Ja!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
+1quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
Kwispelen!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 15:43:55 ]
Dat doet de mijne ook. Helemaal als ze genoeg gegeten heeft of iets niet lustquote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Beide heel herkenbaar. Luuk is ook een hoofdschudder en een fladderaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
wat fijn om te horen dat jij het herkent! Ze is bijna 7 maanden. Vooralsnog aangewezen op jurkjes en draag ik soms dus stiekem een positiebroek.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:11 schreef L-E het volgende:
Kiwi, hoe oud is je meisje nu? Die ks-flap trok hier pas weg zo rond de 6 maanden. Heb me er erg druk om gemaakt, maar is niets meer van te zien nu. Wel nog last van het litteken ja, zeker bij vochtig weer gaat het jeuken/trekken en de gevoelloosheid is ook al een stuk minder dan een paar maanden geleden, Ik denk dat je het nog wat tijd kan geven.
Hoe gaat het bij jou?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*hoofd om hoek steekt. Hoe is het hier?
Jaah, daar ben je weer! Hoe is het nu?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*hoofd om hoek steekt. Hoe is het hier?
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou?
(hoe het hier is weet ik niet precies want ik hoor hier niet meer....)
Ja echt wel! Ik zat laatst -uiteraard- alles terug te lezen en ik blijf het bizar vinden dat ik gewoon voor jou ben bevallenquote:
Idd jaquote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja echt wel! Ik zat laatst -uiteraard- alles terug te lezen en ik blijf het bizar vinden dat ik gewoon voor jou ben bevallen
Yep, supergrappig, vooral als papa en mama ook meedoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb een high rise broek van Esprit! Geen druk ergens op, en verstopt buik nr 2 uitstekendquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Ah 'gelukkig', nog iemand! Voel me al een stuk minder raar. Helaas hier wel pijn, ook al past de gewone niet-zwangerschapsbroek, zelfs te groot, doordat je gaat zitten doet het gewoon onwijs zeer. Dat maakt dat mijn onderbuik erim gepropt wordt en daarboven niet. Klinkt wel ernstig obese zo haha. Zag dat h&m een zwangwrschapsbroek zonder buikband had maar met elastiekstukken op de heupen. Dat msd maar proberen. Is al een stukje meer de goeie kant op. Die 6 kilo meer maak ik me niet zo druk om, maar normale broeken passen lijkt me heerlijk.
O enne mijn meisje eet nu dus goed fruit. Ik heb eerst de smaken apart gegeven, later gemixt. Nu heb ik er ook liga doorheen. Ze smult ervan. Invriezen in siliconen ijsblokjes ding vond ik trouwens een toptip. Kon ik 1 of twee blokjes ontdooien omdat ze in het begin nog weinig at. Ook hier werd ze er in het begin boos van want gern melk
Haaaiquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep, supergrappig, vooral als papa en mama ook meedoen.
Wow LB, wat lijkt ze al lang zo, die beeeeeenen!En staartje
![]()
voor de mijlpaal!
Logi, wat leuk om weer wat van je te lezen, wat is je meisje knap![]()
En ik kan me herinneren dat jij een tijdje terug ook hebt gepost over bezig zijn voor een volgende?
Ahh, das idd jammer maar 4 kinderen is al een enorme rijkdom iddquote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Haaai
Klopt![]()
Helaas zijn de plannen bijgesteld omdat we nog niet weten hoe het met Noa zal gaan lopen qua zorg dus waarschijnlijk blijft het hier bij. Aan de ene kant jammer aan de andere kant is 4 ook al heeel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 21:13:30 ]
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 21:27:46 ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Logician2.0 het volgende:
ps: ik mag nog niet pmen en ben mijn andere ww kwijt![]()
Hij kwam van dragenenzo.nl, geweldig goed bevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over dat andere, fijn! Denk aan me als je er nog eens vanaf wilt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh ik heb hem verkocht![]()
Je kan ze wel huren trouwens dacht ik, echt de moeite waard![]()
Hier ook nog een fan van positiebroeken hoor! Of een corrigerend hemdje als ik wel een gewone broek aan heb. En dat helemaal zelf, zonder keizersnedequote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Ah 'gelukkig', nog iemand! Voel me al een stuk minder raar. Helaas hier wel pijn, ook al past de gewone niet-zwangerschapsbroek, zelfs te groot, doordat je gaat zitten doet het gewoon onwijs zeer. Dat maakt dat mijn onderbuik erim gepropt wordt en daarboven niet. Klinkt wel ernstig obese zo haha. Zag dat h&m een zwangwrschapsbroek zonder buikband had maar met elastiekstukken op de heupen. Dat msd maar proberen. Is al een stukje meer de goeie kant op. Die 6 kilo meer maak ik me niet zo druk om, maar normale broeken passen lijkt me heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha volgens mij is die van Suiker groter, maar we kregen volgens mij in het buikentopic ook wel eens de opmerking dat we op elkaar leken! Zal idd wel door de bril en de pony komenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:55 schreef Juud-- het volgende:
XM ben je er weer![]()
LB wat een toffe fotoHeb je net zo'n bril als Suiker? (Die heb ik op de meet gezien en somehow die je me op die 2e foto aan haar denken)
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook nog een fan van positiebroeken hoor! Of een corrigerend hemdje als ik wel een gewone broek aan heb. En dat helemaal zelf, zonder keizersnede![]()
Enneuh, ik heb een positiebroek van Noppies in de verkoop, gloedjenieuw want te groot gekocht. Is ook met elastiek in de heupband! Maat 30, iets voor jou?Aah bedankt! Dit is idd het soort broek dat ik bedoel. Ik denk dat ik wel een 32 (of meer) nodig heb, volgens mij ben jij een stukkie smaller hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Haha volgens mij is die van Suiker groter, maar we kregen volgens mij in het buikentopic ook wel eens de opmerking dat we op elkaar leken! Zal idd wel door de bril en de pony komen![]()
![]()
Mijn voor de zwangerschap spijkerbroeken zijn 31 en 32, en daar krijg ik mezelf dus niet in. Nouja wel als sausijsje!
Ik heb normaalgesproken maat 30 ja, dus dat is in de positievariant wat te ruim.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:11 schreef Kiwisoep het volgende:
Aah bedankt! Dit is idd het soort broek dat ik bedoel. Ik denk dat ik wel een 32 (of meer) nodig heb, volgens mij ben jij een stukkie smaller hoor![]()
Mijn voor de zwangerschap spijkerbroeken zijn 31 en 32, en daar krijg ik mezelf dus niet in. Nouja wel als sausijsje!
+1quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Kiwisoep het volgende:
Woehoeee voor Ellie! Wat leuk.
Haha LB ik ga wel ff kijken bij hm van de week en bij esprit. Kan ik gelijk ff passen. Nadeel is nu dat ik zo onwijs loop te heisen aan de broeken. Verder toch vaak lange shirts/jurkjes erover dus niemand die het ziet. Voelt je alleen alles behalve aantrekkelijk. Net zoals wanneer je je corrigerende hema hemd uit probeert te doen
Het is net als met rompertjes eigenlijk: Ze kunnen ook naar beneden uit. Of liever gezegd, júist naar beneden! (En ook om ze aan te doen is het praktisch om erin te stappen alsof het een broek is...)quote:Op maandag 3 februari 2014 22:21 schreef Kiwisoep het volgende:
Woehoeee voor Ellie! Wat leuk.
Haha LB ik ga wel ff kijken bij hm van de week en bij esprit. Kan ik gelijk ff passen. Nadeel is nu dat ik zo onwijs loop te heisen aan de broeken. Verder toch vaak lange shirts/jurkjes erover dus niemand die het ziet. Voelt je alleen alles behalve aantrekkelijk. Net zoals wanneer je je corrigerende hema hemd uit probeert te doen
En waarschijnlijk meer bijvoeding.....quote:Op maandag 3 februari 2014 23:01 schreef Shandaly het volgende:
Vanmiddag bij het CB geweest trouwens, officieel voor Lars, maar Femmetje mocht ook even op de weegschaal:
[ afbeelding ]
Krengetje, wel groeien nu we met bv gestopt zijn...
Dat noem ik nou nog eens een goeie tip!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:35 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het is net als met rompertjes eigenlijk: Ze kunnen ook naar beneden uit. Of liever gezegd, júist naar beneden! (En ook om ze aan te doen is het praktisch om erin te stappen alsof het een broek is...)
Ik zag wat mensen terug die een tijdje weg waren... Welkom terug XM en Logi! (De een was wat langer weg dan de ander, maar soit)
Verder veel vergeten, maandagen zijn belachelijk drukke dagen hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Maar ik ga weer proberen wat geregelder aan te haken. Weet nog niet of monsterposts me gaan lukken, maar we'll see!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik voel me niet schuldig, niet meer. Of misschien zelfs een beetje dat ik misschien zelfs iets eerder had moeten stoppen, maar dat zo lang heb uitgesteld. Gezien de dip in de curve kreeg ze misschien in december gewoon niet genoeg...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Logi, wat leuk om van jou weer een update te lezen. Wat een achtbaan idd voor jullie.
Shandaly. Je hebt heel lang bv kunnen geven en dat is super! Niet schuldig voelen hoor!
Ze is absurd - het is momenteel echt elke dag iets nieuws. Eens kijken of ik het kan filmen!quote:
Ben je niet bang dat je het zelfregulerend vermogen van de huid onderuit haalt door steeds maar te smeren? Ik geloof dat ik meer heil zou zien in dat oliebadjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
XM fijn van je nieuwe baan![]()
Wij zijn met ons meisje naar de huisarts geweest ze heeft zo'n droge huid. Met hele vete crème smeren hielp gewoon niet. Nu een nog vettere crème proberen, want ze geven het liefste nog geen hormonenzalf. En in badje met olie en kijken of het dan beter gaat.
Ze lijkt veel op haar pa, hiermee dus ook helaas
Dus dat, ik zou Weleda spul halen, of in ieder geval badderspul zonder 'rommel'. En zo weinig mogelijk in bad, een keer per week is afdoende voor een baby.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je het zelfregulerend vermogen van de huid onderuit haalt door steeds maar te smeren? Ik geloof dat ik meer heil zou zien in dat oliebadje
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:04 schreef Kyara het volgende:
Shandaly, wat een mooie curve. Snap wel de dubbelheid (?) er van. Maar goed dat je er zelf nu vrede mee hebt
XM, fijn dat het goed gaat en dat je even afstand heb genomen om te resetten. Wat betreft je spoiler, supergedelegeerden, gefeliciteerd! Ik ben daar dan weer een beetje "jaloers" op want volgens mij zitten wij in hetzelfde vakgebied. Zo heeft iedereen dus zijn onzekerheden en twijfels
Mee eens. Hoewel het hier wel echt vaker is, want de poepluiers zijn erg indrukwekkend..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dus dat, ik zou Weleda spul halen, of in ieder geval badderspul zonder 'rommel'. En zo weinig mogelijk in bad, een keer per week is afdoende voor een baby.
Hier eigenlijk alleen nog maar bv poep, maar ook wel regelmatig en flink.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Hoewel het hier wel echt vaker is, want de poepluiers zijn erg indrukwekkend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |