TR meldenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
TR gemacht, I find the TT offensive.
TR is al een melding. TR Melden is dubbel...quote:
Hij bedoeld dat je meld dat je een tr plaatst.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
TR is al een melding. TR Melden is dubbel...
Nee, ik bedoel daarmee zeggen dat je een TR hebt gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
TR is al een melding. TR Melden is dubbel...
quote:
Wil je hem hebben?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, zeggen dat je een TR maakt maar het stiekem niet doen
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je meld dat je een tr plaatst.
Je plaatje werkt niet?quote:
Jouw spelling ook niet, dat was de boodschap.quote:
Ah, zo. Het is allemaal wat zeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Jouw spelling ook niet, dat was de boodschap.
Noodzakelijk idd.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hey D_A. Ik heb je tt probleem opgelost.
Hulde voor deze man! Oud, maar goud!quote:Op maandag 3 februari 2014 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Essentieel om vanaf bovenop de stapel te werken.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, dat kon niet blijven liggen.
Jij hebt een hooimes?quote:
Ik heb iets vergelijkbaars gedaan in het verleden.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
Machtsmisbruik. Ik steun susteren. Weg met opa. Pak de hooivorken!
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Aan wat wel dan? Stofzuigerslangen?
eerder slechte zinquote:
Bans worden niet besproken. OPA ZIE JE HET?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb iets vergelijkbaars gedaan in het verleden.
Was toch een half jaar bannetje volgens mij.
Je vergeet een hoofdletterquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. OPA ZIE JE HET?
[..]
Je vergeet een hoofdletter![]()
Ben nu weer single en wanhopigquote:
Je werkt toch in Amsterdam?quote:
Thamesweg is gesloten hoor, en de wallen zijn hier niet echt om de hoek.quote:
Wil je een foto laten zien?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb op mijn 50mm lens een heel klein stipje zitten die er niet afgaat maar wat verder niet te zien in op foto's. Ook met de lens al bij een winkel geweest en die konden er ook niets aan doen en zeggen zelf ook dat het de foto's niet beinvloed. Maar als ik die lens nu wil verkopen wordt dat wel een stuk lastiger denk ik ook al zijn de foto's gewoon perfect die ermee gemaakt worden.
Hmm, element dan laten vervangen mits het je echt stoort of voor evt verkoop..?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar zie je echt totaal niets op. Het is zo ontzettend klein.
De upload snelheid valt hier in Nederland toch altijd zo tegen vind ik vergeleken met je download snelheid.quote:
Ja dat dan weer welquote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
De upload snelheid valt hier in Nederland toch altijd zo tegen vind ik vergeleken met je download snelheid.
Op die tweede staat links boven anders een aardig grote lelijke vlekquote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 vrij recente foto's met die lens.
Haha een vlek op je ogen kun je krijgenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op die tweede staat links boven anders een aardig grote lelijke vlek
Dat jij dat nog ziet, ik zie 1 grote vlekquote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Op die tweede staat links boven anders een aardig grote lelijke vlek
Probleem is dat iemand anders er wel een probleem van kan gaan maken terwijl het eigenlijk geen probleem is. Ik vertrouw ook niemand als ik iets 2e hands koop dus waarom zou iemand mij wel vertrouwen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo is hij moeilijker te verkopen? Risico van iemand die tweedehands koopt toch? En als je het, zoals je zelf al zegt, niet ziet op een foto dan zou ik me er geen zorgen over maken.
Ja ja ja ja ja ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ooit eens een 70-200 gekocht van zo'n gladjakker, AF werkt niet, was eigenlijk een nikon lens, hij was van karton en de elementen van plastic. Maja, hij had zo'n goed verhaal dat ik er in trapte.
Als ik die ooit nog eens tegen kom![]()
Ergste was nog wel dat er Kamon ipv canon op stond. Maja, toch er in getrapt
QFT!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat ligt aan diegenen die hem bedient.
Dat weet ik ook niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
J03 nog niks nieuws online staan denk ik. Weet niet tot waar je het gezien hebt. Ik zal laten weten als ik weer wat erop gezet heb.
Badeend.netquote:Op maandag 3 februari 2014 16:20 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet meerHoe heet je blog/site ook alweer?
Welcome back!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:26 schreef Uncle het volgende:
Ik ben weer terug uit de sneeuw!!!!![]()
we kwamen niet eens langs Susteren
Ja, gericht aan jou.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Naar mij gericht neem ik aan..?
Deze week ben ik als t goed is in bezit van een camera
Welkom, nieuw hier?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:26 schreef Uncle het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:26 schreef Uncle het volgende:
Jammer! Anders had je even naar die enorme fotowinkel kunnen gaan. Tenminste, ik heb het vermoeden dat er een enorme, zeer goedlopende fotozaak in Susteren zit..quote:Op maandag 3 februari 2014 16:26 schreef Uncle het volgende:
Vraag maar aan Susterenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef Uncle het volgende:
[..]
Nog tips hoe ik mooiere foto's kan maken?![]()
Ik wijk toch uit naar de D3200, qua prijs is die voor mij het gunstigst aangezien ik over 2 weken ook geen baan meer hebquote:
Ik wil eigenlijk een workshop doen maar die wordt helaas gegeven door ene Bart Heemskerk... dus even wachten tot een goede fotograaf les gaat gevenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vraag maar aan Susterenweet je meteen dat je alleen duur materiaal moet kopen
Lol, of lekker meer aan de slag als Fok!Fotograafquote:Op maandag 3 februari 2014 17:16 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een workshop doen maar die wordt helaas gegeven door ene Bart Heemskerk... dus even wachten tot een goede fotograaf les gaat geven
Eerst een nieuwe baan, en dan pas uitgevenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:14 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik wijk toch uit naar de D3200, qua prijs is die voor mij het gunstigst aangezien ik over 2 weken ook geen baan meer heb
Maar ik wacht al zo langquote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
Eerst een nieuwe baan, en dan pas uitgeven
Als dat het probleem was had ik er al veeul eerder uitgelegenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
Tsja, langer wachten, minder lullen, meer werken.
Nieuw werk zoeken.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:24 schreef J03llV het volgende:
[..]
Als dat het probleem was had ik er al veeul eerder uitgelegen
Tsja, wederom makkelijker gezegd dan gedaan. Werkgevers hebben liever 2 15 jarigen voor het minimumuurloon dan 1 bijna 18-jarige voor het minimumloonquote:
Niet janken, solliciteren, werken en geld verdienenquote:
Welcome to the real world.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:27 schreef J03llV het volgende:
[..]
Tsja, wederom makkelijker gezegd dan gedaan. Werkgevers hebben liever 2 15 jarigen voor het minimumuurloon dan 1 bijna 18-jarige voor het minimumloon
Wederom, makkelijker gezegd dan gedaan. Sollicitaties zijn allang de deur uitquote:Op maandag 3 februari 2014 17:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Niet janken, solliciteren, werken en geld verdienen
Met 40 jaar ben je overal te oud dus jij hebt nog kansen.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:31 schreef J03llV het volgende:
[..]
Wederom, makkelijker gezegd dan gedaan. Sollicitaties zijn allang de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |