Ja!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
+1quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
Als ze dan ook nog fanatiek met dr handjes zit te wapperen krijg je soms de neiging om de GGZ maar vast in te schakelen
Kwispelen!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Mijn baby schudt steeds zijn hoofd. Alsof hij 'nee' zegt. Nu doet hij dat natuurlijk niet, maar dat hoofdschudden is wel een beetje vreemd eigenlijk. Herkenbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 15:43:55 ]
Dat doet de mijne ook. Helemaal als ze genoeg gegeten heeft of iets niet lustquote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Beide heel herkenbaar. Luuk is ook een hoofdschudder en een fladderaar.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja!
wat fijn om te horen dat jij het herkent! Ze is bijna 7 maanden. Vooralsnog aangewezen op jurkjes en draag ik soms dus stiekem een positiebroek.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:11 schreef L-E het volgende:
Kiwi, hoe oud is je meisje nu? Die ks-flap trok hier pas weg zo rond de 6 maanden. Heb me er erg druk om gemaakt, maar is niets meer van te zien nu. Wel nog last van het litteken ja, zeker bij vochtig weer gaat het jeuken/trekken en de gevoelloosheid is ook al een stuk minder dan een paar maanden geleden, Ik denk dat je het nog wat tijd kan geven.
Hoe gaat het bij jou?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*hoofd om hoek steekt. Hoe is het hier?
Jaah, daar ben je weer! Hoe is het nu?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
*hoofd om hoek steekt. Hoe is het hier?
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou?
(hoe het hier is weet ik niet precies want ik hoor hier niet meer....)
Ja echt wel! Ik zat laatst -uiteraard- alles terug te lezen en ik blijf het bizar vinden dat ik gewoon voor jou ben bevallenquote:
Idd jaquote:Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja echt wel! Ik zat laatst -uiteraard- alles terug te lezen en ik blijf het bizar vinden dat ik gewoon voor jou ben bevallen
Yep, supergrappig, vooral als papa en mama ook meedoen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:41 schreef L-E het volgende:
Ik heb een high rise broek van Esprit! Geen druk ergens op, en verstopt buik nr 2 uitstekendquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Ah 'gelukkig', nog iemand! Voel me al een stuk minder raar. Helaas hier wel pijn, ook al past de gewone niet-zwangerschapsbroek, zelfs te groot, doordat je gaat zitten doet het gewoon onwijs zeer. Dat maakt dat mijn onderbuik erim gepropt wordt en daarboven niet. Klinkt wel ernstig obese zo haha. Zag dat h&m een zwangwrschapsbroek zonder buikband had maar met elastiekstukken op de heupen. Dat msd maar proberen. Is al een stukje meer de goeie kant op. Die 6 kilo meer maak ik me niet zo druk om, maar normale broeken passen lijkt me heerlijk.
O enne mijn meisje eet nu dus goed fruit. Ik heb eerst de smaken apart gegeven, later gemixt. Nu heb ik er ook liga doorheen. Ze smult ervan. Invriezen in siliconen ijsblokjes ding vond ik trouwens een toptip. Kon ik 1 of twee blokjes ontdooien omdat ze in het begin nog weinig at. Ook hier werd ze er in het begin boos van want gern melk
Haaaiquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Yep, supergrappig, vooral als papa en mama ook meedoen.
Wow LB, wat lijkt ze al lang zo, die beeeeeenen!En staartje
![]()
voor de mijlpaal!
Logi, wat leuk om weer wat van je te lezen, wat is je meisje knap![]()
En ik kan me herinneren dat jij een tijdje terug ook hebt gepost over bezig zijn voor een volgende?
Ahh, das idd jammer maar 4 kinderen is al een enorme rijkdom iddquote:Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Haaai
Klopt![]()
Helaas zijn de plannen bijgesteld omdat we nog niet weten hoe het met Noa zal gaan lopen qua zorg dus waarschijnlijk blijft het hier bij. Aan de ene kant jammer aan de andere kant is 4 ook al heeel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 21:13:30 ]
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 21:27:46 ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:19 schreef Logician2.0 het volgende:
ps: ik mag nog niet pmen en ben mijn andere ww kwijt![]()
Hij kwam van dragenenzo.nl, geweldig goed bevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over dat andere, fijn! Denk aan me als je er nog eens vanaf wilt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |