logischerwijs is dat dus de ouderslaapkamerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:43 schreef TerroRobbie het volgende:
2 tweepersoonsbedden op 1 kamer? Dat lijkt niet erg logisch...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:44 schreef rn1984 het volgende:
[..]
logischerwijs is dat dus de ouderslaapkamer
Idd, die is op de eerste verdieping,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:47 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me deze..
Ach het meisje werd al aardig verwend met dure telefoons, nieuwe kamer zal ook wel geen probleem zijn danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:48 schreef winniethepooh123 het volgende:
Waarschijnlijk is de roze kamer de oude slaapkamer van emmelie en is ze verhuist naar de andere kant om een of andere reden. En nu is de roze kamer een logeerkamer?!
Wel vreemde combinatie moet ik zeggen, van 'de grijze kamer' en de 'gestreepte' als da 1 kamer zou zijn. Ze hebben 2 verschillende lampen aan het plafond hangen
Alberto lijkt weg te duiken op Twitter voor deze vragen. Jari geeft alleen antwoord in privé-berichten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef DJmama het volgende:
Is er al iemand die iets van een reactie heeft gelezen van Alberto?
Ben al aan het zoeken geweest of iemand ze misschien openbaar heeft gemaakt!quote:Jari geeft alleen antwoord in privé-berichten.
Effe verduidelijkt met een foto.quote:
Moet je denk ik Fajah Laurens voor heten ;-) Waarschijnlijk weet zij nu hoe het zit?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Probeer contact te leggen via FB met Jari, maar dat lukt nog niet hard.
Zal Em blij mee zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:11 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
Hij heeft zijn verhaal ook aan twee andere meisjes verteld op Facebook. Op zijn Twitter kan je in ieder geval conversaties lezen waarin hij twee meisjes vraagt om hem toe te voegen op Facebook.
Er is geen tweede verdieping? Geen plattegrond trouwens, van dit huis?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:49 schreef rn1984 het volgende:
[..]
Idd, die is op de eerste verdieping,
de andere twee zijn op de tweede verdieping, dat kan je zien aan het dak
http://t.co/BNzhh3hQBSquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:22 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
foto? link? Heeft ie Em op zijn arm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |