Ok die staat dan.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Durf er wel een sixpackje op te zetten dat van Gastel het niet gaat worden.
Ook met een Van Gaal of Adriaanse gaan we geen prijzen pakken hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef PIETR het volgende:
Investeerders willen van Gaal. Denk dat er veel verdeeldheid is onder het legioen. Ene helft wil geen uitgesproken Ajacied/'gek' aan het roer. Andere helft wil prijzen en dan is van Gaal de best mogelijke optie.
Waarom boeit dit? Het gaat er toch om dat hij presteert met Feyenoord. Mocht hij prijzen pakt zal je niemand meer hier over horen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarnaast is het een uitgesproken Ajax-man die niet echt binnen onze clubcultuur past met z'n grote bek.
Quote voor nageslacht. Kan mij niet voorstellen dat die komt, zie sowieso 85% van de zogenaamde kandidaten liever niet komenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdegodver
Als Van Gaal komt vreet ik m'n fapsok op, hou toch op man
Zie je het al voor je.. dat hij op de Coolsingel staat te bleren: we zijn de beste van Amsterdam!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom boeit dit? Het gaat er toch om dat hij presteert met Feyenoord. Mocht hij prijzen pakt zal je niemand meer hier over horen.
Nee dat zie ik niet voor me, want Feyenoord wordt sowieso geen kampioen. Maar als Van Gaal tweede kan worden en CL kan halen met Feyenoord zou dat een wereldprestatie zijn waar iedere Feyenoorder alleen al vanwege de miljoeneninkomsten voor de club dolgelukkig mee moet zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je.. dat hij op de Coolsingel staat te bleren: we zijn de beste van Amsterdam!
Tweede plek is totaal nutteloos want je komt als Nederlandse club nooit door die voorronde.. Feyenoord is ook niet geplaatst vanwege onze uitmuntende wanprestaties in Europa van de laatste 10 jaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dat zie ik niet voor me, want Feyenoord wordt sowieso geen kampioen. Maar als Van Gaal tweede kan worden en CL kan halen met Feyenoord zou dat een wereldprestatie zijn waar iedere Feyenoorder alleen al vanwege de miljoeneninkomsten voor de club dolgelukkig mee moet zijn.
Tweede is geen garantie op miljoeneninkomsten.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dat zie ik niet voor me, want Feyenoord wordt sowieso geen kampioen. Maar als Van Gaal tweede kan worden en CL kan halen met Feyenoord zou dat een wereldprestatie zijn waar iedere Feyenoorder alleen al vanwege de miljoeneninkomsten voor de club dolgelukkig mee moet zijn.
Als het goed is, is er in de zomer wel wat geld uit te geven. Dan kom je, als het goed is, automatisch in een andere categorie spelers terechtquote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd boeit de nieuwe trainer me niet zo.. heb eerder zorg met welke halfgare versterkingen Van Geel nu weer op de proppen gaat komen. Ik hoop niet op de categorie Te Vrede, Goossens, Vormer en al die andere grijze muizen..
Ehm, toen tegen Dinamo Kiev waren jullie enorm dichtbij, dus het kan best.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tweede plek is totaal nutteloos want je komt als Nederlandse club nooit door die voorronde.. Feyenoord is ook niet geplaatst vanwege onze uitmuntende wanprestaties in Europa van de laatste 10 jaar.
We waren niet dichtbij want wij hadden Immers..quote:Op maandag 3 februari 2014 23:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ehm, toen tegen Dinamo Kiev waren jullie enorm dichtbij, dus het kan best.
Feyenoord doet voorlopig helemaal niet serieus mee om de prijzen dus heeft een trainer aanstellen met die gedachte ook totaal geen zin.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom boeit dit? Het gaat er toch om dat hij presteert met Feyenoord. Mocht hij prijzen pakt zal je niemand meer hier over horen.
Maar dan wel Bosz willen zien.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook met een Van Gaal of Adriaanse gaan we geen prijzen pakken hoor.
Beide trainers hebben misschien best verstand van het spelletje, maar ik hoef zeker Van Gaal niet bij Feyenoord te zien. Van Gaal heeft ze niet allemaal op een rijtje dus die moet je niet eens bij onze club willen zien. Daarnaast is het een uitgesproken Ajax-man die niet echt binnen onze clubcultuur past met z'n grote bek.
Maar hij gaat geen prijzen pakken met Feyenoord. Niemand gaat de komende jaren prijzen pakken met Feyenoord, laten we wel realistisch blijven.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In dat geval kun je net zo goed Van Gastel laten doorschuivenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar hij gaat geen prijzen pakken met Feyenoord. Niemand gaat de komende jaren prijzen pakken met Feyenoord, laten we wel realistisch blijven.
Dus dan hoeven we ook niet zo'n schreeuwende wijsNEUS aan te stellen, ondanks dat hij best kijk heeft op het spelletje.
Met niet of nauwelijks budget kom je nu eenmaal uit bij die categorie spelers. Feyenoord heeft geen geld voor de echte talenten want die staan eveneens in de belangstelling van diverse andere clubs, en dan legt Feyenoord het sowieso financieel af.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd boeit de nieuwe trainer me niet zo.. heb eerder zorg met welke halfgare versterkingen Van Geel nu weer op de proppen gaat komen. Ik hoop niet op de categorie Te Vrede, Goossens, Vormer en al die andere grijze muizen..
Dat is vreemd omdat?quote:
Een club als Heerenveen haalde jarenlang overal talenten vandaan die uitgroeiden tot toppers die met dikke winst werden verkocht.. heb me wel eens afgevraagd waarom wij een scouting hebben die nooit zoiets voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met niet of nauwelijks budget kom je nu eenmaal uit bij die categorie spelers. Feyenoord heeft geen geld voor de echte talenten want die staan eveneens in de belangstelling van diverse andere clubs, en dan legt Feyenoord het sowieso financieel af.
Als er iemand met zijn grootheidswaanzin Feyenoord bijna het leven heeft gekost is het Bosz wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is vreemd omdat?
Al heb ik het liefste dat ze Van Gastel doorschuiven inderdaad.
Als technisch directeur ja. Dit gast over een heel andere functie waarin grotendeels andere kwaliteiten zijn gewenst dan voor een technisch directeur.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als er iemand met zijn grootheidswaanzin Feyenoord bijna het leven heeft gekost is het Bosz wel.
Het meest bizarre is dat Michel Beukers er nog steeds niet uitgegooid is. Onze scouting is dramatisch, maar kan lekker zijn gang blijven gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een club als Heerenveen haalde jarenlang overal talenten vandaan die uitgroeiden tot toppers die met dikke winst werden verkocht.. heb me wel eens afgevraagd waarom wij een scouting hebben die nooit zoiets voor elkaar krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |