Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
. Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
Pubers dus...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
RespectloosDacht je nou echt dat jij de enige bent waar hij wel een truukje op kan? Of moet hij maar schijnheilig gaan doen alsof er geen lekkere wijven meer bestaan nu hij met jou is?
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij staart echt heel duidelijk (...) Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).
Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.
Wat is dit voor flauwekul? Als ik met mijn vriendin over straat loop en er loopt een mooie meid, dan kijk ik heus ook. Niet op een "lust-manier", maar gewoon omdat ik liever naar een mooi iemand kijk dan naar een 100 kilo wegende trol. Of moet je ineens schijnheilig en stiekem doen zodra je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Leonos het volgende:
Maar even serieus, zoek een andere vriend.
Hij vind jou duidelijk niet mooi genoeg en zoekt iets beters, zodra hij dit gevonden heeft zal hij je dumpen.
Gr.
Ik denk voornamelijk omdat 'ie niet wist dat het zo onnodig hard bij je zou gaan knagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij heeft sorry gezegd, en dat hij niet wist waarom hij het zei etc etc
Je was erbij?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.
En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.
Wat een ventquote:In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven
Dit is geen aandikken, ik wil ook advies op basis van de echte situatie anders komen we niet vooruit. Ik vraag ook advies voor mezelf, zijn gedrag is niet het enige probleem..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?
Zo te horen, ben jij duidelijk zijn type niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Juweeltje_ het volgende:
Weet dat het geen vreemdgaan is, maar een beetje subtieler mag wel. Het is ook een heel ander type waar hij naar kijkt, dus daarom twijfel ik er ook aan of ik zijn type wel ben qua uiterlijk. Als ik daarover begin, is het gelijk van 'Ja tuurlijk!', maar wat ik zie aan zijn gedrag is iets anders..
^^ dit. Hij is een hork maar wel gewoon een gezonde hork. Zodra hij niet meer naar mooie vrouwen kijkt moet je je zorgen gaan maken. Zodra hij vervolgens naar mooi mannen gaat kijken moet je je nog meer zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:51 schreef Apuleius het volgende:
Ach, hij is wel eerlijk. En blijkbaar gezond.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
. Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:59 schreef Kreator het volgende:
Het is jouw onzekerheid. Kijken naar een lekker wijf is geen vreemdgaan.
Alles is gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen
Alsjeblieft zeg...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Tijd voor onzin; Mannenregels Wij horen altijd "de vrouwen-regels" Daarom nu eens de regels van de mannelijke kant. En... alles is regel nummer 1.
Dit zijn onze regels:
1. Borsten zijn om naar te kijken en daarom doen we dat ook. Probeer dat niet te veranderen, werk liever een beetje mee. Trek een strak truitje aan of zo.
1. Leer met de toiletzitting om te gaan. Je bent een grote meid. Staat hij omhoog, laat je hem gewoon zakken. Wij willen hem omhoog, jullie willen hem naar beneden. Jullie horen ons ook niet klagen als hij naar beneden staat.
1. Zondag = sport. Net als volle maan of Eb en Vloed. Laat het zo!
1. Winkelen is GEEN sport. En NEE zo gaan we er ook nooit over denken.
1. Huilen is chanteren.
1. Vraag wat je wilt. Laat ons even duidelijk zijn: - Subtiele hints werken niet!- Sterke hints werken niet!- Kennelijke hints werken niet!- ZEG HET MAAR GEWOON!
1. 'Ja' en 'Nee' zijn perfect acceptabele antwoorden op eigenlijk alle vragen.
1. Kom naar ons met problemen die je echt opgelost wilt zien. Dat is wat we doen. Voor sympathie en gezeik heb je vriendinnen.
1. Een hoofdpijn van 17 maanden is een probleem. Ga naar een dokter.
1. Alles wat we 6 maanden geleden hebben gezegd, is niet meer bespreekbaar. In feite is alle commentaar verlopen na 7 dagen.
1. Als je denkt dat je dik bent zal je dat waarschijnlijk ook wel zijn. Vraag het niet aan ons.
1. Alles wat we zeggen kan twee kanten op. En als de ene kant je boos of kwaad maakt, bedoelen we natuurlijk de andere kant.
1. Of je zegt ons wat te doen. Of je zegt hoe we het moeten doen. Niet allebei!! En als je het zelf beter weet, doe het dan zelf.
1. Als je wat wilt zeggen, doe dat dan tijdens de reclame.
1. Christopher Columbus vond zijn eigen weg.. Wij ook.
1. Als het jeukt, dan krabben we. Dat doen we.
1. Als we vragen of er wat is en jij zegt "niks", dan doen wij ook alsof er niks is. We weten dat je liegt, maar het is geen discussie waard. Ga dan achteraf niet lopen zeuren dat we er geen aandacht aan besteden..!
1. Als je een vraag stelt waar je geen antwoord op wilt hebben, verwacht dan een antwoord dat je niet wilt horen.
1. En als we weer ergens heen gaan....echt waar: alles staat je goed. Heus.
1. Vraag ons niet waar we aan denken, tenzij je bereid bent om te praten over: Sex, Sport, of Auto's.
1. Je hebt genoeg kleren. Een gemiddeld 3e-wereld dorp is er jaloers op...
1. Je hebt te veel schoenen. De SchoenenReus is jaloers op je.
1. Ik ben in vorm. Rond is ook een vorm.
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
Wat voor advies wil je dan?quote:
Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
TS moet zich niet aanstellen. Als ik langs een mooie vrouw loop draai ik mijn kop ook om hoor, gewoon natuurlijk gedrag. Misschien moet je eens proberen om het als compliment te zien , hij kijkt op een dag naar een aantal knappe vrouwen en hij heeft met jou een relatie, dan moet jij toch wel de knapste zijn.
Als je beter zou lezen, zou je weten dat hij mijn haarkleur wilde veranderen en dat hij vooral naar een ander type meisje kijkt dan ik ben. Misschien heb je hier wel goed advies over hoe ik ermee om kan gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor advies wil je dan?
Doe niet zo jaloers man. Je vriend houdt gewoon van vrouwelijk schoon, hij zou het wat subtieler kunnen doen maar ook dat is wat man-eigen.
Ze hebben allemaal tieten en een kont.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.
Hoe vaak moet ik het zeggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe je erover denkt, maar het baart me vooral ook zorgen dat het allemaal een andere type meiden is dan ik ben.
lelijk, knap is subjectief.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het zeggen?
Je bent niet knap genoeg, ofwel lelijk.
Zoek een vriend die dat wel waardeert!
Los laten dat hij naar andere vrouwen kijkt en gewoon lekker van je relatie genieten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Als je beter zou lezen, zou je weten dat hij mijn haarkleur wilde veranderen en dat hij vooral naar een ander type meisje kijkt dan ik ben. Misschien heb je hier wel goed advies over hoe ik ermee om kan gaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
1. Bedankt dat je dit wilde lezen. Ik weet het, ik moet vannacht op de bank slapen. Maar weet je, wij mannen vinden dat niet eens erg. Het is net als kamperen.
Ik ben slank. Je weet geen zak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het zeggen?
Je bent niet knap genoeg, ofwel lelijk.
Zoek een vriend die dat wel waardeert!
Genoeg dikke fokkers hier, die blij zijn met elk gat.
Waar zeg ik dat je dik bent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik ben slank. Je weet geen zak.
Ik doe het ook wel eens hoor, achterom kijken als er iets lekkers voorbij loopt. Maar ik ga het ook niet verbergen en als het echt te ver gaat krijg ik een lachende tik op m'n knar, en gaan we verder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja ik vind het best een beetje respectloos als je met je vriendinnetje bent en je kijkt onbeschamend naar vrouwen. Bedoel dat het je opvalt als je een aantrekkelijk persoon ziet is normaal, maar dat je als een simpele ziel je ogen uit je kop kijkt en je nog omdraait ook is sneu en al helemaal als je dit gedrag niet kan inhouden voor je vriendin.
Onzin is een paar deuren verder. Kappen nou.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je dik bent?
En ik weet genoeg van een zak.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Ik ben slank. Je weet geen zak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |