abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136306806
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:36 schreef PIETR het volgende:

[..]

Durf er wel een sixpackje op te zetten dat van Gastel het niet gaat worden.
Ok die staat dan.
blablablabla
pi_136306907
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef PIETR het volgende:
Investeerders willen van Gaal. Denk dat er veel verdeeldheid is onder het legioen. Ene helft wil geen uitgesproken Ajacied/'gek' aan het roer. Andere helft wil prijzen en dan is van Gaal de best mogelijke optie.
Ook met een Van Gaal of Adriaanse gaan we geen prijzen pakken hoor.

Beide trainers hebben misschien best verstand van het spelletje, maar ik hoef zeker Van Gaal niet bij Feyenoord te zien. Van Gaal heeft ze niet allemaal op een rijtje dus die moet je niet eens bij onze club willen zien. Daarnaast is het een uitgesproken Ajax-man die niet echt binnen onze clubcultuur past met z'n grote bek.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 3 februari 2014 @ 22:41:58 #53
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136306997
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Ok die staat dan.
Yup, die staat. Heineken.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_136308693
Godverdegodver

Als Van Gaal komt vreet ik m'n fapsok op, hou toch op man :')
Feyenoord Rotterdam
pi_136308869
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Daarnaast is het een uitgesproken Ajax-man die niet echt binnen onze clubcultuur past met z'n grote bek.
Waarom boeit dit? Het gaat er toch om dat hij presteert met Feyenoord. Mocht hij prijzen pakt zal je niemand meer hier over horen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_136308878
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdegodver

Als Van Gaal komt vreet ik m'n fapsok op, hou toch op man :')
Quote voor nageslacht. Kan mij niet voorstellen dat die komt, zie sowieso 85% van de zogenaamde kandidaten liever niet komen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136309179
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Waarom boeit dit? Het gaat er toch om dat hij presteert met Feyenoord. Mocht hij prijzen pakt zal je niemand meer hier over horen.
Zie je het al voor je.. dat hij op de Coolsingel staat te bleren: we zijn de beste van Amsterdam!
pi_136309210
Alsof Van Gaal voor 1 miljoentje per jaar aan de slag gaat. Dat was het salaris van Koeman en Been toch?
pi_136309249
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zie je het al voor je.. dat hij op de Coolsingel staat te bleren: we zijn de beste van Amsterdam!
Nee dat zie ik niet voor me, want Feyenoord wordt sowieso geen kampioen. Maar als Van Gaal tweede kan worden en CL kan halen met Feyenoord zou dat een wereldprestatie zijn waar iedere Feyenoorder alleen al vanwege de miljoeneninkomsten voor de club dolgelukkig mee moet zijn.
pi_136309254
Eerlijk gezegd boeit de nieuwe trainer me niet zo.. heb eerder zorg met welke halfgare versterkingen Van Geel nu weer op de proppen gaat komen. Ik hoop niet op de categorie Te Vrede, Goossens, Vormer en al die andere grijze muizen..
pi_136309303
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee dat zie ik niet voor me, want Feyenoord wordt sowieso geen kampioen. Maar als Van Gaal tweede kan worden en CL kan halen met Feyenoord zou dat een wereldprestatie zijn waar iedere Feyenoorder alleen al vanwege de miljoeneninkomsten voor de club dolgelukkig mee moet zijn.
Tweede plek is totaal nutteloos want je komt als Nederlandse club nooit door die voorronde.. Feyenoord is ook niet geplaatst vanwege onze uitmuntende wanprestaties in Europa van de laatste 10 jaar.
pi_136309314
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Tweede is geen garantie op miljoeneninkomsten.
pi_136309335
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Eerlijk gezegd boeit de nieuwe trainer me niet zo.. heb eerder zorg met welke halfgare versterkingen Van Geel nu weer op de proppen gaat komen. Ik hoop niet op de categorie Te Vrede, Goossens, Vormer en al die andere grijze muizen..
Als het goed is, is er in de zomer wel wat geld uit te geven. Dan kom je, als het goed is, automatisch in een andere categorie spelers terecht
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_136309415
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Tweede plek is totaal nutteloos want je komt als Nederlandse club nooit door die voorronde.. Feyenoord is ook niet geplaatst vanwege onze uitmuntende wanprestaties in Europa van de laatste 10 jaar.
Ehm, toen tegen Dinamo Kiev waren jullie enorm dichtbij, dus het kan best.
pi_136309434
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ehm, toen tegen Dinamo Kiev waren jullie enorm dichtbij, dus het kan best.
We waren niet dichtbij want wij hadden Immers..
pi_136309510
quote:

[..]

Feyenoord doet voorlopig helemaal niet serieus mee om de prijzen dus heeft een trainer aanstellen met die gedachte ook totaal geen zin.

Liever iemand die de rust weet te bewaren en zorgt dat we aansluiting houden bij de subtop. Koeman heeft uitermate puik werk geleverd maar zoals men al vaker heeft gezegd hebben we wel een beetje boven onze stand geleefd.

Clubs als Ajax, PSV, Twente en Vitesse werken met een veel ruimere begroting en beter spelersmateriaal dus feitelijk sta je rond de vijfde positie op je plek, kampioenschap zou mooi zijn hoor maar is totaal niet realistisch om dat als doelstelling op dit moment bij een toekomstige trainer neer te leggen.

Kans dat Pellé vertrekt is aanzienlijk en hoorde ergens dat Feyenoord slechts 25% van de transfersom zou kunnen herinvesteren wat zou neerkomen op 2.5 miljoen mocht Van Geel hem voor 10 miljoen weten te slijten.
Dus komend seizoen gaan we er waarschijnlijk weer op achteruit, maar financieel wel weer gezonder dan deze editie dus vanuit dat perspectief niet perse slechter.
blablablabla
  maandag 3 februari 2014 @ 23:49:22 #67
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_136309727
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ook met een Van Gaal of Adriaanse gaan we geen prijzen pakken hoor.

Beide trainers hebben misschien best verstand van het spelletje, maar ik hoef zeker Van Gaal niet bij Feyenoord te zien. Van Gaal heeft ze niet allemaal op een rijtje dus die moet je niet eens bij onze club willen zien. Daarnaast is het een uitgesproken Ajax-man die niet echt binnen onze clubcultuur past met z'n grote bek.
Maar dan wel Bosz willen zien.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_136309791
quote:

[..]

Maar hij gaat geen prijzen pakken met Feyenoord. Niemand gaat de komende jaren prijzen pakken met Feyenoord, laten we wel realistisch blijven.

Dus dan hoeven we ook niet zo'n schreeuwende wijsNEUS aan te stellen, ondanks dat hij best kijk heeft op het spelletje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_136309813
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar hij gaat geen prijzen pakken met Feyenoord. Niemand gaat de komende jaren prijzen pakken met Feyenoord, laten we wel realistisch blijven.

Dus dan hoeven we ook niet zo'n schreeuwende wijsNEUS aan te stellen, ondanks dat hij best kijk heeft op het spelletje.
In dat geval kun je net zo goed Van Gastel laten doorschuiven
pi_136309906
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Met niet of nauwelijks budget kom je nu eenmaal uit bij die categorie spelers. Feyenoord heeft geen geld voor de echte talenten want die staan eveneens in de belangstelling van diverse andere clubs, en dan legt Feyenoord het sowieso financieel af.
pi_136309954
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:49 schreef Euribob het volgende:

[..]

Maar dan wel Bosz willen zien.
Dat is vreemd omdat?

Al heb ik het liefste dat ze Van Gastel doorschuiven inderdaad.
pi_136309999
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Met niet of nauwelijks budget kom je nu eenmaal uit bij die categorie spelers. Feyenoord heeft geen geld voor de echte talenten want die staan eveneens in de belangstelling van diverse andere clubs, en dan legt Feyenoord het sowieso financieel af.
Een club als Heerenveen haalde jarenlang overal talenten vandaan die uitgroeiden tot toppers die met dikke winst werden verkocht.. heb me wel eens afgevraagd waarom wij een scouting hebben die nooit zoiets voor elkaar krijgt.
  maandag 3 februari 2014 @ 23:57:23 #73
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_136310012
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is vreemd omdat?

Al heb ik het liefste dat ze Van Gastel doorschuiven inderdaad.
Als er iemand met zijn grootheidswaanzin Feyenoord bijna het leven heeft gekost is het Bosz wel.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_136310290
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als er iemand met zijn grootheidswaanzin Feyenoord bijna het leven heeft gekost is het Bosz wel.
Als technisch directeur ja. Dit gast over een heel andere functie waarin grotendeels andere kwaliteiten zijn gewenst dan voor een technisch directeur.

Verder is Bosz geen geschifte wijsNEUS zoals Van Gaal dat is.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 00:12:31 #75
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136310450
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Een club als Heerenveen haalde jarenlang overal talenten vandaan die uitgroeiden tot toppers die met dikke winst werden verkocht.. heb me wel eens afgevraagd waarom wij een scouting hebben die nooit zoiets voor elkaar krijgt.
Het meest bizarre is dat Michel Beukers er nog steeds niet uitgegooid is. Onze scouting is dramatisch, maar kan lekker zijn gang blijven gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')