quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef Heeinz het volgende:
Als BMI 4 wedstrijden geschorst wordt mist hij Feyenoord - Ajax. Gelukkig hebben jullie met Nelom Kongolo een uitstekende vervanger.
Deed hij tegen RKC niet onverdienstelijkquote:
Mwa, Koeman heeft er wel een handje van om talent op een verkeerde positie neer te zetten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan wel, maar het zal inderdaad wel Nelom worden
Ok.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, Koeman heeft er wel een handje van om talent op een verkeerde positie neer te zetten.
Hij heeft niet eerder zoiets gedaan, dus dan zit er vaak 1 voorwaardelijke bij. Dan dus 3+1. En mag hij wel meedoenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef Heeinz het volgende:
Als BMI 4 wedstrijden geschorst wordt mist hij Feyenoord - Ajax. Gelukkig hebben jullie met Nelom een uitstekende vervanger.
Staat veel te fel. En wat ik op foto's zag hang het ook te laag.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef Luni het volgende:
Ben afgelopen weekend weg geweest dus hier weinig gepost, maar dat nieuwe scorebord
Ik heb hem zelf in het stadion gezien en het is wel een mooie toevoegingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef Luni het volgende:
Ben afgelopen weekend weg geweest dus hier weinig gepost, maar dat nieuwe scorebord
Als we vandaag winnen en Twente doet ook zijn ding, dan sta je gewoon weer 7 punten los van de nummer 5. Al zou ik het fijner vinden als Twente en Vitesse gelijk spelen. Verliezen ze onder je punten en boven je ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij zijn niet bepaald op titelkoers. Je mag in je handjes knijpen als je gewoon vierde wordt en de play-offs ontloopt.
Als je erboven of eronder zit, moet je naar het bord aan de overkant kijken. Kan je de tijd niet eens zien, zo klein. Maar dal nog wel aangepast worden lijkt me.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf in het stadion gezien en het is wel een mooie toevoegingSamenvattingen worden er ook op uitgezonden voordat de wedstrijd begint etc.
Ik ben bang dat uit tegen Roda het een lastig verhaal kan worden als je ziet hoe de ploeg het topploegen best lastig maakt ( winst over PSV,Twente moeilijk gemaakt en Ajax had alle geluk van de wereld met 2 goals in de laatste minuten). Ze scoren best vaak thuis als eerst dus het is belangrijk dat Feyenoord zelf een doelpunt forceert of vervolgens hun spel te hanteren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als we vandaag winnen en Twente doet ook zijn ding, dan sta je gewoon weer 7 punten los van de nummer 5. Al zou ik het fijner vinden als Twente en Vitesse gelijk spelen. Verliezen ze onder je punten en boven je ook.
Wat triest zegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in Duitsland circa '40-'45.
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je erboven of eronder zit, moet je naar het bord aan de overkant kijken. Kan je de tijd niet eens zien, zo klein. Maar dal nog wel aangepast worden lijkt me.
En gemaakt door een analfabeet lijkt me. bquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in Duitsland circa '40-'45.
quote:Update: 'Mogelijk geen wedstrijden in speelronde 29'
Er bestaat een kans dat de wedstrijd tegen Heracles Almelo gespeeld gaat worden zonder de fans van Feyenoord. Naast Feyenoord lijkt ook Ajax haar wedstrijd in het weekend van 22 en 23 maart zonder fans te moeten spelen.
Dit aangezien de wedstrijd op 23 maart is en dan een nucleaire top wordt gehouden in Nederland. Met veel wereldleiders aanwezig, heeft de politie dan niet voldoende capaciteit om de uitfans van Feyenoord, en een dag eerder die van Ajax te begeleiden.
Update: Mogelijk geen wedstrijden in speelronde 29
Nadat wij al melden dat Feyenoord en Ajax geen uit-supporters mee mogen nemen in het weekend van de nucleaire top, lijkt het nu zelfs zo dat de hele speelronde 29 in het weekend van 21 t/m 23 maart komt te vervallen. Door de enorme politie inzet rond dit hele evenement, lijkt de complete eredivisie stil te komen liggen. De politie heeft niet voldoende capaciteit om zowel de nucleaire top te leiden als de voetbalwedstrijden.
Ik zat er in een leeg stadion vooraf dus was het best mooi om te zien, functionaliteit zou beter kunnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je erboven of eronder zit, moet je naar het bord aan de overkant kijken. Kan je de tijd niet eens zien, zo klein. Maar dal nog wel aangepast worden lijkt me.
Watquote:
Welk legerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat
Zet dan maar het leger in voor die top.
Voetbalnormalisatie, gewoon zonder politie-inzet doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |