zeggen omdat ik geen doktersassistent ben
"It is true that you may fool all of the people some of the time;quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Ransjih het volgende:
andrea wil haar verhaal niet centraal gooien maar 1 op 1 en ook niet iedereen
Die had nu een praktijk die ze kwijt is waardoor ze haar huis kwijt was en daadoor haar auto?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
je vergeet boehoehoehoehoehoehoe er achteraan te zetten. Straks krijgt hij zijn crepeapparaat
ze is ook niet gestorven van haar tweede leugen blijktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef Tayu het volgende:
Andrea heeft geen familie? Ze heeft NB een tweelingzus!
verbaast dat je nog?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef Flow3r het volgende:
Andrea was alles kwijtgeraakt ; huis en oók de auto![]()
Daar heeft ze het vaker over dan dat ze haar dochter kwijt was geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |