Volgens mij zie je dat inderdaad niet in de aflevering, vanaf 18.00 zie je Peter wel op Facebook, maar het zou heel goed kunnen dat hij daar niet chat met de bedreiger.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:23 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Weet jij ook op welke minuut dit te zien is?
Op zich een aardig argument natuurlijk. Alleen valt dit niet na te trekken, of ze daadwerkelijk naast hem heeft gezeten terwijl hij chatte met de bedreiger. Peter beschouw ik als een niet al te snuggere vent, hij zou zich kunnen vergissen dat zij naast hem zat.quote:Het kan natuurlijk niet zo zijn dat Emmelie naast mij bij de computer zit, dat er iemand tegen mij zit te lullen op Facebook, en die zit bij wijze van spreken met de handen op de rug naast mij.
Waarschijnlijk omdat Alberto toch al vrij snel merkt dat er voornamelijk rare kantjes aan het verhaal zitten bij Emmelien, en niet bij Jari. Wellicht hebben ze ook een draaidag gehad bij Jari, maar kwamen daar geen interessante dingen uit voort. Het zou best goed kunnen dat FOX-IT ook Jari's computer ondersteboven hebben gecontroleerd, maar dat er geen bewijs gevonden is. Zelf zie ik niet zoveel in die Jari.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Vragen die ik zeker nog wil toevoegen:
- Waarom wordt Jari gebombardeerd tot hulpje van Alberto, wat hij naar eigen zeggen ook graag doet, maar zien we hem vervolgens niet meer terug in de uitzending?
Achja, hoe oud is die meid? 15? Ik snap op zich Alberto wel dat hij zich redelijk kalm heeft gedragen. Toch vind ik hem wel naïef overkomen aan het einde van het programma, en ik hoop dat hij de commentaren leest.quote:- Waarom is Alberto zo opvallend mild naar de familie en met name Emmilie toe? Het is weliswaar geen 100% sluitend bewijs, maar hij heeft wel eens mensen voor minder beschuldigd.
Ben het met je eens dat het plegen van karaktermoord op een 16 jarig labiel kind op nationale televisie moreel verwerpelijk is. Maar een dergelijk programma moet naar mijn mening wel om waarheidsvinding gaan. Als je dan tot deze conclusie komt kun je beter stoppen. Kan me nu niet aan de indruk onttrekken dat hij de verdenking van Emmelie juist probeert af te zwakken en bewust bepaalde dingen onderbelicht laat. Dat kan ook niet de bedoeling zijn lijkt me.quote:[b]Op dinsdag 4 februari 2014 00:45 schreef greenhouselimbisquet
Achja, hoe oud is die meid? 15? Ik snap op zich Alberto wel dat hij zich redelijk kalm heeft gedragen. Toch vind ik hem wel naïef overkomen aan het einde van het programma, en ik hoop dat hij de commentaren leest.
Alberto had ook het programma anders kunnen monteren, en ons meer de indruk geven dat Emmelie er veel meer bij betrokken is. Echter, als hij dat had gedaan, dan was deze uitzending toch wel onsmakelijk geweest. Waarom moet dit uitgezonden worden op TV! Waarom wordt zo'n psychisch gestoord meisje op primetime uitgezonden? Kinderen moet je in bescherming nemen! Alsnog is dat effect ontstaan op internet door het op een meer objectievere manier uit te zenden. Zelf zou ik deze aflevering ook niet hebben uitgezonden.
Die gozer heeft echt een enorm bord voor z'n kopquote:Op maandag 3 februari 2014 23:08 schreef Devz het volgende:
Fascinerend verhaal. Ik kan ook alleen maar de conclusie trekken dat zij er zelf achter zit. Eventueel met hulp van die Jari, maar ik kan geen reden bedenken waarom hij haar zou helpen.
Dit heeft haar vader overigens op GoT in een topic gepost, staat nog wat nieuwe informatie in:
[..]
Heldquote:Op maandag 3 februari 2014 23:11 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een grote analyse, en ik denk een daaruit voortkomende conclusie!
Hehe, wij hadden het hier ook al over dat die vader gewoon last van tunnelvisie heeft en niet wil zien dat het eigenlijk gewoon Jan-Willem isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:22 schreef Wishful-Thinking het volgende:
Ik denk dat Tygo de mol is.
O wacht, verkeerde topic ;-).
Die quote van 36:50:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:32 schreef greenhouselimbisquet het volgende:
[..]
Volgens mij zie je dat inderdaad niet in de aflevering, vanaf 18.00 zie je Peter wel op Facebook, maar het zou heel goed kunnen dat hij daar niet chat met de bedreiger.
Het is eigenlijk vooral Peter die rond 36:50 het volgende zegt:
[..]
Op zich een aardig argument natuurlijk. Alleen valt dit niet na te trekken, of ze daadwerkelijk naast hem heeft gezeten terwijl hij chatte met de bedreiger. Peter beschouw ik als een niet al te snuggere vent, hij zou zich kunnen vergissen dat zij naast hem zat.
EDIT: Overigens zit die Emmelie wel vaak op de bank of op haar kamer, terwijl Peter aan het chatten is met de bedreiger. In dat rijtje argumenten wat ik heb gepost kan je nalezen dat de bedreiger volgens Peter op een gegeven moment online was en zéér actief. Als Emmelie het volgende shot vervolgens tegenover Brenno zit, is er sprake dat de bedreiger net offline is gegaan, of niets meer van zich laat horen. Er zijn ook wel argumenten in dit topic genoemd dat Emmelie allerlei dingen zou doorgeven aan iemand anders, die wel met Peter zit te chatten.
Is het nog niet opgelost door Fok! dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:35 schreef Mubassie het volgende:
Topic wordt steeds mooier![]()
Hopelijk wordt deze zaak opgelost door FOK!
Zie ook dat windows live messenger geopend is.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:12 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie zegt dat die camera's niet te bekijken zijn? Zo te zien is er iig een Digital Video Recording systeem op hun interne netwerk aangesloten, heel even zie je de webinterface van de router en daar zie je duidelijk DVR staan. Toegang tot het interne netwerk is toegang tot deze DVR (als daar dan niet weer een goed password op zit die niemand weet..)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 03:03 schreef AF_ het volgende:
Overigena had Alberto beter FOK! in kunnen schakelen. Veel goedkoper dan FOX IT
Nee ik ben jari niet en ook geen familie ervan.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben jij Jari of familie van Jari?
laatste bezoek: 3 uur, 37 minuten geleden.
aantal posts: 5 (gemiddeld 5 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |