Als die Jimbo inderdaad het huidige record heeft behaald door cijfers te spammen is het wel zo eerlijk om die methode aan te houden. Anders zouden er bij hem ook posts verwijderd moeten worden.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Deels, maar anders kun je met doelloze spam het record ook halen, lijkt me ook de bedoeling niet.
Misschien wel, dan telt arcee mee. Maar angezien monitor van thuisserver.net komt denk ik dat wel.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Maxbet het volgende:
Mwah, lijkt me helemaal niet leuk eigenlijk om het record te halen met 1 letter posts enzo. Dat kan iedereen wel
Precies, enige waar je voor moet zorgen is dat je niet geband wordt...quote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Maxbet het volgende:
Mwah, lijkt me helemaal niet leuk eigenlijk om het record te halen met 1 letter posts enzo. Dat kan iedereen wel
Nergens, dit zijn percentages. Tussen 16 en 17 deed ik gewoon extra mijn bestquote:Op maandag 3 februari 2014 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waar was ik tussen 16 en 17
Ik zie niks?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:53 schreef Toto69 het volgende:
http://tinychat.com/totoscheert
Live scheren
Hij wilt gebruikmaken van webcams om daar later op te kunnen fappen..quote:
Alles is een wedstrijdquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef MichaelScott het volgende:
Doe eens rustig joh! Het is geen wedstrijd!
Natuurlijk klopt die.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
Misschien loopt die van Arcee dan toch goedidk
Gaan ze het nog een keer proberen?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef mike-amersfoort het volgende:
PenguinCoin in 2 minuten... 5 pools en een solo-config klaarstaan... gaan met die banaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |