Die moest ik een keer van Groningen naar Zoetermeer rijden. Ik had al opgezocht dat het nooit mogelijk was op één accu, dus ik had de vrijdag daarvoor EW gebeld dat het niet kon. Toen zeiden ze: 'het is vast een foutje, waarschijnlijk is het geen elektrische auto'. Die maandag naar dat bedrijf gegaan. Bleek het inderdaad een Th!nk city te betreffen. De accu was niet eens halfvol. Na heel lang bellen en wachten besloten ze maar om dat ding met een trailer weg te brengen, want ze hadden hem die middag nog nodig in Zoetermeer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Solidberg het volgende:
Zat die fotos te checken op de EW Facebook site; Wat voor een onding is dit dan? Dat wil je toch niet als leaseauto hebben[ afbeelding ]
Jij, RenaultSport, S-RS en ik moeten een keer gaan toeren met de 508'jesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nog een 508, dat maakt de 4e in dit topic.![]()
Nu je 't zegt herken ik je ook van AW. De kleur van jullie 508 is echt de beste die je kan kiezen imo.
Wij hebben precies dezelfde alleen dan in zwart en andere velgen, maar jullie hadden toch ook grote boot erachter? Ik merk dat het op snelweg prima rijdt, maar is dat ook een beetje te doen in de bergen?
Haha populaire leasert. Quick01komt mij ook bekend voor idd. Ja hangt in de zomer een bootje achter, 1350kg. Op vlak gaat prima maar zodra het ook maar iets heuvel opgaat moeten alle pony's an die arbeit, lekker flipperen dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nog een 508, dat maakt de 4e in dit topic.![]()
Nu je 't zegt herken ik je ook van AW. De kleur van jullie 508 is echt de beste die je kan kiezen imo.
Wij hebben precies dezelfde alleen dan in zwart en andere velgen, maar jullie hadden toch ook grote boot erachter? Ik merk dat het op snelweg prima rijdt, maar is dat ook een beetje te doen in de bergen?
Haha is prima, moet het wel snel want de teller gaat al richting de 180.000quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Jij, RenaultSport, S-RS en ik moeten een keer gaan toeren met de 508'jes
Haha ja precies, same here! Flipperen vind ik opzich wel ideaal, alleen jammer dat ie soms niet snel reageert.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:39 schreef RenaultSport het volgende:
[..]
Haha populaire leasert. Quick01komt mij ook bekend voor idd. Ja hangt in de zomer een bootje achter, 1350kg. Op vlak gaat prima maar zodra het ook maar iets heuvel opgaat moeten alle pony's an die arbeit, lekker flipperen dusje moet wat over hebben voor die paar tientjes bijtelling besparing he
Ja! Ik zeg doen, mini meetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Jij, RenaultSport, S-RS en ik moeten een keer gaan toeren met de 508'jes
ik in Z-H, kippie jij toch omgeving rotterdam ofzo?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:41 schreef RenaultSport het volgende:
[..]
Ja! Ik zeg doen, mini meetWeet niet waar iedereen vandaan komt maar het oosten waar ik woon en bijv groningen zijn aardige uithoeken xD
Dan heb je een van de eerste ofniet? Hoe is de kwaliteit bij bijna 180k? Hier staat ie op ruim 85k met 2storingen die verholpen zijn . Verder als nieuw, geen kraakje/rammeltjes. Het blijven fransen haha , techniek is niet de snelste nee maar voldoet vind ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:40 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Haha is prima, moet het wel snel want de teller gaat al richting de 180.000
[..]
Haha ja precies, same here! Flipperen vind ik opzich wel ideaal, alleen jammer dat ie soms niet snel reageert.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:42 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
ik in Z-H, kippie jij toch omgeving rotterdam ofzo?
Ik rij zelf altijd agressief in de 508, want het is toch maar leasequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n 508 vliegt de eerste bocht al uit joh. Het is dat mijn pa z'n Mondeo niet meer heeft, dan zou ik al die 508'jes eens wat laten zienEn dat terwijl zo'n 2.0hdi toch wel een stukkie sneller is.
Bij ons staat er ongeveer 140k op, weet niet precies.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef RenaultSport het volgende:
[..]
Dan heb je een van de eerste ofniet? Hoe is de kwaliteit bij bijna 180k? Hier staat ie op ruim 85k met 2storingen die verholpen zijn . Verder als nieuw, geen kraakje/rammeltjes. Het blijven fransen haha , techniek is niet de snelste nee maar voldoet vind ik.
219 aangetikt, harder wilde die nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef RenaultSport het volgende:
Haha ik weet hier de landweggetjes ook wel te vinden , net over de grens ook mooie stukken . Bak in manueel en flipperen maar. Autobahn is op 17min rijden van huis. Sinds ik 18 ben elke maand wel eens plankgas gereden . 203kmh teller. Hoe hard wil die van jullie ?
Toch wel wat dingetjes inderdaad maar niet schokkend. Trekhaakslot had hier ook kuren trouwens, vergrendeling weigerde een keer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:51 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
[..]
Ik rij zelf altijd agressief in de 508, want het is toch maar leaseGaat allemaal prima in de bochten
[..]
Bij ons staat er ongeveer 140k op, weet niet precies.
Hierbij een lijstje:
Xenon unit rechts vervangen, nieuwe software ingelezen, een of andere rare dip bij optrekken rond de 2k rpm, speaker links vervangen, navigatie opnieuw geïnstalleerd vanwege software probleem, trekhaakslot vervangen aangezien het totaal om zeep geholpen was en nog wat kleine dingetjes.![]()
Met welke motor?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
219 aangetikt, harder wilde die niet
Schokkend niet nee, al was de xenon unit wel even 1400 euro, maar ach, lease hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:57 schreef RenaultSport het volgende:
[..]
Toch wel wat dingetjes inderdaad maar niet schokkend. Trekhaakslot had hier ook kuren trouwens, vergrendeling weigerde een keer.
2.0 HDi, 143pkquote:
Wat was het verbruik toen van die zogenaamd zuinige hybridquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Huidge auto van m'n pa heb ik 220 op de teller gehaald. Jetta Hybrid is dat
Leasemaatschappij had zonder overleg met m'n pa doorgegeven aan de garage dat ze de xenon lampen moesten vervangen voor halogeen. Gelukkig dat de garage m'n pa opbelde om het door te geven, met als gevolg dat m'n pa pissed de leasemaatschappij heeft opgebeld om te vragen of ze wel lekker in hun hoofd warenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef RenaultSport het volgende:
Haha dat verzacht de pijn idd :p
Onze vorige Laguna was ook een 2liter , die haalde ook ongeveer 215-217 kmh op de teller. Stukje sneller als de e-hdi
15l/100km ofzoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef RenaultSport het volgende:
[..]
Wat was het verbruik toen van die zogenaamd zuinige hybrid
Oosten van het land dan. Welke regio heb je gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:56 schreef RenaultSport het volgende:
Haha ik weet hier de landweggetjes ook wel te vinden , net over de grens ook mooie stukken . Bak in manueel en flipperen maar. Autobahn is op 17min rijden van huis. Sinds ik 18 ben elke maand wel eens plankgas gereden . 203kmh teller. Hoe hard wil die van jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |