Hij heeft wel mensenkennis die Brumaquote:Bij het trainingsveld van PSV is vandaag een conflict ontstaan tussen vijf supporters en spelers Jeffrey Bruma en Joshua Brenet. Bruma zou het groepje fans zelfs hebben uitgescholden voor 'mongolen'. Dat meldt een supporterswebsite van de Eindhovense club.
De vijf fans waren twee dagen na de pijnlijke 2-0 nederlaag tegen RKC Waalwijk met een megafoon naar de besloten training gekomen. Toen de voetballers op het trainingsveld lol met elkaar maakten, riep een van de fans door de megafoon dat 'er minder gelachen moest worden en meer resultaten moeten worden gehaald'.
Bruma zou daarop hebben geroepen dat ze 'hun bek moesten houden'. kort daarop schold de verdediger de fans uit voor mongolen. Joshua Brenet voegde daar aan toe dat de fans 'geen verstand van voetbal hebben en dat de spelers toch gewoon hun best deden'.
Memphis Depay, Georginio Wijnaldum en Jetro Willems kwamen even later naar de supporters toe en gaven aan hen volkomen te begrijpen. In een tien minuten durend gesprek beloofden zij hun uiterste best te gaan doen morgen tegen Cambuur en de drie punten mee naar Eindhoven te zullen nemen.
Ach zolang ze maar het idee hebben dat het iets uitmaakt, is die kinderhand weer snel gevuld bij dit soort supporters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Stofje het volgende:
Met z'n vijven met een megafoon op een dinsdagmiddag? Dat zal ze motiveren ja.
Conclusie:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:04 schreef DuTank het volgende:
Ik begin het wel eens te worden met Derksen, die zei dat het een stelletje overbetaalde arrogante kwalletjes zijn. Dat zijn ze ook echt. De supporters die dat riepen hebben ook gewoon gelijk, het enige wat die gasten eens een keer moeten gaan doen, is hun stinkende best doen op het veld.
Ajax heeft al jaren een matige selectie (op papier) in vergelijking met PSV de afgelopen jaren (en dit jaar misschien zelfs ook wel), maar toch staan ze aan het einde van het seizoen gewoon weer bovenaan. Dat komt ook gewoon omdat die gasten veel meer inzet tonen en 90 minuten lang voor elkaar door het vuur gaan. Bij PSV loopt de helft een beetje nonchalant te huppelen over dat veld.
Ik denk zeker dat die daar een behoorlijke rol in speelt inderdaadquote:
Oke man.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde meer aantonen dat Bruma dikke vingers heeft met zijn #eensdrachtmaaktmacht
Dat is racistisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:50 schreef Vasion het volgende:
Bruma moet gewoon z'n kokosnoot houden.
Niet dat het bij veel andere clubs beter is hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:17 schreef Monolith het volgende:
Lijkt me gewoon een accurate classificatie van de verstandelijke vermogens van de gemiddelde PSV supporter.
Dat heb je mij ook niet horen beweren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Niet dat het bij veel andere clubs beter is hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |