Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
. Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
Pubers dus...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
RespectloosDacht je nou echt dat jij de enige bent waar hij wel een truukje op kan? Of moet hij maar schijnheilig gaan doen alsof er geen lekkere wijven meer bestaan nu hij met jou is?
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij staart echt heel duidelijk (...) Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).
Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.
Wat is dit voor flauwekul? Als ik met mijn vriendin over straat loop en er loopt een mooie meid, dan kijk ik heus ook. Niet op een "lust-manier", maar gewoon omdat ik liever naar een mooi iemand kijk dan naar een 100 kilo wegende trol. Of moet je ineens schijnheilig en stiekem doen zodra je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Leonos het volgende:
Maar even serieus, zoek een andere vriend.
Hij vind jou duidelijk niet mooi genoeg en zoekt iets beters, zodra hij dit gevonden heeft zal hij je dumpen.
Gr.
Ik denk voornamelijk omdat 'ie niet wist dat het zo onnodig hard bij je zou gaan knagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij heeft sorry gezegd, en dat hij niet wist waarom hij het zei etc etc
Je was erbij?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.
En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.
Wat een ventquote:In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven
Dit is geen aandikken, ik wil ook advies op basis van de echte situatie anders komen we niet vooruit. Ik vraag ook advies voor mezelf, zijn gedrag is niet het enige probleem..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?
Zo te horen, ben jij duidelijk zijn type niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Juweeltje_ het volgende:
Weet dat het geen vreemdgaan is, maar een beetje subtieler mag wel. Het is ook een heel ander type waar hij naar kijkt, dus daarom twijfel ik er ook aan of ik zijn type wel ben qua uiterlijk. Als ik daarover begin, is het gelijk van 'Ja tuurlijk!', maar wat ik zie aan zijn gedrag is iets anders..
^^ dit. Hij is een hork maar wel gewoon een gezonde hork. Zodra hij niet meer naar mooie vrouwen kijkt moet je je zorgen gaan maken. Zodra hij vervolgens naar mooi mannen gaat kijken moet je je nog meer zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |