Oh, die ga ik ook maken!quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:45 schreef xuryah het volgende:
Mmmm.. ik zie weer allemaal lekkere dingen voorbij komen hier!
Vandaag zelf een pudding van chiazaad geprobeerd, was lekker!
[ afbeelding ]
JamJum - Chiapudding
Hèhè, ik ga vandaag een nieuwe batch makenquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:03 schreef RobinOok het volgende:
Ja, hallo, dat zegt niks zo! Opensnijden en dan een foto maken!
quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Mjam Robin! Maar tegenover het smakelijke broodje met vleesprak zet ik dan weer iets dat wederom vegan en glutenvrij is.![]()
[ afbeelding ]
Rijstbloemtortillas, witte boontjes, in pittig bierbeslag gefrituurde paprika's, gepicklede radijs en jalapeños
Ziet er beide lekker uit!quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:32 schreef RobinOok het volgende:
Altijd lekker. Broodjes zelfgemaakte filet Americain:
[ link | afbeelding ]
Broodje Filet Americain
Gebruik je toevallig een foodprocessor om te snijden?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:49 schreef minilot het volgende:
Ochtendsalade:
[ afbeelding ]
Ei, boontjes, olijf, ingemaakte radijs en gerookt zeezout
Ik heb gewoon een best weg goedkope van Philips, niks bijzonders, maar ik snij er ook voornamelijk kolen mee fijn voor in de coleslaw.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig een foodprocessor om te snijden?
Ik ben nog op zoek naar een goede voor mn werk namelijk!
Zit een flinke schep mayo door de salade. En vanavond begin ik aan een lap gerookte wilde zalm van twee kilo.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus minilot het lijkt wel alsof je alleen mini hoeveelheden konijnenvoer eet.
Oh, dat was de "pesto" die ik eerder bij een pasta had gegeten. Geen kaas, basilicum, knoflook, cashewnoten en olijfolie. Daar mistte ik de kaas nog wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:26 schreef minilot het volgende:
Wel nog een vraagje: in de ingredientenlijst staat vegan pesto, maar wat zit daar dan in ter vervanging van de kaas?
Goed leesvoer:quote:Op donderdag 17 april 2014 15:29 schreef Myraela het volgende:
Tijdens het bakken wel. Bij het eten vond ik de structuur nog wel erg, ja, als bonen. Zit nog te bedenken hoe ik dat een volgende keer steviger zou maken. Een beetje bite heeft het nodig.
Zo goed dan? Avondeten:quote:Op donderdag 17 april 2014 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus minilot het lijkt wel alsof je alleen mini hoeveelheden konijnenvoer eet.
Heb je alsjeblieft een recept? Lijkt me geweldig om dit te kunnen maken en zou graag mijn familie hier eens mee willen verrassen in een weekendquote:Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo goed dan? Avondeten:
[ afbeelding ]
Een Vietnamese Bánh Mì met een steenovenbaguette van de Lidl (die zijn lekker!), pate, gerookte wilde zalm, komkommer, gepicklede wortel en rettich, vissaus, koriander, mayonaise en srirachasaus.
![]()
Burp. Nog anderhalve kilo zalm te gaan.
Super! Ik zal het dan eens met paté en stukken fricandeau proberenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:34 schreef RobinOok het volgende:
Voila. ;-)
http://www.aziatische-ingredienten.nl/banh-mi-vietnamees-broodje/
Maar dan dus met versgerookte, wilde zalm ipv Vietnamese worst & pate.
Ja, ben ik ook benieuwd naar! Wij vonden het zelf zo lekker dat we de dag erna exact hetzelfde hebben gegeten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:04 schreef RobinOok het volgende:
Lijkt me helemaal goed!![]()
Kom je melden of het beviel? Hier of daar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |