SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Arsenal aan kop staat moet ik toch maar wat gerelateerds doen. Ik wilde nog een 'outgunned' grapje doen, maar de context was niet aanwezig.quote:
Geen dank!quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je unieke toevoeging!
twitter:DanKennett twitterde op maandag 03-02-2014 om 22:00:43City's biggest mistakes this season: 1) signing Demichelis 2) playing Demichelis centre back 3) playing Demichelis centre mid #analysis reageer retweet
Zonde... Gaf Swansea toch wel iets extra's, alleen vanwege z'n uitstraling al. Maarja, dat telt nietquote:
Jij zit/zat toch dat halfjaar in Derby? Ben je nog op Bramall Lane geweest?quote:
Klopt, scherpquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij zit/zat toch dat halfjaar in Derby? Ben je nog op Bramall Lane geweest?
(En verder wat nog meer?)
Seau, vet!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:24 schreef JochemP het volgende:
[..]
Klopt, scherpIk was bij de heenwedstrijd tussen Sheffield United en Fulham, sindsdien een beetje een zwak voor die club, het stadion en de manager (zoon van..).
Verder ben ik bij Derby County (3x), Nottingham Forest, Notts County, Sheffield Wednesday, Aston Villa, West Bromwich Albion, Birmingham City en Port Vale geweest
Heb nog een flink programma voor de boeg, met elke week tot begin april wel een wedstrijd, haha.
Dan ga ik toch voor Villa Park denk ik, hoewel Hillsborough ook wel prachtig is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Seau, vet!
Wat was het mooiste stadion so far, Hillsborough of Villa Park?
En wat heb je nog op de planning? Leeds/Bradford/Stoke/Rotherham/Leicester oid?
Mooi man, leuk gevariëeerd programma. Over de 'Miners Strike Derby' tussen Mansfield en Chesterfield staat wel een prachtig stuk op de site van DoingThe116.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor Villa Park denk ik, hoewel Hillsborough ook wel prachtig is.
Leicester staat voor as zaterdag op het programma. Wilde daar eigenlijk niet heen omdat het nogal een saai stadion is volgensmij, maar die spelen zo goed op het moment, dat ik er niet omheen kon. Die zijn zowat zeker van een plek in de PL volgend seizoen.
Verder sowieso nog Wolverhampton, Chesterfield, Burton Albion en hopelijk Stoke City en Manchester City. Daarnaast wil ik nog een derby bezoeken op 22 maart, Derby - Forest als het lukt met kaarten en als alternatief Mansfield Town - Chesterfield. Lijkt me ook nog leuk om wat non-league clubs te bezoeken, Alfreton Town ga ik 15 februari naar toe en ik wil heel graag nog naar Matlock Town omdat dat zo mooi in de bergen ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |