quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
livestream:
http://arcee862.com/vandaag.php?user=toto69
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
Echt nog nooit van gehoord.Zal wel weer zo'n newbie kutuser zijn.
Die bij voorbaat gaat falen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:48 schreef MichaelScott het volgende:
Echt nog nooit van gehoord.Zal wel weer zo'n newbie kutuser zijn.
3000 op 1 dagquote:Op maandag 3 februari 2014 14:07 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja maar je zit toch al ver boven de 3000...
Ik denk het niet, maar goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:07 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Dankje voor de duidelijkheidVeel succes, je haalt het waarschijnlijk moeiteloos
Ja ach ik zie welquote:Op maandag 3 februari 2014 14:08 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
je zit nu al boven de 1000 gewoon even goed volhouden
Shiitquote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef mega-worstje het volgende:
Als het je lukt heb je in 1 dag bijna de helft van mijn totaal gepost
Nee hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Je blijft nu zeker antwoorden omdat je posts nodig hebt
Mwahquote:Op maandag 3 februari 2014 14:16 schreef Sauslepel het volgende:
Ongeveer 2 posts per minuut, best indrukwekkend
Neuh.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:23 schreef Sauslepel het volgende:
Om je postaantal te halen zal dit topic wel een reeksje moeten worden, niet?
Het lijkt Utopia wel...quote:Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
livestream:
http://arcee862.com/vandaag.php?user=toto69
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:24 schreef Sauslepel het volgende:
Ook prima, als ik nog kan helpen met je postaantal opkrikken dan hoor ik het graag
Wie weet!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Een eervolle vermelding zou ik wel waarderen
GC / [SC] Cryptocurrencies #228 goquote:Op maandag 3 februari 2014 14:35 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Lijkt me leuk! Ik denk trouwens dat je best 4000 kan halen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 1447
Hé wat flauw weer, dan maar weer een leven zoekenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]3k wordt hem niet meer, ik mocht niet meer zo spammen
Hehe wie weet 2k?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hé wat flauw weer, dan maar weer een leven zoeken
Dan ga je vandaag de 3k waarschijnlijk niet meer halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is vandaag mijn eerste post op FOK!
ja gister voor mijn verjaardag gekregenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb je je gebleekte anus al met ze besproken?
Forget itquote:Op maandag 3 februari 2014 19:30 schreef ulq het volgende:
Nog 833. In 4.5 uur.
3.1 per minuut en dan heb je hem.
Dat moet toch ook een pokkewerk geweest zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Forget iter zijn 250 posts (ongeveer) verwijderd, dus ik heb er nu pas 1930 of zo volgens dagcijfers.
True.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat moet toch ook een pokkewerk geweest zijn
Ik pis me de rambam Jablome!quote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zorg dat je gehydrateerd blijft he, en zet hem op.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:34 schreef zovty het volgende:
Dat is toch iets wat hij gewoon zelf moet doen?
Dan hoop ik dat je mobiel fokt. Of in een fles pist.quote:
Geobsedeerd door je nieuwe water app?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zorg dat je gehydrateerd blijft he, en zet hem op.
Ik pis in een fles en gooi deze leeg over mijn dakpannen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je mobiel fokt. Of in een fles pist.
Open er een topic overquote:Op maandag 3 februari 2014 19:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik pis in een fles en gooi deze leeg over mijn dakpannen.
Verwijderd? Hoezo?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Forget iter zijn 250 posts (ongeveer) verwijderd, dus ik heb er nu pas 1930 of zo volgens dagcijfers.
We deden een recordpoging topicspeed in BIT.quote:
Aha oké. Wat is het record dan? Van meeste posts per dag bedoel ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We deden een recordpoging topicspeed in BIT.
Mijn posts zijn verwijderd omdat het 1 letter of cijfer was.
2892 van jimboquote:Op maandag 3 februari 2014 19:42 schreef ulq het volgende:
[..]
Aha oké. Wat is het record dan? Van meeste posts per dag bedoel ik.
Ah balen. Maar je bent vannacht begonnen en je hebt nog niet geslapen neem ik aan?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik zal nu op 1950-2000 zitten dus wordt hem niet
Jawel joh. Vannacht om 0:45 had ik 400 posts. Ik ben gewoon gaan slapenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Ah balen. Maar je bent vannacht begonnen en hebt nog niet geslapen neem ik aan?
Ah... Dat had je niet moeten doen man. Anders had je hem wel gehaald.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel joh. Vannacht om 0:45 had ik 400 posts. Ik ben gewoon gaan slapen
Nja, ik vind het leuk om eens een poging te wagen hoor, maar niet slapen om een forum?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef ulq het volgende:
[..]
Ah... Dat had je niet moeten doen man. Anders had je hem wel gehaald.
Je moet het wel serieus aanpakken man.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, ik vind het leuk om eens een poging te wagen hoor, maar niet slapen om een forum?hmm
2k is prima zoquote:Op maandag 3 februari 2014 20:02 schreef ulq het volgende:
[..]
Je moet het wel serieus aanpakken man.
Nou en, ik krijg elke maand ¤3000 van Danny.quote:
Ik dacht dat Danny het niet op prijs stelde als zijn prostituees hun salarissen openbaar zouden maken?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nou en, ik krijg elke maand ¤3000 van Danny.
Flauwquote:Op maandag 3 februari 2014 21:35 schreef Sauslepel het volgende:
Toto heeft enorm z'n best gedaan, maar is lichtelijk gedwarsboomd
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:36 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik dacht dat Danny het niet op prijs stelde als zijn prostituees hun salarissen openbaar zouden maken?
Ik zie niet waarom er niet actief in MEN mag worden meegepostquote:Op maandag 3 februari 2014 21:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, enorm flauw. Maar hij heeft dapper gestreden
Volgens mij heeft Toto de strijd opgegevenquote:Op maandag 3 februari 2014 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom er niet actief in MEN mag worden meegepost
Dat idee krijg ik ook. Jammerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:42 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Toto de strijd opgegeven
Jammer, maar mijns inziens terecht. Is redelijk ernstig gedwarsboomd waardoor hij het haast niet meer kan halen, zelfs als hij stevig door zou posten.quote:
Ik weet niet het hoe en waarom, maar in ieder geval jammer voor hemquote:Op maandag 3 februari 2014 21:44 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Jammer, maar mijns inziens terecht. Is redelijk ernstig gedwarsboomd waardoor hij het haast niet meer kan halen, zelfs als hij stevig door zou posten.
Kan je dat bewijzen dan?quote:
Mij maakt het niet echt uit maar aan die mensen van guinness world record book zal je toch moeten bewijzen dat je de echte bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb vandaag welgeteld 7 keer gepost met deze post er bijHaal je prijs maar af bij het buffet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb vandaag welgeteld 7 keer gepost met deze post er bijWat doe je allemaal in je leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZ
ALKMAAR
Ik gaf op na de verwijdering van 200+ postsquote:Op maandag 3 februari 2014 22:48 schreef Arcee het volgende:
Staat al een tijd stil op 2272. Faal dus.
Toch nog iets goeds!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:50 schreef Arcee het volgende:
Gekkenhuis in het woordslangtopic vandaag.
Veruit het snelste topic uit die reeks.
Met dank aan Toto69.
Je had bijna 2 topics gevuld in ABO. Waarom zouden die niet zijn geteldquote:Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik steun toto in deze actie.
wel wil ik ook even iets recht zettenDe 300 post die ik met getallen had gevuld op die dag zijn niet meegeteld
Helaas, anders had ik de 3200 bijna gehaald
Toto, succes nog even !
Een topic, die tweede wou ik beginnen en was gesloten.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had bijna 2 topics gevuld in ABO. Waarom zouden die niet zijn geteld
Waarom denk je dat ze niet zijn geteldquote:Op maandag 3 februari 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Een topic, die tweede wou ik beginnen en was gesloten.
Ik weet nog dat ik de dagteller gebruikte voor mn post bij te houden, hier had ik opeens een stel minder in die dagquote:Op maandag 3 februari 2014 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze niet zijn geteld
Ik kan me haast niet voorstellen dat de cijfers welke Arcee destijds bekend heeft gemaakt jouw posts in ABO niet heeft meegerekendquote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik de dagteller gebruikte voor mn post bij te houden, hier had ik opeens een stel minder in die dag
Nam aan dat dat door dat topic kwam.
Zou me niks verbazen als dr een hele zooi verwijderd isquote:Op maandag 3 februari 2014 23:33 schreef Stuart het volgende:
ijfers welke Arcee destijds bekend heeft gemaakt jouw p
Dat maakt voor zijn telling voor zover ik weet niet uitquote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dr een hele zooi verwijderd is
Was tenslotte gigantische spam
Sowieso is het al een unicum als mn post langer zijn dan 2-3 zinnenquote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat maakt voor zijn telling voor zover ik weet niet uit![]()
Ja, ach, voor zo'n poging kan men natuurlijk geen essays verwachten
Bij mij is dat niet andersquote:Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso is het al een unicum als mn post langer zijn dan 2-3 zinnen
quote:
Altijd zo snelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef Arcee het volgende:
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Toch een mooie 4e plek aller tijdenquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch een mooie 4e plek aller tijden
Wel jammer dat het een oneven getal is though
Volgens mij sta ik niet in die lijst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef Arcee het volgende:
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Je moet je niet schamen zolang je het zelf oke vind is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:00 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft vandaag zijn 540.918e post gehaald.
Is kut als je 2 hoog woont. Ben bek af.
Trusten.
Tong is schaamteloos.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 02:09 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je moet je niet schamen zolang je het zelf oke vind is er niks aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |