Ik vind het wel lekker, kan ik mooi op tijd (nog voor het eten) sporten en daarna gewoon nog een volledige avond voor mezelf hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:22 schreef Godtje het volgende:
Te vroeg thuis vind ik meestal ook niet erg prettig. Tenminste niet structureel. Wle op fijne dagen als het lekker weer is of als ik nog iets moet.
Al is er niets mis met Pool fucking.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:33 schreef stbabylon het volgende:
Nou inderdaad. Ik ben geen fucking Pool
Wel als jij er later weer in moet zwemmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al is er niets mis met Pool fucking.
Kwestie van timing dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als jij er later weer in moet zwemmen.
Fucking, in a poolquote:
Dat begreep ik al, maar ik kon de link met "werken als een Pool" niet zo snel leggenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Overigens totaal niet handig, maar goed.
Nee, maar daarom niet minder leukquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fucking, in a pool
Overigens totaal niet handig, maar goed.
Pas 1x gedaan. In australie. 's Nachts. In het zwembad aan de voorkant van zijn appartementencomplex.... aan de straatkantquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar daarom niet minder leuk
Ik meerdere malen, maar je moet oppassen met klaarkomen in het water. Dat moet je niet doenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas 1x gedaan. In australie. 's Nachts. In het zwembad aan de voorkant van zijn appartementencomplex.... aan de straatkant![]()
Ik kan wel een pool noemen waarme ik best zou willen fuckenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al is er niets mis met Pool fucking.
Wrom nie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik meerdere malen, maar je moet oppassen met klaarkomen in het water. Dat moet je niet doen
Pff. Boeiendquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flebbertjes aan je kuit terwijl je het niet doorhebt.
Bwehehehehequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flebbertjes aan je kuit terwijl je het niet doorhebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |