SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Richtprijs 30 eu
Erm. Binnen 20 minuten na jouw vraag of iemand hoger had geboden, kwam er iemand met het bod van 21 (D92V). Die wijzigde dat bod wéér even later naar een reservebod, waarna ik een hoger bod deed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:36 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kreeg geen reactie meer..
Ik was tevreden met het bod van 20,00. Had zelf niet verwacht dat jij er nog over heen zou gaan. En ja dat ligt aan mij omdat ik geen geduld heb. Maar veel meer kon ik niet van jullie vragen. Natuurlijk had ik het bod van 21 liever aangenomen maar dat is mijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm. Binnen 20 minuten na jouw vraag of iemand hoger had geboden, kwam er iemand met het bod van 21 (D92V). Die wijzigde dat bod wéér even later naar een reservebod, waarna ik een hoger bod deed.
Het staat je vrij om je spullen aan iedereen te verkopen die je wilt, maar het is nogal irritant voor potentiële kopers. Die doen namelijk een bod, met het idee dat het product tóch op een andere manier binnen een uur (![]()
) aan iemand anders verkocht wordt. En jij weet niet of je dan de hoogste prijs krijgt.
Rare verkoper inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm. Binnen 20 minuten na jouw vraag of iemand hoger had geboden, kwam er iemand met het bod van 21 (D92V). Die wijzigde dat bod wéér even later naar een reservebod, waarna ik een hoger bod deed.
Het staat je vrij om je spullen aan iedereen te verkopen die je wilt, maar het is nogal irritant voor potentiële kopers. Die doen namelijk een bod, met het idee dat het product tóch op een andere manier binnen een uur (![]()
) aan iemand anders verkocht wordt. En jij weet niet of je dan de hoogste prijs krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |