Ik neem al heel lang dingen op bestelling mee uit Duitsland. Dat is eigenlijk alleen maar lucratiever geworden. Het is dat ik geen tankwagen aan de trekhaak kan hangen anders had ik dat ook gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:40 schreef betyar het volgende:
Busreisjes aanbieden naar Duitsland om te shoppen![]()
gevalletje klok en klepel?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef DarkAccountant het volgende:
Kan je wel allemaal luid gaan juichen over de lage prijzen in Duitsland, maar die lage prijzen zijn er alleen maar omdat ze daar het minimumloon hebben afgeschaft. Dus ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn als dit naar Nederland overwaait (tenzij je een benzinepomp uitbaat natuurlijk).
Maar wel vele malen beterquote:Op maandag 3 februari 2014 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is toch niet goedkoper dan het in Nederland halen?
Als je helemaal vanuit Holland naar Duitsland rijdt heb je ze inderdaad niet allemaal op een rijtje.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Anders ga je effe naar Duitsland omdat de drank daar een paar euro goedkoper is.
Hollandse sloeber-mentaliteit.
Dat noemt men nou de VOC-mentaliteit.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Anders ga je effe naar Duitsland omdat de drank daar een paar euro goedkoper is.
Het heeft ook wat principieel. Ik tank ook altijd Diesel in Duitsland als het even kan, ook al is de prijs nagenoeg gelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Utrecht-Duitsland, zoals in de OP staat, is anders ook een best eind.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als je helemaal vanuit Holland naar Duitsland rijdt heb je ze inderdaad niet allemaal op een rijtje.
pffff bwahahaha. Gewillige fucking slaaf. Ga jij maar 70% accijns betalen, doen alsof je "er bij hoort."quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Als je bedenkt wat de duitsers met hún VVD (FDP) gedaan hebben, en hoe goed het sindsdien daar gaat.. denk ik dat nederland gewoon wat meer van de mof kan lerenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat prima zo voor onze Oosterburen, dankzij de VVD komt Duitsland er wel bovenop.
Geen idee, kun je me vast vertellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je bedenkt wat de duitsers met hún VVD (FDP) gedaan hebben, en hoe goed het sindsdien daar gaat.. denk ik dat nederland gewoon wat meer van de mof kan leren
Waarom zou ik anderhalf uur in de auto gaan zitten voor een flesje rum, terwijl 100 meter van m'n huis een slijter zit?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
pffff bwahahaha. Gewillige fucking slaaf. Ga jij maar 70% accijns betalen, doen alsof je "er bij hoort."
Liter vodka 9 euro WAT
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Jij denkt dat mensen voor 1 fles heen en weer gaan?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik anderhalf uur in de auto gaan zitten voor een flesje rum, terwijl 100 meter van m'n huis een slijter zit?
De duitsers hebben hun liberale partij uit het parlement gesmeten .. die moeten hun Liberale oppositie buiten-parlementair voeren.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen idee, kun je me vast vertellen.
zou inderdaad raar zijn, maar grensbewoners (zoals ik gelukkig) zouden dom zijn om er niet van te profiteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik anderhalf uur in de auto gaan zitten voor een flesje rum, terwijl 100 meter van m'n huis een slijter zit?
Dan haal ik een lading flessen en bespaar ik wellicht een paar tientjes...quote:Op maandag 3 februari 2014 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen voor 1 fles heen en weer gaan?
Troll.
Anderen wel, of doen het uit rancune.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan haal ik een lading flessen en bespaar ik wellicht een paar tientjes...
Vind ik echt de moeite niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |