abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136316460
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit haar.
Deze? : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1555326
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:27:07 #127
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136316495
quote:
Dan hebben vader en dochter een topic op Tweakers geplaatst.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:29:35 #128
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_136316556
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dan hebben vader en dochter een topic op Tweakers geplaatst.
Klopt!
FR1908
pi_136316679
Dit is ook zo fijn. De bedreiger heeft alle camera's ontweken en is zo op het erf gekomen. Toen de bedreiger in de achtertuin stond, kon hij van alles doen:

Iedereen die een beetje kattenkwaad ooit heeft uitgehaald, weet dat je zoveel had kunnen doen als je in de achtertuin stond. Stel, je bent dan ook nog eens een bedreiger. Iemand die met de meest gore teksten iemand het leven zuur probeert te maken. Je kraakt alle computers, mobiele telefoons en camera's in het huis. Je belt midden in de nacht om iemands dochter de dood te wensen. Je hebt het lef om helemaal naar het huis te komen en een dreigbrief af te leveren. Je maakt echt het leven van een hele familie kapot.

Zou je dan ook simpelweg 1 bierglas de grond gooien? Zie de groene ster.

Nee, dan had je dat bierglas in die glazen kas gegooid, had je de bloempot van de tafel gerukt, de ramen van de schuur of het woonhuis ingeslagen of de lichten stuk gemaakt. Je gaat in ieder geval niet één bierglas stuk gooien op de grond :')

Of zou je als dochter van het gezin toch wel wat rustiger aan willen doen met de eigendommen van je ouders? Zou ze het niet gedurfd hebben? Is ze 's nachts zelf naar buiten gesneakt om het bierglas kapot te gooien, of heeft ze het wellicht uit haar slaapkamer gegooid?

[ Bericht 3% gewijzigd door greenhouselimbisquet op 04-02-2014 12:33:19 ]
pi_136316908
quote:
Dit is ook zo fijn. De bedreiger heeft alle camera's ontweken en is zo op het erf gekomen. Toen de bedreiger in de achtertuin stond, kon hij van alles doen:

Iedereen die een beetje kattenkwaad ooit heeft uitgehaald, weet dat je zoveel had kunnen doen als je in de achtertuin stond. Stel, je bent dan ook nog eens een bedreiger. Iemand die met de meest gore teksten iemand het leven zuur probeert te maken. Je kraakt alle computers, mobiele telefoons en camera's in het huis. Je belt midden in de nacht om iemands dochter de dood te wensen. Je hebt het lef om helemaal naar het huis te komen en een dreigbrief af te leveren. Je maakt echt het leven van een hele familie kapot.

Zou je dan ook simpelweg 1 bierflesje op de grond gooien?

Nee, dan had je dat flesje in die glazen kas gegooid, had je de bloempot van de tafel gerukt, de ramen van de schuur of het woonhuis ingeslagen of de lichten stuk gemaakt. Je gaat in ieder geval niet één flesje stuk gooien op de grond

Of zou je als dochter van het gezin toch wel wat rustiger aan willen doen met de eigendommen van je ouders? Zou ze het niet gedurfd hebben? Is ze 's nachts zelf naar buiten gesneakt om het flesje kapot te gooien, of heeft ze het wellicht uit haar slaapkamer gegooid?
Helemaal mee eens. Maar hoe weet je dat het een bierflesje was?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:47:27 #131
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_136316923
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef winniethepooh123 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Maar hoe weet je dat het een bierflesje was?
Werd in het programma gezegd. Volgens mij was het een glas trouwens.
FR1908
pi_136317056
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:36 schreef greenhouselimbisquet het volgende:

[ afbeelding ]

Zou je dan ook simpelweg 1 bierflesje op de grond gooien?

Nee, dan had je dat flesje in die glazen kas gegooid, had je de bloempot van de tafel gerukt, de ramen van de schuur of het woonhuis ingeslagen of de lichten stuk gemaakt. Je gaat in ieder geval niet één flesje stuk gooien op de grond :')

Of zou je als dochter van het gezin toch wel wat rustiger aan willen doen met de eigendommen van je ouders? Zou ze het niet gedurfd hebben? Is ze 's nachts zelf naar buiten gesneakt om het flesje kapot te gooien, of heeft ze het wellicht uit haar slaapkamer gegooid?
Heel dat glas/flesje verhaal is zeer ongeloofwaardig. Zoals jij zegt ga je inderdaad een tuin in sneaken om iets naast je kapot te gooien. Maar ook de andere zaken die je noemt liggen niet voor de hand. Ze maken immers veel te veel geluid en doe je alleen als hit-and-run, als je dus snel en ongezien kunt wegkomen. Daar is in een afgesloten tuin met camera's geen sprake van. Temeer omdat de familie extra op hun hoede zou moeten zijn aangezien de stalker dit volgens Peter aangekondigd zou hebben.

Het ligt dus sowieso totaal niet voor de hand dat er überhaupt iemand in de tuin is geweest. De optie van Emmelie vanuit slaapkamerraam lijkt me het meest gangbaar.

Is uit de Funda foto's op te maken of deze aan de tuin grenst?
pi_136317072
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Het is wel evident dat Emmelie vanaf de bank niet kan zien of haar vader middelvingers opsteekt om het hoekje. Tenzij ze door de muren heen kan kijken...

Dit was het beeld dat Emmelie vanaf de bank kan zien.
Als haar vader daar op het hoekje staat met zijn middelvingers voor de camera, kan zij dat goed zien. Eventueel heeft ze een paar stappen gelopen om te kijken wat hij deed.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_136317135
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Heel dat glas/flesje verhaal is zeer ongeloofwaardig. Zoals jij zegt ga je inderdaad een tuin in sneaken om iets naast je kapot te gooien. Maar ook de andere zaken die je noemt liggen niet voor de hand. Ze maken immers veel te veel geluid en doe je alleen als hit-and-run, als je dus snel en ongezien kunt wegkomen. Daar is in een afgesloten tuin met camera's geen sprake van.

Het ligt dus sowieso totaal niet voor de hand dat er iemand in de tuin is geweest. De optie van Emmelie vanuit slaapkamerraam lijkt me het meest gangbaar.

Is uit de Funda foto's op te maken of deze aan de tuin grenst?
Haar slaapkamer, vermoed ik:

Als dit raam het raam aan de linkerkant van het huis is (vanaf de achterkant gezien) kan ze zo iets in de tuin gooien.

[ afbeelding ]
pi_136317346
quote:
Anthony9219
I am the Pope of Dopequote:
Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef winniethepooh123 het volgende:

[..]

Werd in het programma gezegd. Volgens mij was het een glas trouwens.
Gelukkig. Was al bang dat ik niet goed had opgelet. :)
pi_136317565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:56 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Haar slaapkamer, vermoed ik:
[ afbeelding ]

Als dit raam het raam aan de linkerkant van het huis is (vanaf de achterkant gezien) kan ze zo iets in de tuin gooien.

[ afbeelding ]
Hele rake opmerking Walter81, ik zat zelf ook al een beetje te kijken waar haar slaapkamer in het huis zit. Toch zou ze ook aan de andere kant van het puntdak kunnen wonen.

Overigens ging het inderdaad om een (bier)glas, en niet om een bierflesje (19:10), scherp!
pi_136317641
Op tweakers schrijft Peter ook:
quote:
Ik sprak met de dader op facebook. ik had hem niet als vriend, maar het leek wel als ik online kwam, hij dat wist. en dan begon hij te praten.
Volgens mij kan je, als niet-vriend, niet zien of iemand online is. Ook niet als je op het netwerk zit.
Weer een bewijs tegen Emmelie dat zij de enige moest zijn die wist dat hij online was.

In een latere reactie trok iemand in juli al de volgende conclusie:
De 'dader' lijkt mij een vrij psychisch gestoord iemand met een zware drang naar aandacht.

Klopt als een bus :)
[ afbeelding ]
pi_136317799
Gezien het feit dat het een semi bungalow is, ligt het voor de hand dat de ouderlijke slaapkamer zich beneden bevindt, de roze kamer van Emmelie is en de neutrale zwart wit grijze kamer boven een soort van logeerkamer is. Aan welke kant de roze kamer zich ook bevindt... In beide gevallen had Emmelie redelijk wat tijd om de actie uit te voeren.

Greenhouse, heb jij zo de positie van het glaswerk paraat?
pi_136317855
Ik neem aan dat het glaswerk gewoon in de keuken stond, maar alsnog had ze al eerder een glas mee naar boven kunnen nemen, of er zelfs eentje hebben aangeschaft voor een laag bedrag bij de Action. Alhoewel is een bierglas niet iets wat meisjes van 15 snel hebben. Mist de vader misschien zijn favoriete Bavaria glas haha :)?
pi_136317910
Sorry, niet duidelijk. Bedoel waar in de tuin het gegooid zou zijn.
pi_136318018
Ik dacht dat ze een keer gefilmd was in die zwart/wit/grijze kamer, is het dan niet logischer dat dat haar slaapkamer is?

Heel interessant dit, wat je als 16-jarig meisje wel niet teweeg kan brengen :o
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:30:51 #142
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_136318033
Zijn bedrijf telt 4 werknemers, misschien bekend op FOK?
pi_136318090
Vanaf 19:00 vertelt hij over het bierglas wat in de tuin is gegooid.

En dan zou vervolgens hier het bierglas zijn gegooid:

Ongeveer bij de groene ster, misschien iets nog meer naar het bankje toe.
pi_136318147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef StrawberryFields het volgende:
Ik dacht dat ze een keer gefilmd was in die zwart/wit/grijze kamer, is het dan niet logischer dat dat haar slaapkamer is?

Daar dacht ik ook aan.. Waarschijnlijk omdat in haar eigen kamer nog allemaal posters van Jari aan de muur hingen :')
pi_136318261
Okee, de plek van het glas ligt achter het huis. Vanuit beide zijramen kan het dus gegooid zijn, met een zwaai over het dak en de uitbouw/schuur.

Het glas lag dus ongeveer een paar meter voor dit hekje:
[ afbeelding ]
pi_136318279
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef StrawberryFields het volgende:

Goed opgemerkt. Volgens mij is die hele zolder van haar, want op de foto's van Funda lijkt zowel die "roze kamer" als die "grijze kamer" één kamer te zijn. Het bed loopt in ieder geval door, de balk en kleur plafond ook.

EDIT: Dit klopt niet. Het bed is in de roze kamer niet opgemaakt, wat Walter81 hieronder laat zien is aannemelijker!

[ Bericht 15% gewijzigd door greenhouselimbisquet op 04-02-2014 12:52:30 ]
pi_136318290
Is er al iemand die iets van een reactie heeft gelezen van Alberto?

En wat het glas betreft. Wie zegt dat het niet over de schutting/ haag gegooid is? Moet iemand daadwerkelijk in de tuin zijn geweest? En niemand die het vallen/gooien gehoord heeft?

Het lijkt mij niet dezelfde kamer te zijn. Je ziet op de grijze kamer een wit kastje naast het bed, bij de roze is ie er niet?
Never regret the thing that made you smile......
pi_136318317
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef greenhouselimbisquet het volgende:

[..]

Goed opgemerkt. Volgens mij is die hele zolder van haar, want op de foto's van Funda lijkt zowel die "roze kamer" als die "grijze kamer" één kamer te zijn. Het bed loopt in ieder geval door, de balk en kleur plafond ook.

[ afbeelding ]
Nee, dit moet de deur zijn tegenover het raam in vermoedelijk de grijze kamer
[ afbeelding ]
pi_136318338
De roze kamer is niet van emmelie. Je kan zien dat dat bed niet opgemaakt is, er ligt alleen een matras.
De ouderslaapkamer is op de eerste verdieping dat kan je zien aan de schuinte van het dak.
Emmelie haar kamer zit helemaal boven in de punt evenals de roze kamer.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 12:42:23 #150
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_136318357
Het glas ligt zo te zien wel in hele kleine stukjes. Daarom waarschijnlijk van een afstandje gegooid.
FR1908
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')