abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136318546
..maar mijn vriend zal vast niet de enige zijn. Het probleem is dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. Hij staart naar blonde meiden en ik heb bruin haar - het maakt me onzeker. In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven maar hield na een tijdje ook weer op. Hij zegt dat hij van me houdt, we doen leuke dingen samen etc. Maar elke keer dat we ergens heengaan en hij ziet een mooi meisje, begint alles weer.

Hij staart echt heel duidelijk en ik heb dan ook last van plaatsvervangende schaamte.. dat hij niet ziet dat die meiden niks van hem willen, vind ik maar gênant. Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).

Ik vind het een beetje respectloos, en heb het hem vaak genoeg uitgelegd. Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Het is iets minder geworden sinds ik het vaker tegen hem heb gezegd, maar ik blijf me er rot om voelen. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.

Niks mis met ons seksleven, en hij zegt dat hij me mooi vindt en dat ik alles voor hem ben.. maar zijn alles gaat niet wachten tot hij zich gaat gedragen zoals zij dat wil.

Ik weet ook dat ik er misschien niet mee om kan gaan en dat ik het te persoonlijk neem, maar ik weet niet wat ik hiermee moet. Graag ervaringen, advies enzovoort
pi_136318599
Ach, hij is wel eerlijk. En blijkbaar gezond.
pi_136318633
om het af te maken hoort hij eigenlijk nog naar zijn kruis te grijpen ,
en daarna mede te delen : Pfoe ,DAAR heb ik wel 5 tientjes voor over ! :9
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_136318659
:'). Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136318679
Beter zo dan dat stiekeme gedoe.
Leest een hoop, post een beetje.
pi_136318681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.
pi_136318688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.
Pubers dus...
pi_136318694
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Hij zal vast wel kijken (misschien ook wel meer/langer dan 'gebruikelijk' is) en jij zal er heel veel op letten, waardoor je echt op elke slak zout legt.

Dat maakt jou nóg onzekerder, waardoor je nog meer erop gaat letten. Wel sneu dat hij geen rekening met je houdt, dat wel.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136318702
Respectloos :') Dacht je nou echt dat jij de enige bent waar hij wel een truukje op kan? Of moet hij maar schijnheilig gaan doen alsof er geen lekkere wijven meer bestaan nu hij met jou is?
pi_136318703
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
You are the only exception
pi_136318706
Maar even serieus, zoek een andere vriend.
Hij vind jou duidelijk niet mooi genoeg en zoekt iets beters, zodra hij dit gevonden heeft zal hij je dumpen.

Gr.
pi_136318716
Verf je haar eens blond..
pi_136318754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Aptoide het volgende:
Verf je haar eens blond..
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:57:39 #14
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_136318767
Mooi verhaal. Prima zelfreflectie en omschrijving van zijn houding.

Ik vrees voor jullie dat zijn oerinstinct voor overleving, om het maar even heel overdreven te zeggen, iets te nadrukkelijk aanwezig is :)
Misschien dat hij ook wel niet zou willen kijken bewust en onbewust, maar het gewoon vanzelf gaat.
Je zou haast een proces in moeten gaan van conditioneren. telkens even in z'n vel knijpen, aai over de bol geven, tik tegen de kont, iets... Iets pijnlijks of iets wat hem direct doet beseffen dat hij al een prachtige voortplantingspartner heeft.

Je zal je dan dus wel moeten opofferen als trainer en je moeten beseffen dat je voorlopig nog wel even gekwetst kan worden totdat hij er wat milder in is.
pi_136318772
Ik snap ook wel dat er andere leuke meiden rondlopen, maar hij hoeft het niet zo duidelijk te maken..
en dat met het haar blond verven ontkent hij nu, hij zegt dat ik mooi ben zoals ik er nu uitzie. Hij heeft sorry gezegd, en dat hij niet wist waarom hij het zei etc etc
pi_136318802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
Respectloos :') Dacht je nou echt dat jij de enige bent waar hij wel een truukje op kan? Of moet hij maar schijnheilig gaan doen alsof er geen lekkere wijven meer bestaan nu hij met jou is?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij staart echt heel duidelijk (...) Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).

Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:58:57 #17
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_136318805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Leonos het volgende:
Maar even serieus, zoek een andere vriend.
Hij vind jou duidelijk niet mooi genoeg en zoekt iets beters, zodra hij dit gevonden heeft zal hij je dumpen.

Gr.
Wat is dit voor flauwekul? Als ik met mijn vriendin over straat loop en er loopt een mooie meid, dan kijk ik heus ook. Niet op een "lust-manier", maar gewoon omdat ik liever naar een mooi iemand kijk dan naar een 100 kilo wegende trol. Of moet je ineens schijnheilig en stiekem doen zodra je een relatie hebt?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:59:17 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136318811
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij heeft sorry gezegd, en dat hij niet wist waarom hij het zei etc etc
Ik denk voornamelijk omdat 'ie niet wist dat het zo onnodig hard bij je zou gaan knagen.
Ik ga naar huis.
pi_136318813
Spiegeltje voorhouden?

Bv .

Zooooo, zag je die bobbel in de die spijkerbroek :9~
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 februari 2014 @ 12:59:36 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136318823
Het is jouw onzekerheid. Kijken naar een lekker wijf is geen vreemdgaan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 februari 2014 @ 13:00:11 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136318839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:

Je was erbij? :o.
pi_136318875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Av- het volgende:
precies
pas zorgen maken als hij hier ineens mee stopt
pi_136318887
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?
pi_136318893
Weet dat het geen vreemdgaan is, maar een beetje subtieler mag wel. Het is ook een heel ander type waar hij naar kijkt, dus daarom twijfel ik er ook aan of ik zijn type wel ben qua uiterlijk. Als ik daarover begin, is het gelijk van 'Ja tuurlijk!', maar wat ik zie aan zijn gedrag is iets anders..
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:04:04 #25
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_136318921
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen ^O^

Alsjeblieft zeg... :')
pi_136318922
quote:
In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven
Wat een vent :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_136318935
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?
Dit is geen aandikken, ik wil ook advies op basis van de echte situatie anders komen we niet vooruit. Ik vraag ook advies voor mezelf, zijn gedrag is niet het enige probleem..
pi_136318947
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Juweeltje_ het volgende:
Weet dat het geen vreemdgaan is, maar een beetje subtieler mag wel. Het is ook een heel ander type waar hij naar kijkt, dus daarom twijfel ik er ook aan of ik zijn type wel ben qua uiterlijk. Als ik daarover begin, is het gelijk van 'Ja tuurlijk!', maar wat ik zie aan zijn gedrag is iets anders..
Zo te horen, ben jij duidelijk zijn type niet.
Helaas, maar zoals aangeven, kijk om je heen en move on!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:05:54 #29
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136318964
bruin haar is zoveel mooier dan blond bij een.vrouw (aldus een blonde man) maargoed... totaal irrelevant eigenlijk.
pi_136319168
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:
^^ dit. Hij is een hork maar wel gewoon een gezonde hork. Zodra hij niet meer naar mooie vrouwen kijkt moet je je zorgen gaan maken. Zodra hij vervolgens naar mooi mannen gaat kijken moet je je nog meer zorgen gaan maken.

Als hij niet naar mooie vrouwen zou kijken zou dat betekenen dat uiterlijk hem helemaal niet meer interesseert en geloof me, dan gaat hij ook niet meer naar jou kijken.

Ofwel: Hij is een hork, jij bent een onzeker jong meisje. Beiden gaan wel over. Leer er mee leven.
pi_136319180
Tijd voor onzin; Mannenregels. Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.

Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.
1. Alles wat we zeggen kan twee kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:14:00 #32
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136319192
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:51 schreef Apuleius het volgende:
Ach, hij is wel eerlijk. En blijkbaar gezond.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Av- het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:59 schreef Kreator het volgende:
Het is jouw onzekerheid. Kijken naar een lekker wijf is geen vreemdgaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:

Alsjeblieft zeg... :')
Alles is gezegd :)

grgr
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:16:05 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_136319268
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Tijd voor onzin; Mannenregels Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.

Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.
1. Alles wat we zeggen kan twee kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
:')

Deze post is net zo lachwekkend als TS
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_136319285
Graag advies, geen onzin
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:17:34 #35
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136319316
TS moet zich niet aanstellen. Als ik langs een mooie vrouw loop draai ik mijn kop ook om hoor, gewoon natuurlijk gedrag. Misschien moet je eens proberen om het als compliment te zien , hij kijkt op een dag naar een aantal knappe vrouwen en hij heeft met jou een relatie, dan moet jij toch wel de knapste zijn.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:18:38 #36
319979 Fok-it
All is well
pi_136319348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef Juweeltje_ het volgende:
Graag advies, geen onzin
Wat voor advies wil je dan?
Doe niet zo jaloers man. Je vriend houdt gewoon van vrouwelijk schoon, hij zou het wat subtieler kunnen doen maar ook dat is wat man-eigen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_136319355
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
TS moet zich niet aanstellen. Als ik langs een mooie vrouw loop draai ik mijn kop ook om hoor, gewoon natuurlijk gedrag. Misschien moet je eens proberen om het als compliment te zien , hij kijkt op een dag naar een aantal knappe vrouwen en hij heeft met jou een relatie, dan moet jij toch wel de knapste zijn.
Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.
pi_136319394
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat voor advies wil je dan?
Doe niet zo jaloers man. Je vriend houdt gewoon van vrouwelijk schoon, hij zou het wat subtieler kunnen doen maar ook dat is wat man-eigen.
Als je beter zou lezen, zou je weten dat hij mijn haarkleur wilde veranderen en dat hij vooral naar een ander type meisje kijkt dan ik ben. Misschien heb je hier wel goed advies over hoe ik ermee om kan gaan.
pi_136319397
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.
Ze hebben allemaal tieten en een kont.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136319412
quote:

[..]

Hoe vaak moet ik het zeggen?
Je bent niet knap genoeg, ofwel lelijk.
Zoek een vriend die dat wel waardeert!

Genoeg dikke fokkers hier, die blij zijn met elk gat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 13:21:23 ]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:21:14 #41
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_136319419
Juweeltje... er bestaat niet 1 perfect type... jij valt ook op meerdere mannen...
niks mis mee...
pi_136319427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

lelijk, knap is subjectief.
pi_136319438
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Als je beter zou lezen, zou je weten dat hij mijn haarkleur wilde veranderen en dat hij vooral naar een ander type meisje kijkt dan ik ben. Misschien heb je hier wel goed advies over hoe ik ermee om kan gaan.
Los laten dat hij naar andere vrouwen kijkt en gewoon lekker van je relatie genieten.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:21:51 #44
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136319444
Tja ik vind het best een beetje respectloos als je met je vriendinnetje bent en je kijkt onbeschamend naar vrouwen. Bedoel dat het je opvalt als je een aantrekkelijk persoon ziet is normaal, maar dat je als een simpele ziel je ogen uit je kop kijkt en je nog omdraait ook is sneu en al helemaal als je dit gedrag niet kan inhouden voor je vriendin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136319460
quote:
_O- _O- _O-
pi_136319482
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Genoeg dikke fokkers hier, die blij zijn met elk gat.
Ik ben slank. Je weet geen zak.
pi_136319499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat je dik bent?
En ik weet genoeg van een zak.
pi_136319516
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja ik vind het best een beetje respectloos als je met je vriendinnetje bent en je kijkt onbeschamend naar vrouwen. Bedoel dat het je opvalt als je een aantrekkelijk persoon ziet is normaal, maar dat je als een simpele ziel je ogen uit je kop kijkt en je nog omdraait ook is sneu en al helemaal als je dit gedrag niet kan inhouden voor je vriendin.
Ik doe het ook wel eens hoor, achterom kijken als er iets lekkers voorbij loopt. Maar ik ga het ook niet verbergen en als het echt te ver gaat krijg ik een lachende tik op m'n knar, en gaan we verder.
Andersom loop ik ook niet te huilen als zij eens kwijlt naar een ander.

Het hoeft echter niet alles met een fluit en een pols te zijn waar ze naar kijkt (en waar ik naar kijk) maar moet best kunnen vind ik :Y
pi_136319524
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat je dik bent?
En ik weet genoeg van een zak.
Onzin is een paar deuren verder. Kappen nou.
pi_136319556
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Nu snap ik de OP direct.
  Eindredactie Games dinsdag 4 februari 2014 @ 13:25:57 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136319564
Guttegut, alle internet-alfa's zijn weer aanwezig hoor :') Dat je af en toe naar andere vrouwen kijkt lijkt me volstrekt normaal. Wat me ook volstrekt normaal lijkt is dat je dat een beetje subtiel doet als je eigen fucking vriendin er bij is.

Wanneer je als een kwijlende debiel vrouwen gaat aanstaren met je vriendin er bij dan ben je gewoon een ongemanierde. lompe boer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_136319568
quote:

[..]

Dat is toch logisch, wil hij een fijne brunette, kijkt hij toch naar jou.

En verder doe je wel een een beetje overdreven.

Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:28:22 #53
189978 controlaltdelete
pi_136319645
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:25 schreef 2dope het volgende:
Guttegut, alle internet-alfa's zijn weer aanwezig hoor :') Dat je af en toe naar andere vrouwen kijkt lijkt me volstrekt normaal. Wat me ook volstrekt normaal lijkt is dat je dat een beetje subtiel doet als je eigen fucking vriendin er bij is.

Wanneer je als een kwijlende debiel vrouwen gaat aanstaren met je vriendin er bij dan ben je gewoon een ongemanierde. lompe boer.
Zo is dat. Je zal zoiets maar als vriend hebben :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 februari 2014 @ 13:29:41 #54
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136319697
quote:
Mijn vriendin zit op de bank te soppen als er een of andere boer uit Australie in een kutserie op tv is. Ik kijk naar tieten en konten. Dat maakt het nog geen probleem. Het probleem is dat jullie (onzekere kutwijven) er kennelijk verkeerde conclusies uit trekken.
pi_136319785
quote:

Dit. Jezus, wat een hork. Plaatsvervangende schaamte...
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:35:30 #56
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_136319905
quote:

Wat deze man zegt ^O^.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:36:23 #57
189978 controlaltdelete
pi_136319932
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn vriendin zit op de bank te soppen als er een of andere boer uit Australie in een kutserie op tv is. Ik kijk naar tieten en konten. Dat maakt het nog geen probleem. Het probleem is dat jullie (onzekere kutwijven) er kennelijk verkeerde conclusies uit trekken.
Ach jee daar heb je zo'n lompe boer. Wat mij betreft heeft het niks met onzekerheid te maken en met kijken is helemaal niks mis mee idd, maar wel als je als een onnozele, verstandelijke gehandicapte ongeneerd vrouwen aanstaart en naloert.
pi_136320356
quote:

Guttegut, al de beta, ingekrompen "kijk mij monogaam zijn" personen lopen ook weer te huilen. Een keer wat naar en ander kijken moet geen kwaad kunnen, en zowel ik als mijn verloofde hebben daar totaal geen problemen mee.
Als er eens echt echt een stoto loopt en we kijken wat (ongegeneerd) langer, geen enkel probleem hoor.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 februari 2014 @ 13:55:15 #59
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136320574
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach jee daar heb je zo'n lompe boer. Wat mij betreft heeft het niks met onzekerheid te maken en met kijken is helemaal niks mis mee idd, maar wel als je als een onnozele, verstandelijke gehandicapte ongeneerd vrouwen aanstaart en naloert.
Onzekerheid. Mijn vriendin kijkt ook wel eens ongegeneerd naar een leuke sixpack.
pi_136320758
Kan er zelf soms ook niets aan doen :@
pi_136320768
quote:

Dit ja. Tuurlijk, kijken moet kunnen. Maar echt omkijken of staren met je vriendin naast je, alsjeblieft zeg. Wat een holbewoner. Ik zie mezelf al zo staren als mijn vriend naast me loopt, dat kan echt niet. Wel lachwekkend, overigens.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 februari 2014 @ 14:03:06 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136320847
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit ja. Tuurlijk, kijken moet kunnen. Maar echt omkijken of staren met je vriendin naast je, alsjeblieft zeg. Wat een holbewoner. Ik zie mezelf al zo staren als mijn vriend naast me loopt, dat kan echt niet. Wel lachwekkend, overigens.
Waarom zou dat niet kunnen dan? Als je een mooie tas ziet, kijk je toch ook wel even?
  Eindredactie Games dinsdag 4 februari 2014 @ 14:04:41 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136320900
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:48 schreef Prof_Hoax het volgende:

Een keer wat naar en ander kijken moet geen kwaad kunnen
quote:
Dat je af en toe naar andere vrouwen kijkt lijkt me volstrekt normaal.
Je zegt precies hetzelfde. En nu?

quote:
Als er eens echt echt een stoto loopt en we kijken wat (ongegeneerd) langer, geen enkel probleem hoor.
Geweldig voor je man. Ik ga uit van de beschrijving in de OP, waaruit blijkt dat deze gast gewoon geobsedeerd staart naar chicks. Lekker respectvol naar je partner.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_136320930
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

Maar iemand achter zijn rug om neuken kan wel toch?
pi_136321043
quote:

[..]

Guttegut, al de beta, ingekrompen "kijk mij monogaam zijn" personen lopen ook weer te huilen. Een keer wat naar en ander kijken moet geen kwaad kunnen, en zowel ik als mijn verloofde hebben daar totaal geen problemen mee.
Het is wel iets anders als je je allebei tot die schoonheid aangetrokken voelt. Dan kun je samen delen. In dit geval zit er echter iemand ongegeneerd een zak chips leeg te vreten terwijl zijn vriendin niets aangeboden krijgt, dat is gewoon niet netjes.

Daarbij zou ik er alles aan doen om m'n partner gemakkelijk te doen voelen, zoals TS al aangeeft werkt 't gedrag van haar vriend averechts.

Ik vind staren sowieso onbehoorlijk trouwens, maar dat terzijde.
pi_136321150
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar iemand achter zijn rug om neuken kan wel toch?
Als de vriend van TS dat staren nu ook achter haar rug om deed, had TS geen probleem gehad.
pi_136321287
quote:
..maar mijn vriend zal vast niet de enige zijn. Het probleem is dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. Hij staart naar blonde meiden en ik heb bruin haar - het maakt me onzeker. In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven maar hield na een tijdje ook weer op. Hij zegt dat hij van me houdt, we doen leuke dingen samen etc. Maar elke keer dat we ergens heengaan en hij ziet een mooi meisje, begint alles weer.

Hij staart echt heel duidelijk en ik heb dan ook last van plaatsvervangende schaamte.. dat hij niet ziet dat die meiden niks van hem willen, vind ik maar gênant. Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).

Ik vind het een beetje respectloos, en heb het hem vaak genoeg uitgelegd. Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Het is iets minder geworden sinds ik het vaker tegen hem heb gezegd, maar ik blijf me er rot om voelen. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.

Niks mis met ons seksleven, en hij zegt dat hij me mooi vindt en dat ik alles voor hem ben.. maar zijn alles gaat niet wachten tot hij zich gaat gedragen zoals zij dat wil.

Ik weet ook dat ik er misschien niet mee om kan gaan en dat ik het te persoonlijk neem, maar ik weet niet wat ik hiermee moet. Graag ervaringen, advies enzovoort
Laat ik je gerust stellen, iedere man kijkt naar andere vrouwen. Dat die van jou dat ook doet is dus niet vreemd en zou ik me niet druk om maken.

Echter, vind ik het gedrag van je vriend nogal….ehm…..creepy. Even kijken is niks mis mee, maar ongegeneerd staren en alles om je heen vergeten zelfs terwijl je vriendin er naast zit vind ik apart en eerlijk gezegd vrij respectloos naar jou en naar de andere dames toe.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_136321295
quote:

Ja hoor en het wél doen als je vriendin er niet bij is, zodat ze het later alsnog van andere mensen hoort. :')
pi_136321341
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]

Je zegt precies hetzelfde. En nu?

[..]

Geweldig voor je man. Ik ga uit van de beschrijving in de OP, waaruit blijkt dat deze gast gewoon geobsedeerd staart naar chicks. Lekker respectvol naar je partner.
Jammerlijk dat je dan alles over 1 kam scheert :)
pi_136321349
Kijken mag, vind ik ook meer dan normaal. Maar ik vind het wel heel raar dat hij 'vergeet' waar die mee bezig is en niet meer kan luisteren naar wat jij tegen hem zegt. Weet je zeker dat ie het niet ook een béétje opzettelijk doet, om je te plagen? Of heeft ie een chromosoontje minder?
pi_136321407
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als de vriend van TS dat staren nu ook achter haar rug om deed, had TS geen probleem gehad.
Oh Taurus, wat ben je toch 'bijzonder'
pi_136321415
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is wel iets anders als je je allebei tot die schoonheid aangetrokken voelt. Dan kun je samen delen. In dit geval zit er echter iemand ongegeneerd een zak chips leeg te vreten terwijl zijn vriendin niets aangeboden krijgt, dat is gewoon niet netjes.

Daarbij zou ik er alles aan doen om m'n partner gemakkelijk te doen voelen, zoals TS al aangeeft werkt 't gedrag van haar vriend averechts.

Ik vind staren sowieso onbehoorlijk trouwens, maar dat terzijde.
_O- _O- _O- ik vind het een heerlijke omschrijvin (van de chips) :D

Maar niet geheel waar, ik kan heerlijk genieten van een knappe blonde, terwijl mij vriendin daar niets aan vind. En ik heb nu ook niets met een lekkere vent.

Staren is inderdaad asociaal, maar kijken kan. En als mijn vriendin het niet leuk zou vinden zou ik het proberen niet opvallend te doen.
pi_136321418
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen dan? Als je een mooie tas ziet, kijk je toch ook wel even?
Nogal naïef, dit. Die tas heeft een andere functie dan 'n mooie man, wat mij betreft. Daar wil ik gewoon op.
Kan 't niet helpen dat dat wel door m'n hoofd zou schieten, vind 't dan wel zo respectvol als ik in het bijzijn van m'n partner doe alsof alleen hij mij opwindt.
  Eindredactie Games dinsdag 4 februari 2014 @ 14:19:35 #74
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136321488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Ja hoor en het wél doen als je vriendin er niet bij is
Dat staat er niet hoor, gelieve nog een keer lezen.

quote:
zodat ze het later alsnog van andere mensen hoort. :')
Bro-tip: Misschien moet je niet als een halfzachte downie met je tong op je knieën mensen aankijken, gewoon, überhaupt niet.
pi_136321524
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef Zippow het volgende:
Kijken mag, vind ik ook meer dan normaal. Maar ik vind het wel heel raar dat hij 'vergeet' waar die mee bezig is en niet meer kan luisteren naar wat jij tegen hem zegt. Weet je zeker dat ie het niet ook een béétje opzettelijk doet, om je te plagen? Of heeft ie een chromosoontje minder?
of overdrijft TS door haar jaloezie?
pi_136321537
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Of.................... niet?

Hoor 't morgen bij een nieuwe episode van R&P, de Fok-editie.
pi_136321546
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of.................... niet?

Hoor 't morgen bij een nieuwe episode van R&P, de Fok-editie.
of........................... wel?

je weet het niet :D
pi_136321570
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nah ik denk niet dat ze zit te verzinnen dat hij stopt met praten en luisteren midden in een conversatie als er toevallig een mooie chick langs loopt. Want daar helpt ze zichzelf immers ook niet mee als dat verzonnen is.
pi_136321580
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:19 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat staat er niet hoor, gelieve nog een keer lezen.

[..]

Bro-tip: Misschien moet je niet als een halfzachte downie met je tong op je knieën mensen aankijken, gewoon, überhaupt niet.
Nee, dat doet die vent van d'r dan hè. Ik kijk niet als een downie naar mensen, dat maak JIJ er weer van.
pi_136321640
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef Zippow het volgende:

[..]

Nah ik denk niet dat ze zit te verzinnen dat hij stopt met praten en luisteren midden in een conversatie als er toevallig een mooie chick langs loopt. Want daar helpt ze zichzelf immers ook niet mee als dat verzonnen is.
Nou, mijn vriendin zegt ook wel eens "je luisterd niet he" terwijl ik 100% kan herhalen wat ze heeft gezegd. En dan zitten we gweoon op de bank.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat het niet geheel onwaarschijnlijk is dat het misschien niet geheel totaal volledig waar kan zijn geweest zijn bennen.
pi_136321659
Ik kijk ook naar andere vrouwen. Zou ongezond zijn dat ik dat opeens niet meer zou doen..
pi_136321692
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:24 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nou, mijn vriendin zegt ook wel eens "je luisterd niet he" terwijl ik 100% kan herhalen wat ze heeft gezegd. En dan zitten we gweoon op de bank.
Wat ik bedoel te zeggen is, dat het niet geheel onwaarschijnlijk is dat het misschien niet geheel totaal volledig waar kan zijn geweest zijn bennen.
Yo. Als ze een conversatie hebben en hij ziet een chick, stopt met reageren en draait zich om, dan is dat niet iets wat overdreven/verzonnen is hoor. Waarom vind je het zo moeilijk om te erkennen dat TS d'r vriend misschien wel een kut mongool is? Het gaat toch niet om jou of om mannen in het algemeen? Het gaat om de vriend van de TS, waarvan ik denk dat het een domme hork is.
pi_136321718
Ik kijk eigenlijk altijd naar een ander type meid dan waar ik op dat moment mee samen ben. Anders is het ook alleen maar meer van hetzelfde.

TS: Hoeveel zin heb je eigenlijk nog in je relatie?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:27:03 #84
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136321730
quote:

[..]

Ehm tja, ik heb ook een zwak voor mannen met baarden en tattoos, ook al ziet mijn vriend er niet zo uit. Neemt niet weg dat ik gek op hem ben, en toch mijn ogen de kost geef als er zo'n fijn exemplaar langs loopt..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_136321754
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:25 schreef Zippow het volgende:

[..]

Yo. Als ze een conversatie hebben en hij ziet een chick, stopt met reageren en draait zich om, dan is dat niet iets wat overdreven/verzonnen is hoor. Waarom vind je het zo moeilijk om te erkennen dat TS d'r vriend misschien wel een kut mongool is? Het gaat toch niet om jou of om mannen in het algemeen? Het gaat om de vriend van de TS, waarvan ik denk dat het een domme hork is.
En ik denk dat TS misschien door jaloezie wat overdrijft. Ik zeg nergens dat ze geen gelijk heeft maar het misschien te onzeker bekijkt.
Jij daarintegen gaat vol in de aanval en zegt dat TS haar vriend een "lompe hork" is.
pi_136321765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef tofastTG het volgende:
Ik kijk eigenlijk altijd naar een ander type meid dan waar ik op dat moment mee samen ben. Anders is het ook alleen maar meer van hetzelfde.

TS: Hoeveel zin heb je eigenlijk nog in je relatie?
Ik ben vaak geïrriteerd maar verder doet hij niks mis. Ik vind het leuk met hem, we begrijpen elkaar, maar dit gooit echt roet in het eten. Ik word er soms echt moe van.
pi_136321809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:28 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Ik ben vaak geïrriteerd maar verder doet hij niks mis. Ik vind het leuk met hem, we begrijpen elkaar, maar dit gooit echt roet in het eten. Ik word er soms echt moe van.
Maar wat irriteert je dan? Flirt hij verder ook veel of is het alleen kijken? En vergeet hij ook echt alles of lijkt dat voor jou alleen maar zo?
Als je je hierop blijft focussen ga je er ook steeds meer aan irriteren. Je moet je afvragen of je dat wel wilt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_136321815
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

En ik denk dat TS misschien door jaloezie wat overdrijft. Ik zeg nergens dat ze geen gelijk heeft maar het misschien te onzeker bekijkt.
Jij daarintegen gaat vol in de aanval en zegt dat TS haar vriend een "lompe hork" is.
Nee dat ik de vriend van de TS een lompe hark vind, aan de hand van zijn gedrag, beschreven voor ons door de TS.
En natuurlijk is ze onzeker, maar is dat hier de oorzaak of het gevolg? Ik zou ook onzeker worden als mijn vriend zo deed namelijk.
pi_136321829
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Schat, mijn vriend doet wat ik vertel in de OP. Hij is voor de rest geen 'hork', maar hij is afgeleid door vrouwelijk schoon en draait zich openlijk om om lang te kijken of staart met zijn mond open naar meiden. Wanneer hij op zulke momenten niet reageert op vragen of vraagt of ik daarna iets wil herhalen, kun je er zeker van zijn dat hij afgeleid was.
pi_136321860
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Zippow het volgende:

[..]

Nee dat ik de vriend van de TS een lompe hark vind, aan de hand van zijn gedrag, beschreven voor ons door de TS.
En natuurlijk is ze onzeker, maar is dat hier de oorzaak of het gevolg? Ik zou ook onzeker worden als mijn vriend zo deed namelijk.
Maar wat is zo doen. Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat je vriend als je die hebt ook naar andere vrouwen kijkt. Waarschijnlijk fantaseert hij er zelfs over...
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:32:08 #91
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136321876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Schat, mijn vriend doet wat ik vertel in de OP. Hij is voor de rest geen 'hork', maar hij is afgeleid door vrouwelijk schoon en draait zich openlijk om om lang te kijken of staart met zijn mond open naar meiden. Wanneer hij op zulke momenten niet reageert op vragen of vraagt of ik daarna iets wil herhalen, kun je er zeker van zijn dat hij afgeleid was.
En dat mag niet want hij moet 24/7 alleen aandacht voor jou hebben?
pi_136321907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nee, maar subtieler mag wel. Daarmee houdt hij ook een beetje rekening met hoe ik me op dat moment voel.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:33:58 #93
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136321942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Nee, maar subtieler mag wel. Daarmee houdt hij ook een beetje rekening met hoe ik me op dat moment voel.
En ms moet je er niet zo veel waarde aan hechten. Elke gezonde man kijkt naar een mooie vrouw. Ws krijg jij ook wel eens blikken ;)
Hij bedoelt het ongetwijfeld niet verkeerd en hij is toch bij jou? Onzekerheid is zo niet sexy...
pi_136322040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef missbehavin het volgende:

[..]

In de OP zegt ze dat ze er ZELF niet zo goed mee om kan gaan. Ze verlangt dus helemaal niet dat haar vriend 24/7 aandacht voor haar heeft. Ze zegt ook niet dat hij niet mag kijken, het is de manier waarop.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_136322067
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Maar wat is zo doen. Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat je vriend als je die hebt ook naar andere vrouwen kijkt. Waarschijnlijk fantaseert hij er zelfs over...
Kun je lezen?

Natuurlijk ontken ik niet dat mannen soms naar andere vrouwen kijken en fantaseren, ik heb al eerder gezegd dat dat normaal is en dat ik dat ook oké vind, doe ik zelf immers ook? Het gaat hier om zijn gedrag, het moment dat hij een conversatie voert maar opeens niet meer kan reageren en met mond open zich omdraaiend naar een chick blijft staren die langs loopt. Dát is mijns inziens gewoon niet tof van 'm, daarom vraag ik me ook af of hij wel helemaal goed is of dat ie het doet als pesterijtjes of zo. Zijn er meer mannen die niet meer normaal kunnen functioneren en als een kwijlende holbewoner blijven staan als er een mooie vrouw langs loopt? Want dan is het stereotype "domme man denkt alleen met z'n pik" gewoon weer bevestigd.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:38:21 #96
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136322122
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In de OP zegt ze dat ze er ZELF niet zo goed mee om kan gaan. Ze verlangt dus helemaal niet dat haar vriend 24/7 aandacht voor haar heeft. Ze zegt ook niet dat hij niet mag kijken, het is de manier waarop.
Mwah, iets zegt me dat het al snel 'te veel' of 'te lang' of 'te opvallend' is... En sorry hoor, maar moet hij een max. aantal seconden afspreken die zijn toegestaan?
pi_136322173
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Mwah, iets zegt me dat het al snel 'te veel' of 'te lang' of 'te opvallend' is... En sorry hoor, maar moet hij een max. aantal seconden afspreken die zijn toegestaan?
Je kent het verschil toch wel tussen staren en kijken
genoeg gepraat over wat wel en niet staren is, het gaat er eigenlijk om hoe ik er het beste mee om kan gaan
pi_136322196
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Waar lees je dat?

Sorry hoor, maar ik ben een man, kijk graag naar mooie dames en zelfs ik zie in dat het gedrag van haar vriend (mits het gaat zoals zij beschrijft) niet erg gepast is.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:43:22 #99
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136322322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar lees je dat?

Sorry hoor, maar ik ben een man, kijk graag naar mooie dames en zelfs ik zie in dat het gedrag van haar vriend (mits het gaat zoals zij beschrijft) niet erg gepast is.
Ja oke, ik heb wel eens de neiging tot overdrijven :+ Maar ik denk dat ze ms wel iets overgevoelig is, juist omdat het haar stoort en hij niets lijkt te willen doen om het beter te maken..
En het niet leuk vinden is één ding, maar dan meteen denken dat hij haar niet lekker vindt omdat hij naar blonde vrouwen kijkt.. dat is dan weer erg onzeker
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:45:16 #100
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136322393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Je kent het verschil toch wel tussen staren en kijken
genoeg gepraat over wat wel en niet staren is, het gaat er eigenlijk om hoe ik er het beste mee om kan gaan
Tja, welke opties heb je he.. Je kunt het accepteren, of stennis schoppen tot hij door heeft dat het je menens is..
pi_136322396
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

En ms moet je er niet zo veel waarde aan hechten. Elke gezonde man kijkt naar een mooie vrouw. Ws krijg jij ook wel eens blikken ;)
Hij bedoelt het ongetwijfeld niet verkeerd en hij is toch bij jou? Onzekerheid is zo niet sexy...
Begrijp je het nou echt serieus niet?
Het gaat niet om het feit dat haar vriend kijkt, maar om het feit dat hij dit op een zeer overdreven manier doet.

Ja mannen kijken, daar heb je gelijk in. Maar dat kan ook op een manier die minder opvalt en minder ongemanierd is.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:46:13 #102
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136322432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Begrijp je het nou echt serieus niet?
Het gaat niet om het feit dat haar vriend kijkt, maar om het feit dat hij dit op een zeer overdreven manier doet.

Ja mannen kijken, daar heb je gelijk in. Maar dat kan ook op een manier die minder opvalt en minder ongemanierd is.
En nogmaals, ik denk dat TS ms wel iets overgevoelig is en het wat erger voelt dan het ms wel daadwerkelijk is..
pi_136322542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Aw,, je zegt schat tegen me O+

Lieverd, als dat zo is dan is je vriend een onwaarschijnlijke vlegel die niet denkt aan jouw gevoelens en zeker niet als je hem dat al meermaals verteld hebt.
Kijken naar ander schoon is prima, maar daar moet je je huidige-toekomstige-ex niet mee lastigvallen. Waar je geheel gelijk in hebt.

Dus schat zeg dat hij moet verbeteren of optyfen. Dikke kus :*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:51:15 #104
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136322657
Er gewoon over praten een optie? Eerlijkheid moet toch kunnen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136322717
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Er gewoon over praten een optie? Eerlijkheid moet toch kunnen.
Ja, dat heb ik gedaan. Hij zei sorry en zei dat hij het zou veranderen; dat was twee maanden geleden en hij belooft het nogsteeds. Ik weet dat hij het niet gaat veranderen, het irriteert me alleen maar meer als hij zulke beloftes maakt.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:53:57 #106
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136322753
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik gedaan. Hij zei sorry en zei dat hij het zou veranderen; dat was twee maanden geleden en hij belooft het nogsteeds. Ik weet dat hij het niet gaat veranderen, het irriteert me alleen maar meer als hij zulke beloftes maakt.
Nou, dan kaart je dat aan. Je irritatie.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:54:00 #107
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136322755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:52 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Ik zou het dus nog een keer aankaarten, blijkbaar heeft hij nog niet door hoe zwaar het voor jou weegt. Of wel natuurlijk en interesseert het hem geen reet, maar dan heb je gewoon echt een hork van een vent.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:55:14 #108
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136322797
sorry wrong topic
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:55:15 #109
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136322798
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik zou het dus nog een keer aankaarten, blijkbaar heeft hij nog niet door hoe zwaar het voor jou weegt. Of wel natuurlijk en interesseert het hem geen reet, maar dan heb je gewoon echt een hork van een vent.
Beide het woord 'aankaarten' gebruikt _O_ GMTA O+
pi_136322803
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nou, dan kaart je dat aan. Je irritatie.
Goed advies, heb ik al gedaan
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:56:11 #111
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136322830
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Beide het woord 'aankaarten' gebruikt _O_ GMTA O+
Geweldig! Kom we worden een setje!
en o wee als je naar blonde vrouwen loert :(
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:56:31 #112
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136322841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:55 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Goed advies, heb ik al gedaan
Blijkbaar niet effectief genoeg.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:57:13 #113
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136322871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Geweldig! Kom we worden een setje!
en o wee als je naar blonde vrouwen loert :(
Heb alleen maar oog voor jou :@
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:59:14 #114
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_136322946
als je weet dat hij het niet gaat veranderen, dan moet je het of 1) accepteren en proberen door te gaan, of 2) niet accepteren en er mee stoppen. Ik moet echter wel zeggen dat ik het behoorlijk respectloos van hem vindt, om in een relatie, excessief naar andere dames te loeren, waar jij nota bene bij bent. Tuurlijk kijkt een vent ook wel eens links en rechts maar wat ik van jouw verhaal begrijp is dat het nogal extreem en veel gebeurt...erg sneu voor je, en van hem.
pi_136323540
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Deze post is net zo lachwekkend als TS
Maar wel waarheid. Dit geldt in zekere zin voor vrijwel alle vrouwen. Juist omdat het zoveel punten zijn. Iedere man herkent minstens één punt van de lijst in zijn vriendin/vrouw, vaak ook meerdere punten.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 15:47:10 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136324642
quote:

[..]

Ik kijk ook regelmatig naar ferrari's maar ik zou er nooit 1 willen hebben. Veel te dorstig, te duur onderhoud en te hoge afschrijving. Net als bepaalde soorten vrouwen waar ik wel naar kijk maar nooit iets mee zou willen.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_136325077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik kijk ook regelmatig naar ferrari's maar ik zou er nooit 1 willen hebben. Veel te dorstig, te duur onderhoud en te hoge afschrijving. Net als bepaalde soorten vrouwen waar ik wel naar kijk maar nooit iets mee zou willen.
Wat als je ze dan wel zou kunnen betalen.. dat is eigenlijk gewoon settelen voor iets dat makkelijk zou zijn.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 15:59:58 #118
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136325114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:58 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Wat als je ze dan wel zou kunnen betalen.. dat is eigenlijk gewoon settelen voor iets dat makkelijk zou zijn.
Dan nog niet

Maar bij vrouwen is het vaak geen kwestie van wel of niet kunnen betalen maar of het karakter me aanstaat. ;) Ik kan best een vrouw heel knap vinden maar zodra ze dr mond opentrekt direct afknappen.
pi_136327589
Liggen zulke dingen überhaupt aan hoe leuk hij je vindt, of is het iets wat hij zou doen met elk meisje?
pi_136330476
Zelfs als je vriendin knapper is dan kijk je toch alsnog naar andere knappe vrouwen? Je weet pas hoe knap ze wel of niet zijn als je kijkt. En ook als de andere vrouw minder knap is, je eigen vriendin die ken je wel.

De meeste mensen zijn gemiddeld. Helaas zijn er nogal wat mensen die er aan de bovenkant of onderkant hard uitschieten.
Dus ja, tenzij je bij de bovenste 0.1% procent behoort zijn er vrouwen die zowel qua uiterlijk als qua persoonlijkheid begeerlijker zijn.
Dat hij bij jou zit en jij bij hem betekent dat je beide niet meer te bieden hebt. Of dat hij of jij te lui of te ongeduldig bent geweest om een goede 'deal' te maken.
In het geval van dat laatste is dat een probleem op het moment dat een van de twee daar achter komt. Als hij iemand zou kunnen krijgen van de top 0.1% dan zou hij je gelijk voor die ander inruilen. Idem andersom.

quote:

[..]

Leuke rationalisatie :D
pi_136330942
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:06 schreef Juweeltje_ het volgende:
Liggen zulke dingen überhaupt aan hoe leuk hij je vindt, of is het iets wat hij zou doen met elk meisje?
Elk meisje natuurlijk..

Dat zeuren van je werkt averechts. Als je dat bij mij ging doen, staar ik nog extra en neem ik bij je familie je zus/zusje/tante mee ook...

Je kan het beter op een grappige manier aanpakken.
Ga met je armen over elkaar naast hem staan als je hem ziet staren.
Zeg dan: "Hmm, wel erg lange haren niet? Maar ik geef je gelijk; mooie inkijk! Wat voor cijfer geef je haar?". Als hij te afgeleid is geef je hem even een duwtje "Hey, wat voor een cijfer? Ik vind haar maar een 7 hoor!"...

Misschien lacht hij er een keer om, maar wellicht valt het kwartje dan. En elke keer als jij mee cijfers gaat beoordelen is de lol er eigenlijk ook weer vanaf...

Blijft hij nog zo staren en zeker dat hij je niet hoort, gewoon duidelijk zijn als je het niet trekt.
"Als je zo opvallend blijft staren, dan doe je maar dat met haar daar! Ik sta tegen je te praten. Als je geen gesprek met mij meer wil hebben, prima, maar dan mag je alleen je boontjes doppen en zoek je maar een vriendin die het wel allemaal goed vind!"..

Kan hij zelf lekker kiezen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136331036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef RonnieGardocki het volgende:
bruin haar is zoveel mooier dan blond bij een.vrouw (aldus een blonde man) maargoed... totaal irrelevant eigenlijk.
:7

OT: mannen kijken, maar als je zelf onzeker bent, ga je er dingen achter zoeken en EXTRA opletten.

Bedenk je... Hij loopt toch naast jou. En in geval hij het op geen andere manier laat blijken dat je voor hem de nr1 lady bent. Dan kan je beter eens bedenken of hij ECHT wel die droomman is :)
pi_136331186
quote:
Tijd voor onzin; Mannenregels. Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.

Dit zijn de regels knip
Als we alles in regels vastleggen, hoeven we nergens meer over te twijfelen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:53:49 #124
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136331594
Dat hij naar andere vrouwen kijkt is normaal, maar hij doet dat niet bepaald subtiel, ik zou serieus niet met zo'n man samen kunnen zijn.
Iedereen kijkt naar andere mensen, niks mis mee, maar om het zo overduidelijk te doen waar jij bij bent is gewoon asociaal en onbeschoft.
Ik wens toch wel met meer respect behandeld te worden dus als hij zich echt niet meer zou kunnen inhouden zou het voor mij einde relatie betekenen, dat is toch echt wel een deal breaker voor me.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 04-02-2014 19:01:48 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_136333788
quote:
maar zijn alles gaat niet wachten tot hij zich gaat gedragen zoals zij dat wil.
Had je het nou over je vriend of over je hond? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 04-02-2014 19:39:48 ]
pi_136333891
Tja, titel en OP gaan over een vriend die naar ander vrouwen kijkt. Er staat niet 'Help, vriend behandelt me respectloos. Een voorbeeld is..." of "Help, mijn vriend is te asociaal voor mijn smaak. Een voorbeeld is..."

Dus dat laatste is speculeren.

Verder zegt de OP niet dat het gedrag is dat ze liever niet ziet in een persoon. Ze zegt dat het haar kwetst. Ze komt er schijnbaar achter dat er vrouwen zijn die objectief mooier zijn. Of ze verwacht dat haar vriend haar als een soort godin of prinses gaat zien. En dat 'kijken' haalt voor haar dat beeld onderuit.

[ Bericht 38% gewijzigd door Pandarus op 04-02-2014 19:38:08 ]
pi_136336229
Ik zou als ik jouw was eens met andere mannen flirten waar hij bij is. Dan weet hij meteen hoe jij je voelt.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:26:59 #128
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136337348
quote:

Dit zijn onze regels:
(lijst)
Deze regels zou iedere vrouw eigenlijk moeten kennen. Dat zou heel veel dagelijkse ellende besparen.
pi_136338243
Wat is het probleem, TS? Hebben de vrouwen waar hij naar staart soms grotere borsten dan jij?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:46:09 #130
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136338531
Wat me ook opvalt he.. Mannen die vrouwen voor het uitkiezen hebben. Bijvoorbeeld voetballers, hebben allemaal vrouwen met lang, blond, steil haar. Dat valt me altijd op als een Europese topclub kampioen wordt en de spelersvrouwen komen het veld op. Allemaal een bepaald type vrouw hebben zij. Ook andere bekende personen zoals artiesten hebben meestal die voorkeur. Bijna nooit zie je een korte vlotte pittige brunette.

Is het niet zo dat de meeste mannen dat gewoon het aantrekkelijkst vinden?
pi_136339141
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:46 schreef Ixnay het volgende:
Wat me ook opvalt he.. Mannen die vrouwen voor het uitkiezen hebben. Bijvoorbeeld voetballers, hebben allemaal vrouwen met lang, blond, steil haar. Dat valt me altijd op als een Europese topclub kampioen wordt en de spelersvrouwen komen het veld op. Allemaal een bepaald type vrouw hebben zij. Ook andere bekende personen zoals artiesten hebben meestal die voorkeur. Bijna nooit zie je een korte vlotte pittige brunette.

Is het niet zo dat de meeste mannen dat gewoon het aantrekkelijkst vinden?
Ik ben ook een man maar ik val absoluut niet op golddiggers ofwel voetbalvrouwen. Maar ook niet op kort harige geëmancipeerde vrouwen. Nee gewoon op een zorgzame vrouwelijke vrouw net als de meeste mannen gok ik zomaar.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:23:45 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136340874
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Deze regels zou iedere vrouw eigenlijk moeten kennen. Dat zou heel veel dagelijkse ellende besparen.
Plaats het op faceboek onder het lijstje van Ria, daar hoort dat soort onzin thuis. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:39:54 #133
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136345563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Plaats het op faceboek onder het lijstje van Ria, daar hoort dat soort onzin thuis. :')
Facebook hebben :')
pi_136350052
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef Zippow het volgende:

[..]

Kun je lezen?

Natuurlijk ontken ik niet dat mannen soms naar andere vrouwen kijken en fantaseren, ik heb al eerder gezegd dat dat normaal is en dat ik dat ook oké vind, doe ik zelf immers ook? Het gaat hier om zijn gedrag, het moment dat hij een conversatie voert maar opeens niet meer kan reageren en met mond open zich omdraaiend naar een chick blijft staren die langs loopt. Dát is mijns inziens gewoon niet tof van 'm, daarom vraag ik me ook af of hij wel helemaal goed is of dat ie het doet als pesterijtjes of zo. Zijn er meer mannen die niet meer normaal kunnen functioneren en als een kwijlende holbewoner blijven staan als er een mooie vrouw langs loopt? Want dan is het stereotype "domme man denkt alleen met z'n pik" gewoon weer bevestigd.
Zoiets is onder maten een enkele keer nog wel acceptabel en komisch ("Sorry wat zei je, ik was even afgeleid"), maar samen met je vriendin gewoon not done. Inderdaad totaal respectloos, subtiel even kijken is gezond, totaal afgeleid worden niet. En het excuus dat het onbewust gaat, is volkomen bullshit...

[ Bericht 0% gewijzigd door yukon op 05-02-2014 00:16:42 (typo's) ]
pi_136356926
quote:

[..]

Denk je nou echt dat "type" er wat toe doet? Lichamelijke aantrekkingskracht heeft bij mij geen reet te maken met m'n type. Sterker nog, ik word vaker hitsig door vrouwen die bij uitstek niet mijn type zijn. Nieuwsgierigheid naar iets nieuws denk ik ofzo.

In ieder geval, bij jou geldt waarschijnlijk hetzelfde; ik vermoed dat je vriend kunstjes op alle mogelijke "typen" kan zolang het maar een goed expemplaar is. En daar komt dan nog bij dat jouw type elke avond naast hem in bed ligt, dus nogal wiedes dat ie daar wat minder naar kijkt.
pi_136357073
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef yukon het volgende:

[..]

Zoiets is onder maten een enkele keer nog wel acceptabel en komisch ("Sorry wat zei je, ik was even afgeleid"), maar samen met je vriendin gewoon not done. Inderdaad totaal respectloos, subtiel even kijken is gezond, totaal afgeleid worden niet. En het excuus dat het onbewust gaat, is volkomen bullshit...
Gek, bij ons thuis is het inmiddels een running gag geworden juist, als er bv blote tieten op tv te zien zijn en mijn vriendin is aan t woord zeg ik altijd dat ik ’t niet heb gehoord omdat ik afgeleid was.
Ze kan er nog altijd om lachen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:37:38 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136357153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gek, bij ons thuis is het inmiddels een running gag geworden juist, als er bv blote tieten op tv te zien zijn en mijn vriendin is aan t woord zeg ik altijd dat ik ’t niet heb gehoord omdat ik afgeleid was.
Ze kan er nog altijd om lachen.
Er zit een verschil tussen dat als geintje doen en serieus niet meer in staat zijn aandacht te hebben voor iets anders.
pi_136357219
quote:

[..]

Dit bedoelde ik dus hierboven te zeggen. Geniale vergelijking :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:42:10 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136357298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:39 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik dus hierboven te zeggen. Geniale vergelijking :)
Dus jij zou het compleet oke vinden als je vriendin op zowat iedere man zodanig aan het geilen is dat ze niet meer aanspreekbaar zou zijn en ze als een debiel aan gaat zitten staren?
pi_136357461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus jij zou het compleet oke vinden als je vriendin op zowat iedere man zodanig aan het geilen is dat ze niet meer aanspreekbaar zou zijn en ze als een debiel aan gaat zitten staren?
Dat is weer wat anders, maar ik reageerde in eerste instantie op haar onzekerheid over zijn type/voorkeuren. Die is dus onterecht.
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:49:23 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136357509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:47 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat is weer wat anders, maar ik reageerde in eerste instantie op haar onzekerheid over zijn type/voorkeuren. Die is dus onterecht.
Maar die onzekerheid word dus veroorzaakt door zijn gedrag naar blonde vrouwen toe en het feit dat hij heeft aangedrongen om haar haar ook blond te laten verven.
Had hij dat niet gedaan was ze niet onzeker geweest.
pi_136357622
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar die onzekerheid word dus veroorzaakt door zijn gedrag naar blonde vrouwen toe en het feit dat hij heeft aangedrongen om haar haar ook blond te laten verven.
Had hij dat niet gedaan was ze niet onzeker geweest.
Dat laatste laat ik even buiten beschouwing, dat is wat vreemd inderdaad.

Maargoed ik geef dus een reden waarom die onzekerheid bij haar onterecht is. Dat er ook andere manieren zijn om het op te lossen, neemt niet weg dat het probleem van de onzekerheid bij haar ligt. En dat die misschien wat weggenomen wordt door mijn uitleg.
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:57:03 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136357730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:53 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat laatste laat ik even buiten beschouwing, dat is wat vreemd inderdaad.

Maargoed ik geef dus een reden waarom die onzekerheid bij haar onterecht is. Dat er ook andere manieren zijn om het op te lossen, neemt niet weg dat het probleem van de onzekerheid bij haar ligt. En dat die misschien wat weggenomen wordt door mijn uitleg.
Als mijn vriend iedere dag zou gaan staren en kwijlen op meiden die kleinere borsten hebben en zodanig dat hij compleet alles om zich heen vergeet zou ik ook onzeker worden over mijn grote boezem.
Ligt die onzekerheid dan bij mij of bij hem? Aangezien ik daar dus nooit onzeker over ben geweest aangezien er nooit aanleiding voor is geweest.
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:00:28 #144
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136357822
TS heeft gelijk. Je kan als man best een beetje om je heen kijken maar dat hoeft niet zo overdreven opzichtig als wordt beschreven in de OP. Je vriend kan zich blijkbaar niet normaal gedragen. Het is gewoon respectloos gedrag.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_136357947
Ga zelf naar andere kerels kijken, heel opzichtig. Kijken hoe hij dan reageert.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_136357954
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als mijn vriend iedere dag zou gaan staren en kwijlen op meiden die kleinere borsten hebben en zodanig dat hij compleet alles om zich heen vergeet zou ik ook onzeker worden over mijn grote boezem.
Ligt die onzekerheid dan bij mij of bij hem? Aangezien ik daar dus nooit onzeker over ben geweest aangezien er nooit aanleiding voor is geweest.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat inderdaad aan jou ligt dan. Het is simpelweg onterecht, om de reden die ik heb uitgelegd in mijn eerste post hier.
Dat ie het kwijlend doet verandert daar niets aan. Is wel horkerig gedrag, dat wel.

Maargoed, ik vind dit eigenlijk totaal niet interessant. Al wat ik hier kwijt wilde was dat een man nauwelijks een type heeft als het om lust/lichamelijke aantrekkingkracht gaat, en dat je je daar dus totaal geen zorgen over hoeft te maken. Dat kan TS wellicht helpen.

Ik heb weinig behoefte om te discussieren over de uitvoering van staren, en wie er schuld heeft aan het onzekerheidsprobleem van TS.
pi_136359083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen dat als geintje doen en serieus niet meer in staat zijn aandacht te hebben voor iets anders.
Ik maak nooit geintjes over tieten.
pi_136359133
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef Pandarus het volgende:
Verder zegt de OP niet dat het gedrag is dat ze liever niet ziet in een persoon. Ze zegt dat het haar kwetst. Ze komt er schijnbaar achter dat er vrouwen zijn die objectief mooier zijn. Of ze verwacht dat haar vriend haar als een soort godin of prinses gaat zien. En dat 'kijken' haalt voor haar dat beeld onderuit.
Volgens mij gaat het niet zozeer om een vergelijking die zij maakt tussen zichzelf en die vrouwen waar de vriend naar kijkt, of de wens om als enige aantrekkelijk te zijn voor die vriend of zo. Als je een koppel ziet en die vent zit constant naar andere vrouwen te kijken, dan vraag je je toch af waarom hij dan met háár is, en dat is best wel gênant/kwetsend voor een vrouw, lijkt mij.
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:49:41 #149
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136359158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik maak nooit geintjes over tieten.
Tja, mannen die zich niet meer normaal kunnen gedragen zodra ze een stel tieten zien zijn toch echt iets te onvolwassen voor mij, dat lijkt me meer iets voor pubers.
pi_136359173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Tja, mannen die zich niet meer normaal kunnen gedragen zodra ze een stel tieten zien zijn toch echt iets te onvolwassen voor mij, dat lijkt me meer iets voor pubers.
Rare definitie van volwassenheid heb je.
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:50:22 #151
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_136359179
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

natuurlijk kijkt hij naar andere types. Waarom naar dezelfde types kijken? Beetje vreemde gedachtegang..
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:51:34 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136359219
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Rare definitie van volwassenheid heb je.
Ik zie het al voor me dat als ik met mijn vriend naar het strand of de sauna ga en hij iedere keer als hij tieten ziet zich zo gaat gedragen. :')

pi_136359249
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me dat als ik met mijn vriend naar het strand of de sauna gaat en hij iedere keer als hij tieten ziet zich zo gaat gedragen. :')

En ziet het er een beetje leuk uit?
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:54:25 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136359298
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En ziet het er een beetje leuk uit?
Grappig is het wel, voor een keer, maar als dat iedere keer zo zou zijn zou ik het toch wel als puber gedrag bestempelen.
Maar het kan aan mij liggen natuurlijk. :P
pi_136359523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Grappig is het wel, voor een keer, maar als dat iedere keer zo zou zijn zou ik het toch wel als puber gedrag bestempelen.
Maar het kan aan mij liggen natuurlijk. :P
Dat ligt aan jou, ook volwassen mannen houden van tieten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:40:24 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136360940
quote:
6s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou, ook volwassen mannen houden van tieten.
Ho, ik zeg nergens dat er iets mis is met van tieten houden, ik hou ook van een mooi stel borsten.
Maar er over kwijlen alsof je nog nooit een stel tieten hebt gezien komt gewoon erg tiener achtig over, ik mag hopen dat je als volwassen vent in de loop der jaren toch wel zodanig veel borsten hebt gezien dat je je eigen toch wel weet in te houden.
pi_136360967
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ho, ik zeg nergens dat er iets mis is met van tieten houden, ik hou ook van een mooi stel borsten.
Maar er over kwijlen alsof je nog nooit een stel tieten hebt gezien komt gewoon erg tiener achtig over, ik mag hopen dat je als volwassen vent in de loop der jaren toch wel zodanig veel borsten hebt gezien dat je je eigen toch wel weet in te houden.
Wat ben je toch een serieus tiepje
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:42:08 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136360999
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wat ben je toch een serieus tiepje
Aleen hier. stond dit topic in klaagbaak had ik anders gereageerd. ;)
pi_136361052
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Aleen hier. stond dit topic in klaagbaak had ik anders gereageerd. ;)
Is dit geen Klaagbaak dan?
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:45:17 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136361116
quote:
11s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Is dit geen Klaagbaak dan?
Nope. :P
pi_136361176
Ik vind het ook echt respectloos en sneu gedrag :') iedereen gluurt wel eens maar helemaal staren/omdraaien en niet meer aan te spreken zijn :')
pi_136361210
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nope. :P
Oh, in dat geval:

TS, die stomme vriend van je is een eikel, als je je als volwassen man al niet eens meer kunt gedragen als er een mooie dame langsloopt, tsja, puberaal gedrag hoor.
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:49:15 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136361282
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Oh, in dat geval:

TS, die stomme vriend van je is een eikel, als je je als volwassen man al niet eens meer kunt gedragen als er een mooie dame langsloopt, tsja, puberaal gedrag hoor.
^O^ :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 14:41:25 #164
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_136363170
.. :')

Alle mannen kijken. We loeren. Soms fantaseren we ook wel eens over hoe we ze uit elkaar scheuren. Terwijl vrouwlief er naast loopt. Doen we allemaal.

De enige wat meer sneaky dan de ander. Niet zo zeuren joh.
pi_136363256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef CruisinDen het volgende:

Alle mannen kijken. We loeren. Soms fantaseren we ook wel eens over hoe we ze uit elkaar scheuren. Terwijl vrouwlief er naast loopt. Doen we allemaal.

Jouw vrouwlief fantaseerde laatst over dat ze anaal werd uitgewoond door drie cracknegers.

woensdag 5 februari 2014 @ 15:02:19 #166
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136363780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:41 schreef CruisinDen het volgende:

Stoere boii
pi_136363884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jouw vrouwlief fantaseerde laatst over dat ze anaal werd uitgewoond door drie cracknegers.

[ afbeelding ]
_O- _O-
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:11:12 #168
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_136364035
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Stoere boii
Doen alsof het niet zo is. :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:14:54 #169
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136364153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Doen alsof het niet zo is. :')
Het gaat toch om de manier waarop? Hij probeert het niet eens te verbergen en is zelfs zo afgeleid dat hij niet eens doorheeft wat er om hem heen gebeurd. Ik kan me voorstellen dat de TS dit vervelend vindt.

Daarom moet ze ook gewoon eerlijk en vooral duidelijk zijn.
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:59:45 #170
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136365431
Waarom neem je iemand die andere vrouwen niet leuk vinden en jij blijkbaar ook niet.
we dan
pi_136368756
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:59 schreef JerryLee het volgende:
Spiegeltje voorhouden?

Bv .

Zooooo, zag je die bobbel in de die spijkerbroek :9~
:D
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:51:22 #172
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136377803
quote:
Bepaalde dingen liggen soms in een relatie aan beide en ik denk dat dit zo'n situatie is.
Je kan er het beste altijd samen over praten in elk geval.
Ik denk dat aan de ene kant jij misschien snel jaloers of onzeker bent, aan de andere kant :

quote:
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136383348
Ik vind staren als man ook wel beetje disrespect naar je vriendin....Even stiekem kijken of beetje subtiel oke...dat doet echt elke man...
pi_136396027
Mijne doet dit ook naar echt hele slanke meiden en dat maakt mij ook wat onzeker maar het zit vooral tussen je oren. Als je een geweldige vriendin bent voorderest, is hij wel heel dom als hij het uit gaat maken om je haarkleur. Hij loopt heus niet spontaan met een knappe meid mee hoor.
pi_136404922
quote:

dit. De Mensen die TS gelijk aanvallen projecteren wss hun eigen issues op TS
pi_137231316
quote:

Hoeveel tijd kost het hem om zijn paarsgepunte lans in je te legen?
Als dat lang duurt of hij andere namen dan de jouwe noemt tijdens het vullen zou ik me zorgen gaan maken.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_137240272
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:19 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dit. De Mensen die TS gelijk aanvallen projecteren wss hun eigen issues op TS
Sowieso.

Niets mis met kijken, maar staren en langs de rand van het zwembad gaan zitten om vrouwen een even goed en uitgebreid van tot tot teen te bekijken waar je vriendin bij is. :') :') :')

Wij lopen ook wel eens meisjes te checken in de stad, en hij kijkt ook echt wel maar dan gewoon in een oogwenk, dan weer even ergens anders naar kijken, en bij het terugdraaien van je blik nog een keer langs dat meisje, prima. Even achterom kijken, snap ik. Maar als een mongool gaan staan kwijlen wetende dat je vriendin dat niet chill vind, dan ben je gewoon een puberaal mongooltje, zoals blijkbaar heel veel mensen in dit topic.

Doe dat lekker met je vrienden, als je vriendin er niet bij is. Je zet je vriendin ook gewoon voor schut bij anderen die dat zien als je dat doet. Heb er overigens echt een hekel aan om nagestaard te worden door gasten die met hun vriendin lopen, heb een beetje respect, jezus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2014 15:20:22 ]
pi_137482728
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef iScream. het volgende:

[..]

Wat is dit voor flauwekul? Als ik met mijn vriendin over straat loop en er loopt een mooie meid, dan kijk ik heus ook. Niet op een "lust-manier", maar gewoon omdat ik liever naar een mooi iemand kijk dan naar een 100 kilo wegende trol. Of moet je ineens schijnheilig en stiekem doen zodra je een relatie hebt?
Heb jij een relatie met een 100 kilo wegende trol dan?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:55:47 #179
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_137484371
Als je vriend dat echt zo opzichtig en opvallend doet is het gewoon een lompe hork. Verder kijkt elke kerel naar andere vrouwen hoor; dat betekent niet meteen dat ze met hun vriendin ongelukkig zijn of wat tekort komen of zo.
pi_137485066
Mijn man kijkt ook gewoon naar andere vrouwen en ik ook naar andere mooie mannen maar als hij zich om zou draaien of zodanig zou staren dat ie mij 'vergeet' zou ik er ook wat van zeggen. Dat is gewoon asociaal gedrag.
thats it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')