Wel oud en vergeetachtig, maar nog niet al mijn hersencellen zijn verdampt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef paddy het volgende:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Oman-Wadi-Shab-34.jpg
Nu weet ik niet hoe het er verder uit ziet daar, maar dit is voor mij puur genot
Oke, volgende keer schakel ik jou in wanneer ik iets zoek.... Snel!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel oud en vergeetachtig, maar nog niet al mijn hersencellen zijn verdampt.![]()
NWS / NWS SC#25: Waar iedereen gewoon lekker is met een lading chocolade
Prachtig idd!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Oke, volgende keer schakel ik jou in wanneer ik iets zoek.... Snel!!
Nog een foto http://upload.wikimedia.o(...)AlAkhdhsR2O12.10.jpg
Kijk ik hou niet zo van eindeloze dorre plekken. Maar zet me tussen natuur en zorg voor water in de buurt, en ik kan mij dagen vermaken met die geluiden
Ik was het gesprek met jou trouwens volledig vergeten
Toen had je ook nog pareltjes van postings:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Specularium het volgende:
Mooi die oude SC topics.
Toen had ik nog parelplaatjes zoals deze.
quote:Er is al 265 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Hihaho, hij lijkt wel een aap.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Specularium het volgende:
Mooi die oude SC topics.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Specularium het volgende:
Mooi die oude SC topics.
[ afbeelding ]
Dat is 1 deur verderop in Yemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch de best aangeschreven jihadistenopleidingen?
Ik ook weer met mijn generalisaties...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is 1 deur verderop in Yemen.
In ditquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef arjan1112 het volgende:
Zeg hoe ben je dan in Oman gekomen? Je vloog toch al jaren niet meer ?
Ik weet niet eens wat ik moet zeggen of typen, ben ff totaal flabbergasted.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
Dat was even vreemd om te horen ja.
Zelfde hier, ik schrok me kapot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik moet zeggen of typen, ben ff totaal flabbergasted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |