SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 04-02-2014 20:39:09 ]
Nee een reisboy hihiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hey travel ben je ook een reismeisje?
Is dit dat wat ik huisvrouwen bij ons zie doen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
"FIGHT GONE BAD"
3 rounds for reps
1min wall ball 14/20lbs
1min sumo deadlift high pull 25/35kgs
1min box jumps 20"
1min push press 25/35kg
1min burpees (normally this is a row for calories)
1min rest
[ afbeelding ]
Na 1 minuut wall ball kan ik al nauwelijks lopen, fail, matige bovenbeenspieren
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is ball wall? Moet je dan met een bal tegen je rug soort van tegen de muur zitten? Bovenbenen 90 graden met onderbeen.
En wat vind je daar zelf van?quote:
Als je je op kracht (en evt. aanvullend conditie) richt, komt het vetverlies vanzelf wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het gaat nu beter gezien het feit dat ik meer tijd heb. Waar ik wel mee zit is mijn doelstelling. Ik weet nog niet zeker of ik me moet concentreren op kracht en conditie of vetverlies.
Wat staat daar voor vies op de muur?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Squat beweging alleen met een ball erbij, vind hem echt super super kenker. Overige oefeningen zijn wel prima te doen.
Gezondheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
"FIGHT GONE BAD"
3 rounds for reps
1min wall ball 14/20lbs
1min box jumps 20"
1min push press 25/35kg
1min rest
[ afbeelding ]
Chef: FYI: er is een apart Crossfit topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
"FIGHT GONE BAD"
3 rounds for reps
1min wall ball 14/20lbs
1min box jumps 20"
1min push press 25/35kg
1min rest
[ afbeelding ]
Tering, ligt een aardig vermogen of niet? Een goede kuur is toch al gauw 1000equote:
Dat is is een aansluiting voor Hiv geïnfecteerde faggots uit de 80ies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:46 schreef no1uknow het volgende:
Boys wat voor aansluiting is dit? Moet ff de naam hebben, kom er zelf niet op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |