Je bent me net voorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:40 schreef L3IPO het volgende:
http://www.brambring.nl/Recepten/Kaasfondue#zalco
Ken je Google btw? Kan best handig zijn
Ook gewoon in de supermarkt hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef goed_volk het volgende:
Je zou eventueel een alcoholvrije wijn kunnen gebruiken. Waarschijnlijk bij de biowinkel te krijgen.
Want iedereen die geen alcohol nuttigt is een moslimquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:42 schreef nietzman het volgende:
Je zou maar een Moslim als vriend hebben!
Wie nog meer dan? Zelfs homo's drinken cocktails toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Want iedereen die geen alcohol nuttigt is een moslim![]()
Je bent nog kortzichtiger dan menig moslim
Omdat een moslim per definitie kortzichtig isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:17 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Want iedereen die geen alcohol nuttigt is een moslim![]()
Je bent nog kortzichtiger dan menig moslim
Vind je dat zo confronterend, mensen die geen alcohol drinken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Zelfs homo's drinken cocktails toch?
Laat die tails maar wegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? Zelfs homo's drinken cocktails toch?
Oh sorry, ik bedoelde alle gelovigenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:31 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Omdat een moslim per definitie kortzichtig is
Je bent nog meer vooringenomen dan menig Amerikaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:34 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Oh sorry, ik bedoelde alle gelovigen
Wel als ze m'n ex zijn en me de volgende dag in geuren en kleuren weten te vertellen hoe ik een dutje wou gaan doen op een motorkap.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Vind je dat zo confronterend, mensen die geen alcohol drinken?
Juist. Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wel als ze m'n ex zijn en me de volgende dag in geuren en kleuren weten te vertellen hoe ik een dutje wou gaan doen op een motorkap.
Idd, mijn vriend is niet gelovig dan maar heeft zijn eigen reden om het niet te drinken en ik ken genoeg mensen die het niet eens lekker vinden. Het hoeft nooit persee met geloof te maken hebben. ;Pquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:32 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Laat die tails maar weg![]()
Ik ken genoeg mensen die geheel vrijwillig geen alcohol drinken, bijvoorbeeld omdat ze een familie-lid aan een BERT (bezopen en rijd toch) verloren hebben.
Oh, en ken ook nog wel de nodige gelovigen die wel drinken.
Lijkt me te zoet en niet zo lekker. Dan zou ik toch eerder gaan voor http://www.alcoholvrij.com/index.php/alcoholvrije-wijnquote:
Het zal best, maar zonder wijn wordt het nooit echt goed. Dit omdat de wijn goed de smaak van de vette kaas wat tegenwicht geeft. Appelsap of druivensap is echt minder lekker en alles wordt oet en weeig. Alcohokvrije wijn etc vind ikzelg allemaal maar slappe aftreksels, maargoed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:37 schreef Ilsieii het volgende:
[..]
Idd, mijn vriend is niet gelovig dan maar heeft zijn eigen reden om het niet te drinken en ik ken genoeg mensen die het niet eens lekker vinden. Het hoeft nooit persee met geloof te maken hebben. ;P
Nieuwe vriend zoeken. Eentje die minder neurotisch doet over druppels alcohol.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:35 schreef Ilsieii het volgende:
Hallo,
Alleen het probleem is dat mijn vriend geen druppel alcohol erin wilt hebben.
quote:
Juistquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:44 schreef Spanky78 het volgende:
[..]![]()
Dat is jeugdsentiment. Geweldig! Wat was het stokslagen, zweepslagen en daarna het meer van geneve in met een steen aan je voeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |