https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Dat aantal wat je daar ziet is niet realtime, zit een vertraging op van een aantal dagen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je 5 notes krijgen voor één actie?
Wie ben jijquote:
Sneller dan de modquote:
TIPS.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Sauslepel het volgende:
Toto, wat is je favoriete cryptocurrency?
Dogequote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Sauslepel het volgende:
Toto, wat is je favoriete cryptocurrency?
Toen nog wel. Die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Toen ging het nog over bitcoins en litecoins
quote:
Heb je veel cryptocurrency, of vind je het alleen leuk om er over te lezen en het nieuws rondom cryptocurrency bij te houden?quote:
Ik ben er uitgestapt zelfs, 12 euro winst gemaakt.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Heb je veel cryptocurrency, of vind je het alleen leuk om er over te lezen en het nieuws rondom cryptocurrency bij te houden?
Valt tegen. Gemined, gehandeld of beide?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben er uitgestapt zelfs, 12 euro winst gemaakt.
Gehandeld. Had meer winst kunnen hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Valt tegen. Gemined, gehandeld of beide?
Ik zal er op letten.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Wilt iemand me waarschuwen als de 9k binnen bereik komt? Moet wel een speciale post zijn.
aantal posts: 8.885 (gemiddeld 11 per dag)
Ook veel minder, je hebt veel geluk gehad imo met TIPSquote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gehandeld. Had meer winst kunnen hebben.
Jammer, in welke munten heb je gehandeld?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gehandeld. Had meer winst kunnen hebben.
Ja dat is waar.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ook veel minder, je hebt veel geluk gehad imo met TIPS
Bitcoins, Litecoins, TIPS, LEAF, PPC, NMC.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:39 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Jammer, in welke munten heb je gehandeld?
Ook EAC toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bitcoins, Litecoins, TIPS, LEAF, PPC, NMC.
Prima. 12 euro is niet echt veel, zeker als je bedenkt dat je er ook best wat tijd ingestoken hebt. Maar is ook een mooie ervaring, bovendien is het heel leerzaam, toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bitcoins, Litecoins, TIPS, LEAF, PPC, NMC.
Ja precies. Leren.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Prima. 12 euro is niet echt veel, zeker als je bedenkt dat je er ook best wat tijd ingestoken hebt. Maar is ook een mooie ervaring, bovendien is het heel leerzaam, toch?
Jij?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Slaapscheet het volgende:
Rara wie er nog een hoop Leaf heeft
Nee ik ben er mee gestoptquote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wel aan het overwegen om weer in te stappen, of is dit een gesloten boek voor je?
Ik hoop niemand.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Slaapscheet het volgende:
Handelenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Niet minstens 45¤ winst hebben met handelen
een boom in de zomerquote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Slaapscheet het volgende:
Ik?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Slaapscheet het volgende:
Ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef Slaapscheet het volgende:
quote:
Arme jijquote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een sellorder staan op 80 daar
18:30 geloof ikquote:Op maandag 3 februari 2014 15:46 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer wordt thuisserver.net nou geüpdated? Ik ben erg benieuwd of Toto erin staat
Spatie kan bereikt worden voor geld terug.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een sellorder staan op 80 daar
het is de schuld van spatiequote:Op maandag 3 februari 2014 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spatie kan bereikt worden voor geld terug.
TIPS.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef Sauslepel het volgende:
Toto, als ik nu in zou willen stappen in cryptocurrency, welke currency zou je me aanraden?
Ach, ik weet nog wat er met jouw TIPS gebeurde terwijl die hoop al lang was opgegevenquote:
Holden iddquote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach, ik weet nog wat er met jouw TIPS gebeurde terwijl die hoop al lang was opgegeven
Dus ik hou de rommel nog wel even vast.
WDCquote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Probleem is dat ik er weinig verstand van heb. Zal me binnenkort eens goed gaan inlezen.
Verstandig ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Probleem is dat ik er weinig verstand van heb. Zal me binnenkort eens goed gaan inlezen.
Worldcoin en Scharmbeck aandelenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef roislecxe het volgende:
Het is weer eens tijd voor enorm goed, of enorm slecht nieuws
Maat van me heeft er aardig verstand van. Die had een redelijke tijd geleden (1.5 jaar geleden ofzo) een computer samengesteld om bitcoins te gaan minen. Had er op een gegeven moment een stuk of 5-6 toen ze 1k per waard warenquote:
Ik zou het idee hier dumpen: BIT / [FB] Klagen over alles behalve de koersquote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef mike-amersfoort het volgende:
is het mogelijk dat we een langzame slow-chat krijgen? Die daadwerkelijk doet wat het zegt.
ik zou graag over altcoins willen praten zonder er constant van af te wijken...
Nicequote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Maat van me heeft er aardig verstand van. Die had een redelijke tijd geleden (1.5 jaar geleden ofzo) een computer samengesteld om bitcoins te gaan minen. Had er op een gegeven moment een stuk of 5-6 toen ze 1k per waard waren
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #76 | Uprising! (maar dan bijna)quote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef mike-amersfoort het volgende:
is het mogelijk dat we een langzame slow-chat krijgen? Die daadwerkelijk doet wat het zegt.
Verraderquote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef mike-amersfoort het volgende:
Neequote:Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit ja. Alles naar de grond, rode lijnen, dat willen we zien!
Investering van ongeveer 800 in dat computertje. Had ie verwacht dat hij in 3 jaar de investering net terug kon verdienen en dan een gratis computer had.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit ja. Alles naar de grond, rode lijnen, dat willen we zien!
Die gaat volgens mij alleen over BTC, mag je daar ook over LTC / WDC / DOGE praten?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #76 | Uprising! (maar dan bijna)
Klinkt goedquote:Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Investering van ongeveer 800 in dat computertje. Had ie verwacht dat hij in 3 jaar de investering net terug kon verdienen en dan een gratis computer had.
Had ie dus een gratis computer en flinke winst.Uiteraard heeft hij me een avond getrakteerd op een grote hoeveelheid alcoholische versnaperingen
Kun je nu een paar dropveters gaan kopenquote:
Ja, vandaar dat ik ook interesse heb om er iets mee te gaan doen. Voor bitcoins ben ik uiteraard te laat, maar bij andere coins kan ik wellicht ook nog wel wat verdienenquote:
Jupquote:Op maandag 3 februari 2014 15:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kun je nu een paar dropveters gaan kopen?
Investeer klein. 100 of zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook interesse heb om er iets mee te gaan doen. Voor bitcoins ben ik uiteraard te laat, maar bij andere coins kan ik wellicht ook nog wel wat verdienen
En anders leer ik er sowieso veel van denk ik.
Ja dat sowieso, ben maar student, dus echt enorme hoeveelheden geld om te investeren heb ik niet, of wil ik niet riskeren in ieder gevalquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, ben maar student, dus echt enorme hoeveelheden geld om te investeren heb ik niet, of wil ik niet riskeren in ieder geval
Ik heb alleen nog maar geld verlorenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, ben maar student, dus echt enorme hoeveelheden geld om te investeren heb ik niet, of wil ik niet riskeren in ieder geval
100 is wel te overzien, als je het dan verliest is het ook niet zo'n enorm probleem. Maar als je een paar euro verdient is het toch altijd wel leukquote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaarzelf ook 100 gedaan, nu 112 op mn rekening erbij
Ja preciesquote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
100 is wel te overzien, als je het dan verliest is het ook niet zo'n enorm probleem. Maar als je een paar euro verdient is het toch altijd wel leuk
Och kindje tochquote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar geld verloren
Da's wel heel ergquote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GTAnoob verloor zelfs meerdere duizendjes
Hij won toch vele duizendjes en is naar antartica gevlogen?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
iddquote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Da's wel heel erg![]()
Die zien we hier dan ook niet meer terug
Waaraan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Depressief. Veel $ verloren.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nopequote:Op maandag 3 februari 2014 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij won toch vele duizendjes en is naar antartica gevlogen?
Dat niet alleen, ik weet niet of je van gamen houdt, maar een leuke game computer kun je er ook aan over houden.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:53 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook interesse heb om er iets mee te gaan doen. Voor bitcoins ben ik uiteraard te laat, maar bij andere coins kan ik wellicht ook nog wel wat verdienen
En anders leer ik er sowieso veel van denk ik.
Niet echt, tenzij je veel wilt uitgeven.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik weet niet of je van gamen houdt, maar een leuke game computer kun je er ook aan over houden.
Ja, dat was dus ook de intentie van een vriend van me, en die heeft er daarnaast ook nog zo'n 5000 euro aan overgehouden.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik weet niet of je van gamen houdt, maar een leuke game computer kun je er ook aan over houden.
Ik vind van wel, ook bij een minder bedrag. Tweedehands videokaarten, ookal zijn ze wat ouder, zijn perfect om mee te spelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij je veel wilt uitgeven.
Waarom die memorycard als je al een usb stick hebt?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Een perfecte rig heeft 4 700¤ GPUs, een 20¤ CPU, en ¤10 Memorycard en een usb stickje met Linux
Klein SSD'tje van 60 gig werkt ook prima. Lekker rap opstarten.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Een perfecte rig heeft 4 700¤ GPUs, een 20¤ CPU, en ¤10 Memorycard en een usb stickje met Linux
Intern geheugen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom die memorycard als je al een usb stick hebt?
Ach ja. Jammer dan.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Veel te stil nu, Toto kan het wel vergeten
Och, dan maar geen 3k. Geen zin in een ban.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Het wordt wel moeilijk, het postaantal moet wel een beetje omhoog als je het nog wil halen.
1600 bijnaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als wij helpen wel
Maar 1500 is ook een behoorlijk aantal
Was wel gelukt als het mochtquote:Op maandag 3 februari 2014 16:18 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zei toch dat het je niet zou lukken?
3 guys 1 hammerquote:Op maandag 3 februari 2014 16:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat is het ergste dat jullie ooit op het internet gezien hebben?
Dat valt nog meequote:
Je moet voor de gein eens de 'offended' pagina van encylopedia dramatica bekijkenquote:
Ik heb hier geen behoefte aanquote:Op maandag 3 februari 2014 16:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens de 'offended' pagina van encylopedia dramatica bekijken. Ik ging zo heel onschuldig naar beneden scollen, zie ik als eerste goatse en daarna allerlei misvormde baby's. Toen probeerde ik heel snel naar beneden te scrollen maar dat ging echt niet
.
linkje?quote:
Ken je die nietquote:
Neequote:
De 'offended' pagina van Encyclopedia Dramatica al gezienquote:
Die wel ja, hoe komen die baby's zo misvormd?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De 'offended' pagina van Encyclopedia Dramatica al gezien?
radiostraling/quote:Op maandag 3 februari 2014 16:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die wel ja, hoe komen die baby's zo misvormd?
Helemaalquote:Op maandag 3 februari 2014 16:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die wel ja, hoe komen die baby's zo misvormd?
Volgens mij wel, hoezo?quote:
+2quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef Sauslepel het volgende:
Dit soort rommel
Snap echt niet waarom mensen dat opzoeken.
Niet kijken manquote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef MichaelScott het volgende:
Dat 3 guys filmpje op Bestgore laadt niet.
En toch is er iets in mijn hersenen dat zegt dat ik er een keer naar moet gaan kijkenquote:
Saddsme noemen ze datquote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
En toch is er iets in mijn hersenen dat zegt dat ik er een keer naar moet gaan kijken.
Niet te dicht op je beeldscherm zitten hèquote:Op maandag 3 februari 2014 16:39 schreef MichaelScott het volgende:
Dat 3 guys filmpje op Bestgore laadt niet.
'Morbid curiosity'quote:
Lijkt me evolutionair gezien geen voordeel, verder niets mis mee overigens, maar ik vind het heel moeilijk om in te beelden dat mensen dit voor hun plezier bekijken.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
En toch is er iets in mijn hersenen dat zegt dat ik er een keer naar moet gaan kijken.
Sickquote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik snap ook echt niet dat sommige mensen zulke verschrikkelijke dingen met hun genitaliën kunnen doen. Waarom zou je jezelf in godsnaam willen castreren?
Lijkt me niet dat er mensen (met gezond verstand) zijn die dit willen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik snap ook echt niet dat sommige mensen zulke verschrikkelijke dingen met hun genitaliën kunnen doen. Waarom zou je jezelf in godsnaam willen castreren?
Dierenmishandeling vind ik ook echt walgelijkquote:
Wtfquote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dierenmishandeling vind ik ook echt walgelijkZo is er ook een Japanse vrouw die het leuk vond om met haar stilettohakken op het hoofd van een kitten te gaan staan
.
Ik snap al niet waarom je een 30 centimeter buttplug in je anus zou stoppen. Laat staan 2 van die dingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:42 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik snap al niet waarom je een 30 centimeter buttplug in je anus zou stoppen. Laat staan 2 van die dingen.
Mental image.. alsjeblieft.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik snap al niet waarom je een 30 centimeter buttplug in je anus zou stoppen. Laat staan 2 van die dingen.
Sorryquote:Op maandag 3 februari 2014 16:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik verwachtte BTC ergens op $20 of $2000 toen ik m'n AT zag en merkte dat er in een krappe 12 uur tijd een stuk of 10 topics waren versleten
Ik zal 't nooit meer doen machtige meneer.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:52 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, ik keisnel naar BTC-e in de verwachting rijk te zijn
Hoeveel heeft vandaag daaraan bijgedragen?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:52 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 56.011 (gemiddeld 69 per dag)
69 per daghonestly, nice
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik verwachtte BTC ergens op $20 of $2000 toen ik m'n AT zag en merkte dat er in een krappe 12 uur tijd een stuk of 10 topics waren versleten
Nu mag je voortaan nog maar 69 posts per dag maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:52 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 56.011 (gemiddeld 69 per dag)
69 per daghonestly, nice
1700+quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeveel heeft vandaag daaraan bijgedragen?
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nu mag je voortaan nog maar 69 posts per dag maken.
Vooruit dan maar, I'll see it through the fingersquote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal 't nooit meer doen machtige meneer.
Jawel joh.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
aantal posts: 8.912 (gemiddeld 11 per dag)
So close... gaat 'm niet meer worden op dit tempo vandaag.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, I'll see it through the fingers
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Aantal posts voor Nattekat voor vandaag tot nu toe: 267
Mijn PR*2 → 8988 posts, dat is mijn doel
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:55 schreef MichaelScott het volgende:
Aantal posts voor MichaelScott voor vandaag tot nu toe: 344
Nog 106 posts
thuisserver.net ... of penguincoin !quote:
ah kijkquote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
thuisserver.net ... of penguincoin !
Penguincoin is toch flink gepremined?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
thuisserver.net ... of penguincoin !
hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
thuisserver.net update, top100 van vandaag
Ik keek verkeerd en was blij toen ik 217 zag staan.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef smiths het volgende:
Iemand zich al verdiept in de nieuwe coin op coinmarket.io?
https://www.coinmarket.io/market/RDDBTC
http://arcee862.com/vandaag.php?user=MichaelScottquote:Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef Maxbet het volgende:
Iemand nog eens dat linkje waar ik mijn aantal posts van vandaag kan zien? Ben ik weer eens kwijt
http://arcee862.com/vandaag.php?user=Maxbetquote:Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef Maxbet het volgende:
Iemand nog eens dat linkje waar ik mijn aantal posts van vandaag kan zien? Ben ik weer eens kwijt
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef Nattekat het volgende:
1. Toto69 1738
2. MichaelScott 344
3. Nattekat 267
Vul zelf het lijstje maar aan
Je staat in ieder geval bovenaan in de top 100quote:
0,4% ... valt nog wel mee... eerste uurtje mee proberen te pakken heeft nog nooit iemand pijn gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Penguincoin is toch flink gepremined?
Denk ik wel ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je staat in ieder geval bovenaan in de top 100
Ik had er vanmiddag 112, speciaal voor de recordpoging ben ik achter de computer gekropen, daarna had ik er opeens 170quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef Nattekat het volgende:
1. Toto69 1738
2. MichaelScott 344
3. Leafeon672 286
4. Nattekat 267
5. Maxbet 112
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef MichaelScott het volgende:
Aantal posts voor Stryder voor vandaag tot nu toe: 0
GRTD ook wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Maxbet het volgende:
Denk dat deze SC de bovenkant van de top100 wel in beslag neemt
quote:
Ja, ik ben dus deze hele tijd onderweg geweest, anders was ik ook nog wel even achter de computer gekropenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag 112, speciaal voor de recordpoging ben ik achter de computer gekropen, daarna had ik er opeens 170
Spammertquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus deze hele tijd onderweg geweest, anders was ik ook nog wel even achter de computer gekropen
Ik ook niet meer!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik doe tenminste geen 1 letter posts![]()
Smoesjesquote:Op maandag 3 februari 2014 17:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik doe tenminste geen 1 letter posts![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
Al mijn posts zijn nu keurig inhoudelijk
True dat.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef MichaelScott het volgende:
Vooral dat volk in GRTD iswaardig.
Vind je?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waren ze al, ook verwijderde posts.
Dat noemen ze stoken, doe ik niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef MichaelScott het volgende:
Inb4 Toto die mijn post daar quote
Klop.tquote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Absoluut al toto's posts zijn inhoudelijk.
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Absoluut al toto's posts zijn inhoudelijk.
quote:
Wie heeft jou trouwens tot BIT-hooligan #1 benoemd?quote:
Dit indd.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Toto onzin post
De feiten spreken je tegen, ik daag je uit, lees al z'n posts.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook al van toepassing zie ik
Ik heb er 33quote:Op maandag 3 februari 2014 16:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=Maxbet
Ik zit pas op 215 (deze inclusief)quote:Op maandag 3 februari 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 1771
Palindroom!
quote:Op maandag 3 februari 2014 17:07 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik zit pas op 215 (deze inclusief)
Ik kan dromen van palindromen
Yvonnequote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wie heeft jou trouwens tot BIT-hooligan #1 benoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |