Ooit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ooit nog voor de 3k? Nu weet je hoe je het moet aanpakken
Geen probleem. Stuur me anders ff een dm als het vandaag weer niet klopt. Al is het maar één post, het hoort gewoon accuraat te zijn als er geen posts zijn verwijderd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Volgens mij niet, in ieder geval bedankt.![]()
Vandaag weer een kans
Er zou best een post verdwenen kunnen zijn met die opruimactie waarbij Toto 250+ posts is kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem. Stuur me anders ff een dm als het vandaag weer niet klopt. Al is het maar één post, het hoort gewoon accuraat te zijn als er geen posts zijn verwijderd.
Wat was de prijs de rest van de dag?quote:
Was dat in deze SC of ergens anders? Meer dan 250 posts is nogal watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zou best een post verdwenen kunnen zijn met die opruimactie waarbij Toto 250+ posts is kwijtgeraakt
Hier in ieder geval een hoop ja, weet niet of er elders ook nog met de bezem doorheen is gegaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Was dat in deze SC of ergens anders? Meer dan 250 posts is nogal wat
135~ en toen ineens boem weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat was de prijs de rest van de dag?
Maar er is (nu iig) ook totaal geen support...quote:
Alleen hier.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hier in ieder geval een hoop ja, weet niet of er elders ook nog met de bezem doorheen is gegaan.
Iemand haalde voor meerdere BTC orders weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar er is (nu iig) ook totaal geen support...
niet grappigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zoals met allle coins op coinmarket![]()
![]()
Degene die er 1 BTC opgooit koopt in 1 klap alles opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar er is (nu iig) ook totaal geen support...
Dar zal hij echt van wakker liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zou best een post verdwenen kunnen zijn met die opruimactie waarbij Toto 250+ posts is kwijtgeraakt
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Degene die er 1 BTC opgooit koopt in 1 klap alles op
Sowieso Zowiesoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dar zal hij echt van wakker liggen.
Zowieso posthunters
Iedereen heeft zijn coins in de wallet wachtende op cryptsyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Degene die er 1 BTC opgooit koopt in 1 klap alles op
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:34 schreef TimKuik het volgende:
Voor de lol even de 0.00000080 buy weggehaald
Ver van wegblijven al die jankcoins zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:38 schreef bondage het volgende:
Echt, ik zie door de munten de geldberg niet meer. Hoeveel soorten munten zijn er tegenwoordig? Lijkt wel een wildgroei te ontstaan. Ik hou me hier niet zo mee bezig maar als ik er al in wil stappen waar kan ik dan het beste mee gaan beginnen?
Met de standaard munten op BTC-e, voor al die nieuwe coins is er niets zinnigs te zeggen omdat dat met het uur kan veranderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:38 schreef bondage het volgende:
Echt, ik zie door de munten de geldberg niet meer. Hoeveel soorten munten zijn er tegenwoordig? Lijkt wel een wildgroei te ontstaan. Ik hou me hier niet zo mee bezig maar als ik er al in wil stappen waar kan ik dan het beste mee gaan beginnen?
Daar moet ik al de tijd aan denken, als er over ASICs wordt gesproken:quote:
Hoaxquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daar moet ik al de tijd aan denken, als er over ASICs wordt gesproken:
Stiekem: ik niet de hele dag om mijn zolderkamertje (of ik: keldertje) - imago, maar sport me de tyfus
Wildgroei is er zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:38 schreef bondage het volgende:
Konsekwent zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zoberso dan he, wel consequent zijn
Die is momenteel wel het meeste waard volgens mij. Moet ik maar een paar bitcoin-cent inkopen en dan langzaam opbouwen. Minen van die dingen heeft geen zin heb ik mensen horen zeggen; difficulty is veel te hoog voor een standaard videokaartje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met de standaard munten op BTC-e, voor al die nieuwe coins is er niets zinnigs te zeggen omdat dat met het uur kan veranderen.
Dank voor de tip. Proberen is altijd leuk, zeker als beginnerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wildgroei is er zeker
Als je nu wilt beginnen zou ik gewoon een beetje Bitcoin doen, daarvoor is de meeste documentatie en dergelijke voor beschikbaar (ook wallets en andere programma's).
Wil je gewoon iets voor de gein om een beetje uit te proberen en niet serieus investeren/dingen mee kopen dan zou ik eens naar Doge kijken, erg leuke community
Hangt een beetje van die videokaart af, je kunt altijd eens in ons mining topic langsgaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Die is momenteel wel het meeste waard volgens mij. Moet ik maar een paar bitcoin-cent inkopen en dan langzaam opbouwen. Minen van die dingen heeft geen zin heb ik mensen horen zeggen; difficulty is veel te hoog voor een standaard videokaartje.
Als je een Doge wallet regelt en me een DM stuurt met het adres geef ik je wel een paar Dogecoin, kun je een beetje kijken hoe het werktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Proberen is altijd leuk, zeker als beginner
Van welke coin eigenlijk nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
De 4uursgrafiek van DOGE![]()
Das toch droevig
Ik verwacht een verassing als de spelen beginnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
Das toch droevig
Als je op 131 had ingekocht had je nog winst gemaaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
Das toch droevig
Tja true...quote:
DigiByte, die zijn eind 2014 een dollar per stuk waard.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:38 schreef bondage het volgende:
Tja, maar dan had je ook weer gelijk moeten verkopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je op 131 had ingekocht had je nog winst gemaakt
Die videokaart is een nVidia GTX 660, lijkt me niet zo goed daarvoor. Voor dit soort zaken kun je beter een AMD videokaart hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt een beetje van die videokaart af, je kunt altijd eens in ons mining topic langsgaan.
Maar gelukkig hoef je niet een hele Bitcoin te kopen maar zou je zelfs 0.000001 kunnen kopen om een beetje te proberen
Dank! Ik zal er morgen ff naar kijken. Ik ga zo naar bed, moet morgen weer vroeg op. Heb het in ieder geval genoteerdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je een Doge wallet regelt en me een DM stuurt met het adres geef ik je wel een paar Dogecoin, kun je een beetje kijken hoe het werkt
Ook op de lijst gezet. Eea zal vast wel duidelijk worden als ik me er éénmaal mee bezig ga houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Sands het volgende:
[..]
DigiByte, die zijn eind 2014 een dollar per stuk waard.
Volgens mij de moeite niet nee, maar ik heb al een tijdje niet meer naar Nvidia kaarten gekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Die videokaart is een nVidia GTX 660, lijkt me niet zo goed daarvoor. Voor dit soort zaken kun je beter een AMD videokaart hebben.
Aanbod staat in ieder geval, ik hoor het welquote:Dank! Ik zal er morgen ff naar kijken. Ik ga zo naar bed, moet morgen weer vroeg op. Heb het in ieder geval genoteerd
Zoals een enkeling van die andere 200 coins misschien ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Sands het volgende:
[..]
DigiByte, die zijn eind 2014 een dollar per stuk waard.
Maar deze echt, daar durf ik toto voor in het vuur te steken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zoals een enkeling van die andere 200 coins misschien ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |