Dan hebben vader en dochter een topic op Tweakers geplaatst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:25 schreef geenidee1 het volgende:
[..]
Deze? : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1555326
Klopt!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan hebben vader en dochter een topic op Tweakers geplaatst.
Helemaal mee eens. Maar hoe weet je dat het een bierflesje was?quote:Dit is ook zo fijn. De bedreiger heeft alle camera's ontweken en is zo op het erf gekomen. Toen de bedreiger in de achtertuin stond, kon hij van alles doen:
Iedereen die een beetje kattenkwaad ooit heeft uitgehaald, weet dat je zoveel had kunnen doen als je in de achtertuin stond. Stel, je bent dan ook nog eens een bedreiger. Iemand die met de meest gore teksten iemand het leven zuur probeert te maken. Je kraakt alle computers, mobiele telefoons en camera's in het huis. Je belt midden in de nacht om iemands dochter de dood te wensen. Je hebt het lef om helemaal naar het huis te komen en een dreigbrief af te leveren. Je maakt echt het leven van een hele familie kapot.
Zou je dan ook simpelweg 1 bierflesje op de grond gooien?
Nee, dan had je dat flesje in die glazen kas gegooid, had je de bloempot van de tafel gerukt, de ramen van de schuur of het woonhuis ingeslagen of de lichten stuk gemaakt. Je gaat in ieder geval niet één flesje stuk gooien op de grond
Of zou je als dochter van het gezin toch wel wat rustiger aan willen doen met de eigendommen van je ouders? Zou ze het niet gedurfd hebben? Is ze 's nachts zelf naar buiten gesneakt om het flesje kapot te gooien, of heeft ze het wellicht uit haar slaapkamer gegooid?
Werd in het programma gezegd. Volgens mij was het een glas trouwens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef winniethepooh123 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar hoe weet je dat het een bierflesje was?
Heel dat glas/flesje verhaal is zeer ongeloofwaardig. Zoals jij zegt ga je inderdaad een tuin in sneaken om iets naast je kapot te gooien. Maar ook de andere zaken die je noemt liggen niet voor de hand. Ze maken immers veel te veel geluid en doe je alleen als hit-and-run, als je dus snel en ongezien kunt wegkomen. Daar is in een afgesloten tuin met camera's geen sprake van. Temeer omdat de familie extra op hun hoede zou moeten zijn aangezien de stalker dit volgens Peter aangekondigd zou hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:36 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
Dit is ook zo fijn. De bedreiger heeft alle camera's ontweken en is zo op het erf gekomen. Toen de bedreiger in de achtertuin stond, kon hij van alles doen:
[ afbeelding ]
Iedereen die een beetje kattenkwaad ooit heeft uitgehaald, weet dat je zoveel had kunnen doen als je in de achtertuin stond. Stel, je bent dan ook nog eens een bedreiger. Iemand die met de meest gore teksten iemand het leven zuur probeert te maken. Je kraakt alle computers, mobiele telefoons en camera's in het huis. Je belt midden in de nacht om iemands dochter de dood te wensen. Je hebt het lef om helemaal naar het huis te komen en een dreigbrief af te leveren. Je maakt echt het leven van een hele familie kapot.
Zou je dan ook simpelweg 1 bierflesje op de grond gooien?
Nee, dan had je dat flesje in die glazen kas gegooid, had je de bloempot van de tafel gerukt, de ramen van de schuur of het woonhuis ingeslagen of de lichten stuk gemaakt. Je gaat in ieder geval niet één flesje stuk gooien op de grond
Of zou je als dochter van het gezin toch wel wat rustiger aan willen doen met de eigendommen van je ouders? Zou ze het niet gedurfd hebben? Is ze 's nachts zelf naar buiten gesneakt om het flesje kapot te gooien, of heeft ze het wellicht uit haar slaapkamer gegooid?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is wel evident dat Emmelie vanaf de bank niet kan zien of haar vader middelvingers opsteekt om het hoekje. Tenzij ze door de muren heen kan kijken...
Haar slaapkamer, vermoed ik:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heel dat glas/flesje verhaal is zeer ongeloofwaardig. Zoals jij zegt ga je inderdaad een tuin in sneaken om iets naast je kapot te gooien. Maar ook de andere zaken die je noemt liggen niet voor de hand. Ze maken immers veel te veel geluid en doe je alleen als hit-and-run, als je dus snel en ongezien kunt wegkomen. Daar is in een afgesloten tuin met camera's geen sprake van.
Het ligt dus sowieso totaal niet voor de hand dat er iemand in de tuin is geweest. De optie van Emmelie vanuit slaapkamerraam lijkt me het meest gangbaar.
Is uit de Funda foto's op te maken of deze aan de tuin grenst?
Gelukkig. Was al bang dat ik niet goed had opgelet.quote:Anthony9219
I am the Pope of Dopequote:
Op dinsdag 4 februari 2014 11:46 schreef winniethepooh123 het volgende:
[..]
Werd in het programma gezegd. Volgens mij was het een glas trouwens.
Hele rake opmerking Walter81, ik zat zelf ook al een beetje te kijken waar haar slaapkamer in het huis zit. Toch zou ze ook aan de andere kant van het puntdak kunnen wonen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:56 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Haar slaapkamer, vermoed ik:
[ afbeelding ]
Als dit raam het raam aan de linkerkant van het huis is (vanaf de achterkant gezien) kan ze zo iets in de tuin gooien.
[ afbeelding ]
Volgens mij kan je, als niet-vriend, niet zien of iemand online is. Ook niet als je op het netwerk zit.quote:Ik sprak met de dader op facebook. ik had hem niet als vriend, maar het leek wel als ik online kwam, hij dat wist. en dan begon hij te praten.
Daar dacht ik ook aan.. Waarschijnlijk omdat in haar eigen kamer nog allemaal posters van Jari aan de muur hingenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef StrawberryFields het volgende:
Ik dacht dat ze een keer gefilmd was in die zwart/wit/grijze kamer, is het dan niet logischer dat dat haar slaapkamer is?
Heel interessant dit, wat je als 16-jarig meisje wel niet teweeg kan brengen
Goed opgemerkt. Volgens mij is die hele zolder van haar, want op de foto's van Funda lijkt zowel die "roze kamer" als die "grijze kamer" één kamer te zijn. Het bed loopt in ieder geval door, de balk en kleur plafond ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:30 schreef StrawberryFields het volgende:
Ik dacht dat ze een keer gefilmd was in die zwart/wit/grijze kamer, is het dan niet logischer dat dat haar slaapkamer is?
Heel interessant dit, wat je als 16-jarig meisje wel niet teweeg kan brengen
Nee, dit moet de deur zijn tegenover het raam in vermoedelijk de grijze kamerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:39 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
[..]
Goed opgemerkt. Volgens mij is die hele zolder van haar, want op de foto's van Funda lijkt zowel die "roze kamer" als die "grijze kamer" één kamer te zijn. Het bed loopt in ieder geval door, de balk en kleur plafond ook.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |