abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136711150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:00 schreef Soempie het volgende:

[..]

_O-

Wel heel dapper van je om met z'n allen te schilderen. Ik vind het met 1 kind al een hele onderneming. :P
PRECIES DIT!!

Kyara je bent een vrouw van veel talenten _O_ :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136711171
:@ O+ :*

foto's van de knutselmeisjes trouwens in het dreumestopic
pi_136711275
Dat zwemparadijs he...dat beviel wel in de smaak!! helaas maar 1 keer kunnen zwemmen omdat ze zo nodig waterpokken moest krijgen :P (wss al 2 weken geleden op het kdv gebeurt)

Bij Landal kan je dus een keertje zwemmen zonder te overnachten. Kan dat bij CP ook?
Of kennen jullie andere leuke zwemparadijsjes?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_136711456
Ja bij CP kan dat ook bitterend. Het is alleen wel behoorlijk aan de prijs. Maar ik vind de CP zwembaden vaak wel erg mooi. En bij bijvoorbeeld Eemhof moet je echt van tevoren even een kaartje kopen in vakantieperiodes, want anders kun je bijvoorbeeld alleen nog vanaf 4 uur 's middags aankomen.

Kyara leuk schilderen! O+ En inderdaad knap, het lijkt me toch best een onderneming met 3. :o
pi_136711619
Ok bedankt Nikki! ik kan niks op hun website vinden }:| Misschien keertje bellen..

We hebben echt genoten van de mid week in Landal Lommerbergen O+
pi_136711817
Volgens mij is het: www.dagjecenterparcs.nl
pi_136711862
^O^ dankje!!
pi_136712751
Wij gingen vroeger weleens bij Het Heijderbos zwemmen inderdaad. Ook 's avonds.

Ik heb de kinderen trouwens om en om laten verven hoor, niet allemaal tegelijk ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:40:07 #209
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136715306
Kyara, toch vind ik het tof! Ik laat Nathan echt bijna nooit verven :@ geeft zoveel bende...
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:57:58 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_136718749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef bitterend het volgende:
Ok bedankt Nikki! ik kan niks op hun website vinden }:| Misschien keertje bellen..

We hebben echt genoten van de mid week in Landal Lommerbergen O+
Dan was je in de buurt :(

Ik mag nog heel even in dit topic posten voor mijn oudste O+
Hij kletst de oren van mijn kop, wil alles weten, bouwt hele constructies van Duplo, zingt, tekent, schrijft zijn naam etc. Ondertussen hebben wij altijd spannende autoritten met bomen op de weg, takelwagens die ons komen redden, olifanten die plots oversteken, soms zo ernstig dat we uit de auto moeten en plotsklaps op een trein moeten springen...
Never a dull moment with a four year old ;)
zeker niet in combinatie met een bijna 2-jarige :X , maar dat even terzijde

Plaatje bij praatje. Hij wilde niet op de schoolfoto ;)
<weg>

[ Bericht 15% gewijzigd door Asyniur op 16-02-2014 08:04:30 ]
pi_136723265
Beste schoolfoto ooit!
pi_136723448
Die foto is briljant Asy! O+
pi_136723838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef bitterend het volgende:
Dat zwemparadijs he...dat beviel wel in de smaak!! helaas maar 1 keer kunnen zwemmen omdat ze zo nodig waterpokken moest krijgen :P (wss al 2 weken geleden op het kdv gebeurt)

Bij Landal kan je dus een keertje zwemmen zonder te overnachten. Kan dat bij CP ook?
Of kennen jullie andere leuke zwemparadijsjes?
Kan niet bij alle Landal parken. Bij Lommerbergen en bij het Vennenbos kan het sowieso en misschien nog bij een enkel park meer (hoog Vaals of hof van saksen wellicht) maar dat weet ik niet heel zeker. De eerder genoemde twee en hof van saksen zijn ook de enige landal parken (in nl) met subtropisch zwembad, centerparcs heeft dat op meerdere parken.
Denk dat hij bij al dat soort baden verstandig is te reserveren van te voren, ti's zonde als het vol zit en je kunt weer terug.

Mooie schoolfoto Asy!
pi_136723860
Ik vind het een heul toffe schoolfoto. Weer eens wat anders dan dat stijve gedoe. :P
En wat is hij groot geworden zeg! Ik ken 'm alleen nog als peutertje en nu is het echt al een stoere kleuter.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 februari 2014 @ 01:21:40 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136725755
wat een gave schoolfoto O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 15 februari 2014 @ 07:27:41 #216
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_136726732
Dank je wel allemaal. Hij heeft gehuild omdat hij niet op de foto wilde. Hij bleef zijn gezicht ook maar afschermen tegen de fotograaf :D Uiteindelijk is er dus nog deze uitgerold O+

Vandaag is hij dan echt heus 4 jaar!
Hij is groot in doen en laten. Echt toe aan de basisschool.
Lief kind met genoeg eigen wil en streken om het je af en toe lastig te maken ;)
Precies zoals het hoort dus.

Daag allemaal! :W
Over 2 maanden ben ik weer terug met nummer 2 ;)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 08:41:38 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136727074
Gefeliciteerd Asy! En wat een prachtige foto, ook al vond hij het niet leuk ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 15 februari 2014 @ 08:46:07 #218
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_136727113
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:46 schreef Troeta het volgende:
Beste schoolfoto ooit!
Nou daar sluit ik me bij aan zeg, wat een leuke foto !
Rayen 2½ jaar!
pi_136727700
Van harte gefeliciteerd met je kleuter Asy! w/
pi_136728164
Asy, gefeliciteerd! Die foto is gaaf. Zo zouden alle schoolfotos mogen zijn: dat de foto meer van een kind laat zien dan alleen een mooi koppie.
En wat je over hem schrijft, zo leuk. Veel plezier bij de kleuters!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_136731301
Asy O+ heerlijke foto!!!

We willen in September weer gaan! komen we langs een bakkie doen :D
pi_136741968
Wat een leuke foto!

In Hof van Saksen kun je ook gewoon een dag zwemmen, maar ik schrok mij eerlijk gezegd wild van de prijs. Geloof dat we meer dan 30 euro kwijt zouden zijn voor ons gezin.
pi_136742355
Ik keek voor de Eemhof....37 euro's voor 2 volwassenen, 1 kind en een parkeer kaart :X
pi_136742457
Asy gefeliciteerd met Harry! (dat was de werktitel toch?) *O*

Laiv, centerparcs is ook zo duur. Zomaar meer dan 15 euro per persoon. Dat maakt het niet iets dat je elke zondag even doet. }:|
pi_136742501
Zandvoort is wel goedkoper (en dichterbij) dus dat moeten we doen!
En deze lijkt me ook wat: http://www.hollebolleboom.nl/plons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')