SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Blerg. Net in bronze toernooi gespeeld tegen een gast met LW Wetson en RW Brandy IF en dan in het midden Pope. Dat was me toch lame. Hele match RB + Y. Of op de flank rennen en voorgeven en beast Pope die em wel inknikte. Ff geen zin meer nu.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon afmaken met serie aquote:Op maandag 3 februari 2014 23:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik iedereen op 9 chem, zonder Juan Jesus?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De Rossi voor Pogba, Maicon voor Konko en Courtois voor De Sanctis.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik iedereen op 9 chem, zonder Juan Jesus?![]()
De Rossi vind ik een mongool en Konko is een baas, dus doe wss maar wat Lindgrenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
De Rossi voor Pogba, Maicon voor Konko en Courtois voor De Sanctis.zegt
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Het was ook maar een suggestie.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
De Rossi vind ik een mongool en Konko is een baas, dus doe wss maar wat Lindgrenzegt
![]()
![]()
Waarvoor dankquote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het was ook maar een suggestie.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat is dit toch een aids met die penaltyreeksen.. ik zit meerdere keren in de goede hoek + de goede hoogte maar mijn keeper houdt geen 1 penalty tegen.![]()
#jbgsquote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit toch een aids met die penaltyreeksen.. ik zit meerdere keren in de goede hoek + de goede hoogte maar mijn keeper houdt geen 1 penalty tegen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bek houwe he DeapThroat2.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou je fucking bek kut vent
Heeft niks met goed zijn te maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet ik je darmsappen eruit pompen?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou je fucking bek kut vent
Heeft niks met goed zijn te maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik schiet gewoon alle penalties erin en geen 1x zit zijn keeper in de goede hoek tot de 19e penalty. Ik had gewoon moeten winnen (zoals bijna altijd)![]()
Te lui om mn hoofd te draaien.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beste opstelling.. ever.![]()
#JBGLquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Stop er toch gewoon mee. Ga iets nuttigs doen met je vrije tijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik schiet gewoon alle penalties erin en geen 1x zit zijn keeper in de goede hoek tot de 19e penalty. Ik had gewoon moeten winnen (zoals bijna altijd)![]()
Billy the masseurtwitter:chelseafc twitterde op maandag 03-02-2014 om 23:39:37Mourinho: 'I didn't speak to the players before the game today, it was Billy the masseur who gave the team talk. I spoke at midday.' #CFC reageer retweet
![]()
![]()
Zoals? Ik heb er soms nog wel plezier in (als ik mensen inmaak)quote:Op maandag 3 februari 2014 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stop er toch gewoon mee. Ga iets nuttigs doen met je vrije tijd.![]()
Een opleiding. Of daten. Of warme maaltijden maken voor oude, eenzame mensen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb er soms nog wel plezier in (als ik mensen inmaak)![]()
Ik heb vandaag ook gekookt en ik zit al jaren op school.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een opleiding. Of daten. Of warme maaltijden maken voor oude, eenzame mensen.![]()
Oh. Ik dacht dat je niks deedquote:Op maandag 3 februari 2014 23:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gekookt en ik zit al jaren op school.Sorry
(al kun je gerust eens daten natuurlijk)
![]()
Ik was even vergeten dat je niet even mag klagen over het spel want dan ben je meteen slecht. Dus ik ga nooit meer posten als ik heb verloren.![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je niks deedSorry
(al kun je gerust eens daten natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Flauwe/matige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo gaat het de hele dag op Skype.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:00 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
net of dat gaat gebeuren na wat er vroeger naar hem is gescandeerd.
off topicquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]net of dat gaat gebeuren na wat er vroeger naar hem is gescandeerd.
Sorry man, wist niet dat hij van jou was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Npquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sorry man, wist niet dat hij van jou was.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:42 schreef Zhano het volgende:
Heeft iedereen [ afbeelding ] ofzo?
(Haha, dat plaatje heet ds.jpg)Ik ben er nog wel.
![]()
Hoe kan het nou dat ik telkens mijn 67 rating team, full golden 5 sterren teams tegen kom met online in FUT ?![]()
![]()
Ze letten alleen op rating bij single matches, maar ook daar heb je trieste figuren die met een bronze bank spelen zodat de rating lager komt te liggenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Exorbitantes het volgende:
Hoe kan het nou dat ik telkens mijn 67 rating team, full golden 5 sterren teams tegen kom met online in FUT ?![]()
wat voor wedstrijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand nog een goede openingszin? Ik heb het nummer van een dame, maar ik heb nog niets gezegd.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Huh. Hoe bedoel je single matches? Ik speel gewoon in FUT online seizoenen. Zit in divisie 8, met een team van ongeveer 65. Maar online is niet leuk meer want ik sta constant tegenover 5 sterren speler. niet 1 maar een heel team..![]()
In seasons word je niet gekoppeld aan een gelijkwaardig team...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:51 schreef Exorbitantes het volgende:
Huh. Hoe bedoel je single matches? Ik speel gewoon in FUT online seizoenen. Zit in divisie 8, met een team van ongeveer 65. Maar online is niet leuk meer want ik sta constant tegenover 5 sterren speler. niet 1 maar een heel team..
@Lindgren: Mag het ook 1 zijn voor in person?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan online seizoenen spelen, hier vind je de grootste aids tegenstanders van de community. Je kan ook cups spelen en daar onder staat single matches, daar kan je ook de rating van je tegenstander zien voordat je verder kliktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:51 schreef Exorbitantes het volgende:
Huh. Hoe bedoel je single matches? Ik speel gewoon in FUT online seizoenen. Zit in divisie 8, met een team van ongeveer 65. Maar online is niet leuk meer want ik sta constant tegenover 5 sterren speler. niet 1 maar een heel team..![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
In seasons word je niet gekoppeld aan een gelijkwaardig team...
@Lindgren: Mag het ook 1 zijn voor in person?Ja, die gebruik ik al regelmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zullen we een patatje gaan halen en daarna naar mijn huis gaan, of hou je niet zo van patat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik al regelmatig.
Dit is wel de kindervriendelijke versie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zullen we een patatje gaan halen en daarna naar mijn huis gaan, of hou je niet zo van patat?
[ afbeelding ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
Die silver card van Johnson voelt als de stats op de kaart die hij vast heeft, dus koop die zou ik zeggen.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat zijn de eisen en wat is de prijs?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Eindelijk een nieuw toernooi..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Eindelijk een nieuw toernooi..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Eindelijk een nieuw toernooi..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
Entry requirements
min. team star rating 4*.![]()
![]()
Vandaar dat ze er 2 weken over na hebben moeten denken![]()
Geniaal, dat team heb ik al!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
Entry requirements
min. team star rating 4*.![]()
![]()
Prijs?![]()
1k en een jumboquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geniaal, dat team heb ik al!!!!
Prijs?
![]()
Heb nog 184k, net te weinig om Van Persie en MU Mata te halen... Ben benieuwd hoe dit team speelt. Hoor niet heel veel positieve dingen over van Persie, dus hij zal het bij mij wel fantastisch doen.
Althans, dat hoop ik dan maar.
edit: Fuck.... Gaat net aan mijn neus voorbij...
[ Bericht 15% gewijzigd door Tobi-wan op 04-02-2014 02:02:41 ]![]()
Nog twee weken, en dan zijn er genoeg MU Mata's...en dat drukt de prijsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog 184k, net te weinig om Van Persie en MU Mata te halen... Ben benieuwd hoe dit team speelt. Hoor niet heel veel positieve dingen over van Persie, dus hij zal het bij mij wel fantastisch doen.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuke stats welquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Howcome?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:30 schreef Zhano het volgende:
Mogguhwelgeteld anderhalf uur geslapen ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan ben je vast gewoon niet moequote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kon gewoon niet in slaap komen. Geen idee waarom.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gister pas om half 12 opgestaan en op wat huiswerk enzo verder niet zo veel gedaan nee, dus zou best kunnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ben je vast gewoon niet moe![]()
Rare jongens, die Friezenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:46 schreef Zhano het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-het-leven-uit.dhtml
Wait whut?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:52 schreef Zhano het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)tvlucht-Egypte.dhtml
Netjes..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Puur opportunisme natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat je niet zo kieskeurig bent als je als speler de kans krijgt om een WK mee te maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:01 schreef Zhano het volgende:
Nemanja Gudelj zou wel voor Bosnië willen spelen als ie wordt gevraagd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weer een Fries die naar het extremisme gaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:52 schreef Zhano het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)tvlucht-Egypte.dhtml
Netjes..
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]net of dat gaat gebeuren na wat er vroeger naar hem is gescandeerd.
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdegodver
Als Van Gaal komt vreet ik m'n fapsok op, hou toch op manFeyenoord Rotterdam![]()
Ja het verstandigste is inderdaad ook om even te wachten, maar dat is niet de leukste manier. Ben wel benieuwd hoe Robben speelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog twee weken, en dan zijn er genoeg MU Mata's...en dat drukt de prijs![]()
Ik heb het altijd bijzonder moeilijk tegen Robben. Behalve dan als mensen Robben alleen maar gebruiken om rechtdoor te lopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja het verstandigste is inderdaad ook om even te wachten, maar dat is niet de leukste manier. Ben wel benieuwd hoe Robben speelt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben benieuwd, heb er nog niet mee gespeeld. Ga denk ik vaak swap wings doen, waardoor ik het spel makkelijk een beetje kan aanpassen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bijzonder moeilijk tegen Robben. Behalve dan als mensen Robben alleen maar gebruiken om rechtdoor te lopen![]()
Doe tot dan Chelsea Mata en Torres dan, Torres is deze FUT echt heel goedquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ewa dushi kom naar me osso en ga ik je beffenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een goede openingszin? Ik heb het nummer van een dame, maar ik heb nog niets gezegd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb zo'n 10 uur geslapen vannachtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:30 schreef Zhano het volgende:
Mogguhwelgeteld anderhalf uur geslapen ofzo
Had het ook wel nodig hoor, daar niet van
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
![]()
een college van 9 tot 11 en andere van 5 tot 7
oftewel we houden 2 weken vakantie tot de verplichte les begint
jij ibv gehad? begint over 2 weken ofzo hier, hoorde zelfs dat mensen gingen huilenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 10 uur geslapen vannacht
Had het ook wel nodig hoor, daar niet van
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
IBV?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:09 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
een college van 9 tot 11 en andere van 5 tot 7
oftewel we houden 2 weken vakantie tot de verplichte les begint
[..]
jij ibv gehad? begint over 2 weken ofzo hier, hoorde zelfs dat mensen gingen huilen
Wij hadden wel een vak dat heette Gespreksprakticum waar mensen gingen huilen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welk van de 100?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:49 schreef ThadCastle het volgende:
Wil iemand aub even dat Serero plaatje posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat niet gebeuren hoop ik..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
f dat gaat gebeuren na wat er vroeger naar hem is gescandeerd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Welk van de 100?SererohamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
interpersoonlijke beroepsvaardigheden, zal daar wel op lijken dus. Echt zo erg?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
IBV?
Wij hadden wel een vak dat heette Gespreksprakticum waar mensen gingen huilen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bij ons viel dat wel mee, maar we hadden een leuke groep.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
interpersoonlijke beroepsvaardigheden, zal daar wel op lijken dus. Echt zo erg?
Wel hele heftige discussies, waar ik dan natuurlijk kei hard in zat te trollen, en er flinke persoonlijke aanvallen werden gepleegd op mij
Een kerel (de enige) in mijn groep, zijn vriendin had wel zo'n groep waar mensen echt dikke ruzie hadden, janken alles.
Huilen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
IBV?
Wij hadden wel een vak dat heette Gespreksprakticum waar mensen gingen huilen.
Waarom dat dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Welk van de 100?ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een vak waar je met een stuk of tien mensen in de klas zit. Daar leer je dus hoe je professionele interviews moet houden, etc etc. Het zit al in de naam: het is alleen maar gesprekken voeren. Maar daar zaten dus ook onderdelen in dat je ging praten over 3 verschillende zaken die voor jou een taboe zijn. De andere moest dan interviewen en proberen om zo gevoelig/persoonlijk mogelijke informatie eruit te halen.quote:
En je moest bijvoorbeeld uit een verhaaltje een volgorde maken van hoe sympathiek je mensen in dat verhaal vond. Daarover moest iedereen het eens worden. Maar ik had dus A en B omgedraaid, maar bleef expres bij mij standpunt, echt 10 minuten lang werd iedereen helemaal loco, omdat ik niet wilde toegeven
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef DuTank het volgende:
En je moest bijvoorbeeld uit een verhaaltje een volgorde maken van hoe sympathiek je mensen in dat verhaal vond. Daarover moest iedereen het eens worden. Maar ik had dus A en B omgedraaid, maar bleef expres bij mij standpunt, echt 10 minuten lang werd iedereen helemaal loco, omdat ik niet wilde toegeven![]()
Kan je het de volgende keer filmen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat werd dus ook gefilmdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Kan je het de volgende keer filmen?. Alles werd gefilmd, behalve die privé gesprekken shit, want dat was vertrouwelijk. Nja, eigenlijk was alles vertrouwelijk, maar goed.
Vervolgens ging je het dan analyseren. Voor heel veel mensen kunnen bepaalde dingen over hun zelf heel confronterend zijn. Dus echt bij allerlei onderdelen in dat vak moesten mensen (chicks) huilen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lijkt me wel een keer vet om mee te kijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat werd dus ook gefilmd. Alles werd gefilmd, behalve die privé gesprekken shit, want dat was vertrouwelijk. Nja, eigenlijk was alles vertrouwelijk, maar goed.
Vervolgens ging je het dan analyseren. Voor heel veel mensen kunnen bepaalde dingen over hun zelf heel confronterend zijn. Dus echt bij allerlei onderdelen in dat vak moesten mensen (chicks) huilen.Neem je ook een fluitje mee?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Jep, zit dit keer gelukkig wel in een skybox
pff dat gaat nog best een moeilijk vak worden ook dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is een vak waar je met een stuk of tien mensen in de klas zit. Daar leer je dus hoe je professionele interviews moet houden, etc etc. Het zit al in de naam: het is alleen maar gesprekken voeren. Maar daar zaten dus ook onderdelen in dat je ging praten over 3 verschillende zaken die voor jou een taboe zijn. De andere moest dan interviewen en proberen om zo gevoelig/persoonlijk mogelijke informatie eruit te halen.
En je moest bijvoorbeeld uit een verhaaltje een volgorde maken van hoe sympathiek je mensen in dat verhaal vond. Daarover moest iedereen het eens worden. Maar ik had dus A en B omgedraaid, maar bleef expres bij mij standpunt, echt 10 minuten lang werd iedereen helemaal loco, omdat ik niet wilde toegeven'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha ja het was best een boeiend vak. En het is zo'n beetje het enige vak waar ik ook echt veel (vaardigheden) heb geleerd. Ook mezelf beter leren kennen, ook al klinkt dat echt heel hippiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer vet om mee te kijken.
[..]
Neem je ook een fluitje mee?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer vet om mee te kijken.
[..]
Neem je ook een fluitje mee?![]()
http://fanproject98.nl/in(...)-jc-nieuws&Itemid=74![]()
Nou, bij ons was het zo, als je gewoon aanwezig bent en meedoet, dan haal je het gewoonquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff dat gaat nog best een moeilijk vak worden ook dus
Simpel huiswerk, nog makkelijker tentamen. Bijna niemand zakt voor dat vak. Alleen als je gewoon niet kwam opdagen, dan werd je eruit gekegeld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
dat is wel nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, bij ons was het zo, als je gewoon aanwezig bent en meedoet, dan haal je het gewoon
Simpel huiswerk, nog makkelijker tentamen. Bijna niemand zakt voor dat vak. Alleen als je gewoon niet kwam opdagen, dan werd je eruit gekegeld.maar 3 taboes bijvoorbeeld..al geen idee wat ik zou moeten zeggen
![]()
wij niet eens een tentamen voor dat vak volgens mij, echt alleen meedoen en niks missen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha ja dat tentamen sloeg ook nergens op. Dus misschien hebben ze dat gewoon geschrapt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is wel nicemaar 3 taboes bijvoorbeeld..al geen idee wat ik zou moeten zeggen
![]()
wij niet eens een tentamen voor dat vak volgens mij, echt alleen meedoen en niks missen
Jij zat ook op de UvA toch, of vergis ik me nu?
Ik had trouwens bij die 3 taboes maar geld, drugs en roken ofzo. Terwijl dat niet echt taboes zijn voor mij ofzo, maar ja
Ik wil juist even van Persie uitproberenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe tot dan Chelsea Mata en Torres dan, Torres is deze FUT echt heel goed![]()
![]()
ah nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja dat tentamen sloeg ook nergens op. Dus misschien hebben ze dat gewoon geschrapt..
Jij zat ook op de UvA toch, of vergis ik me nu?
Ik had trouwens bij die 3 taboes maar geld, drugs en roken ofzo. Terwijl dat niet echt taboes zijn voor mij ofzo, maar janee man, Leiden uni
Oh ja, nu weet ik het weer. Ik vergeet altijd dat Leiden een universiteit heeftquote:
Net als Wageningen en Delft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Best een goeie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
ewa dushi kom naar me osso en ga ik je beffenhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is er nog animo voor een wél geslaagde karpercup? Ik heb wel zin in een toernooitje.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mensen met een misleidende teamnaam en een bronze bank laten ragequitten bij 6-0
Toernooitje altijd goed, al zijn er weinig andere xbox 360 deelnemers vrees ik![]()
Hawk of Basis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Welke chemistry kaart op RvP? Denk dat ik voor Hawk ga...![]()
katquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Welke chemistry kaart op RvP? Denk dat ik voor Hawk ga...wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Count me in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
Is er nog animo voor een wél geslaagde karpercup? Ik heb wel zin in een toernooitje.
Als er een organisatorisch ingestelde figuur hem gaat organiseren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat zijn de voorwaarden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
Is er nog animo voor een wél geslaagde karpercup? Ik heb wel zin in een toernooitje.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik vind, omdat in de Nederlandse keepers echt niet kunnen keepen. (Behalve Cilessen)quote:
Een team van 11 Eredivisie keepers allemaal met kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon vraagje uit interesse, hoe hebben jullie de instellingen bij 'besturing'? Ik merk dat het echt heel veel verschil maakt of je bepaalde functies aan of uit zet.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vind, omdat in de Nederlandse keepers echt niet kunnen keepen. (Behalve Cilessen)
Een team van 11 Eredivisie keepers allemaal met kat.Ik wel.. ik wel, schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alles handmatigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Gewoon vraagje uit interesse, hoe hebben jullie de instellingen bij 'besturing'? Ik merk dat het echt heel veel verschil maakt of je bepaalde functies aan of uit zet.
- Geen pace restricties (720 max.!! )
- Max 2* skill (om Lindje te irriteren)
- rest boeit me niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dus allemaal keepers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
- Geen pace restricties (720 max.!! )
- Max 2* skill (om Lindje te irriteren)
- rest boeit me niet.
Zodat ik een excuus heb om Coutinho in de spits te zetten.![]()
Minstens een speler van elk continent.
Minstens 1 speler met rood haar
Minstens 1 speler van je favoriete club![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In het kader van de verdraagzaamheid: van ieder continent minstens een speler.WTFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:43 schreef ThadCastle het volgende:
Minstens 1 speler van je favoriete club
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is een populaire team/clubnaam onder voorvochtkinderenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:05 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel nu tegen iemand met de naam rolls reus oid![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is een populaire team/clubnaam onder voorvochtkinderen
Haha ik dacht wie de fuck heet er nou rolls reus... maar zijn gamertag is iets met bob hope.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is een populaire team/clubnaam onder voorvochtkinderen![]()
Bob uit Westervoort?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik dacht wie de fuck heet er nou rolls reus... maar zijn gamertag is iets met bob hope.
Speelde hij met een Ronaldo?
[ Bericht 2% gewijzigd door MrvanTrapZ op 04-02-2014 13:25:00 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even wolfsburg Fagner gehaald. Hij gaat zeldzaam worden. Hij is weer uitgeleend naar Brazilie. 35k voor betaald.![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is een populaire team/clubnaam onder voorvochtkinderen![]()
![]()
Wie de fuck is Bob uit Westervoort. Maar hij had gewoon een standaard Eto'o/Luiz-en-aanhang team. Gelukkig scoorde Gomez in de 88e en 90e minuut, waardoor ik er toch nog met de winst vandoor ging.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bob uit Westervoort?
Speelde hij met een Ronaldo?![]()
CHA CHAquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wie de fuck is Bob uit Westervoort. Maar hij had gewoon een standaard Eto'o/Luiz-en-aanhang team. Gelukkig scoorde Gomez in de 88e en 90e minuut, waardoor ik er toch nog met de winst vandoor ging.![]()
![]()
Zijn er vandaag weer transfers? Ik zie allemaal nieuwe spelertjes op Futhead voorbij komen.Futhead....
![]()
Dat is de man die een Ronaldo heeft gejat van DS2.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wie de fuck is Bob uit Westervoort. Maar hij had gewoon een standaard Eto'o/Luiz-en-aanhang team. Gelukkig scoorde Gomez in de 88e en 90e minuut, waardoor ik er toch nog met de winst vandoor ging.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
...en niet bezweek onder Lindgrens (naar later bleek loze) dreigementen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is de man die een Ronaldo heeft gejat van DS2.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bob Schoeman uit Westervoort, een meedogenloze Ronaldo scammer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...en niet bezweek onder Lindgrens (naar later bleek loze) dreigementen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke spelers zie je dan voorbij komen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:29 schreef Grandesco het volgende:
Zijn er vandaag weer transfers? Ik zie allemaal nieuwe spelertjes op Futhead voorbij komen.Futhead....
![]()
http://www.futhead.com/14/players/13312/chris-kettings/quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke spelers zie je dan voorbij komen?
Deze homos![]()
Die zat al in die eerste (hele lange) lijst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/13312/chris-kettings/
Deze homos![]()
Waarom niet gelijk een razzia doen in heel Westervoort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:34 schreef Confetti het volgende:
Westervoort is hier om de hoek.
Misschien kan ik Wanted, Dead or Alive-flyers verspreiden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh. Ik wil evengoed nog steeds Diegoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zat al in die eerste (hele lange) lijst.![]()
![]()
iemand een site waar je makkelijk vakanties kan boeken? wil binnenkort paar dagen met wat vrienden ergens heen maar niet echt ervaring meedus vlucht incl hotel ofzo voor normale prijzen.. groupon weinig aanbod
Voorkeur voor een hotel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:45 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een site waar je makkelijk vakanties kan boeken? wil binnenkort paar dagen met wat vrienden ergens heen maar niet echt ervaring meedus vlucht incl hotel ofzo voor normale prijzen.. groupon weinig aanbod
Gayfriendly, huisdieren, all-in?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voorkeur voor een hotel?
Gayfriendly, huisdieren, all-in?pff
Expedia of travelbirdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:45 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Wel op de Hanzequote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:35 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat zitten hier nog veel lui op de uni
Ook iemand op de RuG?
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat is er Lindje? Moet ik jou ook helpen voor een hotel?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:43 schreef ThadCastle het volgende:
Minstens 1 speler van je favoriete club
Leuk toernooitje zonder al die gare eisen.quote:
Als je een goede FIFA-spelert bent kun je ook wel winnen van pace abusers.
![]()
Trapz gister weer kapot gespeeld.
Het is wel leuk om wat eisen te houden, dat zorgt namelijk voor de hoognodige creativiteit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Leuk toernooitje zonder al die gare eisen.
Als je een goede FIFA-spelert bent kun je ook wel winnen van pace abusers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eisen dat je max 80 chemistry mag hebben is ook leuk. Is er opeens een stuk meer mogelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is wel leuk om wat eisen te houden, dat zorgt namelijk voor de hoognodige creativiteit.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom niet gewoon een toernooi:
- Minimaal 1 IF van je favoriete club. (lulz)
- 3 competities.
- Silver/Gold ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal ik even verder zoeken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Trapz gister weer kapot gespeeld.
En bijna verloren/gelijk...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Trapz gister weer kapot gespeeld.Fifa
![]()
quote:
Ik moest even denken, maar ik heb natuurlijk IF Kwakmanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom niet gewoon een toernooi:
- Minimaal 1 IF van je favoriete club. (lulz)
- 3 competities.
- Silver/Gold ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeg ik niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Deze pot was echt baas
Laat die andere 2 aub niet zien.quote:![]()
HulkiepulkieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jo op CDMquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laat die andere 2 aub niet zien.![]()
Hulkiepulkie
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voorkeur voor een hotel?
Gayfriendly, huisdieren, all-in?
thxquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat voor soort vakantie zoek je?quote:Er zijn voor elk soort vakanties wel gerichte sites.
Dat vroeg ik net ook maar dan krijg je zo'n antwoord:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat voor soort vakantie zoek je?Er zijn voor elk soort vakanties wel gerichte sites.
quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zijn er geen tegenstanders op de PS4 ofzo?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Benieuwd hoe dit speelt.
Stoch was gister wel baas tegen Trapz als invaller in een andere team op LM.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet seasons winnen. Heb vannacht al heerlijk lopen zweten, maar 433 werkt beter heb ik gemerkt. Meer snelle spelers enzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn er geen tegenstanders op de PS4 ofzo?![]()
niks speciaals, gewoon paar dagen beetje een stad bekijken ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat voor soort vakantie zoek je?Er zijn voor elk soort vakanties wel gerichte sites.
Istanbul heen terug 150¤.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks speciaals, gewoon paar dagen beetje een stad bekijken ofzoOf met Ryanair naar Milaan ofzo, ook vet.
Madrid topstadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Istanbul heen terug 150¤.Of met Ryanair naar Milaan ofzo, ook vet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
best duur dan als je ook nog een hotel moetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb gezondigd. Speelde een prima pot maar mijn tegenstander kwam 2 keer op gelijke hoogte door kluts balletjes achterin.... De laatste was in de 90e minuut waardoor het 2-2 werd en ik had een winst nodig voor de titel...
Ik heb toen bij de aftrap met Guarin een LB+Y balletje op Tevez gegeven die met een lobje de bal in het doel legde.
Ik wil daarom mijn excuses aanbieden aan de fok/fut community.![]()
*verschuift Tobi van het rijtje "gewaardeerde spelers" naar het rijtje "persona non grata".quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb gezondigd. Speelde een prima pot maar mijn tegenstander kwam 2 keer op gelijke hoogte door kluts balletjes achterin.... De laatste was in de 90e minuut waardoor het 2-2 werd en ik had een winst nodig voor de titel...
Ik heb toen bij de aftrap met Guarin een LB+Y balletje op Tevez gegeven die met een lobje de bal in het doel legde.
Ik wil daarom mijn excuses aanbieden aan de fok/fut community.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kan goedkoper.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Rotterdam -> Istanbul vrijdag 7 maart
Istanbul -> Rotterdam dinsdag 11 maart
Met Turkish Airlines maar 82 euro.Ik ben in ieder geval eerlijk. Wat een voorvochtdoelpunten krijg ik tegen zeg... In plaats van dat de verdediger de bal gewoon wegtrapt tikt hij hem net hard genoeg voor zicht uit dat de tegenstander er nog bij kan. Die rolt hem dan onder twee spelers en langs de keeper die niet eens zijn best doet om naar de bal te duiken...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*verschuift Tobi van het rijtje "gewaardeerde spelers" naar het rijtje "persona non grata".![]()
Precies, je bent wel eerlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper.
Met Turkish Airlines maar 82 euro.
[..]
Ik ben in ieder geval eerlijk. Wat een voorvochtdoelpunten krijg ik tegen zeg... In plaats van dat de verdediger de bal gewoon wegtrapt tikt hij hem net hard genoeg voor zicht uit dat de tegenstander er nog bij kan. Die rolt hem dan onder twee spelers en langs de keeper die niet eens zijn best doet om naar de bal te duiken...
*schuift Tobi naar een apart rijtje: "dubieus"NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik meld me vrijwillig aan voor het rijtje dubieusVannacht ook LB + Y lopen spammen. Maar je moet wel wil je ooit een seasons match winnen.
![]()
die datum komt weer niet uit. pff dit is me te irritant allemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat kan goedkoper.
Met Turkish Airlines maar 82 euro.
Tiki-taka spelend naar Div3 komen is prima mogelijk hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:44 schreef Zhano het volgende:
Ik meld me vrijwillig aan voor het rijtje dubieusVannacht ook LB + Y lopen spammen. Maar je moet wel wil je ooit een seasons match winnen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze site is de shit. Kies de datum waarop je wilt reizen en hij geeft een lijst van plaatsen waar je allemaal heen kan vliegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die datum komt weer niet uit. pff dit is me te irritant allemaal
http://www.skyscanner.nl/
Edit: Dan moet je de bestemming leeg laten, dan krijg je allemaal verschillende mogelijkheden.
edit2: Ik vind de skyscanner app wat chiller werken.![]()
En Jelle is genomineerdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar ik heb natuurlijk IF Kwakman![]()
![]()
PS4...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tiki-taka spelend naar Div3 komen is prima mogelijk hoor![]()
oeh chill thxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Deze site is de shit. Kies de datum waarop je wilt reizen en hij geeft een lijst van plaatsen waar je allemaal heen kan vliegen.
http://www.skyscanner.nl/
Edit: Dan moet je de bestemming leeg laten, dan krijg je allemaal verschillende mogelijkheden.
edit2: Ik vind de skyscanner app wat chiller werken.
nog een vraagje dan:
http://www.booking.com/ho(...)a0bca4457948b8dd781e;dcid=1;checkin=2014-02-11;checkout=2014-02-15;pr=0,50;pr_cur_code=EUR;srfid=c01648083a0d80be4a16c3add50f6cf85e9539d2X7;hptv=do
dit dus bv 200 voor 2 persoonskamer met 2 bedden voor 4 dagen.. is dus echt 200 voor 2 personen samen gewoon toch?
dan betaal je 100pp voor 4 sterrenhotel en iets boven de 100 voor vliegen en klaar?
quote:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
repost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gotzedie stond er gister nog niet bij volgens mij.
![]()
Oxlade gaat duur worden.
CDM > CM > CAMRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Link werkt niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef poker4lifee het volgende:
oeh chill thx
nog een vraagje dan:
http://www.booking.com/ho(...)a0bca4457948b8dd781e;dcid=1;checkin=2014-02-11;checkout=2014-02-15;pr=0,50;pr_cur_code=EUR;srfid=c01648083a0d80be4a16c3add50f6cf85e9539d2X7;hptv=do
dit dus bv 200 voor 2 persoonskamer met 2 bedden voor 4 dagen.. is dus echt 200 voor 2 personen samen gewoon toch?
dan betaal je 100pp voor 4 sterrenhotel en iets boven de 100 voor vliegen en klaar?
Hopelijk kan je die bedden wel naar elkaar toe schuiven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hmmquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Link werkt niet.
Hopelijk kan je die bedden wel naar elkaar toe schuiven.
http://www.booking.com/ho(...)#availability_target
zo?hoop het ook ja
Ik weet niet of ik faggy Fagner moet halen voor mijn team want hij is nu al zo duur maar hij gaat snel weer terug naar Brazilië (Corinthians) Ik ben echter wel tevreden over de 2 non-shiny RBs (Chandler en Gebre Selassie)![]()
Ik heb em vanochtend gehaald voor 35k. past mooi in me bundesliga teampje. hij wordt vast en zeker een stuk duurder als de volgende transfers er weer zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet niet of ik faggy Fagner moet halen voor mijn team want hij is nu al zo duur maar hij gaat snel weer terug naar Brazilië (Corinthians) Ik ben echter wel tevreden over de 2 non-shiny RBs (Chandler en Gebre Selassie)![]()
Jup.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm
http://www.booking.com/ho(...)#availability_target
zo?hoop het ook ja
1 kamer prijs dus niet P.P.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laat me weten hoe Van persie speelt. ik heb em wel in een pakje gehad maar nog geen potje met hem gespeeldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, ik heb nog 26 coins over... Gelijk maar even uitproberen.
[ afbeelding ]![]()
Ja, ik probeerde eens een game met aan paar van die auto dingen aan. Dra-ma. Alles lijkt veel trager ofzoquote:overal te laat..
![]()
Mijn ING en Mobiel Bankieren App niet beschikbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Ligt ING internet bankieren er weer uit. schiet ook niet op met mijn bank
Gepland onderhoud Mijn ING
Wegens herstelwerkzaamheden zijn Mijn ING en de Mobiel bankieren App tijdelijk niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dit is niet het TOTW he..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
IF Bassie trouwens![]()
Maar goed, niet echt iets interessants voor mij dit keer..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had 3 kansen en schoot er 2 in. Was voor de rest echt een kut potje en mijn tegenstander krijgt 1 doelpunt cadeau omdat er een pass helemaal verkeerd gaat. De andere was weer een voorvochtdoelpuntje, deze keer van El Shaaraway. 3 verdedigers kunnen de bal wegtrappen maar ze staan gewoon te kijken en hij wordt er vanaf 25 meter ingeschoten...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Laat me weten hoe Van persie speelt. ik heb em wel in een pakje gehad maar nog geen potje met hem gespeeld![]()
Gewoon ook midden op de dag plannenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mijn ING en Mobiel Bankieren App niet beschikbaar
Gepland onderhoud Mijn ING
Wegens herstelwerkzaamheden zijn Mijn ING en de Mobiel bankieren App tijdelijk niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.briljante mensen daar
Feyenoord Rotterdam![]()
Ze proberen een storING te verhelpen..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon ook midden op de dag plannenbriljante mensen daar
![]()
ja anders moeten ze 's nachts werken hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon ook midden op de dag plannenbriljante mensen daar
Beetje aan de klant denken.. Ben je gek geworden!?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik stond net in de AH en ik zag dat ze paaseitjes hadden. Ben er niet ingetrapt, maar ze zagen er wel lekker uit. Daarna maar doorgelopen en een frikandelbroodje en monster gehaald. Afgerekend bij de lekkerste 16 jarige chick aan de kassa en haar handeltips meegegeven om de echte SMLENO's op te pikken.
#handelenalsds2 #supermarktverhalenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik heb ze wel al gekochtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik stond net in de AH en ik zag dat ze paaseitjes hadden. Ben er niet ingetrapt, maar ze zagen er wel lekker uit. Daarna maar doorgelopen en een frikandelbroodje en monster gehaald. Afgerekend bij de lekkerste 16 jarige chick aan de kassa en haar handeltips meegegeven om de echte SMLENO's op te pikken.
#handelenalsds2 #supermarktverhalen![]()
![]()
bohh. Ik wacht nog even. HEb echt teveel chocoladepepernoten op, dus dat moet nog ff zakkenquote:Feyenoord Rotterdam![]()
Liggen die ook al in de winkel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bohh. Ik wacht nog even. HEb echt teveel chocoladepepernoten op, dus dat moet nog ff zakken
Straks even halen dan.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
pepernoten? vast welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Liggen die ook al in de winkel?
Straks even halen dan.Feyenoord Rotterdam![]()
Die moeten ze eigenlijk gewoon het hele jaar door verkopen machtige dingen zijn datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bohh. Ik wacht nog even. HEb echt teveel chocoladepepernoten op, dus dat moet nog ff zakken![]()
![]()
Iemand hier van jullie al gespeeld met Ronaldo? Als ik Ribery verkoop dan zou ik Ronaldo kunnen halen maar ja. 2.1m coins is wel een boel coins![]()
Denk maar zo. Fuck die coins want met Ronaldo in je team ga je gewoon kont schoppen. Met Ribery veel minder.![]()
Ribery valt mij ook een beetje tegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef Iwanius het volgende:
Denk maar zo. Fuck die coins want met Ronaldo in je team ga je gewoon kont schoppen. Met Ribery veel minder.ben heel erg benieuwd naar Ronaldo
![]()
Ik mag toch hopen dat je het vorig jaar ook hebt meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat ik dat nog mag meemakenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik krijg net een pak slaag van een 5atb team...![]()
Het lukt hem om 3x langs de lijn te rennen, cross op Rooney en ze gaan er allemaal in![]()
Moet nog even wennen aan Robben & van Persie maar ik denk dat het wel gaat lukken, 2e wedstrijd ging wel erg lekker. Die schoten van RvP zijn echt doodziek.![]()
Iemand zei dat ja. Het is mij niet opgevallen maar ik heb er ook niet echt op gelet ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:44 schreef DutchSL het volgende:
Is van Persie in game nu ook iets van 5cm te klein ? ()
![]()
Waarom Bale nou zo gigantisch overpriced is snap ik ook niet. volgens mij is hij helemaal niet zo goed![]()
Hey, ik heb daar gepost.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef poker4lifee het volgende:
VBL / Bruma scheldt PSV-fans uit voor 'mongolen'Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Willems the voice of reason
Mijn god wat een kutclub is PSV toch eigenlijk, waarom ben ik er 25 jaar geleden op gevallen![]()
![]()
Okay, volgend probleem. Heb een oktober update gedownload omdat ik niet met wintertransfers career wil doen. Als ik nu een career wil doen en een club selecteer en daarna de settings, maakt het niet uit of ik default squads of currently customized doe, het komt niet overeen met wat er bij de club stond bij de starting 11. Koos voor zulte waregem, en wat ik ook kies, thorgan hazard is nergens te zien en Berrier is er nog.
En dan het toppunt, als ik een andere club kies en zoek of alles in orde is met de andere, zit Hazard bij ZW en Berrier bij Oostende, zoals het hoort.
Iemand een oplossing?![]()
Vraag stellen in het Fifa topic ? Hier weten we alleen van FUT afquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:12 schreef AntiChrist7 het volgende:
Okay, volgend probleem. Heb een oktober update gedownload omdat ik niet met wintertransfers career wil doen. Als ik nu een career wil doen en een club selecteer en daarna de settings, maakt het niet uit of ik default squads of currently customized doe, het komt niet overeen met wat er bij de club stond bij de starting 11. Koos voor zulte waregem, en wat ik ook kies, thorgan hazard is nergens te zien en Berrier is er nog.
En dan het toppunt, als ik een andere club kies en zoek of alles in orde is met de andere, zit Hazard bij ZW en Berrier bij Oostende, zoals het hoort.
Iemand een oplossing?![]()
![]()
Is er ook een FIFA topic dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vraag stellen in het Fifa topic ? Hier weten we alleen van FUT af
FUT?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Die Klose is wel echt een baas zeg, waarschijnlijk de beste spits dit jaar.
Gomez vind ik beter.
edit: of gewoon beide....
[ Bericht 10% gewijzigd door Grandesco op 04-02-2014 18:20:42 ]![]()
Vond ik aan het begin ook maar ik ben helemaal om. Klose staat altijd op de goede plek bij crosses en is met 94 jumping altijd gevaarlijk (+ power header). Hij kan ook hard uithalen en zijn workrates zijn iets fijner in een 4231(2).quote:
Als ik met Asamoah de achterlijn haal en hem op Klose cross is het vaak raak. Asamoah is ook ondergewaardeed, verdedigend best sterk en komt dmv combinaties vaak achter de verdediging terecht.![]()
KOM DAN, MET JE KUTTEKOP.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
Maak eens ruzie. Ik heb een nieuwe popcorn.gif.![]()
Ja daarom dat ik het vroeg, maar zal het dan maar negeren en andere clubs zoekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch maar even antwoord geven.
Ja, die is alleen heel inactief.![]()
Mooie LB+Yquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Altijd mooi om na een EAids rode kaart in de laatste minuut de 2-3 te scoren met in dit geval Fernandinho. Lekkere volley ook.
[ afbeelding ]
KOEKOEK![]()
Ben je nu aan het haten op Limburg,quote:
HOU ME TEGEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een oproepje aan jullie als trouwe FIFA spelers; wellicht hebben jullie nog leuke ideeën
CRE / Zelf bordspel/kaartspel maken rondom voetbal![]()
Dubbellink met Nounkeuquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Mijn favoriete silver CB gaat naar Galatasaray![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Las het ook ja, heel erg mooiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Mijn favoriete silver CB gaat naar Galatasaray![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
lulzquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Madine is nu uit packs omdat hij in de gevangenis zit.. daardoor is hij ook duur.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: