Je bent in de war met Maria de Villota.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik haal dat grietje altijd door de war met die wat toen achter op die klep van die vrachtwagen gevlogen is.
Geen idee waarom. Ik weet ook niet hoe de dan heette, want ik dacht altijd dat het dit grietje was. Behalve dan als ik een foto zag.
Hoe heette die andere dan ook alweer? Lijken die namen op elkaar of wat is dit?![]()
zoveel lijken de namen nu ook weer niet op elkaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Geralt het volgende:
Juist ja. Zie je wel dat die achternamen op elkaar lijken. Niks gek dat ik ze door mekaar haalde de hele tijd
Ze beginnen anders allebei met dequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoveel lijken de namen nu ook weer niet op elkaar
Pedro de la Rosa heeft ook een achternaam die begint met de, dus wat wil je ermee zeggen?quote:
Dat ik slecht ben in namen onthouden denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Pedro de la Rosa heeft ook een achternaam die begint met de, dus wat wil je ermee zeggen?
nog 2 weken wachten, dan kun je dat ruimschoots goedmakenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat ik slecht ben in namen onthouden denk ik!
Ik moet ff een kratje bier halen; hele week geen bier gehad
morgen Groete Zitting, zondag Hieëre zitting. Gaat komen weekend al zwaar wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nog 2 weken wachten, dan kun je dat ruimschoots goedmaken
Ik heb in elk geval maandag en dinsdag vrijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nog 2 weken wachten, dan kun je dat ruimschoots goedmaken
Je gaat geen heel team samenstellen, een auto ontwikkelen en alles wat er verder bij komt kijken voor één race per vier jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef nils7 het volgende:
Ff een hersenscheet van mij maar bij de Olympische spelen hebben ze liever geen gemotoriseerde sporten.
Zou er geen animo zijn om 1x in de 4 jaar een soort van Olympische motorspelen te houden?
Nieuw circuit voor auto's, motoren, rally parcours etc....
Dat is toch de race of champions wat elk jaar is?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:18 schreef nils7 het volgende:
Ff een hersenscheet van mij maar bij de Olympische spelen hebben ze liever geen gemotoriseerde sporten.
Zou er geen animo zijn om 1x in de 4 jaar een soort van Olympische motorspelen te houden?
Nieuw circuit voor auto's, motoren, rally parcours etc....
Daar strijden toch geen landen tegen elkaar in allerlei sporten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is toch de race of champions wat elk jaar is?
Ach rodelen is toch ook niks anders dan op dat sleetje gaan liggen en vervolgens de zwaartekracht z'n werk laten doen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:17 schreef Meike26 het volgende:
Zal wel nooit gebeuren, meeste mensen zullen zeggen dat het geen sportieve prestatie is en enkel leuk wat rondjes rijden.
Allebei hetzelfdequote:Op zondag 16 februari 2014 11:32 schreef Breaker.Faker het volgende:
"Net als in eerder jaren is Sport1 in maart weer voor vele digitale tv abonnees gratis te zien. Dat betekent ook dat het eerste F1 weekend voor velen van de eerste vrije training tot de race live te zien is. Ook die maand is er UEFA Champions League voetbal op 11, 12, 18 en 19 maart.
Van 10 tot en met 16 februari was het Sport1 Tennis kanaal al voor veel kijkers gratis te zien, vanwege het ABN AMRO toernooi. In maart zal het hoofdkanaal vrij te bekijken zijn.
In eerder jaren werd de zender in februari open gezet, en vorig jaar werd ook de eerste F1 race voor de kijkers opengezet voor niet abonnees."
Bron:http://derotsmedia.com/20(...)abonnees/#more-21380
En dit meld totaaltv.nl
'Het hoofdkanaal van betaalzender Sport1 is in HD-kwaliteit tijdelijk door alle CanalDigitaal-klanten gratis te bekijken. Op het hoofdkanaal worden meerdere sportevenementen live uitgezonden.
De gratis kijkperiode geldt voor de hele maand maart. Dat heeft CanalDigitaal in een nieuwsbrief aan haar klanten bekendgemaakt. De CanalDigitaal-klant dient wel te beschikken over een HD-satellietontvanger, een oranjekleurige smartcard en Astra3-satellietontvangst. Op Sport1 HD is in de maand maart onder meer internationaal voetbal, motorsport en autosport te bekijken. Op dit moment is het ABN World Tennis Tournament bij Sport1 bij veel aanbieders door alle digitale kijkers te volgen. Dit is echter niet bij CanalDigitaal op de satelliet het geval. Wel kunnen satellietkijkers met een CanalDigitaal-abonnement dus in maart van Sport1 HD genieten. CanalDigitaal komt tijdens de gratis kijkperiode met een aanbieding voor klanten die ok na maart naar betaalzender Sport1 willen kijken."
Wie heeft er gelijk??
Kan bijna niet wachten tot het woensdag is..quote:Blijkt nu dat de Ferrari F14 T op Jerez slechts een top van 289 had waar de snelste Mercedes powered auto (Williams) 307 km/u haalde.
Ferrari bevestigt dat het in Spanje nog niet de maximale power inzette. Kan dus zijn dat ze - al dan niet noodgedwongen - aan het sandbaggen waren...
Weten we weer wat meer maar blijft toch meestal koffiedik kijken tot de eerste racequote:Op zondag 16 februari 2014 13:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog een gerucht via RTL GP magazine facebook:
[..]
Kan bijna niet wachten tot het woensdag is..
En elektrische vonkenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:55 schreef Geralt het volgende:
Inderdaad. Zaterdag in Melbourne worden de kaarten geschud en met die nieuwe motoren eik pas echt in de race.
Ik hoop in elk geval dat er (zeker in het begin van het seizoen) een aantal mooie blowups bij zitten met vuur en vlammen en alles
Is geen gerucht, AMuS had de speedtraps.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog een gerucht via RTL GP magazine facebook:
[..]
Kan bijna niet wachten tot het woensdag is..
quote:Felipe Massa (Williams-Mercedes) - Top-Speed: 307,6 km/h - Ziellinie: 286,4 km/h (P1) - Sektor 1: 257,7 km/h - Sektor 2: 117,0 km/h
Lewis Hamilton (Mercedes AMG) - Top Speed: 300,8 km/h - Ziellinie: 277,6 km/h - Sektor 1: 265,3 km/h (P1) - Sektor 2: 118,1 km/h
Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) - Top-Speed: 300,8 km/h - Ziellinie: 272,7 km/h - Sektor 1: 265,3 km/h (P1) - Sektor 2: 117,5 km/h
Jenson Button (McLaren-Mercedes) - Top-Speed: 291,8 km/h - Ziellinie: 268,6 km/h - Sektor 1: 259,6 km/h - Sektor 2: 118,0 km/h
Nico Hülkenberg (Force India-Mercedes) - Top-Speed: 291,1 km/h - Ziellinie: 262,7 km/h - Sektor 1: 250,0 km/h - Sektor 2: 118,9 km/h (P1)
Fernando Alonso (Ferrari) - Top-Speed: 289,5 km/h - Ziellinie: 268,6 km/h - Sektor 1: 251,7 km/h - Sektor 2: 117,6 km/h
Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) - Top-Speed: 284,2 km/h - Ziellinie: 262,7 km/h - Sektor 1: 241,6 km/h - Sektor 2: 108,4 km/h
Jean-Eric Vergne (Toro Rosso-Renault) - Top-Speed: 278,3 km/h - Ziellinie: 251,7 km/h - Sektor 1: 251,7 km/h - Sektor 2: 110,5 km/h
Max Chilton (Marussia-Ferrari) - Top-Speed: 267,3 km/h - Ziellinie: 250,0 km/h - Sektor 1: 204,1 km/h - Sektor 2: 109,3 km/h
Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) - Top-Speed: 230,7 km/h - Ziellinie: keine Messung - Sektor 1: 190,1 km/h - Sektor 2: 105,8 km/h
Robin Frijns (Caterham Renault) - Top-Speed: keine Messung - Ziellinie: keine Messung - Sektor 1: 188,4 km/h - Sektor 2: 85,9 km/h
Euh... een topspeed van 300+ op jerezquote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is geen gerucht, AMuS had de speedtraps.
[ afbeelding ]
[..]
Hoge koppel in combinatie met de maatregelen aan de achterzijde van de auto die ervoor zorgen dat zowel de neerwaartse druk minder is als minder luchtweerstand. De topsnelheden zullen dit jaar 10 tot 15 km/h hoger liggen dan wat we in de afgelopen jaren gewend waren.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:06 schreef Marks het volgende:
[..]
Euh... een topspeed van 300+ op jerez![]()
Laat ik zeggen dat dit mij positief verrast, want erg lang is het stuk zeker niet en de bocht ervoor is ook erg langzaam![]()
Misschien gedaan met weinig downforce ofzo en alle drs en ers voluit?
Gaan we dan weer 360 zien op Monza???quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoge koppel in combinatie met de maatregelen aan de achterzijde van de auto die ervoor zorgen dat zowel de neerwaartse druk minder is als minder luchtweerstand. De topsnelheden zullen dit jaar 10 tot 15 km/h hoger liggen dan wat we in de afgelopen jaren gewend waren.
Ik heb een tijdje geleden een hele discussie hier gevoerd met iemand die vol bleef houden dat het nooit verboden was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef Fiorano het volgende:
Ah nieuwe regel nummer zoveel: De winnaar mag donuts maken na de race als hij dit veilig doet.
Volgens mij wel verboden hoor, iniedergeval kwam er gezeik van.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:17 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een hele discussie hier gevoerd met iemand die vol bleef houden dat het nooit verboden was.
Als dat zo was, waarom nu dan de regel dat het wel mag?
Hopelijk kan Vettel er veel doen komend jaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:35 schreef Fiorano het volgende:
Ah nieuwe regel nummer zoveel: De winnaar mag donuts maken na de race als hij dit veilig doet.
Ik hoop iemand anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hopelijk kan Vettel er veel doen komend jaar
daar mag je andere PK's kijkenquote:
quote:Cosworth ontwikkelde voor 2014 een turboblok, maar niemand wilde het ding hebben.
Door de voorlopige ellende met de Renault-motor, echter, zou Red Bull nu ineens de Cosworth V6 willen kopen.
Aldus de geruchten.
Betreft dan uiteraard 2015...
En het kan zijn dat Red Bull gewoon het hele project koopt en in eigen huis c.q. onder eigen naam gaat doen.
Nou dan moet Cosworth Nissan maar gewoon even overkopen ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zal Infiniti alleen niet echt waarderen, want dat is het topmerk van Nissan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |