SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Blerg. Net in bronze toernooi gespeeld tegen een gast met LW Wetson en RW Brandy IF en dan in het midden Pope. Dat was me toch lame. Hele match RB + Y. Of op de flank rennen en voorgeven en beast Pope die em wel inknikte. Ff geen zin meer nu.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon afmaken met serie aquote:Op maandag 3 februari 2014 23:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik iedereen op 9 chem, zonder Juan Jesus?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
De Rossi voor Pogba, Maicon voor Konko en Courtois voor De Sanctis.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik iedereen op 9 chem, zonder Juan Jesus?![]()
De Rossi vind ik een mongool en Konko is een baas, dus doe wss maar wat Lindgrenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
De Rossi voor Pogba, Maicon voor Konko en Courtois voor De Sanctis.zegt
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Het was ook maar een suggestie.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
De Rossi vind ik een mongool en Konko is een baas, dus doe wss maar wat Lindgrenzegt
![]()
![]()
Waarvoor dankquote:Op maandag 3 februari 2014 23:25 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het was ook maar een suggestie.![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat is dit toch een aids met die penaltyreeksen.. ik zit meerdere keren in de goede hoek + de goede hoogte maar mijn keeper houdt geen 1 penalty tegen.![]()
#jbgsquote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is dit toch een aids met die penaltyreeksen.. ik zit meerdere keren in de goede hoek + de goede hoogte maar mijn keeper houdt geen 1 penalty tegen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bek houwe he DeapThroat2.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou je fucking bek kut vent
Heeft niks met goed zijn te maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Moet ik je darmsappen eruit pompen?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hou je fucking bek kut vent
Heeft niks met goed zijn te maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik schiet gewoon alle penalties erin en geen 1x zit zijn keeper in de goede hoek tot de 19e penalty. Ik had gewoon moeten winnen (zoals bijna altijd)![]()
Te lui om mn hoofd te draaien.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beste opstelling.. ever.![]()
#JBGLquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Stop er toch gewoon mee. Ga iets nuttigs doen met je vrije tijd.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik schiet gewoon alle penalties erin en geen 1x zit zijn keeper in de goede hoek tot de 19e penalty. Ik had gewoon moeten winnen (zoals bijna altijd)![]()
Billy the masseurtwitter:chelseafc twitterde op maandag 03-02-2014 om 23:39:37Mourinho: 'I didn't speak to the players before the game today, it was Billy the masseur who gave the team talk. I spoke at midday.' #CFC reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |