Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
. Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
Pubers dus...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
RespectloosDacht je nou echt dat jij de enige bent waar hij wel een truukje op kan? Of moet hij maar schijnheilig gaan doen alsof er geen lekkere wijven meer bestaan nu hij met jou is?
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij staart echt heel duidelijk (...) Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).
Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.
Wat is dit voor flauwekul? Als ik met mijn vriendin over straat loop en er loopt een mooie meid, dan kijk ik heus ook. Niet op een "lust-manier", maar gewoon omdat ik liever naar een mooi iemand kijk dan naar een 100 kilo wegende trol. Of moet je ineens schijnheilig en stiekem doen zodra je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Leonos het volgende:
Maar even serieus, zoek een andere vriend.
Hij vind jou duidelijk niet mooi genoeg en zoekt iets beters, zodra hij dit gevonden heeft zal hij je dumpen.
Gr.
Ik denk voornamelijk omdat 'ie niet wist dat het zo onnodig hard bij je zou gaan knagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij heeft sorry gezegd, en dat hij niet wist waarom hij het zei etc etc
Je was erbij?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.
En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.
Wat een ventquote:In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven
Dit is geen aandikken, ik wil ook advies op basis van de echte situatie anders komen we niet vooruit. Ik vraag ook advies voor mezelf, zijn gedrag is niet het enige probleem..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?
Zo te horen, ben jij duidelijk zijn type niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Juweeltje_ het volgende:
Weet dat het geen vreemdgaan is, maar een beetje subtieler mag wel. Het is ook een heel ander type waar hij naar kijkt, dus daarom twijfel ik er ook aan of ik zijn type wel ben qua uiterlijk. Als ik daarover begin, is het gelijk van 'Ja tuurlijk!', maar wat ik zie aan zijn gedrag is iets anders..
^^ dit. Hij is een hork maar wel gewoon een gezonde hork. Zodra hij niet meer naar mooie vrouwen kijkt moet je je zorgen gaan maken. Zodra hij vervolgens naar mooi mannen gaat kijken moet je je nog meer zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:51 schreef Apuleius het volgende:
Ach, hij is wel eerlijk. En blijkbaar gezond.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
. Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:59 schreef Kreator het volgende:
Het is jouw onzekerheid. Kijken naar een lekker wijf is geen vreemdgaan.
Alles is gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen
Alsjeblieft zeg...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Tijd voor onzin; Mannenregels Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.
1. Alles wat we zeggen kan twee kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
Wat voor advies wil je dan?quote:
Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
TS moet zich niet aanstellen. Als ik langs een mooie vrouw loop draai ik mijn kop ook om hoor, gewoon natuurlijk gedrag. Misschien moet je eens proberen om het als compliment te zien , hij kijkt op een dag naar een aantal knappe vrouwen en hij heeft met jou een relatie, dan moet jij toch wel de knapste zijn.
Als je beter zou lezen, zou je weten dat hij mijn haarkleur wilde veranderen en dat hij vooral naar een ander type meisje kijkt dan ik ben. Misschien heb je hier wel goed advies over hoe ik ermee om kan gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor advies wil je dan?
Doe niet zo jaloers man. Je vriend houdt gewoon van vrouwelijk schoon, hij zou het wat subtieler kunnen doen maar ook dat is wat man-eigen.
Ze hebben allemaal tieten en een kont.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.
Hoe vaak moet ik het zeggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.
lelijk, knap is subjectief.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het zeggen?
Je bent niet knap genoeg, ofwel lelijk.
Zoek een vriend die dat wel waardeert!
Los laten dat hij naar andere vrouwen kijkt en gewoon lekker van je relatie genieten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Als je beter zou lezen, zou je weten dat hij mijn haarkleur wilde veranderen en dat hij vooral naar een ander type meisje kijkt dan ik ben. Misschien heb je hier wel goed advies over hoe ik ermee om kan gaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
Ik ben slank. Je weet geen zak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het zeggen?
Je bent niet knap genoeg, ofwel lelijk.
Zoek een vriend die dat wel waardeert!
Genoeg dikke fokkers hier, die blij zijn met elk gat.
Waar zeg ik dat je dik bent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik ben slank. Je weet geen zak.
Ik doe het ook wel eens hoor, achterom kijken als er iets lekkers voorbij loopt. Maar ik ga het ook niet verbergen en als het echt te ver gaat krijg ik een lachende tik op m'n knar, en gaan we verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja ik vind het best een beetje respectloos als je met je vriendinnetje bent en je kijkt onbeschamend naar vrouwen. Bedoel dat het je opvalt als je een aantrekkelijk persoon ziet is normaal, maar dat je als een simpele ziel je ogen uit je kop kijkt en je nog omdraait ook is sneu en al helemaal als je dit gedrag niet kan inhouden voor je vriendin.
Onzin is een paar deuren verder. Kappen nou.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je dik bent?
En ik weet genoeg van een zak.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik ben slank. Je weet geen zak.
Dat is toch logisch, wil hij een fijne brunette, kijkt hij toch naar jou.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Zo is dat. Je zal zoiets maar als vriend hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Guttegut, alle internet-alfa's zijn weer aanwezig hoorDat je af en toe naar andere vrouwen kijkt lijkt me volstrekt normaal. Wat me ook volstrekt normaal lijkt is dat je dat een beetje subtiel doet als je eigen fucking vriendin er bij is.
Wanneer je als een kwijlende debiel vrouwen gaat aanstaren met je vriendin er bij dan ben je gewoon een ongemanierde. lompe boer.
Mijn vriendin zit op de bank te soppen als er een of andere boer uit Australie in een kutserie op tv is. Ik kijk naar tieten en konten. Dat maakt het nog geen probleem. Het probleem is dat jullie (onzekere kutwijven) er kennelijk verkeerde conclusies uit trekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja ik vind het best een beetje respectloos als je met je vriendinnetje bent en je kijkt onbeschamend naar vrouwen. Bedoel dat het je opvalt als je een aantrekkelijk persoon ziet is normaal, maar dat je als een simpele ziel je ogen uit je kop kijkt en je nog omdraait ook is sneu en al helemaal als je dit gedrag niet kan inhouden voor je vriendin.
Dit. Jezus, wat een hork. Plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Guttegut, alle internet-alfa's zijn weer aanwezig hoorDat je af en toe naar andere vrouwen kijkt lijkt me volstrekt normaal. Wat me ook volstrekt normaal lijkt is dat je dat een beetje subtiel doet als je eigen fucking vriendin er bij is.
Wanneer je als een kwijlende debiel vrouwen gaat aanstaren met je vriendin er bij dan ben je gewoon een ongemanierde. lompe boer.
Wat deze man zegtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Ach jee daar heb je zo'n lompe boer. Wat mij betreft heeft het niks met onzekerheid te maken en met kijken is helemaal niks mis mee idd, maar wel als je als een onnozele, verstandelijke gehandicapte ongeneerd vrouwen aanstaart en naloert.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit op de bank te soppen als er een of andere boer uit Australie in een kutserie op tv is. Ik kijk naar tieten en konten. Dat maakt het nog geen probleem. Het probleem is dat jullie (onzekere kutwijven) er kennelijk verkeerde conclusies uit trekken.
Guttegut, al de beta, ingekrompen "kijk mij monogaam zijn" personen lopen ook weer te huilen. Een keer wat naar en ander kijken moet geen kwaad kunnen, en zowel ik als mijn verloofde hebben daar totaal geen problemen mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Onzekerheid. Mijn vriendin kijkt ook wel eens ongegeneerd naar een leuke sixpack.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ach jee daar heb je zo'n lompe boer. Wat mij betreft heeft het niks met onzekerheid te maken en met kijken is helemaal niks mis mee idd, maar wel als je als een onnozele, verstandelijke gehandicapte ongeneerd vrouwen aanstaart en naloert.
Dit ja. Tuurlijk, kijken moet kunnen. Maar echt omkijken of staren met je vriendin naast je, alsjeblieft zeg. Wat een holbewoner. Ik zie mezelf al zo staren als mijn vriend naast me loopt, dat kan echt niet. Wel lachwekkend, overigens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen dan? Als je een mooie tas ziet, kijk je toch ook wel even?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit ja. Tuurlijk, kijken moet kunnen. Maar echt omkijken of staren met je vriendin naast je, alsjeblieft zeg. Wat een holbewoner. Ik zie mezelf al zo staren als mijn vriend naast me loopt, dat kan echt niet. Wel lachwekkend, overigens.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Een keer wat naar en ander kijken moet geen kwaad kunnen
Je zegt precies hetzelfde. En nu?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Dat je af en toe naar andere vrouwen kijkt lijkt me volstrekt normaal.
Geweldig voor je man. Ik ga uit van de beschrijving in de OP, waaruit blijkt dat deze gast gewoon geobsedeerd staart naar chicks. Lekker respectvol naar je partner.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Als er eens echt echt een stoto loopt en we kijken wat (ongegeneerd) langer, geen enkel probleem hoor.
Maar iemand achter zijn rug om neuken kan wel toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit ja. Tuurlijk, kijken moet kunnen. Maar echt omkijken of staren met je vriendin naast je, alsjeblieft zeg. Wat een holbewoner. Ik zie mezelf al zo staren als mijn vriend naast me loopt, dat kan echt niet. Wel lachwekkend, overigens.
Het is wel iets anders als je je allebei tot die schoonheid aangetrokken voelt. Dan kun je samen delen. In dit geval zit er echter iemand ongegeneerd een zak chips leeg te vreten terwijl zijn vriendin niets aangeboden krijgt, dat is gewoon niet netjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Guttegut, al de beta, ingekrompen "kijk mij monogaam zijn" personen lopen ook weer te huilen. Een keer wat naar en ander kijken moet geen kwaad kunnen, en zowel ik als mijn verloofde hebben daar totaal geen problemen mee.
Als er eens echt echt een stoto loopt en we kijken wat (ongegeneerd) langer, geen enkel probleem hoor.
Als de vriend van TS dat staren nu ook achter haar rug om deed, had TS geen probleem gehad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar iemand achter zijn rug om neuken kan wel toch?
Laat ik je gerust stellen, iedere man kijkt naar andere vrouwen. Dat die van jou dat ook doet is dus niet vreemd en zou ik me niet druk om maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
..maar mijn vriend zal vast niet de enige zijn. Het probleem is dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. Hij staart naar blonde meiden en ik heb bruin haar - het maakt me onzeker. In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven maar hield na een tijdje ook weer op. Hij zegt dat hij van me houdt, we doen leuke dingen samen etc. Maar elke keer dat we ergens heengaan en hij ziet een mooi meisje, begint alles weer.
Hij staart echt heel duidelijk en ik heb dan ook last van plaatsvervangende schaamte.. dat hij niet ziet dat die meiden niks van hem willen, vind ik maar gênant. Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).
Ik vind het een beetje respectloos, en heb het hem vaak genoeg uitgelegd. Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Het is iets minder geworden sinds ik het vaker tegen hem heb gezegd, maar ik blijf me er rot om voelen. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.
Niks mis met ons seksleven, en hij zegt dat hij me mooi vindt en dat ik alles voor hem ben.. maar zijn alles gaat niet wachten tot hij zich gaat gedragen zoals zij dat wil.
Ik weet ook dat ik er misschien niet mee om kan gaan en dat ik het te persoonlijk neem, maar ik weet niet wat ik hiermee moet. Graag ervaringen, advies enzovoort
Ja hoor en het wél doen als je vriendin er niet bij is, zodat ze het later alsnog van andere mensen hoort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Jammerlijk dat je dan alles over 1 kam scheertquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]
Je zegt precies hetzelfde. En nu?
[..]
Geweldig voor je man. Ik ga uit van de beschrijving in de OP, waaruit blijkt dat deze gast gewoon geobsedeerd staart naar chicks. Lekker respectvol naar je partner.
Oh Taurus, wat ben je toch 'bijzonder'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als de vriend van TS dat staren nu ook achter haar rug om deed, had TS geen probleem gehad.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is wel iets anders als je je allebei tot die schoonheid aangetrokken voelt. Dan kun je samen delen. In dit geval zit er echter iemand ongegeneerd een zak chips leeg te vreten terwijl zijn vriendin niets aangeboden krijgt, dat is gewoon niet netjes.
Daarbij zou ik er alles aan doen om m'n partner gemakkelijk te doen voelen, zoals TS al aangeeft werkt 't gedrag van haar vriend averechts.
Ik vind staren sowieso onbehoorlijk trouwens, maar dat terzijde.
Nogal naïef, dit. Die tas heeft een andere functie dan 'n mooie man, wat mij betreft. Daar wil ik gewoon op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen dan? Als je een mooie tas ziet, kijk je toch ook wel even?
Dat staat er niet hoor, gelieve nog een keer lezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ja hoor en het wél doen als je vriendin er niet bij is
Bro-tip: Misschien moet je niet als een halfzachte downie met je tong op je knieën mensen aankijken, gewoon, überhaupt niet.quote:zodat ze het later alsnog van andere mensen hoort.
of overdrijft TS door haar jaloezie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef Zippow het volgende:
Kijken mag, vind ik ook meer dan normaal. Maar ik vind het wel heel raar dat hij 'vergeet' waar die mee bezig is en niet meer kan luisteren naar wat jij tegen hem zegt. Weet je zeker dat ie het niet ook een béétje opzettelijk doet, om je te plagen? Of heeft ie een chromosoontje minder?
Of.................... niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
of overdrijft TS door haar jaloezie?
of........................... wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of.................... niet?
Hoor 't morgen bij een nieuwe episode van R&P, de Fok-editie.
Nah ik denk niet dat ze zit te verzinnen dat hij stopt met praten en luisteren midden in een conversatie als er toevallig een mooie chick langs loopt. Want daar helpt ze zichzelf immers ook niet mee als dat verzonnen is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
of overdrijft TS door haar jaloezie?
Nee, dat doet die vent van d'r dan hè. Ik kijk niet als een downie naar mensen, dat maak JIJ er weer van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat staat er niet hoor, gelieve nog een keer lezen.
[..]
Bro-tip: Misschien moet je niet als een halfzachte downie met je tong op je knieën mensen aankijken, gewoon, überhaupt niet.
Nou, mijn vriendin zegt ook wel eens "je luisterd niet he" terwijl ik 100% kan herhalen wat ze heeft gezegd. En dan zitten we gweoon op de bank.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef Zippow het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat ze zit te verzinnen dat hij stopt met praten en luisteren midden in een conversatie als er toevallig een mooie chick langs loopt. Want daar helpt ze zichzelf immers ook niet mee als dat verzonnen is.
Yo. Als ze een conversatie hebben en hij ziet een chick, stopt met reageren en draait zich om, dan is dat niet iets wat overdreven/verzonnen is hoor. Waarom vind je het zo moeilijk om te erkennen dat TS d'r vriend misschien wel een kut mongool is? Het gaat toch niet om jou of om mannen in het algemeen? Het gaat om de vriend van de TS, waarvan ik denk dat het een domme hork is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendin zegt ook wel eens "je luisterd niet he" terwijl ik 100% kan herhalen wat ze heeft gezegd. En dan zitten we gweoon op de bank.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat het niet geheel onwaarschijnlijk is dat het misschien niet geheel totaal volledig waar kan zijn geweest zijn bennen.
Ehm tja, ik heb ook een zwak voor mannen met baarden en tattoos, ook al ziet mijn vriend er niet zo uit. Neemt niet weg dat ik gek op hem ben, en toch mijn ogen de kost geef als er zo'n fijn exemplaar langs loopt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
En ik denk dat TS misschien door jaloezie wat overdrijft. Ik zeg nergens dat ze geen gelijk heeft maar het misschien te onzeker bekijkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:25 schreef Zippow het volgende:
[..]
Yo. Als ze een conversatie hebben en hij ziet een chick, stopt met reageren en draait zich om, dan is dat niet iets wat overdreven/verzonnen is hoor. Waarom vind je het zo moeilijk om te erkennen dat TS d'r vriend misschien wel een kut mongool is? Het gaat toch niet om jou of om mannen in het algemeen? Het gaat om de vriend van de TS, waarvan ik denk dat het een domme hork is.
Ik ben vaak geïrriteerd maar verder doet hij niks mis. Ik vind het leuk met hem, we begrijpen elkaar, maar dit gooit echt roet in het eten. Ik word er soms echt moe van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef tofastTG het volgende:
Ik kijk eigenlijk altijd naar een ander type meid dan waar ik op dat moment mee samen ben. Anders is het ook alleen maar meer van hetzelfde.
TS: Hoeveel zin heb je eigenlijk nog in je relatie?
Maar wat irriteert je dan? Flirt hij verder ook veel of is het alleen kijken? En vergeet hij ook echt alles of lijkt dat voor jou alleen maar zo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:28 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik ben vaak geïrriteerd maar verder doet hij niks mis. Ik vind het leuk met hem, we begrijpen elkaar, maar dit gooit echt roet in het eten. Ik word er soms echt moe van.
Nee dat ik de vriend van de TS een lompe hark vind, aan de hand van zijn gedrag, beschreven voor ons door de TS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En ik denk dat TS misschien door jaloezie wat overdrijft. Ik zeg nergens dat ze geen gelijk heeft maar het misschien te onzeker bekijkt.
Jij daarintegen gaat vol in de aanval en zegt dat TS haar vriend een "lompe hork" is.
Schat, mijn vriend doet wat ik vertel in de OP. Hij is voor de rest geen 'hork', maar hij is afgeleid door vrouwelijk schoon en draait zich openlijk om om lang te kijken of staart met zijn mond open naar meiden. Wanneer hij op zulke momenten niet reageert op vragen of vraagt of ik daarna iets wil herhalen, kun je er zeker van zijn dat hij afgeleid was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En ik denk dat TS misschien door jaloezie wat overdrijft. Ik zeg nergens dat ze geen gelijk heeft maar het misschien te onzeker bekijkt.
Jij daarintegen gaat vol in de aanval en zegt dat TS haar vriend een "lompe hork" is.
Maar wat is zo doen. Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat je vriend als je die hebt ook naar andere vrouwen kijkt. Waarschijnlijk fantaseert hij er zelfs over...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Zippow het volgende:
[..]
Nee dat ik de vriend van de TS een lompe hark vind, aan de hand van zijn gedrag, beschreven voor ons door de TS.
En natuurlijk is ze onzeker, maar is dat hier de oorzaak of het gevolg? Ik zou ook onzeker worden als mijn vriend zo deed namelijk.
En dat mag niet want hij moet 24/7 alleen aandacht voor jou hebben?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Schat, mijn vriend doet wat ik vertel in de OP. Hij is voor de rest geen 'hork', maar hij is afgeleid door vrouwelijk schoon en draait zich openlijk om om lang te kijken of staart met zijn mond open naar meiden. Wanneer hij op zulke momenten niet reageert op vragen of vraagt of ik daarna iets wil herhalen, kun je er zeker van zijn dat hij afgeleid was.
Nee, maar subtieler mag wel. Daarmee houdt hij ook een beetje rekening met hoe ik me op dat moment voel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat mag niet want hij moet 24/7 alleen aandacht voor jou hebben?
En ms moet je er niet zo veel waarde aan hechten. Elke gezonde man kijkt naar een mooie vrouw. Ws krijg jij ook wel eens blikkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Nee, maar subtieler mag wel. Daarmee houdt hij ook een beetje rekening met hoe ik me op dat moment voel.
In de OP zegt ze dat ze er ZELF niet zo goed mee om kan gaan. Ze verlangt dus helemaal niet dat haar vriend 24/7 aandacht voor haar heeft. Ze zegt ook niet dat hij niet mag kijken, het is de manier waarop.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat mag niet want hij moet 24/7 alleen aandacht voor jou hebben?
Kun je lezen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar wat is zo doen. Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat je vriend als je die hebt ook naar andere vrouwen kijkt. Waarschijnlijk fantaseert hij er zelfs over...
Mwah, iets zegt me dat het al snel 'te veel' of 'te lang' of 'te opvallend' is... En sorry hoor, maar moet hij een max. aantal seconden afspreken die zijn toegestaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
In de OP zegt ze dat ze er ZELF niet zo goed mee om kan gaan. Ze verlangt dus helemaal niet dat haar vriend 24/7 aandacht voor haar heeft. Ze zegt ook niet dat hij niet mag kijken, het is de manier waarop.
Je kent het verschil toch wel tussen staren en kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, iets zegt me dat het al snel 'te veel' of 'te lang' of 'te opvallend' is... En sorry hoor, maar moet hij een max. aantal seconden afspreken die zijn toegestaan?
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, iets zegt me dat het al snel 'te veel' of 'te lang' of 'te opvallend' is... En sorry hoor, maar moet hij een max. aantal seconden afspreken die zijn toegestaan?
Ja oke, ik heb wel eens de neiging tot overdrijvenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Sorry hoor, maar ik ben een man, kijk graag naar mooie dames en zelfs ik zie in dat het gedrag van haar vriend (mits het gaat zoals zij beschrijft) niet erg gepast is.
Tja, welke opties heb je he.. Je kunt het accepteren, of stennis schoppen tot hij door heeft dat het je menens is..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Je kent het verschil toch wel tussen staren en kijken
genoeg gepraat over wat wel en niet staren is, het gaat er eigenlijk om hoe ik er het beste mee om kan gaan
Begrijp je het nou echt serieus niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ms moet je er niet zo veel waarde aan hechten. Elke gezonde man kijkt naar een mooie vrouw. Ws krijg jij ook wel eens blikken
Hij bedoelt het ongetwijfeld niet verkeerd en hij is toch bij jou? Onzekerheid is zo niet sexy...
En nogmaals, ik denk dat TS ms wel iets overgevoelig is en het wat erger voelt dan het ms wel daadwerkelijk is..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Begrijp je het nou echt serieus niet?
Het gaat niet om het feit dat haar vriend kijkt, maar om het feit dat hij dit op een zeer overdreven manier doet.
Ja mannen kijken, daar heb je gelijk in. Maar dat kan ook op een manier die minder opvalt en minder ongemanierd is.
Aw,, je zegt schat tegen mequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Schat, mijn vriend doet wat ik vertel in de OP. Hij is voor de rest geen 'hork', maar hij is afgeleid door vrouwelijk schoon en draait zich openlijk om om lang te kijken of staart met zijn mond open naar meiden. Wanneer hij op zulke momenten niet reageert op vragen of vraagt of ik daarna iets wil herhalen, kun je er zeker van zijn dat hij afgeleid was.
Ja, dat heb ik gedaan. Hij zei sorry en zei dat hij het zou veranderen; dat was twee maanden geleden en hij belooft het nogsteeds. Ik weet dat hij het niet gaat veranderen, het irriteert me alleen maar meer als hij zulke beloftes maakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Er gewoon over praten een optie? Eerlijkheid moet toch kunnen.
Nou, dan kaart je dat aan. Je irritatie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan. Hij zei sorry en zei dat hij het zou veranderen; dat was twee maanden geleden en hij belooft het nogsteeds. Ik weet dat hij het niet gaat veranderen, het irriteert me alleen maar meer als hij zulke beloftes maakt.
Ik zou het dus nog een keer aankaarten, blijkbaar heeft hij nog niet door hoe zwaar het voor jou weegt. Of wel natuurlijk en interesseert het hem geen reet, maar dan heb je gewoon echt een hork van een vent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gedaan. Hij zei sorry en zei dat hij het zou veranderen; dat was twee maanden geleden en hij belooft het nogsteeds. Ik weet dat hij het niet gaat veranderen, het irriteert me alleen maar meer als hij zulke beloftes maakt.
Beide het woord 'aankaarten' gebruiktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou het dus nog een keer aankaarten, blijkbaar heeft hij nog niet door hoe zwaar het voor jou weegt. Of wel natuurlijk en interesseert het hem geen reet, maar dan heb je gewoon echt een hork van een vent.
Goed advies, heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou, dan kaart je dat aan. Je irritatie.
Geweldig! Kom we worden een setje!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beide het woord 'aankaarten' gebruiktGMTA
Blijkbaar niet effectief genoeg.quote:
Heb alleen maar oog voor jouquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geweldig! Kom we worden een setje!
en o wee als je naar blonde vrouwen loert![]()
Maar wel waarheid. Dit geldt in zekere zin voor vrijwel alle vrouwen. Juist omdat het zoveel punten zijn. Iedere man herkent minstens één punt van de lijst in zijn vriendin/vrouw, vaak ook meerdere punten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Deze post is net zo lachwekkend als TS
Ik kijk ook regelmatig naar ferrari's maar ik zou er nooit 1 willen hebben. Veel te dorstig, te duur onderhoud en te hoge afschrijving. Net als bepaalde soorten vrouwen waar ik wel naar kijk maar nooit iets mee zou willen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Wat als je ze dan wel zou kunnen betalen.. dat is eigenlijk gewoon settelen voor iets dat makkelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kijk ook regelmatig naar ferrari's maar ik zou er nooit 1 willen hebben. Veel te dorstig, te duur onderhoud en te hoge afschrijving. Net als bepaalde soorten vrouwen waar ik wel naar kijk maar nooit iets mee zou willen.
Dan nog nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:58 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Wat als je ze dan wel zou kunnen betalen.. dat is eigenlijk gewoon settelen voor iets dat makkelijk zou zijn.
Leuke rationalisatiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kijk ook regelmatig naar ferrari's maar ik zou er nooit 1 willen hebben. Veel te dorstig, te duur onderhoud en te hoge afschrijving. Net als bepaalde soorten vrouwen waar ik wel naar kijk maar nooit iets mee zou willen.
Elk meisje natuurlijk..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:06 schreef Juweeltje_ het volgende:
Liggen zulke dingen überhaupt aan hoe leuk hij je vindt, of is het iets wat hij zou doen met elk meisje?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef RonnieGardocki het volgende:
bruin haar is zoveel mooier dan blond bij een.vrouw (aldus een blonde man) maargoed... totaal irrelevant eigenlijk.
Als we alles in regels vastleggen, hoeven we nergens meer over te twijfelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Tijd voor onzin; Mannenregels. Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn de regels knip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je het nou over je vriend of over je hond?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
maar zijn alles gaat niet wachten tot hij zich gaat gedragen zoals zij dat wil.
Deze regels zou iedere vrouw eigenlijk moeten kennen. Dat zou heel veel dagelijkse ellende besparen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Tijd voor onzin; Mannenregels. Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn onze regels:
(lijst)
Ik ben ook een man maar ik val absoluut niet op golddiggers ofwel voetbalvrouwen. Maar ook niet op kort harige geëmancipeerde vrouwen. Nee gewoon op een zorgzame vrouwelijke vrouw net als de meeste mannen gok ik zomaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Ixnay het volgende:
Wat me ook opvalt he.. Mannen die vrouwen voor het uitkiezen hebben. Bijvoorbeeld voetballers, hebben allemaal vrouwen met lang, blond, steil haar. Dat valt me altijd op als een Europese topclub kampioen wordt en de spelersvrouwen komen het veld op. Allemaal een bepaald type vrouw hebben zij. Ook andere bekende personen zoals artiesten hebben meestal die voorkeur. Bijna nooit zie je een korte vlotte pittige brunette.
Is het niet zo dat de meeste mannen dat gewoon het aantrekkelijkst vinden?
Plaats het op faceboek onder het lijstje van Ria, daar hoort dat soort onzin thuis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Deze regels zou iedere vrouw eigenlijk moeten kennen. Dat zou heel veel dagelijkse ellende besparen.
Facebook hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Plaats het op faceboek onder het lijstje van Ria, daar hoort dat soort onzin thuis.
Zoiets is onder maten een enkele keer nog wel acceptabel en komisch ("Sorry wat zei je, ik was even afgeleid"), maar samen met je vriendin gewoon not done. Inderdaad totaal respectloos, subtiel even kijken is gezond, totaal afgeleid worden niet. En het excuus dat het onbewust gaat, is volkomen bullshit...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Zippow het volgende:
[..]
Kun je lezen?
Natuurlijk ontken ik niet dat mannen soms naar andere vrouwen kijken en fantaseren, ik heb al eerder gezegd dat dat normaal is en dat ik dat ook oké vind, doe ik zelf immers ook? Het gaat hier om zijn gedrag, het moment dat hij een conversatie voert maar opeens niet meer kan reageren en met mond open zich omdraaiend naar een chick blijft staren die langs loopt. Dát is mijns inziens gewoon niet tof van 'm, daarom vraag ik me ook af of hij wel helemaal goed is of dat ie het doet als pesterijtjes of zo. Zijn er meer mannen die niet meer normaal kunnen functioneren en als een kwijlende holbewoner blijven staan als er een mooie vrouw langs loopt? Want dan is het stereotype "domme man denkt alleen met z'n pik" gewoon weer bevestigd.
Denk je nou echt dat "type" er wat toe doet? Lichamelijke aantrekkingskracht heeft bij mij geen reet te maken met m'n type. Sterker nog, ik word vaker hitsig door vrouwen die bij uitstek niet mijn type zijn. Nieuwsgierigheid naar iets nieuws denk ik ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Gek, bij ons thuis is het inmiddels een running gag geworden juist, als er bv blote tieten op tv te zien zijn en mijn vriendin is aan t woord zeg ik altijd dat ik ’t niet heb gehoord omdat ik afgeleid was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef yukon het volgende:
[..]
Zoiets is onder maten een enkele keer nog wel acceptabel en komisch ("Sorry wat zei je, ik was even afgeleid"), maar samen met je vriendin gewoon not done. Inderdaad totaal respectloos, subtiel even kijken is gezond, totaal afgeleid worden niet. En het excuus dat het onbewust gaat, is volkomen bullshit...
Er zit een verschil tussen dat als geintje doen en serieus niet meer in staat zijn aandacht te hebben voor iets anders.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek, bij ons thuis is het inmiddels een running gag geworden juist, als er bv blote tieten op tv te zien zijn en mijn vriendin is aan t woord zeg ik altijd dat ik ’t niet heb gehoord omdat ik afgeleid was.
Ze kan er nog altijd om lachen.
Dit bedoelde ik dus hierboven te zeggen. Geniale vergelijkingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus jij zou het compleet oke vinden als je vriendin op zowat iedere man zodanig aan het geilen is dat ze niet meer aanspreekbaar zou zijn en ze als een debiel aan gaat zitten staren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:39 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus hierboven te zeggen. Geniale vergelijking
Dat is weer wat anders, maar ik reageerde in eerste instantie op haar onzekerheid over zijn type/voorkeuren. Die is dus onterecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jij zou het compleet oke vinden als je vriendin op zowat iedere man zodanig aan het geilen is dat ze niet meer aanspreekbaar zou zijn en ze als een debiel aan gaat zitten staren?
Maar die onzekerheid word dus veroorzaakt door zijn gedrag naar blonde vrouwen toe en het feit dat hij heeft aangedrongen om haar haar ook blond te laten verven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:47 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders, maar ik reageerde in eerste instantie op haar onzekerheid over zijn type/voorkeuren. Die is dus onterecht.
Dat laatste laat ik even buiten beschouwing, dat is wat vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar die onzekerheid word dus veroorzaakt door zijn gedrag naar blonde vrouwen toe en het feit dat hij heeft aangedrongen om haar haar ook blond te laten verven.
Had hij dat niet gedaan was ze niet onzeker geweest.
Als mijn vriend iedere dag zou gaan staren en kwijlen op meiden die kleinere borsten hebben en zodanig dat hij compleet alles om zich heen vergeet zou ik ook onzeker worden over mijn grote boezem.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat laatste laat ik even buiten beschouwing, dat is wat vreemd inderdaad.
Maargoed ik geef dus een reden waarom die onzekerheid bij haar onterecht is. Dat er ook andere manieren zijn om het op te lossen, neemt niet weg dat het probleem van de onzekerheid bij haar ligt. En dat die misschien wat weggenomen wordt door mijn uitleg.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat inderdaad aan jou ligt dan. Het is simpelweg onterecht, om de reden die ik heb uitgelegd in mijn eerste post hier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als mijn vriend iedere dag zou gaan staren en kwijlen op meiden die kleinere borsten hebben en zodanig dat hij compleet alles om zich heen vergeet zou ik ook onzeker worden over mijn grote boezem.
Ligt die onzekerheid dan bij mij of bij hem? Aangezien ik daar dus nooit onzeker over ben geweest aangezien er nooit aanleiding voor is geweest.
Ik maak nooit geintjes over tieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen dat als geintje doen en serieus niet meer in staat zijn aandacht te hebben voor iets anders.
Volgens mij gaat het niet zozeer om een vergelijking die zij maakt tussen zichzelf en die vrouwen waar de vriend naar kijkt, of de wens om als enige aantrekkelijk te zijn voor die vriend of zo. Als je een koppel ziet en die vent zit constant naar andere vrouwen te kijken, dan vraag je je toch af waarom hij dan met háár is, en dat is best wel gênant/kwetsend voor een vrouw, lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef Pandarus het volgende:
Verder zegt de OP niet dat het gedrag is dat ze liever niet ziet in een persoon. Ze zegt dat het haar kwetst. Ze komt er schijnbaar achter dat er vrouwen zijn die objectief mooier zijn. Of ze verwacht dat haar vriend haar als een soort godin of prinses gaat zien. En dat 'kijken' haalt voor haar dat beeld onderuit.
Tja, mannen die zich niet meer normaal kunnen gedragen zodra ze een stel tieten zien zijn toch echt iets te onvolwassen voor mij, dat lijkt me meer iets voor pubers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik maak nooit geintjes over tieten.
Rare definitie van volwassenheid heb je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, mannen die zich niet meer normaal kunnen gedragen zodra ze een stel tieten zien zijn toch echt iets te onvolwassen voor mij, dat lijkt me meer iets voor pubers.
natuurlijk kijkt hij naar andere types. Waarom naar dezelfde types kijken? Beetje vreemde gedachtegang..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Als je beter zou lezen, zou je weten dat hij mijn haarkleur wilde veranderen en dat hij vooral naar een ander type meisje kijkt dan ik ben. Misschien heb je hier wel goed advies over hoe ik ermee om kan gaan.
Ik zie het al voor me dat als ik met mijn vriend naar het strand of de sauna ga en hij iedere keer als hij tieten ziet zich zo gaat gedragen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rare definitie van volwassenheid heb je.
En ziet het er een beetje leuk uit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat als ik met mijn vriend naar het strand of de sauna gaat en hij iedere keer als hij tieten ziet zich zo gaat gedragen.![]()
Grappig is het wel, voor een keer, maar als dat iedere keer zo zou zijn zou ik het toch wel als puber gedrag bestempelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ziet het er een beetje leuk uit?
Dat ligt aan jou, ook volwassen mannen houden van tieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Grappig is het wel, voor een keer, maar als dat iedere keer zo zou zijn zou ik het toch wel als puber gedrag bestempelen.
Maar het kan aan mij liggen natuurlijk.
Ho, ik zeg nergens dat er iets mis is met van tieten houden, ik hou ook van een mooi stel borsten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou, ook volwassen mannen houden van tieten.
Wat ben je toch een serieus tiepjequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ho, ik zeg nergens dat er iets mis is met van tieten houden, ik hou ook van een mooi stel borsten.
Maar er over kwijlen alsof je nog nooit een stel tieten hebt gezien komt gewoon erg tiener achtig over, ik mag hopen dat je als volwassen vent in de loop der jaren toch wel zodanig veel borsten hebt gezien dat je je eigen toch wel weet in te houden.
Aleen hier. stond dit topic in klaagbaak had ik anders gereageerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een serieus tiepje
Is dit geen Klaagbaak dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Aleen hier. stond dit topic in klaagbaak had ik anders gereageerd.
Nope.quote:
Oh, in dat geval:quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval:
TS, die stomme vriend van je is een eikel, als je je als volwassen man al niet eens meer kunt gedragen als er een mooie dame langsloopt, tsja, puberaal gedrag hoor.
Jouw vrouwlief fantaseerde laatst over dat ze anaal werd uitgewoond door drie cracknegers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef CruisinDen het volgende:
..
Alle mannen kijken. We loeren. Soms fantaseren we ook wel eens over hoe we ze uit elkaar scheuren. Terwijl vrouwlief er naast loopt. Doen we allemaal.
De enige wat meer sneaky dan de ander. Niet zo zeuren joh.
Stoere boiiquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef CruisinDen het volgende:
..
Alle mannen kijken. We loeren. Soms fantaseren we ook wel eens over hoe we ze uit elkaar scheuren. Terwijl vrouwlief er naast loopt. Doen we allemaal.
De enige wat meer sneaky dan de ander. Niet zo zeuren joh.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw vrouwlief fantaseerde laatst over dat ze anaal werd uitgewoond door drie cracknegers.
[ afbeelding ]
Het gaat toch om de manier waarop? Hij probeert het niet eens te verbergen en is zelfs zo afgeleid dat hij niet eens doorheeft wat er om hem heen gebeurd. Ik kan me voorstellen dat de TS dit vervelend vindt.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:59 schreef JerryLee het volgende:
Spiegeltje voorhouden?
Bv .
Zooooo, zag je die bobbel in de die spijkerbroek![]()
Bepaalde dingen liggen soms in een relatie aan beide en ik denk dat dit zo'n situatie is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
Ik weet ook dat ik er misschien niet mee om kan gaan en dat ik het te persoonlijk neem, maar ik weet niet wat ik hiermee moet. Graag ervaringen, advies enzovoort
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
dit. De Mensen die TS gelijk aanvallen projecteren wss hun eigen issues op TSquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Hoeveel tijd kost het hem om zijn paarsgepunte lans in je te legen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
..maar mijn vriend zal vast niet de enige zijn. Het probleem is dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. Hij staart naar blonde meiden en ik heb bruin haar - het maakt me onzeker. In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven maar hield na een tijdje ook weer op. Hij zegt dat hij van me houdt, we doen leuke dingen samen etc. Maar elke keer dat we ergens heengaan en hij ziet een mooi meisje, begint alles weer.
Hij staart echt heel duidelijk en ik heb dan ook last van plaatsvervangende schaamte.. dat hij niet ziet dat die meiden niks van hem willen, vind ik maar gênant. Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).
Ik vind het een beetje respectloos, en heb het hem vaak genoeg uitgelegd. Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Het is iets minder geworden sinds ik het vaker tegen hem heb gezegd, maar ik blijf me er rot om voelen. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.
Niks mis met ons seksleven, en hij zegt dat hij me mooi vindt en dat ik alles voor hem ben.. maar zijn alles gaat niet wachten tot hij zich gaat gedragen zoals zij dat wil.
Sowieso.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. De Mensen die TS gelijk aanvallen projecteren wss hun eigen issues op TS
Heb jij een relatie met een 100 kilo wegende trol dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef iScream. het volgende:
[..]
Wat is dit voor flauwekul? Als ik met mijn vriendin over straat loop en er loopt een mooie meid, dan kijk ik heus ook. Niet op een "lust-manier", maar gewoon omdat ik liever naar een mooi iemand kijk dan naar een 100 kilo wegende trol. Of moet je ineens schijnheilig en stiekem doen zodra je een relatie hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |