jack off all trades, master of nonequote:
1e aanspreekpunt bij geestelijke klachten natuurlijk he. Dan doorverwijzenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. De remedie is namelijk simpel: naar huis.
Dat ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. Hakim moet gewoon lekker naar huis.
Dokter is mis de jointjes, ik mis de peukkies en de drankquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af. De remedie is namelijk simpel: naar huis.
Maar ze weten toch dat Utopia een psycholoog heeft?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1e aanspreekpunt bij geestelijke klachten natuurlijk he. Dan doorverwijzen
In die richting zoek ik het ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dokter ik mis de jointjes, ik mis de peukkies en de drank
Die mag Hakim zeker ook nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze weten toch dat Utopia een psycholoog heeft?
Dan zal een doc nog altijd wel even vragen hoe en wat als er 1 buiten op een bankje zit te janken he...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze weten toch dat Utopia een psycholoog heeft?
En een nieuw broertjequote:
Hij werd er toch op afgestuurd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zal een doc nog altijd wel even vragen hoe en wat als er 1 buiten op een bankje zit te janken he...
Voor de boodschappen ???quote:
Hij ging naar Andrea, maar Jankim zat er bij geloof ik...quote:
ja en?quote:
Ja, haar man was huisarts... zei ze erachteraan. Dat is blijkbaar hetzelfde als dan ook maar meteen doktersassistente zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:55 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het lieffie van een huisarts, klopt
je vergeet boehoehoehoehoehoehoe er achteraan te zetten. Straks krijgt hij zijn crepeapparaatquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dokter is mis de jointjes, ik mis de peukkies en de drank
Grolschquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kratje is netjes afgeplakt , wat voor een biermerk is dat eigenlijk?
quote:
Ja, precies. Als je naar huis wilt....nog een paar maanden joh. Knap je van op hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
Dokter: Morgen weer een dag jong![]()
Heb je niks aan whaha
Ik zag 'm alleen zitten, en hij leek al helemaal voorbereid om zijn bekende 'ik heb een zoontje'-jankverhaal af te steken. Daar hebben ze toch een psycholoog voor, wat moet die dokter daarmee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij ging naar Andrea, maar Jankim zat er bij geloof ik...
Die mag doorschuiven naar de psych danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag 'm alleen zitten, en hij leek al helemaal voorbereid om zijn bekende 'ik heb een zoontje'-jankverhaal af te steken. Daar hebben ze toch een psycholoog voor, wat moet die dokter daarmee.
Zoals wel vaker iddquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De meeste bewoners zitten waarschijnlijk in het hokje voor scriptbespreking en de gasten (de dokter en Tante en Opa Plus) moeten de streamer vermaken
Ik heb dat soort gesprekken ook wel met mijn huisarts gehad hoor. Maar goed daar had ik een vertrouwensband mee en stonden geen camera's op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag 'm alleen zitten, en hij leek al helemaal voorbereid om zijn bekende 'ik heb een zoontje'-jankverhaal af te steken. Daar hebben ze toch een psycholoog voor, wat moet die dokter daarmee.
Van een Doc wel een goed advies. De rest zou zeggen: stop maar met ademen tegen hakimquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef Urb het volgende:
Advies van de dokter "Gewoon blijven ademen."![]()
![]()
Ben t er niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef Urb het volgende:
Advies van de dokter "Gewoon blijven ademen."![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |