Ja!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
+1quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
Kwispelen!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 15:43:55 ]
Dat doet de mijne ook. Helemaal als ze genoeg gegeten heeft of iets niet lustquote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Beide heel herkenbaar. Luuk is ook een hoofdschudder en een fladderaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
wat fijn om te horen dat jij het herkent! Ze is bijna 7 maanden. Vooralsnog aangewezen op jurkjes en draag ik soms dus stiekem een positiebroek.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:11 schreef L-E het volgende:
Kiwi, hoe oud is je meisje nu? Die ks-flap trok hier pas weg zo rond de 6 maanden. Heb me er erg druk om gemaakt, maar is niets meer van te zien nu. Wel nog last van het litteken ja, zeker bij vochtig weer gaat het jeuken/trekken en de gevoelloosheid is ook al een stuk minder dan een paar maanden geleden, Ik denk dat je het nog wat tijd kan geven.
Hoe gaat het bij jou?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*hoofd om hoek steekt. Hoe is het hier?
Jaah, daar ben je weer! Hoe is het nu?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*hoofd om hoek steekt. Hoe is het hier?
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou?
(hoe het hier is weet ik niet precies want ik hoor hier niet meer....)
Ja echt wel! Ik zat laatst -uiteraard- alles terug te lezen en ik blijf het bizar vinden dat ik gewoon voor jou ben bevallenquote:
Idd jaquote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja echt wel! Ik zat laatst -uiteraard- alles terug te lezen en ik blijf het bizar vinden dat ik gewoon voor jou ben bevallen
Yep, supergrappig, vooral als papa en mama ook meedoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb een high rise broek van Esprit! Geen druk ergens op, en verstopt buik nr 2 uitstekendquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Ah 'gelukkig', nog iemand! Voel me al een stuk minder raar. Helaas hier wel pijn, ook al past de gewone niet-zwangerschapsbroek, zelfs te groot, doordat je gaat zitten doet het gewoon onwijs zeer. Dat maakt dat mijn onderbuik erim gepropt wordt en daarboven niet. Klinkt wel ernstig obese zo haha. Zag dat h&m een zwangwrschapsbroek zonder buikband had maar met elastiekstukken op de heupen. Dat msd maar proberen. Is al een stukje meer de goeie kant op. Die 6 kilo meer maak ik me niet zo druk om, maar normale broeken passen lijkt me heerlijk.
O enne mijn meisje eet nu dus goed fruit. Ik heb eerst de smaken apart gegeven, later gemixt. Nu heb ik er ook liga doorheen. Ze smult ervan. Invriezen in siliconen ijsblokjes ding vond ik trouwens een toptip. Kon ik 1 of twee blokjes ontdooien omdat ze in het begin nog weinig at. Ook hier werd ze er in het begin boos van want gern melk
Haaaiquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep, supergrappig, vooral als papa en mama ook meedoen.
Wow LB, wat lijkt ze al lang zo, die beeeeeenen!En staartje
![]()
voor de mijlpaal!
Logi, wat leuk om weer wat van je te lezen, wat is je meisje knap![]()
En ik kan me herinneren dat jij een tijdje terug ook hebt gepost over bezig zijn voor een volgende?
Ahh, das idd jammer maar 4 kinderen is al een enorme rijkdom iddquote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Haaai
Klopt![]()
Helaas zijn de plannen bijgesteld omdat we nog niet weten hoe het met Noa zal gaan lopen qua zorg dus waarschijnlijk blijft het hier bij. Aan de ene kant jammer aan de andere kant is 4 ook al heeel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 21:13:30 ]
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 21:27:46 ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Logician2.0 het volgende:
ps: ik mag nog niet pmen en ben mijn andere ww kwijt![]()
Hij kwam van dragenenzo.nl, geweldig goed bevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over dat andere, fijn! Denk aan me als je er nog eens vanaf wilt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh ik heb hem verkocht![]()
Je kan ze wel huren trouwens dacht ik, echt de moeite waard![]()
Hier ook nog een fan van positiebroeken hoor! Of een corrigerend hemdje als ik wel een gewone broek aan heb. En dat helemaal zelf, zonder keizersnedequote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Ah 'gelukkig', nog iemand! Voel me al een stuk minder raar. Helaas hier wel pijn, ook al past de gewone niet-zwangerschapsbroek, zelfs te groot, doordat je gaat zitten doet het gewoon onwijs zeer. Dat maakt dat mijn onderbuik erim gepropt wordt en daarboven niet. Klinkt wel ernstig obese zo haha. Zag dat h&m een zwangwrschapsbroek zonder buikband had maar met elastiekstukken op de heupen. Dat msd maar proberen. Is al een stukje meer de goeie kant op. Die 6 kilo meer maak ik me niet zo druk om, maar normale broeken passen lijkt me heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha volgens mij is die van Suiker groter, maar we kregen volgens mij in het buikentopic ook wel eens de opmerking dat we op elkaar leken! Zal idd wel door de bril en de pony komenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef Juud-- het volgende:
XM ben je er weer![]()
LB wat een toffe fotoHeb je net zo'n bril als Suiker? (Die heb ik op de meet gezien en somehow die je me op die 2e foto aan haar denken)
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook nog een fan van positiebroeken hoor! Of een corrigerend hemdje als ik wel een gewone broek aan heb. En dat helemaal zelf, zonder keizersnede![]()
Enneuh, ik heb een positiebroek van Noppies in de verkoop, gloedjenieuw want te groot gekocht. Is ook met elastiek in de heupband! Maat 30, iets voor jou?Aah bedankt! Dit is idd het soort broek dat ik bedoel. Ik denk dat ik wel een 32 (of meer) nodig heb, volgens mij ben jij een stukkie smaller hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Haha volgens mij is die van Suiker groter, maar we kregen volgens mij in het buikentopic ook wel eens de opmerking dat we op elkaar leken! Zal idd wel door de bril en de pony komen![]()
![]()
Mijn voor de zwangerschap spijkerbroeken zijn 31 en 32, en daar krijg ik mezelf dus niet in. Nouja wel als sausijsje!
Ik heb normaalgesproken maat 30 ja, dus dat is in de positievariant wat te ruim.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef Kiwisoep het volgende:
Aah bedankt! Dit is idd het soort broek dat ik bedoel. Ik denk dat ik wel een 32 (of meer) nodig heb, volgens mij ben jij een stukkie smaller hoor![]()
Mijn voor de zwangerschap spijkerbroeken zijn 31 en 32, en daar krijg ik mezelf dus niet in. Nouja wel als sausijsje!
+1quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Kiwisoep het volgende:
Woehoeee voor Ellie! Wat leuk.
Haha LB ik ga wel ff kijken bij hm van de week en bij esprit. Kan ik gelijk ff passen. Nadeel is nu dat ik zo onwijs loop te heisen aan de broeken. Verder toch vaak lange shirts/jurkjes erover dus niemand die het ziet. Voelt je alleen alles behalve aantrekkelijk. Net zoals wanneer je je corrigerende hema hemd uit probeert te doen
Het is net als met rompertjes eigenlijk: Ze kunnen ook naar beneden uit. Of liever gezegd, júist naar beneden! (En ook om ze aan te doen is het praktisch om erin te stappen alsof het een broek is...)quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Kiwisoep het volgende:
Woehoeee voor Ellie! Wat leuk.
Haha LB ik ga wel ff kijken bij hm van de week en bij esprit. Kan ik gelijk ff passen. Nadeel is nu dat ik zo onwijs loop te heisen aan de broeken. Verder toch vaak lange shirts/jurkjes erover dus niemand die het ziet. Voelt je alleen alles behalve aantrekkelijk. Net zoals wanneer je je corrigerende hema hemd uit probeert te doen
En waarschijnlijk meer bijvoeding.....quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef Shandaly het volgende:
Vanmiddag bij het CB geweest trouwens, officieel voor Lars, maar Femmetje mocht ook even op de weegschaal:
[ afbeelding ]
Krengetje, wel groeien nu we met bv gestopt zijn...
Dat noem ik nou nog eens een goeie tip!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het is net als met rompertjes eigenlijk: Ze kunnen ook naar beneden uit. Of liever gezegd, júist naar beneden! (En ook om ze aan te doen is het praktisch om erin te stappen alsof het een broek is...)
Ik zag wat mensen terug die een tijdje weg waren... Welkom terug XM en Logi! (De een was wat langer weg dan de ander, maar soit)
Verder veel vergeten, maandagen zijn belachelijk drukke dagen hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Maar ik ga weer proberen wat geregelder aan te haken. Weet nog niet of monsterposts me gaan lukken, maar we'll see!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik voel me niet schuldig, niet meer. Of misschien zelfs een beetje dat ik misschien zelfs iets eerder had moeten stoppen, maar dat zo lang heb uitgesteld. Gezien de dip in de curve kreeg ze misschien in december gewoon niet genoeg...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Logi, wat leuk om van jou weer een update te lezen. Wat een achtbaan idd voor jullie.
Shandaly. Je hebt heel lang bv kunnen geven en dat is super! Niet schuldig voelen hoor!
Ze is absurd - het is momenteel echt elke dag iets nieuws. Eens kijken of ik het kan filmen!quote:
Ben je niet bang dat je het zelfregulerend vermogen van de huid onderuit haalt door steeds maar te smeren? Ik geloof dat ik meer heil zou zien in dat oliebadjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
XM fijn van je nieuwe baan![]()
Wij zijn met ons meisje naar de huisarts geweest ze heeft zo'n droge huid. Met hele vete crème smeren hielp gewoon niet. Nu een nog vettere crème proberen, want ze geven het liefste nog geen hormonenzalf. En in badje met olie en kijken of het dan beter gaat.
Ze lijkt veel op haar pa, hiermee dus ook helaas
Dus dat, ik zou Weleda spul halen, of in ieder geval badderspul zonder 'rommel'. En zo weinig mogelijk in bad, een keer per week is afdoende voor een baby.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je het zelfregulerend vermogen van de huid onderuit haalt door steeds maar te smeren? Ik geloof dat ik meer heil zou zien in dat oliebadje
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:04 schreef Kyara het volgende:
Shandaly, wat een mooie curve. Snap wel de dubbelheid (?) er van. Maar goed dat je er zelf nu vrede mee hebt
XM, fijn dat het goed gaat en dat je even afstand heb genomen om te resetten. Wat betreft je spoiler, supergedelegeerden, gefeliciteerd! Ik ben daar dan weer een beetje "jaloers" op want volgens mij zitten wij in hetzelfde vakgebied. Zo heeft iedereen dus zijn onzekerheden en twijfels
Mee eens. Hoewel het hier wel echt vaker is, want de poepluiers zijn erg indrukwekkend..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus dat, ik zou Weleda spul halen, of in ieder geval badderspul zonder 'rommel'. En zo weinig mogelijk in bad, een keer per week is afdoende voor een baby.
Hier eigenlijk alleen nog maar bv poep, maar ook wel regelmatig en flink.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel het hier wel echt vaker is, want de poepluiers zijn erg indrukwekkend..
Dit is al maanden bezig. Als ik een dag niet smeer is het vuurrood.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je het zelfregulerend vermogen van de huid onderuit haalt door steeds maar te smeren? Ik geloof dat ik meer heil zou zien in dat oliebadje
Dat doen we al tijden Neutal shampoo etc. In de douche om de paar dagen. Als we niet smeren wordt het alleen maar vuurroder...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus dat, ik zou Weleda spul halen, of in ieder geval badderspul zonder 'rommel'. En zo weinig mogelijk in bad, een keer per week is afdoende voor een baby.
Ach gossie... Wij nemen Femke mee onder de douche als het nodig is. Maar ze gaat natuurlijk ook al twee keer in de week zwemmen, en daar douchen we dan ook, dus thuis niet zo vaak...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Juud79 het volgende:
Hij kijkt me echt aan van ''mama, help, ik word helemaal nat'....
Dat ben ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Shandaly, ik begrijp je gevoel heel erg goed maar je hebt haar toch het beste gegeven dat je kon geven! En ik ben blij dat je je niet meer heel schuldig voelt!. En je klinkt ook zo lekker verliefd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ymme lekker om weer wat meer rust te hebben overdag of mis je de oudste erg?
Spark, tandjes, en omvallen, erg herkenbaar. Hoewel, hier nog steeds geen tand te zien..
F is al een paar dagen wisselend koortsig/verhoging/normaal, heeft heel veel snot en hij kwijlt. Als hij hard hoest moet hij huilenEn hij heeft m'n vriend aangestoken (of die heeft het ergens anders vandaan, maar is ook ziek). Ziekenboeg dus hier! Maar wel gezellig en ik hoefde toevallig niet buiten de deur te werken.
Zijn tandvlees lijkt boven én onder weer opvallender aanwezig en omdat hij ook zo kwijlde en knauwt dacht ik dat nu dan misschien toch echt het eerste tandje zou komen… maar nu hij keelpijn heeft zou dat misschien ook de reden kunnen zijn![]()
Ik hoop dat hij wel tanden heeft als hij naar de basisschool gaat![]()
Daar lijkt het wel op. Maar ze geven liever geen hormonenzalf. dus we moeten even kijken of het zo beter gaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:58 schreef L-E het volgende:
Vuurrood? Maar dat klinkt niet als een gewone droge huid als ik eerlijk ben. Is het geen eczeem?
Check die Boeddha klappen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:35 schreef Cwen het volgende:
Bubs, wat naar!
Suiker, klinkt bekend! Hier ook jammeren bij huilen.
Zoals beloofd: klappende Ellie!
http://s1193.photobucket.(...)zps7a6d44ba.mp4.html
Ja, het zit er echt onder, en het voordeel is ook dat je borsten niet geplet worden (en in mijn geval met voeden is het ook wel handig dat je niet zo superstrakke top naar beneden hoeft te trekken).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Suikertante het volgende:
Die HEMA hemden, ik koop ze dus telkens niet omdat het me heel onprettig lijkt dat ze onder je tetten doorgaan, maar het zit dus wel lekker Kyara?
Juud, ik herken dit wel van toen E. klein was. Ik was er vanuit het ziekenhuis ook voor gewaarschuwd. Nu was jouw mooie kereltje niet zo vroeg als E. was dus beschouw het maar als algemene tip (en dan had ik deze inleiding dus ook niet hoeven typenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:54 schreef Juud79 het volgende:
Hij kijkt me echt aan van ''mama, help, ik word helemaal nat'....
Ik bedenk me nu net dat Henkie in bad gaan ook helemaal niet zo leuk vond toen hij klein was, op de eerste paar weken na. Nooit in me opgekomen om hem in zo'n hydrofiel te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef Kyara het volgende:
Mijn meiden vonden in bad gaan ook vreselijk. Ik heb dat eerlijk gezegd nooit geweten aan hun prematuriteit aangezien grote broer dat ook heel lang vreselijk vond. Hij vond bad pas leuk toen hij echt goed kon zitten, rond zijn 1e jaar.
En 3x raden wie nu ook de grootste pret in bad hebben
(hoewel die tip met de hydrofiel met wel een goede tip lijkt, zeker voor kleine babietjes)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:15 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu net dat Henkie in bad gaan ook helemaal niet zo leuk vond toen hij klein was, op de eerste paar weken na. Nooit in me opgekomen om hem in zo'n hydrofiel te doen.![]()
dank je voor de tipquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef Keshet het volgende:
[..]
Juud, ik herken dit wel van toen E. klein was. Ik was er vanuit het ziekenhuis ook voor gewaarschuwd. Nu was jouw mooie kereltje niet zo vroeg als E. was dus beschouw het maar als algemene tip (en dan had ik deze inleiding dus ook niet hoeven typen)
Ik kreeg de tip om E. als een worstje gewikkeld in een hydrofiel in bad te doen. Ze paniekte in bad omdat ze niks meer om zich heen voelde. Door de hydrofiel bleef ze wat druk voelen. Als ze dan eenmaal onspannen in bad lag deed ik heel langzaam de hydrofiel af.
Oh, en het bad vol laten lopen zonder kind in de badkamer werkt hier ook goed. Beide vinden ze dat blijkbaar heel eng.
Hopelijk heb je er iets aan!
Bibabad. Hier een enorme hit!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef Keshet het volgende:
Ja, ook vanaf het moment dat hij kon zitten.![]()
Ze gaan beide met veel plezier in bad! Ik vrees voor de dag dat ik ze echt niet meer in het babybadje kan proppen want we hebben geen gewoon bad.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:23 schreef Suikertante het volgende:
Sull wat lastig dat ze nog steeds niet lekker wil drinken op het KDV. Zit er uberhaupt een stijgende lijn in?
Tally geef maar toe, je vindt t stiekem veel te knus dat Fee zo graag bij je wil zijn
Hilzillah aan de hapjesen een fijne nacht gehad, fijn!
Logi, ik wist wel eea over N maar ik wist niet dat het zo vaak was, en dat jullie daar ook deze beslissing aan verbonden hebben, heftigWel begrijpelijk, trouwens.
Omen die snelle Riley, leuk!
LB die opmerking dat we op elkaar leken kwam van mij _o- Ik geloof trouwens dat het niet waar is, maar op sommige foto's leek het wel zo ja!
Cwen dan is het overmorgen ineens geluid, het is zo tof! En ik heb F daarna ook in één ochtend leren high-fiven, dus zet hem op![]()
Die HEMA hemden, ik koop ze dus telkens niet omdat het me heel onprettig lijkt dat ze onder je tetten doorgaan, maar het zit dus wel lekker Kyara?
Shandaly wel fijn dat de lijn weer stijgtDaarbij zag ze er supergezond uit
XM, F heeft nooit zo doorgerold en dat lijkt me zo schattig!Mega postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ymme lekker om weer wat meer rust te hebben overdag of mis je de oudste erg?
Spark, tandjes, en omvallen, erg herkenbaar. Hoewel, hier nog steeds geen tand te zien..
F is al een paar dagen wisselend koortsig/verhoging/normaal, heeft heel veel snot en hij kwijlt. Als hij hard hoest moet hij huilenEn hij heeft m'n vriend aangestoken (of die heeft het ergens anders vandaan, maar is ook ziek). Ziekenboeg dus hier! Maar wel gezellig en ik hoefde toevallig niet buiten de deur te werken.
Zijn tandvlees lijkt boven én onder weer opvallender aanwezig en omdat hij ook zo kwijlde en knauwt dacht ik dat nu dan misschien toch echt het eerste tandje zou komen… maar nu hij keelpijn heeft zou dat misschien ook de reden kunnen zijn![]()
Ik hoop dat hij wel tanden heeft als hij naar de basisschool gaat![]()
Respect hoor.
Mart ging al 2 keer per week een ochtend naar de peuterspeelzaal.
Hij heeft het heel erg leuk gehad op de basisschool. Kwam naar buiten rennen. Geweldig om te zien.
Thuis heb ik wel even een traantje gelaten. Hij is alweer bijna 4. Het gaat echt zo vreselijk snel, daar kan ik ECHT verdrietig om worden.
Wat echter wel weer fijn is (en ontopic). Heb ik straks meer tijd voor Dex. Als hij niet steeds in bed ligt![]()
Awwwquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:35 schreef Cwen het volgende:
Bubs, wat naar!
Suiker, klinkt bekend! Hier ook jammeren bij huilen.
Wat was er dan onveilig aan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:09 schreef vencodark het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw met een baby van een maand of 3 á 4 in een maxicosi, in een bakfiets!
Dat lijkt mij eigenlijk helemaal niet veilig.
Had het nooit eerder gezien.
Dat is zelfs de veiligste manier om een baby per fiets te vervoeren heb ik me door een fietsverhuurder laten vertellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:09 schreef vencodark het volgende:
Ik zag vandaag een vrouw met een baby van een maand of 3 á 4 in een maxicosi, in een bakfiets!
Dat lijkt mij eigenlijk helemaal niet veilig.
Had het nooit eerder gezien.
Ik kende het niet dus wist niet dat het mocht/kon.quote:
afkärcherenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat knap van Ellie!
Wij doen Noor niet meer in bad eigenlijk. Ze vindt het véél leuker om op de douchevloer te worden gelegd en hup afkärcheren met de douchekop. In de stralen bijten, ernaar grijpen enzo
. Dan draait ze zelf om, hopsakee de achterkant doen, haren wassen, douche uit, badcape eroverheen en klaar is Noor!
Ja joh! We kwamen erachter dat ze dit toffer vond toen ze een keer poep tot in haar wenkbrauwen had zo ongeveerquote:
Ja, hier ook! Je ziet hem altijd denken hoe hij met z'n mond dichter bij het water kan komen. Lukt dit niet dan zijn mijn armen en zijn eigen handjes favoriet om aan te likken, tis af en toe net een hondjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef Cwen het volgende:
XM, dat klinkt echt megahandig!
Hier is bad ook een hit, zowel de TummyTub als het gewone badje als het grote bad. Ze spettert erop los en geniet er duidelijk van. Enige is dat ze altijd het water wil drinken, zijn er meer baby's die dat doen?
bibabad is ook hier echt super!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef Keshet het volgende:
Ja, ook vanaf het moment dat hij kon zitten.![]()
Ze gaan beide met veel plezier in bad! Ik vrees voor de dag dat ik ze echt niet meer in het babybadje kan proppen want we hebben geen gewoon bad.
Ook dreumesenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef Cwen het volgende:
XM, dat klinkt echt megahandig!
Hier is bad ook een hit, zowel de TummyTub als het gewone badje als het grote bad. Ze spettert erop los en geniet er duidelijk van. Enige is dat ze altijd het water wil drinken, zijn er meer baby's die dat doen?
Zijn adapters voor net als bij een kinderwagen, of ze bouwen een babymee in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kende het niet dus wist niet dat het mocht/kon.
Neem aan dat je de cosi dan ook met riempjes vastzet etc.
Viel mij gewoon op omdat het nieuw voor mij is.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:35 schreef Cwen het volgende:
Enorm. Vanavond bleef ze maar nee schudden en die lippen stijf op elkaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wisselt het bij jullie ook hoe de avondprak gaat? De ene keer vliegt het erin en vanavond was het weer een worsteling en met moeite 100 gram erin, vs 200-250 normaal. Geen peil op te trekken!
En dan wel de doperwtjes van mijn bord pikken en oppeuzelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Enorm. Vanavond de afgelopen week bleef ze maar nee schudden en die lippen stijf op elkaar
Maisboogjes kon ik op mn voorhoofd plakkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan wel de doperwtjes van mijn bord pikken en oppeuzelenDus doperwtjes voor haar warm gemaakt, maar nee... soepstengel ging ook op de grond, dus dan maar weer melk als avondeten. Pap blieft ze ook niet trouwens
Ja ze hield stug mijn bel vastquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Suikertante het volgende:
LB ik vind dat ook lijken, maar van de zijkant ziet dat er helemaal niet zo uit zag ik toen F bij m'n vriend voorop zat. En je kunt ook haar handjes op je stuur zetten, als ze dat vasthoudt blijft ze wat rechterop zitten. Ik heb er een toffe fietstoeter op gezet die hij graag wil vasthouden
Ja, de yoghurt vloog er wel inquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan wel de doperwtjes van mijn bord pikken en oppeuzelenDus doperwtjes voor haar warm gemaakt, maar nee... soepstengel ging ook op de grond, dus dan maar weer melk als avondeten. Pap blieft ze ook niet trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB, wat leukkk voor het eerst samen fietsen!!
Thanks, dat ga ik eens proberen, hydrofiel pas ie niet echt meer in, maar heb wel een dunne handdoek waar ik hem in kan wikkelen. Onder de douche gaat wel een beetje ok, maar daar hou ik hem ook goed vast en tegen me aan, dus het klinkt heel logisch wat je zegt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef Keshet het volgende:
[..]
Juud, ik herken dit wel van toen E. klein was. Ik was er vanuit het ziekenhuis ook voor gewaarschuwd. Nu was jouw mooie kereltje niet zo vroeg als E. was dus beschouw het maar als algemene tip (en dan had ik deze inleiding dus ook niet hoeven typen)
Ik kreeg de tip om E. als een worstje gewikkeld in een hydrofiel in bad te doen. Ze paniekte in bad omdat ze niks meer om zich heen voelde. Door de hydrofiel bleef ze wat druk voelen. Als ze dan eenmaal onspannen in bad lag deed ik heel langzaam de hydrofiel af.
Oh, en het bad vol laten lopen zonder kind in de badkamer werkt hier ook goed. Beide vinden ze dat blijkbaar heel eng.
Hopelijk heb je er iets aan!
Ja, lang gedaan, was jammeren ipv huilen, maar gaat ie nu alleen maar in staan, dus het is nu badje of douche. Ik hoop dat als ie kan zitten, dat ie het dan leuker zal gaan vinden, dan kan ie ook wat spelen in bad, dat maakt het ook plezieriger.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef __Isis__ het volgende:
Gebruik je de tub voor D?
Die begrenzing is denk ik wel prettig voor 'm
Leuk om weer wat van je te lezen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef __Isis__ het volgende:
Goed! Thanks for asking
Ik lees nog steeds bijna dagelijks mee, maar meeposten vind ik vaak teveel gedoe. Ik kan het toch vaak niet bijhouden qua reacties enzo, dus post ik maar niet.
Druk jaar achter de rug, maar het gaat nu gelukkig allemaal een stuk beter. Kindjes zitten lekker in hun vel en zijn een stuk gezelliger en gemakkelijker. Het blijft wel druk met twee kleintjes, fulltime pittige baan en studerende vriend. Maar ik heb er vertrouwen in dat het steeds wat makkelijker zal gaan.
En peutersquote:
Bij 8 wkn (na ks)quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef flowerbox het volgende:
Gotc, gefeliciteerd!Wat ontzettend leuk! Ik had nog een vraagje voor jou. Wanneer ben je weer begonnen met hardlopen en ging dat wat?
Xm, wat goed!
Aappie dat klinkt goes. In Welke branche werk je?
Oh, na 8 week pas.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij 8 wkn (na ks)Ben gewoon weer begonnen bij les 1 van het 5km schema van Renate Wennemars.
Ging prima! Conditie van een ui en die 12kg helpt niet mee (ben traaaaag) maar liep 6 wkn later 30 min
Na een ks mag het na 6 wkn vd gynquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:40 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oh, na 8 week pas.Ik wilde volgende week weer met les 1van Evy beginnen maar wil niks beschadigen door te vroeg te beginnen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Omentielvo het volgende:
Ass wat leuk. HIer ook geen peutertheater. Naar het theater gaan is een van de dingen die ik straks echt met Riley wil gaan doen
geen sorry hoor mij boeit het echt nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:53 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Haha. Sorry ik typ dat altijd fout. Het is dus As. NIet Ass. Sorry sorry sorry
Ik heb geen ks gehad dus dan probeer ik het gewoon volgende week weer. Dan is mini flobo zes weken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Na een ks mag het na 6 wkn vd gynVriendinnetje vd zwangerschapsyoga liep 4 wkn na normale bevalling weer
Om het hier te krijgen moet je het elders uploaden, bijvoorbeeld op youtube, of photobucket oid. Dan kan je 'm zowel hier als op fb linkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:55 schreef danic het volgende:
Even schaamteloos: er staat een filmpje op mijn fb van Rosalie. Maar ik krijg filmpjes nooit hier. Dus wie het leuk vindt.....
En ik wil je best als vriendje als je dat nog niet bent. Stuur dan maar een pm
Bij ons gaan peuter en baby samen in bad sinds Lauren 3 maanden is. Vinden ze zelf ook helemaal geweldig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef Piekie81 het volgende:
GotC gefeliciteerd! Veel plezier op honeymoon!
As die naar het theater gaat, dat lijkt me ook super om te doen! Ik ga direct kijken of hier in de buurt ook zoiets is!
Bad- en doucheperikelen: wij nemen M met ons mee onder de douche (de en sopt hem in, de ander staat onder de douche) en als hij goed kan zitten, mag hij in bad. Het babybadje vind ik echt niet handig na de eerste weken.
Peuter wil juist helemaal niet onder de douche. Als baby kon hij niet mee douchen vanwege onverwarmde badkamer en ieniemini douchestraaltje. en toen we gingen verhuizen ging hij in bad, dat vond hij prachtig. En nu nog steeds. Alleen is het voor het waterverbruik niet echt handig, dus binnenkort moet hij toch echt aan de douche gaan geloven. De ene keer douchen, de andere keer in bad.
LB, fijn dat de nacht zo goed ging!
Gisteravond was M heel onrustig, steeds huilen, weer even slape, huilen, slapen enz. Toen wij naar bed gingen heb ik hem een fles gegeven, en toen was hij stil tot 5 uur en na een half uurtje pruttelen vierl hij weer in slaap tot 7 uur! Dus we gaan even een paar dagen proberen wat er gebeurt als we hem een late fles geven! Meer dan 4 uur achter elkaar slapen is zo fijn!
We aten gister spaghetti en dat is heel leuk babyspeelgoed! M hield de sliertjes in twee handen en ging dan steeds bewegen en dan kijken hoe het sliertje 'reageert'. Elke sliert was weer even mooi, dus ik heb er een filmpje van kunnen maken:
http://s1329.photobucket.(...)zps8db268a3.mp4.html
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Fieder het volgende:
Mabawa fijn dat het vandaag wel een fijne dag wasHad je veel bekijks?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef GotC het volgende:
Voor dat geluid hijs ik mijn striae en +12kg met liefde in een bikini
Hier ook idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:03 schreef L-E het volgende:
angelatje, hier altijd veel slapen na een prikje.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Nu wel een foto: http://instagram.com/p/kEVfiLSl8_/
In een shirtje dat we van Coco hebben gekregen
Ja! Ik zie trouwens (hier: http://www.rivm.nl/Onderwerpen/R/Rijksvaccinatieprogramma ) dat met 11 maanden er 3 verschillende vaccinaties worden gegeven. Meer mensen hier die dat uit elkaar willen halen? Ik vind het nogal wat voor zo'n lijfje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:49 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik ook. Die krijgen ze toch met 14 maanden?
Hoe ziet dat er uit op de curve Fieder?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:15 schreef Fieder het volgende:
Hier zitten de prikjes er ook in. Even gillen maar snel weer blij. Wat een verschil met de vorige keren, toen was hij lang verdrietig.
En dat ik dit ooit zou zeggen: mijn reus is afgevallen0,06 kilo
Dus nu moeten we tussentijds terugkomen voor een extra consult. Door het feit dat hij veel ziek is geweest en veel beweeglijker is vond ze het niet verontrustend, maar dus wel voldoende om terug te moeten. Als het dan weer niet goed is moeten we naar een dietiste.
Het zijn er 2 toch? De ene tegen DKTP, Hib en HepB, en de andere tegen Pneumokokken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Ik zie trouwens (hier: http://www.rivm.nl/Onderwerpen/R/Rijksvaccinatieprogramma ) dat met 11 maanden er 3 verschillende vaccinaties worden gegeven. Meer mensen hier die dat uit elkaar willen halen? Ik vind het nogal wat voor zo'n lijfje.
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:26 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het zijn er 2 toch? De ene tegen DKTP, Hib en HepB, en de andere tegen Pneumokokken.
SPOILER: Verhaal over Lars hoort hier eigenlijk niet ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:43 schreef L-E het volgende:
Had ik al verteld dat mijn flesweigeraar is gestopt met weigeren? Sociaal leven, here I come!
Ow ja! Daar wilde ik ook nog voor jompelen, maar toen werd ik afgeleid door prikkenquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:42 schreef Shandaly het volgende:
En twee... ach.. ze hebben ook twee beentjes
(Al vind ik de tweede vaak wel het zieligst... bij de eerste hebben ze nog niet door wat er gaat gebeuren enzo... en dan moet er zomaar nog een tweede in!)Oh, het gaat me helemaal niet om de prikjes zelf. Het gaat me om wat ze in zo'n lichaampje spuiten. Ik vraag me ernstig af of ik wel wil dat zijn afweersysteem op die manier belast wordt, door er al die dingen tegelijk in te spuiten.SPOILER: Verhaal over Lars hoort hier eigenlijk niet ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach L-E'ke!quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:43 schreef L-E het volgende:
LimoneIk weet nog dat jij niet zo lang in Z&G zat toen het hier allemaal soort van mis liep, en dat je een van de eersten was (of de eerste?) die reageerde op mijn HetIsNietGoed-bericht, en dat ik daar van moest huilen omdat ik dacht: Ik verpest het hele wereldbeeld van al die net zwangeren die nog zin hebben in hun zwangerschap, boehoehoeeeeeeee
Enniehoe![]()
Had ik al verteld dat mijn flesweigeraar is gestopt met weigeren? Sociaal leven, here I come!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:11 schreef Fieder het volgende:
LE hoera voor sticker die uit de fles drinkt![]()
Shandaly dat klinkt echt heel leuk!
Curves:Ziet er in mijn ogen uit alsof ie gewoon terugkeert naar het lijntje waar ie ook vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cwen, dat is mooie klote. Sterkte ermee!!
Ik moest GotC en YUR ook nog feliciteren![]()
En verder zit m'n hoofd vol snot, ben ik na 23 dagen alweer ongestelden zo gaar als het maar kan.
Zit een beetje met pap. Het cb vindt het wel zeer wenselijk, maar ze blieft het echt niet. En ik heb 's ochtends echt geen tijd voor het getreuzel met een boterham eigenlijk. Hmz hmz.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hoe oud is je man?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:04 schreef Kiwisoep het volgende:
Net 24, maarrr... oudere man he. Makes me old as well
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |