SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Arsenal aan kop staat moet ik toch maar wat gerelateerds doen. Ik wilde nog een 'outgunned' grapje doen, maar de context was niet aanwezig.quote:
Geen dank!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je unieke toevoeging!
twitter:DanKennett twitterde op maandag 03-02-2014 om 22:00:43City's biggest mistakes this season: 1) signing Demichelis 2) playing Demichelis centre back 3) playing Demichelis centre mid #analysis reageer retweet
Zonde... Gaf Swansea toch wel iets extra's, alleen vanwege z'n uitstraling al. Maarja, dat telt nietquote:
Jij zit/zat toch dat halfjaar in Derby? Ben je nog op Bramall Lane geweest?quote:
Klopt, scherpquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij zit/zat toch dat halfjaar in Derby? Ben je nog op Bramall Lane geweest?
(En verder wat nog meer?)
Seau, vet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:24 schreef JochemP het volgende:
[..]
Klopt, scherpIk was bij de heenwedstrijd tussen Sheffield United en Fulham, sindsdien een beetje een zwak voor die club, het stadion en de manager (zoon van..).
Verder ben ik bij Derby County (3x), Nottingham Forest, Notts County, Sheffield Wednesday, Aston Villa, West Bromwich Albion, Birmingham City en Port Vale geweest
Heb nog een flink programma voor de boeg, met elke week tot begin april wel een wedstrijd, haha.
Dan ga ik toch voor Villa Park denk ik, hoewel Hillsborough ook wel prachtig is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Seau, vet!
Wat was het mooiste stadion so far, Hillsborough of Villa Park?
En wat heb je nog op de planning? Leeds/Bradford/Stoke/Rotherham/Leicester oid?
Mooi man, leuk gevariëeerd programma. Over de 'Miners Strike Derby' tussen Mansfield en Chesterfield staat wel een prachtig stuk op de site van DoingThe116.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor Villa Park denk ik, hoewel Hillsborough ook wel prachtig is.
Leicester staat voor as zaterdag op het programma. Wilde daar eigenlijk niet heen omdat het nogal een saai stadion is volgensmij, maar die spelen zo goed op het moment, dat ik er niet omheen kon. Die zijn zowat zeker van een plek in de PL volgend seizoen.
Verder sowieso nog Wolverhampton, Chesterfield, Burton Albion en hopelijk Stoke City en Manchester City. Daarnaast wil ik nog een derby bezoeken op 22 maart, Derby - Forest als het lukt met kaarten en als alternatief Mansfield Town - Chesterfield. Lijkt me ook nog leuk om wat non-league clubs te bezoeken, Alfreton Town ga ik 15 februari naar toe en ik wil heel graag nog naar Matlock Town omdat dat zo mooi in de bergen ligt
Ik heb een Engelse stream, die commentatoren gaan totaal uit hun plaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt nog nooit zoiets gezien, in een topwedstrijd.
Genieten dit
Klopt, eigenlijk een slechte pass vanuit die corner, maar hij weet er altijd wel iets van te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb een Engelse stream, die commentatoren gaan totaal uit hun plaat.
Dat schot van die Suarez trouwensDe tyfus wat een goal was dat geweest.
Mad?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
Opeens veel LFC gloryhunters hier
u mad bendtnerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
Haha, kijk! Een fan van Arsenal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
Mwa, Liverpool heeft wel lekker opportunistische spelers met Coutinho, Sterling en Suarez. Die blijven toch wel gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk een slechte pass vanuit die corner, maar hij weet er altijd wel iets van te maken.
Nu niet hopen dat het volledig inkakt, wat je wel vaker ziet als een wedstrijd zo vroeg gespeeld is.
Ik geef eerlijk toe dat ik nooit kijk maar wel pro-Liverpool benquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
Laat de mensen gewoon genieten van Liverpool's schitterende spel man.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe dat ik nooit kijk maar wel pro-Liverpool ben
Ik heb een leven, dat jij alles kijkt wat je wil kijkenquote:
Vuige gloryhunterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb een sjaal van Liverpool. #youllneverwalkalone #lfc
Lijkt op de walk on van Twente.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb een sjaal van Liverpool. #youllneverwalkalone #lfc
Klopt sinds 1995quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laat de mensen gewoon genieten van Liverpool's schitterende spel man.
Jij bent zeker een eckte eckte Arsenal-fan uit het tijdperk dat het nog een volksclub was en geen succes had?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu nog Suarez die zijn poot breekt en mijn middag is compleet.
Ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb stadiontour gehad op het prachtige Anfield
Erg stoer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Nu nog Suarez die zijn poot breekt en mijn middag is compleet.
Vandaar dat je vnv weer naar PSV gaat zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een leven, dat jij alles kijkt wat je wil kijken
Nee, Arsenal haterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Bulletdodger het volgende:
Is het ook, mag alleen wat meer scorenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Coutinho vind ik een prima speler.
Ja, ik ga naar PSV want ik heb een seizoenskaart. In tegenstelling tot de meeste FOK!usersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaar dat je vnv weer naar PSV gaat zekerleuk leven.
Dat komt wel goed. Aan scorend vermogen ontbreekt het toch niet bij Liverpoolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Is het ook, mag alleen wat meer scoren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat moet ik met een seizoenskaart van psv?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar PSV want ik heb een seizoenskaart. In tegenstelling tot de meeste FOK!users
Heb je wel een seizoenskaart?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wat moet ik met een seizoenskaart van psv?
Rivaliteit met Liverpool toen Liverpool nog mijn favoriet was, jaren 80 vooral.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Vanwaar de haat als ik vragen mag?
niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je wel een seizoenskaart?
Inderdaad, overkwam Ajax ook tegen Real.... kan gebeuren....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
4-0 achter komen dat kan de beste ploeg overkomen......... Wat zeg ik: Het is de beste ploeg overkomen, Arsenal staat na deze wedstrijd gewoon nog bovenaan
Maar het zegt wel veel over de werkelijke titelkansen van dit elftal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:42 schreef Bulletdodger het volgende:
4-0 achter komen dat kan de beste ploeg overkomen......... Wat zeg ik: Het is de beste ploeg overkomen, Arsenal staat na deze wedstrijd gewoon nog bovenaan
Arsenal zal nog wel een goaltje maken voor de eer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef Drxx het volgende:
Vorige keer dat Liverpool 5-0 won tegen Arsenal, werd Liverpool kampioen
Uitbetaling bij goaltje voor Arsenal is 2x je inzet, dus ik zou zeggen ga ervoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal zal nog wel een goaltje maken voor de eer.
En? Ingezet?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal zal nog wel een goaltje maken voor de eer.
Dat weet je nooit zekerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is geen gokken als je weet dat ze gaan scoren
Was ook wel te verwachten, maar stiekem hoopte ik wel dat Liverpool nog een paar goaltjes gingen maken. Maar ja staan nog een hoop wedstrijden te wachtenquote:
Dat gebeurt vrijwel nooitquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten, maar stiekem hoopte ik wel dat Liverpool nog een paar goaltjes gingen maken. Maar ja staan nog een hoop wedstrijden te wachten
Zo goed is liverpool nou ook weer nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrijwel nooit. Zou gek zijn als het opeens 10-0 was geworden. Dat komt zelden voor.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vrijwel nooit. Zou gek zijn als het opeens 10-0 was geworden. Dat komt zelden voor.
Mja, zoiets overkomt alleen Feyenoordquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Zo goed is liverpool nou ook weer niet
Leuk dat ze het voor elkaar krijgen om in de eerste 20 minuten Arsenal van de mat spelen maar verder vond ik het maar matig wat ze voor elkaar kregen.
Ja maar dat vind ik dan wel weer logisch bij zo'n voorsprong. Dan ga je niet nog 70 minuten gas geven, en kan je beter de tegenstander laten komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:33 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Zo goed is liverpool nou ook weer niet
Leuk dat ze het voor elkaar krijgen om in de eerste 20 minuten Arsenal van de mat spelen maar verder vond ik het maar matig wat ze voor elkaar kregen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Drxx het volgende:
Goede supporters van Arsenal. Dat is dan wel weer leuk om te zien na een vernedering
Wat gebeurde er dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:41 schreef Drxx het volgende:
Goede supporters van Arsenal. Dat is dan wel weer leuk om te zien na een vernedering
Bank. Maar hij heeft als jongeling ook wel heel veel gespeeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Januzaj eigenlijk gebleven ? Deed het niet slecht in de wedstrijden die hij meedeed.
Het begint een beetje zielig te worden inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
United begint wel heel erg triest te worden.
Everton tactiek.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:53 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Al die hoge ballen van de zijkant, wat een tactiek
Ze hebben gewoon pech.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus al die voorzetten.![]()
Ze hebben niet eens goede koppers voorin.
RVP blijft altijd een baas, maar je kan moeilijk dit United beetje goed vinden.quote:
Hij moet gewoon veldtrainer bij PSV wordenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef alors het volgende:
Jammer, ik had Meulensteen zijn revanche wel gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |