SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Euroteller op 04-02-2014 13:07:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de tweede foto lijkt de ipod roze, dat komt door de flits.
Even ter info, ik ga vanmiddag naar het postkantoor om iets anders op de post te doen. Daarna kan ik pas vrijdag weer iets op de post doen.
Jazekerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:14 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit kan toch wel in een bubbeltjesenvelop?
Aan mij beloven, en 'm vervolgens op een rare manier aan een ander verkopen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:00 schreef Euroteller het volgende:
Voor een tientje incl mag je hem hebben.
Had niet verwacht dat er zoveel belangstelling bij wasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:44 schreef Molo het volgende:
Lekkere verkoper ben jij zeg
[..]
Aan mij beloven, en 'm vervolgens op een rare manier aan een ander verkopen...![]()
Ik reageer nu pas omdat sommige mensen ook gewoon moeten werken tussendoor
dat doet er toch helemaal niet toe als je dat ding al toegezegd hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:46 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat er zoveel belangstelling bij was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |