abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136318546
..maar mijn vriend zal vast niet de enige zijn. Het probleem is dat ik er niet zo goed mee om kan gaan. Hij staart naar blonde meiden en ik heb bruin haar - het maakt me onzeker. In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven maar hield na een tijdje ook weer op. Hij zegt dat hij van me houdt, we doen leuke dingen samen etc. Maar elke keer dat we ergens heengaan en hij ziet een mooi meisje, begint alles weer.

Hij staart echt heel duidelijk en ik heb dan ook last van plaatsvervangende schaamte.. dat hij niet ziet dat die meiden niks van hem willen, vind ik maar gênant. Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).

Ik vind het een beetje respectloos, en heb het hem vaak genoeg uitgelegd. Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Het is iets minder geworden sinds ik het vaker tegen hem heb gezegd, maar ik blijf me er rot om voelen. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.

Niks mis met ons seksleven, en hij zegt dat hij me mooi vindt en dat ik alles voor hem ben.. maar zijn alles gaat niet wachten tot hij zich gaat gedragen zoals zij dat wil.

Ik weet ook dat ik er misschien niet mee om kan gaan en dat ik het te persoonlijk neem, maar ik weet niet wat ik hiermee moet. Graag ervaringen, advies enzovoort
pi_136318599
Ach, hij is wel eerlijk. En blijkbaar gezond.
pi_136318633
om het af te maken hoort hij eigenlijk nog naar zijn kruis te grijpen ,
en daarna mede te delen : Pfoe ,DAAR heb ik wel 5 tientjes voor over ! :9
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_136318659
:'). Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136318679
Beter zo dan dat stiekeme gedoe.
Leest een hoop, post een beetje.
pi_136318681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:53 schreef Fascination het volgende:
:'). Ik hoop dat jullie nog pubers zijn.
Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.
pi_136318688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Nee, hij is jonger dan ik. Ben 21, hij 19.
Pubers dus...
pi_136318694
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Hij zal vast wel kijken (misschien ook wel meer/langer dan 'gebruikelijk' is) en jij zal er heel veel op letten, waardoor je echt op elke slak zout legt.

Dat maakt jou nóg onzekerder, waardoor je nog meer erop gaat letten. Wel sneu dat hij geen rekening met je houdt, dat wel.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136318702
Respectloos :') Dacht je nou echt dat jij de enige bent waar hij wel een truukje op kan? Of moet hij maar schijnheilig gaan doen alsof er geen lekkere wijven meer bestaan nu hij met jou is?
pi_136318703
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
You are the only exception
pi_136318706
Maar even serieus, zoek een andere vriend.
Hij vind jou duidelijk niet mooi genoeg en zoekt iets beters, zodra hij dit gevonden heeft zal hij je dumpen.

Gr.
pi_136318716
Verf je haar eens blond..
pi_136318754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Aptoide het volgende:
Verf je haar eens blond..
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:57:39 #14
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_136318767
Mooi verhaal. Prima zelfreflectie en omschrijving van zijn houding.

Ik vrees voor jullie dat zijn oerinstinct voor overleving, om het maar even heel overdreven te zeggen, iets te nadrukkelijk aanwezig is :)
Misschien dat hij ook wel niet zou willen kijken bewust en onbewust, maar het gewoon vanzelf gaat.
Je zou haast een proces in moeten gaan van conditioneren. telkens even in z'n vel knijpen, aai over de bol geven, tik tegen de kont, iets... Iets pijnlijks of iets wat hem direct doet beseffen dat hij al een prachtige voortplantingspartner heeft.

Je zal je dan dus wel moeten opofferen als trainer en je moeten beseffen dat je voorlopig nog wel even gekwetst kan worden totdat hij er wat milder in is.
pi_136318772
Ik snap ook wel dat er andere leuke meiden rondlopen, maar hij hoeft het niet zo duidelijk te maken..
en dat met het haar blond verven ontkent hij nu, hij zegt dat ik mooi ben zoals ik er nu uitzie. Hij heeft sorry gezegd, en dat hij niet wist waarom hij het zei etc etc
pi_136318802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
Respectloos :') Dacht je nou echt dat jij de enige bent waar hij wel een truukje op kan? Of moet hij maar schijnheilig gaan doen alsof er geen lekkere wijven meer bestaan nu hij met jou is?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef TheOnlyException het volgende:
Jeetje, wat raar.
Een man die naar een knappe vrouw kijkt. Waar moet het heen met deze wereld?
Oh, come on. Kijken kan, maar haar vriend gaat mijns inziens ook veels te ver.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij staart echt heel duidelijk (...) Hij draait zich om in winkelcentra, staart in de wellness naar zwemmende meiden vanaf de kant en vergeet gewoon alles om zich heen voor een tijdje (ook als ik tegen hem praat).

Dat hij het niet kan laten, merk ik ook, maar dat het hem niet uitmaakt hoe ik me erbij voel, dat vind ik erg. Hij doet het ook niet subtieler, maar erg openlijk en het kwetst me gewoon.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:58:57 #17
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_136318805
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:55 schreef Leonos het volgende:
Maar even serieus, zoek een andere vriend.
Hij vind jou duidelijk niet mooi genoeg en zoekt iets beters, zodra hij dit gevonden heeft zal hij je dumpen.

Gr.
Wat is dit voor flauwekul? Als ik met mijn vriendin over straat loop en er loopt een mooie meid, dan kijk ik heus ook. Niet op een "lust-manier", maar gewoon omdat ik liever naar een mooi iemand kijk dan naar een 100 kilo wegende trol. Of moet je ineens schijnheilig en stiekem doen zodra je een relatie hebt?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:59:17 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136318811
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:57 schreef Juweeltje_ het volgende:
Hij heeft sorry gezegd, en dat hij niet wist waarom hij het zei etc etc
Ik denk voornamelijk omdat 'ie niet wist dat het zo onnodig hard bij je zou gaan knagen.
Ik ga naar huis.
pi_136318813
Spiegeltje voorhouden?

Bv .

Zooooo, zag je die bobbel in de die spijkerbroek :9~
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 februari 2014 @ 12:59:36 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136318823
Het is jouw onzekerheid. Kijken naar een lekker wijf is geen vreemdgaan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 februari 2014 @ 13:00:11 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136318839
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:

Je was erbij? :o.
pi_136318875
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Av- het volgende:
Beter zo dan dat stiekeme gedoe.
precies
pas zorgen maken als hij hier ineens mee stopt
pi_136318887
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?
pi_136318893
Weet dat het geen vreemdgaan is, maar een beetje subtieler mag wel. Het is ook een heel ander type waar hij naar kijkt, dus daarom twijfel ik er ook aan of ik zijn type wel ben qua uiterlijk. Als ik daarover begin, is het gelijk van 'Ja tuurlijk!', maar wat ik zie aan zijn gedrag is iets anders..
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:04:04 #25
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_136318921
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen ^O^

Alsjeblieft zeg... :')
pi_136318922
quote:
In het begin heeft hij aangegeven meer van blond haar te houden, heeft een paar keer aangedrongen om mijn haar te verven
Wat een vent :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_136318935
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En het zou niet kunnen dat ze omwille van haar jaloezie dingen aandikt?
Dit is geen aandikken, ik wil ook advies op basis van de echte situatie anders komen we niet vooruit. Ik vraag ook advies voor mezelf, zijn gedrag is niet het enige probleem..
pi_136318947
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:02 schreef Juweeltje_ het volgende:
Weet dat het geen vreemdgaan is, maar een beetje subtieler mag wel. Het is ook een heel ander type waar hij naar kijkt, dus daarom twijfel ik er ook aan of ik zijn type wel ben qua uiterlijk. Als ik daarover begin, is het gelijk van 'Ja tuurlijk!', maar wat ik zie aan zijn gedrag is iets anders..
Zo te horen, ben jij duidelijk zijn type niet.
Helaas, maar zoals aangeven, kijk om je heen en move on!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:05:54 #29
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136318964
bruin haar is zoveel mooier dan blond bij een.vrouw (aldus een blonde man) maargoed... totaal irrelevant eigenlijk.
pi_136319168
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:04 schreef RipMcPants het volgende:
Conclusie: Je vriend is een gezonde jongen ^O^
^^ dit. Hij is een hork maar wel gewoon een gezonde hork. Zodra hij niet meer naar mooie vrouwen kijkt moet je je zorgen gaan maken. Zodra hij vervolgens naar mooi mannen gaat kijken moet je je nog meer zorgen gaan maken.

Als hij niet naar mooie vrouwen zou kijken zou dat betekenen dat uiterlijk hem helemaal niet meer interesseert en geloof me, dan gaat hij ook niet meer naar jou kijken.

Ofwel: Hij is een hork, jij bent een onzeker jong meisje. Beiden gaan wel over. Leer er mee leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')